Jump to content

Recommended Posts

  • Root

[CS2/CS:GO] Shop - Rozbudowany system tworzenia sklepów

Aktualna wersja: 2.45
 

OPIS

Plugin bardzo podobny do dostępnych (płatnych/darmowych) pluginów takich jak store od zephyrusa lub kxnrl. Dokładniej mówiąc, chodzi o tworzenie sklepów na podstawie danej waluty, wybierania ich ceny, czasu ważności,etc. Nie ma żadnych limitów nałożonych przeze mnie dla przedmiotów oraz sklepów.

Każdy ze sklepów posiada swój własny config, w którym konfigurujemy sklep. Możemy stworzyć itemy czasowe, permanentne, jednorazowe, a także unikalne których gracz sam nie może zdobyć. Dodatkowo, każdy sklep posiada wiele opcji rozbudowy, np: o czas ważności usług, o podgląd danych przedmiotów w sklepie, o opis sklepu, który pojawi się w menu, itd.

Co ciekawe, wiem jak ważne jest szybkie wyszukiwanie itemów w sklepie, w związku z czym dodano opcję !qszukaj <ciag znakow>, która pozwala wyszukiwać dane przedmioty w sklepie. Należy uruchomić : "SearchEnable" i najlepiej ustawić cooldown

 

Shop - Sklep dla serwerów CS:GO

 

Kliknij by poznać więcej informacji

 

CONFIG

CONFIG SKLEPU:

"Shop"
{
	"PurchaseStats"		"1"	// Statystyki zakupów danych itemów zapisywane w bazie
	"LogOn"			"1"	// Logi do folderu
	"SearchEnable"		"0"	// Czy udostępnić graczom komendę !qszukaj do wyszukiwania przedmiotów
	"SearchCooldown"	"0.0"	// Cooldown dla wyszukiwania przedmiotów (!qszukaj)
	"PreviewCooldown"	"5.0"	// Cooldown dla podglądu przedmiotów
	"SellItems"		"0"	// Udostępnić odsprzedać przedmiotu (zwrot kasy i usunięcie przedmiotu). Prowizje ustalasz w `time_fees` dla danego przedmiotu
	"ReOpenBuyMenu"		"1"	// Czy po zakupie przedmiotu jednorazowego zostac w menu danego przedmiotu?
	"UseCustomMenu"		"0"	// Czy uzywac modulu do tworzenia wlasnego menu sklepików?
}

 

CONFIG Eventów

Ustawienia, w których możemy określić wszystkie najważniejsze informacje, a także odpowiednio skonfigurować same nagrody dla waluty wbudowanej.
Jak widać, jest dość sporo zdarzeń i można też ustalać je pod daną broń i tutaj przykładem jest ustawienie dla kosy. Jeśli jednak chodzi o ustalanie nagród per broń, to możliwe jest to dla zabójstwa, a także dla zadanych obrażeń.

"Shop"
{
	"MinPlayers"		"1"		// Minimalna ilość graczy potrzebna do działania
	"Warmup"		"1"		// Blokowanie zdobywania waluty podczas rozgrzewki
	"PlayTimer"		"120"		// Co ile czasu ma rozdawać punkty za grę na serwerze

	"AwardFirstBlood"	"8"		// Ile waluty za pierwsze zabójstwo
	"AwardKill"		"3"		// Ile waluty za zabójstwo
	"AwardKillHeadShot"	"1"		// Ile waluty za HS podczas zabójstwa
	"AwardKillNoScope"	"1"		// Ile waluty za NoScope podczas zabójstwa
	"AwardAssister"		"1"		// Ile waluty za asystę podczas zabójstwa
	"AwardPlantedBomb"	"5"		// Ile waluty za podłożenie bomby
	"AwardDefusedBomb"	"5"		// Ile waluty za rozbrojenie bomby
	"AwardRoundWinTeam_A"	"10"		// Ile waluty za wygranie rundy będąc żywym
	"AwardRoundWinTeam_D"	"10"		// Ile waluty za wygranie rundy będąc nieżywym
	"AwardRoundLoseTeam_A"	"5"		// Ile waluty za przegranie rundy będąc żywym
	"AwardRoundLoseTeam_D"	"5"		// Ile waluty za przegranie rundy będąc nieżywym
	"AwardRoundMVP"		"15"		// Ile waluty za MVP
	"AwardHostage"		"10"		// Ile waluty za uratowanie Hosta
	"AwardTopMap1"		"30"		// Ile waluty za TOP1 mapy
	"AwardTopMap2"		"20"		// Ile waluty za TOP2 mapy
	"AwardTopMap3"		"10"		// Ile waluty za TOP3 mapy
	"AwardPlay"		"3"		// Ile waluty za granie na serwerze
	"AwardHitDamage"	"0"		// Ile obrażeń należy zadać by otrzymać 1 walutę

	"weapons_list"
	{
		"knife"
		{
			"AwardKill"		"10"	// Ile waluty za zabójstwo
			"AwardHitDamage"	"5"	// Ile obrażeń należy zadać by otrzymać 1 walutę
		}
	}
}

 

CONFIG Sklepów
Każdy sklep posiada swój WŁASNY config. Dla przykładu podam ikony i mvp

"icon"
{
	"name"		"Ikony"				// nazwa kategori w sklepie
	"desc"		"Ikonki w tabeli obok nicku"	// opis sklepu który pojawi się w tytule po wybraniu sklepu. Zostaw puste by nie wyświetlać

	"0"
	{
		"itemname"			"Mario"	// nazwa usługi
		"unique"			"mario"	// unikalne id itemu dla bazy
		"preview"			"0"	// udostępnić opcje sprawdzenia przedmiotu?
		"item_time"				// sekcja dla różnych czasów usługi
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"	// czas trwania: 0 - na zawsze
				"cost"			"70000"	// koszt przedmiotu
			}
			"1"
			{
				"time"			"60"
				"cost"			"120000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"imageid"			"9202"	// identyfikator obrazka. Odwołuje się do pliku: materials\panorama\images\icons\xp\level9202.png
	}
	"1"
	{
		"itemname"			"Serce"
		"unique"			"heart"
		"preview"			"0"
		"item_time"
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"
				"cost"			"70000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"imageid"			"9203"	
	}
}

 

KOMENDY

Serwer zawiera komendy dla roota, które pozwalają nadać je także osobom niedostępnym na serwerze.
steamid odnosi się do STEAM_X:Y:ZZZZZ

sm_addcoins <steamid/#userid> <ilosc> - dodawanie waluty
sm_setcoins <steamid/#userid> <ilosc> - ustawianie waluty
sm_qroot - menu roota
sm_qcurrency - menu waluty roota
sm_qadditems - menu dodawania przedmiotu
sm_qshopdata - menu z danymi sklepików
sm_qreset - menu resetowania danych


sm_sklep, sm_shop, sm_qshop - główne menu sklepu
sm_szukaj, sm_qszukaj, sm_qsearch, sm_search - wyszukiwanie przedmiotu z daną nazwą
sm_shopinfo, sm_qshopinfo - informacje o sklepie

 

BIBLIOTEKA

qshop.inc

 

CENNIK

CENNIK DLA CS:GO

  • API - 80 zł
    (20 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji)
  • Sklepiki:
    • 25 zł | Modele Postaci (47 modeli agentów)
    • 15 zł | MVP Music (66 kity muzyczne z gry)
    • 15 zł | Fortnite Dance + Emote (wszystkie dostępne tańce/emotki)
    • 10 zł | Spray (25 przykładowych przedmiotów)
    • 10 zł | Czapki / Maski (33 przykładowe maski z gry)
    • 10 zł | Kolor Tekstu, nicku, prefiksu oraz własny prefiks nicku (7 przykładowych przedmiotów na sklep)
    • 10 zł | Zwierzaki / Pety (5 przykładowych przedmiotów)
    • 10 zł | Skrzydła na plecach gracza (13 przykładowych przedmiotów)
    • 10 zł | Plecaki na plecach gracza (2 przykładowe przedmioty)
    • 5 zł  | Kupony (2 przykładowe przedmioty)
    • 5 zł  | Pokazywanie obrażeń na czat/hint/hud/typ fortnite
    • 5 zł  | Ikony (5 przykładowych przedmiotów)
    • 5 zł  | Powitanie na serwerze (5 przykładowych przedmiotów)
    • 5 zł  | Tagi w tabeli (5 przykładowych przedmiotów)
    • 5 zł  | Linie za granatami (3 przykładowe przedmioty)
    • 5 zł  | Kulki Paintball (5 przykładowych przedmioty)
    • 5 zł  | Aury + Traile (5 przykładowych)
    • 5 zł  | Kupowanie usług pod sklep od Adiego tylko dla pluginu qAdiShop (2 przykładowe przedmioty)
    • 5 zł  | Efekt strzału (wrzucone są przykłady z laserem)
    • 5 zł  | Lasery (5 przykładowych przedmiotów)
    • 5 zł  | Kolorowe smoke (5 przykładowych przedmiotów)
    • 5 zł  | Grawitacja (5 przykładowych przedmiotów, stałych i po użyciu)
    • 5 zł  | Życie (5 przykładowych przedmiotów)
    • 5 zł  | Szybkość (5 przykładowych przedmiotów, stałych i po użyciu)
    • 5 zł  | Przeźroczystość (5 przykładowych przedmiotów, stałych i po użyciu)
    • 5 zł  | Nieśmiertelność (5 przykładowych przedmiotów)
    • 5 zł  | Bronie (5 przykładowych przedmiotów, stałych i po użyciu)
    • Można zlecić też customowy sklepik pod daną modyfikacje
  • Like 5
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

  • -_- changed the title to [CS:GO] qShop / Store - Rozbudowany system tworzenia sklepów
  • Root

WERSJA CS:GO

LISTA ZMIAN

 

v1.15 (14.01.2022)
1. Dodano sortowanie sklepów zgodnie z ustawieniem w configu
2. Odświeżono wygląd menu
3. Dodano komendę !qshopinfo, w której znajduje się informacja o sklepie, ustawienia zarabania oraz info o szybkim wyszukiwaniu
4. Naprawiono błąd z ustawianiem waluty za fraga/dmg dla danych broni
5. Zmieniono sposób nadawania monet za obrażenia
6. Poprawiono resetowanie itemów, które wygasły

v1.2 (17.01.2022)
1. Rozbudowano system logowania
a) informacja o wszystkich zdarzeniach z root
b) informacja o zakupionych itemach
c) informacja o uruchomionych sklepach
d) dzielenie plików na dni
2. Poprawki optymalizacyjne
3. Wyrzucenie zbędnego kodu


v1.3 (29.04.2022r.)
1. Poprawiono wyświetlanie nagród z eventów gdy wartość wynosiła 0
2. Poprawiono API
3. Poprawiono tzw timer sekundowy
4. Zmieniono logowanie zdarzeń gracza na steam id
5. Dodano nowe sklepy: 
- Tagi w tabelii
- Linie za granatami
- Kulki z Paintball
6. Poprawiono błąd nadawania monet z menu roota dla danego gracza
7. Poprawiono sklep "Przywitanie na serwerze"
8. Poprawiono błąd, w którym gracz mógł mieć nadal założony przedmiot, mimo iż nie posiadał już flagi


v1.35 (07.07.2022)
1. Aktualizacja sm do 1.11


v1.36(24.09.2022)
1. Dodano zamienniki dla komend !qszukaj -> !szukaj oraz !qshopinfo -> !shopinfo
2. Dodano translację dla wszystkich informacji z API silnika (nie tyczy się nazw itemów oraz sklepów)


v1.37 (03.10.2022)
1. Dodano do roota dwie nowe opcje
a) Reset waluty wszystkim graczom w bazie (także tym na serwerze - logiczne)
b) Reset itemów wszystkim graczom w bazie (także tym na serwerze - logiczne)


v2.0 (11.11.2022)
1. Przepisano kod
2. Każdy sklep posiada swój własny config
3. Eventy, boosty etc są teraz osobnym modułem
4. Dodano pełne wsparcie dla translacji
5. Dodano opcje ustawienia opisu sklepu, wyświetlanego w menu sklepu
6. Dodano możliwość ustawiania czasu ważności
7. Dodano system podglądu przedmiotu
8. Rozbudowano i zoptymalizowano wyszukiwarkę przedmiotów
9. Rozbudowano system roota (panelu admina)
10. Dodano zapis kwoty wydanej na przedmiot
11. Przeorganizowano natywy/forwardy
12. Walutę ustawia się teraz w translacji
13. Rozbudowano transfer walut między graczami o convary z podatkiem
14. Dodano właściwość time_use ustalaną w przedmiocie by określić to czy ma to być przedmiot zewnętrzny, ale z czasem ważności w sklepie
15. Dodano możliwość odsprzedaży przedmiotów do serwera (tzw zwrot) na podstawie pozostałego czasu ważności

v2.05 (19.12.2022)
1. Dodano nową translację w przypadku ważności permanentnej w menu ważności przedmiotów
2. Dodano ustawienie ReOpenBuyMenu dla ponownego uruchamiania menu po zakupie usług jednorazowych
3. Poprawiono rzadki błąd z zabieraniem waluty dla złego cennika
4. Naprawiono błąd z brakiem translacji
5. Dodano nowe natywy: qshop_get_shopid_by_name, qshop_get_shopid_by_type, qshop_get_shopname_by_id, qshop_get_shoptype_by_id, qshop_open_shop_menu
6. Dodano nowe ustawienie w Main.cfg dla nowego modułu `UseCustomMenu` domyślnie na 0. Ustawione na 1 pozwala na używanie customowego menu
7. Dodano nowy moduł: Własne menu sklepików


v2.09 (24.12.2022)
1. Poprawiono cofanie w menu z przedmiotami przy włączonym custommenu
2. Dodano nowy convar, który decyduje o tym czy można sprawdzać stan konta innych graczy
3. Dodano do scp funkcję z hextagów i zablokowano jej wywołanie gdy gracz ma coś kupionego w sklepie
4. Dodano nowy moduł- boost waluty za posiadanie danego tekstu w nicku

v2.1 (05.01.2023)
1. Dodano do panelu admina
2. Dodano moduł z boost waluty za daną ilość śmierci z rzędu
3. Poprawiono boost waluty dla flag
4. Dodano właściwość 'flags' przy tworzeniu przedmiotu w sklepi. Gracz będzie musiał mieć daną flagę by móc kupić/użyć przedmiot
5. Naprawiono błąd z translacją "Menu_ItemPlayers".


v2.15 (14.01.2023)
1. Poprawiono sklep z szybkością
2. Poprawiono odsprzedaż przedmiotów permanentnych
3. Dodano nadawanie domyślnego modelu po zdjęciu customowego modelu w modele postaci
4. Poprawiono opisy w config sklepików
5. W config Fortnite dodano wszystkie dostępne emotki/tańce
6. Spray dodano nowe spray i poprawiono lokalizacje plików
7. Kity muzyczne dodano informacje o aktualnie granej piosence (nazwa utworu) + komendę !mvp
8. Paintball nowa lokalizacja plików
9. Dodano nowy sklep z kolorowymi smoke: kolorowe smoke
10. Po dodaniu/ustawieniu waluty ponownie odpala menu z ostatnim targetem
11. Dodano więcej przykładowych przedmiotów do sklepików
12. Dodano komendę sm_s jako skrót dla sm_sklep
13. Zmieniono cennik sklepików i podbito cenę samego API o 5 zł


v2.2 (28.01.2023)
1. Lini za pociskami - dodano opcje ustawienia broni na których ma działać laser. Pod 'desc' wpisujemy
    "weapons"		"awp;ssg08"		// tutaj podajesz bronie, na których ma działać laser. Zostaw puste by działało na wszystkich
2. Dodano właściwość "enable" w sklepie. Możemy dzięki niemu wyłączyć sklep (domyślnie jest włączony) w samym cfg. W configu wpisujemy to w sekcji głównej, więc np: nad 'name'
	"enable"		"1"		// czy sklep ma być włączony
3. Kity muzyczne - dodano wsparcie cookie z qRoundEndSound. Jeżeli mamy qRoundEndSound, to skorzysta z jego cookie, jeśli nie, utworzy nowe
4. Dodano 'enable' dla configu itemów, które pozwala wyłączyć dany z nich bez jego usuwania z configu (nie trzeba wszędzie wpisywać, bo domyślnie jest 1)
5. Kolorowe smoke - dodano fix na molotov oraz info przez smoke o graczu na celowniku
6. Dodano wsparcie qCustomChat dla: Clan Tagi, SCP
7. Dodano wsparcie customowych materials dla linii za granatami
	"path"		"materials/sprites/laserbeam"	// lokalizacja materials (domyślnie jest to materials/sprites/laserbeam)
8. Rozbudowano sklep z powitaniami:
	type - gdzie wyświetlać informację: 0 - chat | 1 - hint
	sound - ścieżka do dźięku, który ma wywołać się gdy gracz połączy się z serwerem


v2.25 (11.02.2023)
1. Naprawiono błąd, który pozwalał na zakup itemu z flagą bez jej posiadania (nie można było założyć itemu) - w item bez czasów ważności
2. Do paczki dodano hl_challenge ze wsparciem dla sklepu
3. Dodano do lini za pociskami opcje showtype, która pozwala zdecydować kto ma widzieć efekt
	"showtype"		"1"		// kto moze widziec efekt? 0 - każdy | 1 - gracz który zakupił | 2 - sojusznicy
4. Przebudowano informacje w hud/hint
5. Dodano nowe mvp do kity muzyczne: Denzel Curry, ULTIMATE
6. Poprawiono komendę sm_setcoins
7. Poprawiono plugin autyr
8. Poprawki w kodzie API


v2.3 (18.04.2023)
1. Dodano nowy sklep
1.1 Skrzydła
1.2 Plecaki
1.3 Kupony
1.4 Kolor tagu nick
2. Poprawiono paintball
3. Poprawiono spray
4. Poprawiono lokalizacje particles dla aur/trail: od teraz nie jest to z góry określony folder partciles/
5. Poprawiono sprawdzanie flag dla itemów kupionych. Jeżeli gracz ma kupiony przedmiot na flagę, ale straci po czasie flagę, item nie będzie już możliwy do założenia
6. Rozdzielono pliki dla danych sklepików na foldery
7. Poprawiono błąd w którym przedmiot był określany jako unikalny gdy wartość wynosiła 0
8. Dodano nowy forward, który pozwala manipulować ceną przedmiotu w sklepie:
	forward void qShop_OnClientItemCost(int iClient, int &iCost, int iShopId, int iItemId);
9. Dodano 'restrict' dla sklepu scp_nametag, który pozwala dodać zablokowane frazy w customtagu


v2.4 (14.05.2023)
1. Dodano w hl chall sprawdzanie czy admin jest na stealth z qStealth
1.1 Dodano tłumaczenie do hl_challange (plik z translacja)
2. Sklep z tagami w nick
2.1 Dodano w custom tag właściwość customtag_maxlen,która pozwala określić maksymalny ciąg znawków dla customtagu
2.2 Poprawiono bład ze zmianą tagu customowego za darmo
3. Sklep z kuponami
3.1 Poprawiono info o wygranej
3.2 Dodano opcje "win_info" dla danego itemu, które po włączeniu informuje wszystkich o wygranej danej osoby
3.3 Zmieniono translacje Chat_Success na Chat_WinInfoClient
3.4 Dodano translacje 
3.5 Poprawiono cooldown
4. Poprawiono sklep z liniami za granatami
4.1 Poprawki optymalizacyjne
4.2 Dodano nowy convar qnadetails_warmup, który pozwala zablokować linie za granatami podczas rozgrzewek (przydatne jeśli mamy rozgrzewkę na HE)
5. Sklep z fortnite
5.1 Dodano opcję "thirdperson", która pozwala określić czy po odpaleniu emotki/tańca, ma uruchamiać się tryb trzeciej osoby
5.2 Dodano opcję "only_roundend", która pozwala określić czy można użyć tańców/emotek tylko między końcem, a startem rundy
6. Poprawiono błąd ze zliczaniem waluty przy nagrodzie za przeżycie rundy
7. Poprawiono rzadki błąd z wyświetlaniem 0 monet za dany event
8. ShowInfo
8.1 Przebudowano plugin
8.2 Dodano sm_qshophud dzięki któremu gracz sam może zdecydować czy pokazywać (a jak tak to gdzie) info o monetach
8.3 Dodano convar qshop_availabletype, który pozwala określić z jakich opcji w sm_qshophud może skorzystać gracz
9. Spray
9.1 Przebudowano plugin + optymalizacja



v2.45 (24.06.2023)
1. Fortnite
1.1 Usunięto blokadę podglądu po freezetime
1.2 Dodano mozliwosc recznego ustalenia czasu, w ktorym gracz moze podgladac przedmiot:
	"preview_time"	"10.0"	// przez jaki czas można sprawdzać model. Ustaw na 0.0 by można to było robić cały czas
2. Linie za granatami
2.1 Poprawiono błąd z brakiem linii dla niektórych granatów
2.2 Dodano opcję losowej wartości dla nasycenia danego koloru (przypisuje się -1)
3. Dodano nowy sklep: Pokazywanie obrażeń w hud/hint/fortnite/czat
3.1 Pokazywanie obrażeń w danym miejscu (znane z qShowDamage)
4. Transfer waluty
4.1 Dodano nowy convar qshop_transfer_log, który pozwala zdecydować czy mają być przechowywane logi z transferu
5. Kolor nicku
5.1 Poprawiono błąd dla sytuacji, w której kolor nicku nie działał przy zastosowaniu tagów z qCustomChat
6. Linie za strzałami
6.1 Dodano opcję losowej wartości dla nasycenia danego koloru (przypisuje się -1)
7. Modele postaci
7.1 Dodano brakujące modele agentów

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Wersja v2

 

1. Każdy sklep ma swój własny config zamiast jednego dużego

Koniec z edytowaniem sporego pliku konfiguracyjnego, w którym znajdują się wszystkie przedmioty. Od teraz edytujesz config danego sklepu, dzięki czemu łatwiej znaleźć upragniony przedmiot do sklepu.

"mvpmusic"
{
	"name"			"Kity muzyczne (MVP)"						// nazwa kategori w sklepie
	"desc"			"Muzyka uruchamiana na koniec rundy dla mvp"			// opis sklepu który pojawi się w tytule po wybraniu sklepu. Zostaw puste by nie wyświetlać

	"0"
	{
		"itemname"			"Amon Tobin, All for Dust"		// nazwa usługi
		"unique"			"amontobin_01"				// unikalne id itemu dla bazy
		"preview"			"1"					// udostępnić opcje sprawdzenia przedmiotu?
		"item_time"								// sekcja dla różnych czasów usługi
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"				// czas trwania: 0 - na zawsze
				"cost"			"50000"				// koszt przedmiotu
			}
			"1"
			{
				"time"			"60"
				"cost"			"90000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"index"				"50"							// Jeżeli chcemy użyć mvp z gry, podajemy jego indeks w tym miejscu
		"path"				"music/amontobin_01/roundmvpanthem_01.mp3"		// Lokalizacja dla pliku. Używana także w menu odsłuchu
		"volume"			"1.0"							// Głośność mvp
	}
	"1"
	{
		"itemname"			"Austin Wintory, Desert Fire"
		"unique"			"austinwintory_01"
		"preview"			"0"
		"item_time"
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"
				"cost"			"5000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"index"				"9"
		//"path"			""
	}
}

 

 

2. Opisy sklepów

Każdy sklep posiada swój własny opis, dzięki czemu możemy ułatwić graczom zrozumienie jego działania! Opis podajemy w configu danego sklepu we właściwości "desc"

qShop - Opis sklepu

 

 

3. Pełna translacja (niedługo także dla nazw itemów/sklepów oraz opisów sklepu)

W CS:GO bardzo często zdarza się, że nasz serwer odwiedzają osoby spoza polski, więc warto by było zadbać także o nich, stąd też sam sklep posiada pełne wsparcie dla translacji. Warto do tego dodać, że dzięki takiemu rozwiązaniu nie musimy edytować kodu źródłowego w celu zmiany tekstu, wystarczy zrobić to w translacji. Dzięki wprowadzeniu translacji, zniknęła też opcja ustawienia waluty - teraz można to sobie edytować dla danej wiadomości i dostosować w ten sposób sam tekst

 

 

4. Dodano możliwość tworzenia ofert dla wielu czasów ważności (max 6), a nie jednego jak wcześniej

Wcześniejszy sklep wymuszał na właścicielach tylko jedną opcję zakupu, lecz z tym także koniec. Nowa wersja pozwala na dodanie aż 6 ofert czasowych dla przedmiotu, dzięki czemu możemy bardziej rozbudować nasz sklep.

qShop - Wiele ofert ważności

 

 

5. System podglądu danych przedmiotów

Od teraz w configu danego sklepu, możemy ustalić czy dany przedmiot będzie można obejrzeć (przed zakupem) dzięki właściwości "preview". Po dodaniu tego do przedmiotu, gracz przed dokonanie zakupu będzie w stanie sprawdzić przedmiot.
Działa to tak: Jeżeli przedmiot ma opcje podgladu, odpala się w menu opcja z wyborem tego, następnie po kliknięciu wywołuje się odpowiedni forward, który w sklepie ma symulowac podgląd przedmiotu. Tak też dla np: MVP odpala się muzyka (jeśli została przypisana)

qShop - Podglad przedmiotu

 

 

6. Dokładniejsza i optymalniejsza wyszukiwarka przedmiotów

Opcja dostępna już wcześniej, lecz teraz została lekko zmodyfikowana. Dalej oczywiście działa tak samo, gracz wpisuje !szukaj (lub !qszukaj) z danym ciągiem znaków (nie krótszym niż 3 znaki), a następnie dochodzi do przeszukania całego sklepu pod kątem przedmiotów z podobną frazą. Dodatkowo, możemy ustawić tutja cooldown, tak by gracze nie spamowali przeszukiwaniem przedmiotow

 

 

7. Bardziej rozbudowany root wraz ze wsparciem sprawdzania statystyk z bazy dla zakupu danych przedmiotów, dokładne sprawdzanie listy przedmiotów danego gracza, etc

Panel Admina jest bardzo ważny jeśli chodzi o zarządzanie serwerem, więc sam sklep oferuje dość dużo możliwości jeśli chodzi o działanie pod tym kątem.

  1. Możemy dodać/odjąć walutę graczowi
  2. Możemy dodać przedmiot graczowi lub go przedłużyć
  3. Możemy sprawdzić przedmioty w sklepie,
    1. Kto kupił dany przedmiot i na ile
    2. Usunąć wszystkim dany przedmiot
    3. Usunąć przedmiot danej osobie
  4. Możemy zresetować dane:
    1. Reset waluty
    2. Reset przedmiotów

qShop - Panel Admina (Root)

 

 

8. Zapis ceny danego przedmiotu przy zakupie pod jego dalszą odsprzedaż do serwera

Po zakupie, cena przedmiotu jest zapisywana wraz z nim, dzięki czemu możliwe jest ustalenie zwrotu kosztów w przypadku odsprzedaży przedmiotu do serwera. Na razie jeszcze nie jest skończone, stąd ten krótki opis

 

 

9. Możliwość tworzenia własnych boostów dla waluty

Chcesz dodać boost za bycie w grupie, za tag w nicku, za posiadanie vip, etc? Nic trudnego, nie musisz już bazować na configu i ograniczać się do jego wytycznych. Sam możesz to zrobić korzystając z forwardu qShop_AddClientCurrency mnożąc wewnątrz natyw odpowiedzialny za tzw dodatek waluty, np:

Urywek kodu dodający 2 razy więcej waluty za bycie w grupie Steam

public void qShop_AddClientCurrency(int iClient, int iValue) {
	if ( g_bIsInSteamGroup[iClient] ) {
		qshop_set_add_user_currency(iClient, (qshop_get_add_user_currency(iClient) * 2));
	}
}

 

 

10. Transfer kredytów między graczami

Od teraz w transferze kredytów można ustawić tzw opłatę za transakcję. Plik od convarów znajduje się w csgo/cfg/sourcemod/qshop_transfer.cfg

 

11. Tworzenie przedmiotów z czasem ważności na użycie

Dodając do przedmiotu "time_use" na 1, ustalamy jego użycie wraz z czasem, dzięki czemu możemy nadać przedmiotowi dany okres ważności w sklepie, ale jego działanie opierać się będzie o zewnętrzny plugin (w taki sposób stworzono modele postaci)

 

12. Zwrot przedmiotów

Od teraz można włączyć sprzedaż itemów do serwera (tzw zwrot). Koszt zwrotu ustala na podstawie godzin do końca ważności przedmiotu.
Można ustawić tzw opłatę za taką sprzedaż i ustala się ją w każdym przedmiocie "time_fees" (domyślnie 0%)

Samą sprzedaż włączamy w Main.cfg

	"SellItems"			"0"						// Udostępnić odsprzedać przedmiotu (zwrot kasy i usunięcie przedmiotu). Prowizje ustalasz w `time_fees` dla danego przedmiotu

 

Przykład 5% opłaty za sprzedaż przedmiotu ze sklepu ClanTag

	"1" // ten przedmiot posiada wiele czasówek
	{
		"itemname"		"Franek Niejadek"	// nazwa usługi
		"unique"		"franekniejadek"	// unikalne id itemu dla bazy
		"preview"		"0"					// udostępnić opcje sprawdzenia przedmiotu? -> TEN SKLEP TEGO NIE WSPIERA
		"time_fees"		"0.05"				// Opłata za zwrot/sprzedaż tego przedmiotu
		"item_time"							// sekcja dla różnych czasów usługi
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"				// czas trwania: 0 - na zawsze
				"cost"			"5000"				// koszt przedmiotu
			}
			"1"
			{
				"time"			"60"
				"cost"			"9000"
			}
			"2"
			{
				"time"			"100"
				"cost"			"14000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"clantag"		"[FranekNiejade]"		// ClanTag
	}

 

obraz.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Odsprzedaż przedmiotu

Od teraz można włączyć sprzedaż itemów do serwera (tzw zwrot). Koszt zwrotu ustala na podstawie godzin do końca ważności przedmiotu.
Można ustawić tzw opłatę za taką sprzedaż i ustala się ją w każdym przedmiocie "time_fees" (domyślnie 0%)

Samą sprzedaż włączamy w Main.cfg

	"SellItems"	"1"	// Udostępnić odsprzedać przedmiotu (zwrot kasy i usunięcie przedmiotu). Prowizje ustalasz w `time_fees` dla danego przedmiotu

 

Przykład 5% opłaty za sprzedaż przedmiotu ze sklepu ClanTag

	"1" // ten przedmiot posiada wiele czasówek
	{
		"itemname"		"Franek Niejadek"	// nazwa usługi
		"unique"		"franekniejadek"	// unikalne id itemu dla bazy
		"preview"		"0"			// udostępnić opcje sprawdzenia przedmiotu? -> TEN SKLEP TEGO NIE WSPIERA
		"time_fees"		"0.05"			// Opłata za zwrot/sprzedaż tego przedmiotu
		"item_time"					// sekcja dla różnych czasów usługi
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"				// czas trwania: 0 - na zawsze
				"cost"			"5000"				// koszt przedmiotu
			}
			"1"
			{
				"time"			"60"
				"cost"			"9000"
			}
			"2"
			{
				"time"			"100"
				"cost"			"14000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"clantag"		"[FranekNiejade]"		// ClanTag
	}

 

obraz.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Bonus za bycie w grupie Steam
Moduł dodaje na serwer mnożnik waluty za bycie w grupie Steam.

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_steamgroup.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_SteamGroup.smx"


// Id grupy Steam
// https://steamcommunity.com/groups/<group_link>/edit
// -
// Default: ""
// Minimum: "0.000000"
qshop_steam_group_id ""

// Mnożnik waluty za bycie w grupie
// -
// Default: "1.15"
// Minimum: "0.000000"
qshop_steam_group_multiplier "1.15"

 

ConVary

Cytat

convar qshop_steam_group_id

Tutaj należy podać id grupy, który pobieramy przechodząc do ustawień naszej grupy Steam. Aby to zrobić, przejdź na stronę swojej grupy Steam, a następnie w "Narzędziach Administratora" wybierz opcje "Edytuj profil grupy"

Grupa Steam - Edytuj Profil grupy

Na samej górze widnieć będzie Identyfikator i to właśnie to kopiujesz do tego Convaru

obraz.png

 

 

Cytat

qshop_steam_group_multiplier

Tutaj podajemy mnożnik waluty gracza za bycie w grupie Steam. 1.15 oznacza 15% więcej waluty

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Transfer kredytów
Moduł dodaje na serwer opcję przesłania kredytów innymi graczom z uwzględnieniem opłaty, którą ustala właściciel serwera.

 

Komenda

sm_transfer <ilosc_waluty> - po wpisaniu wywołuje menu z listą graczy, którym gracz może przesłać walutę

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_transfer.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_Transfer.smx"


// Opłata za transfer waluty
// 0.0 - bez opłat
// -
// Default: "0.05"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_transfer_fees "0.0"

// Maksymalna ilość waluty jaką możemy jednorazowo wysłać
// 0 - no limit
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
qshop_transfer_maxvalue "0"

// Minimalna ilość waluty jaką możemy jednorazowo wysłać
// -
// Default: "10"
// Minimum: "1.000000"
qshop_transfer_minvalue "10"

 

ConVar

Cytat

qshop_transfer_fees

Convar odpowiada za opłatę jaką zostanie obarczony gracz przy wysyłaniu waluty. Jeżeli ustawisz to na 0.0, nie będzie żadnej opłaty. W innym przypadku w menu przy transferze pokaże się info o opłacie, która zostanie potrącona z kwoty wysłanej innemu graczowi.

Cytat

qshop_transfer_maxvalue

Convar ten odpowiada za maksymalną kwotę jaką jednorazowo może wysłać gracz innemu graczowi. Ustawione na 0 pozwala wysyłać walutę bez limitu

Cytat

qshop_transfer_minvalue

Convar ten odpowiada za minimalną kwotę jaką jednorazowo może wysłać gracz innemu graczowi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Ilość kredytów w HUD/HINT
Moduł dodaje na serwer ilość kredytów w HUD/HINT

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_showinfo.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6917)
// ConVars for plugin "qShop_add_ShowInfo.smx"


// Kolor HUD dla r
// -
// Default: "255"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "255.000000"
qshop_infohudcolor_r "255"

// Kolor HUD dla g
// -
// Default: "255"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "255.000000"
qshop_infohudcolor_g "255"

// Kolor HUD dla b
// -
// Default: "255"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "255.000000"
qshop_infohudcolor_b "255"

// Pozycja HUD dla x
// -
// Default: "0.35"
// Minimum: "-1.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_infohudpos_x "0.01"

// Pozycja HUD dla y
// -
// Default: "0.08"
// Minimum: "-1.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_infohudpos_y "0.0"

// Co ile odświeżać informacje (w sekundach)
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.100000"
qshop_infotimerefresh "1.0"

// Gdzie wyświetlać
// 0 - HUD
// 1 - HINT
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_infotype "0"

 

ConVar

Cytat

qshop_infohudcolor_r
qshop_infohudcolor_g
qshop_infohudcolor_b

Są to ustawienia dla HUD.
Dla każdego z tych convarów wartość przyjmuje 0-255 i jest odpowiednikiem modelu przestrzeni barw określanym jako RGB. Najprostszym możliwym sposobem dla uzyskania idealnego koloru jest skorzystanie z takiej strony jak chociażby https://www.rapidtables.com/web/color/RGB_Color.html -> to samo tyczy się hint, lecz tam będzie korzystać z hex.

Cytat

qshop_infohudpos_x
qshop_infohudpos_y

Są to ustawienia dla HUD.
Tu natomiast ustawiamy pozycje HUD względem x,y. Jeżeli chcemy uzyskać środek ekranu, to w obu przypadkach wystarczy wpisać -1.0 i to samo jeśli chcemy uzyskać środek dla jednej z wartości, -1.0.

Cytat

qshop_infotimerefresh

Ten convar odpowiada za przeładowanie informacji w HUD/HINT, czyli co ile sekund ma wywoływać zegar.

Cytat

qshop_infotype

Tutaj wybieramy czy chcemy korzystać z HUD czy z HINT. W przypadku HINT możemy też zastosować własne kolorowanie tekstu, itd, lecz warto pamiętać o tym fix na hint: https://github.com/Franc1sco/FixHintColorMessages

 

Translacja:

Teksty edytujemy w pliku translacyjnym, który znajduje się w csgo/addons/sourcemod/translations i nosi nazwę qshop_add_showinfo.phrases.txt

 

Dla hint możemy zastosować coś takiego

	"Hint_TextInfo"
	{
		"#format"	"{1:i}"
		"en"		"Currency: <font color='#00FF00'>{1}</font>"
		"pl"		"Waluty: <font color='#00FF00'>{1}</font>"
	}

Wtedy ilość waluty będzie w kolorze jasno zielonym

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Sprawdzanie stanu konta gracza
Moduł dodaje na serwer opcję sprawdzenia stanu konta swojego lub graczy pod danymi komendami, które podał właściciel w ustawieniach.
 

Komenda
Przykład

sm_stankonta - wywołuje stan konta gracza wpisującego.
sm_stankonta <nick_gracza> - wyświetla stan konta gracza, z którym powiązano dany tekst

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_add_accbalance.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_AccountBalance.smx"


// Komendy (by oddzielić użyj ';')
// -
// Default: "sm_stankonta;sm_currency;sm_waluta;sm_credits;sm_kredyty;sm_monety"
qshop_accbalance_cmds "sm_stankonta;sm_currency;sm_waluta"

 

ConVar

Cytat

qshop_accbalance_cmds

Convar odpowiedzialny za komendy, które będą używane w pluginie do sprawdzania konta. Maksymalnie można podać 6 komend, które należy od siebie oddzielać ";".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Mnożnik waluty dla danej flagi pod config
Moduł pozwala przypisać mnożnik waluty dla danej flagi. Mnożnik jest ogólny, więc możemy zablokować komuś dropienie waluty, możemy osłabić ją o połowę, a także zboostować, dajac na daną flagę 2x więcej waluty.

 

Jak skonfigurować?

Przechodzimy do pliku o nazwie GroupFlagBoost.cfg w folderze Sklepu

"qShop"
{
	// kolejnosc ma znaczenie, poniewaz nadaje pierwsza grupe.
	"0"
	{
		"flags"		"a"			// flaga na której ma to dzialac
		"multiplier"	"1.5"			// mnoznik waluty. 1.5 to 150% waluty, a 0.5 to 50% waluty, wiec mozna tez zmniejszyc w ten sposob ilosc otrzymanej waluty
	}
	"1"
	{
		"flags"		"o"
		"multiplier"	"1.25"			// flaga o otrzyma 25% wiecej waluty
	}
	"2"
	{
		"flags"		"b"
		"multiplier"	"0.0"			// flaga b nie otrzyma w ogole waluty podczas gry
	}
	"3"
	{
		"flags"		"c"
		"multiplier"	"0.0"			// flaga c otrzyma polowe waluty
	}
}

 

 

No i to wszystko. Plugin oczywiście jest darmowy i otrzymujesz go wraz z zakupem qShop

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Własne menu sklepików
W domyślnej wersji sklepu, menu ze sklepikami tworzone jest na podstawie ich dodania, a więc nie ma możliwości ich sortowania lub tworzenia podkategorii. Ten moduł dodaje taką możliwość i pozwala właścicielowi w dowolny sposób zmodyfikować to menu. Warto zaznaczyć, że plugin sprawdza czy dany sklepik istnieje i pobiera jego nazwę ustaloną w configu, więc nie pokaże nam treści, które nie są na naszym serwerze dostępne. By moduł działał, należy w Main.cfg ustawić UseCustomMenu na 1, domyślnie 0.
Wiele osób prosił o opcje konfiguracji menu sklepików do ich sortowania lub tworzenia podkategorie, etc - teraz już można.

 

Oto jak wygląda przykład menu ze sklepikami podanymi powyżej dla przykładowego sklepu, który nie ma wszystkich sklepików:

qShop -Custom Menu

Po kliknięciu "Tekst na czacie"

qShop - Custom Menu Category

 

Jak skonfigurować?
Oto przykładowy config, który stworzyłem by pokazać Wam jak łatwo można tworzyć własne menu sklepikow

"qShop"
{
	// [ tutaj mamy przyklad z kategoria o nazwie Tekst na czacie, a w nim sklepiki zwiazane z czatem ]
	"0"													// zwykle oznaczenie sekcji, nie ma znaczenia
	{
		"category"		"Tekst na czacie"							// nazwa kategorii, w ktorej znajda sie dan sklepiki
		"menu"			"1"									// oznaczenie dla sklepikow w kategorii. Domyslnie jest 0 i w sklepikach bez kategorii, nalezy zostawic 0

		"0"
		{
			"type"		"scp_nametag"								// unikalny ciag znakow podany w rejestracji sklepikow. Mozna go znalezc w nazwie sekcji danego sklepu (na samej gorze configu)
		}
		"1"
		{
			"type"		"scp_namecolor"
		}
		"2"
		{
			"type"		"scp_textcolor"
		}
	}
	// [ tutaj mamy przyklad sklepiku bez kategorii, czyli od razu przenosi nas do menu przedmiotow danego sklepu ]
	"1"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"adishop"
	}
	"2"
	{
		"category"		"Modele"
		"menu"			"2"

		"0"
		{
			"type"		"player_model"
		}
		"1"
		{
			"type"		"fortnite_dance"
		}
		"2"
		{
			"type"		"fortnite_emote"
		}
	}
	"3"
	{
		"category"		"Efekty"
		"menu"			"3"

		"0"
		{
			"type"		"aura"
		}
		"1"
		{
			"type"		"hats"
		}
		"2"
		{
			"type"		"bulletstracer"
		}
		"3"
		{
			"type"		"laser"
		}
		"4"
		{
			"type"		"nadetails"
		}
		"5"
		{
			"type"		"spray"
		}
		"6"
		{
			"type"		"paintball"
		}
	}
	"4"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"coupon"
	}
	"5"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"icon"
	}
	"6"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"mvpmusic"
	}
	"7"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"pets"
	}
	"8"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"welcome_msg"
	}
	"9"
	{
		"category"		"Bonusy"
		"menu"			"4"

		"0"
		{
			"type"		"health"
		}
		"1"
		{
			"type"		"gravity"
		}
		"2"
		{
			"type"		"speed"
		}
		"3"
		{
			"type"		"invisible"
		}
		"4"
		{
			"type"		"godmod"
		}
	}
}

 

To wszystko. Dodatek jest oczywiście darmowy.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Mnożnik walut za dany tekst w nick
Dodaje możliwość przypisania danego mnożnika waluty za tekst w nicku gracza.

 

Jak skonfigurować?
Przechodzimy do csgo/cfg/sourcemod/qshop_add_nameboost.cfg

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_NameBoost.smx"


// Mnożnik dla tagu w nicku (1.1 = 110% więcej waluty)
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
qshop_nameboost_multiplier "0.0"

// Tag jaki trzeba mieć w nicku
// -
// Default: ""
qshop_nameboost_tag ""
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Mnożnik waluty dla gracza, któremu nie idzie
Gdy gracz umiera x razy pod rzad, możemy dać mu boost waluty by zachęcić go do zostania na serwerze w celu zdobycia większej ilości waluty. Gdy już kogoś zabije, całość się resetuje.

 

Jak skonfigurować?

"qShop"
{
	"0"
	{
		"deaths"		"2"	// po jakiej ilości śmierci z rzędu ma działać
		"multiplier"		"1.05"	// mnożnik waluty. 1.5 to 150% waluty, a 0.5 to 50% waluty, wiec mozna tez zmniejszyc w ten sposob ilosc otrzymanej waluty
	}
	"1"
	{
		"deaths"		"3"
		"multiplier"		"1.1"
	}
	"2"
	{
		"deaths"		"5"
		"multiplier"		"1.2"
	}
	"3"
	{
		"deaths"		"7"
		"multiplier"		"1.35"
	}
	"4"
	{
		"deaths"		"10"
		"multiplier"		"1.5"
	}
}

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Root

Dodatkowo pojawił się nowy moduł w wersji beta (podsyłam tylko zainteresowanym)

Kody z walutą (BETA)

Jest to moduł, który pozwala (na razie) generować adminom kody na podstawie wpisanej komendy, gdzie ustalamy takie dane jak

  • wartość kodu (ile waluty ze sklepu)
  • treść kodu (wpisując "random" wygeneruje Ci losowy kod)
  • Ilość użyć (można wpisać -1 dla no limit
  • Czas trwania kodu w minutach (można wpisać 0 dla permanentnego kodu)
  • Flaga która może kodu użyć

Tak jak wspomniałem, na razie jest to tylko w formie komendy, a tekst przy tworzeniu jest surowy:

Cytat

Gdy źle utworzysz kod (np: już gdzieś jest taki kod):
● Tworzysz kod: -1 | Wartość: 1 | Ilość użyć: 5 | Ważność: na zawsze | Flaga: (oczekiwanie...)
● Wystąpił problem przy tworzeniu kodu!

Gdy dobrze utworzysz kod
● Tworzysz kod: Cs-Classic | Wartość: 1 | Ilość użyć: 5 | Ważność: na zawsze | Flaga: (oczekiwanie...)
● Kod został utworzony

a także brakuje jeszcze zapisywania użyć po stronie gracza (co raczej już jutro dokończę), lecz sam zamysł na moduł jest o wiele szerszy, bo można sobie pod to stworzyć jakiś skrypt na discord, albo cokolwiek innego spoza serwera, co wygeneruje w bazie dany kod, a następnie gracze będą mogli z niego skorzystać na serwerze. Można będzie też w przyszłości tworzyć pod niego jeszcze inne pluginy, np: eventy gdzie do wygrania będzie kod, a nie ilość waluty, którą gracz wpisze, albo tworzenie przez graczy danego kodu, gdzie oddadzą oni swoją walutę na koszt stworzenia tego kodu. Możliwości jest naprawdę sporo.

W dalszych częściach tego modułu planuje dodać w panelu admina opcje generowania losowego kodu na podstawie podanych wartości, takich jak: wartość, czas trwania i być może flaga.

Link to comment
Share on other sites

  • -_- changed the title to [CS:GO] Shop / Store - Rozbudowany system tworzenia sklepów
  • -_- changed the title to [CS2/CS:GO] Shop / Store - Rozbudowany system tworzenia sklepów
  • Root

Plugin został przepisany na CS 2

Do tygodnia postaram się rozpisać temat także tutaj

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy