Skocz do zawartości

"Dzik jest dziki, dzik jest zły, Dzik ma bardzo ostre kły".Czyli wywiad z dzikiem:D


Famas

Rekomendowane odpowiedzi

REDAKTOR:FAMAS

GOŚĆ:DZIKU

 

 

 

Famas
Witam dzisiajszym gościem jest admin FFA i członek UBTeaM dziku.Powiedz nam kilka słów osobie,jak masz na imię skąd pochodzisz?

Dziku
Czesc, mam na imie Dawid, mam 21 lat, jestem studentem drugiego roku filologii germanskiej, studiuje w Lublinie a ogolnie to jestem ze Skarzyska-Kamiennej

Famas

I powiedz nam wszystkim jak tam wiedzie Ci się na studiach?

 

Dziku


Ogolnie to dobrze, wszystko do przodu, wszystkie zaliczenia i egzaminy, chociaz rzadko mnie widza na uczelni ale i tak jest dobrze. Jestem zadowolony z tych studiow.

Famas

To najważniejsze.Jesteś singlem czy masz może dziewczynę?

 

Dziku

 

Jestem siglem, za duzo studentek w Lublinie


Famas

Na forum masz już ponad 10 dni online.Opowiedz nam jak znalazłeś sie na cs-classic i jakie były Twoje początki na forum?Na jakim serwerze rozpocząłes rozgrywkę?

Dziku


Przypadkowo trafilem na serwer, szukalem gdzies na jakies stronie i jakos tak wpadlo. Ja gram tylko na FFA lub TP, nie lubie zadnych udziwnien tj. ZM czy DR czy nawet COD. Gralem sobie przez pare dni spokojnie az tu nagle ssy no i musialem sie zalogowac na forum zebym je wrzucic, potem dostalem drugie i tak zostalem jakos na forum. Gralem na poczatku na NS, potem kupilem specjalnie Steam zeby zostac adminem na FFA no i tak juz leci:)

Famas

Ja już też trochę gram na ffa ale zauważyłem,że wolisz siedzieć na spect niz grac:D
Jaka jest Twoja ulubiona mapa?Może jest broń której szczególnie lubisz używać?

 

Dziku


Wiesz co, gralem duzo przed Twoim przybyciem na serwerze i mialem ponad 7000 fragow bo byl konkurs. A teraz to pilnuje porzadku na serwerze,ulubione mapy to dd2, nuke, inferno, kabul, westwood, duzo ich jest ogolnie. Ulubiona bron to oczywiscie Ak47 i Usp 


Famas