Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS2] Shop - Rozbudowany system tworzenia sklepów

Changelog CS:GO: 2.45
Changelog CS 2: 1.3.0

 

OPIS

qShop znany z CS:GO ale napisany w CS 2 i w ogóle jest zajebisty i jest zajebiście.

Plugin pozwalający w sposób dynamiczny tworzyć sklepiki oraz przedmioty, które to następnie może kupować gracz na dany okres czas bądź jednorazowo. Usługi z okresem ważności są zapisywane w bazie i można je założyć lub ściągnąć, a usługi jednorazowe aktywują się od razu.
Niektóre z przedmiotów posiadają opcję sprawdzenia ich przed zakupem, co ma pomóc graczom w podjęciu decyzji zakupu.
Dodatkową ciekawą opcją znaną z wersji CS:GO jest oczywiście to, że przedmioty można odsprzedawać w menu z odpowiednią prowizją lub też nie (w zależność od ustawień). Sprzedaż skina zależna jest od czasu jaki pozostał tej usłudze do końca czasu ważności.

Każdy z przedmiotów ma jeszcze dodatkowe ustawienia wewnętrzne danego sklepu oraz główne, a tymi głównymi jest ustawienie drużyny jaka może kupić przedmiot, uprawnienie jakie musi mieć gracz by kupić przedmiot.

Najważniejszą zmianą w odniesieniu do CS:GO jest to, że nazwy sklepów oraz przedmiotów odnoszą się teraz do langów, więc możemy je odpowiednio tłumaczyć na inne języki.

W głównym configu znajduje się też sekcja która pozwala nam customizować menu, co pozwoli Wam tworzyć bardziej dostosowane menu.

Z takich dodatkowych informacji, to mamy olbrzymi zestaw możliwości jeśli chodzi o dodawanie waluty za dane akcje oraz możliwość ustawienia boost waluty dla danej permisji, tak samo można sprawdzić stan konta swój lubi nnego gracza w zależności od ustawień

 

CONFIG

CONFIG SKLEPU:

{
  // dane do bazy
  "Database": {
    "Hostname": "hostname",
    "Database": "database",
    "UserName": "username",
    "Password": "password"
  },

  "Main": {
    "MinPlayers": 2,	// minimalna ilosc graczy potrzebna do naliczania waluty
    "RoundEndSum": true	// czy sumować ilość zdobytej waluty na koniec rundy,
    "SaveDataTick": 240,	// co ile sekund zapisywać graczowi dane
    "AutoEquipAfterBuy": false	// ustawione na true z automatu zakłada zakupiony przedmiot i zamyka menu. W innym przypadku odpala menu przedmiotu po zakupie
  },

  	// tworzenie wlasnego menu ze sklepami
  "CustomMenu": [
    {
      "name": "qshop.chatmenu.scpItem",	// odniesienie do lang używane w sytuacji gdy dodajemy podmenu, albo chcemy nadać danemu sklepikowi własną nazwę
      "key": null,	// kod sklepu - jeśli tutaj podajemy wartość, a w name damy null, to pobierze wartość z lang dla sklepu
      "menu": [	// używamy gdy chcemy dodać podmenu (możemy tworzyć podmenu w podmenu i podmenu w podmenu podmenu)
        {
          "name": null,
          "key": "clanTag"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "textColor"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "nameColor"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "nickTag"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "nickTagColor"
        }
      ]
    },
    {
      "name": "qshop.chatmenu.spawnItem",
      "key": null,
      "menu": [
        {
          "name": null,
          "key": "health"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "speed"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "gravity"
        }
      ]
    },
    {
      "name": "qshop.chatmenu.weaponItem",
      "key": null,
      "menu": [
        {
          "name": null,
          "key": "weapons"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "colorSmoke"
        }
      ]
    },
    {
      "name": "qshop.chatmenu.couponItem",
      "key": null,
      "menu": [
        {
          "name": null,
          "key": "itemShop"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "coupon"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "rankXp"
        }
      ]
    },
    {
      "name": "qshop.chatmenu.additionalItem",
      "key": null,
      "menu": [
        {
          "name": null,
          "key": "mvpMusic"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "playerModel"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "playerModelColor"
        },
        {
          "name": null,
          "key": "welcomemsg"
        }
      ]
    }
  ],

  	// sprawdzanie balansu konta graczy
  "AccountBalance": {
    "enable": true,	// włącz sprawdzanie stanu konta
    "commands": [ "css_stankonta", "css_currency", "css_waluta" ],	// komendy dla sprawdzania status konta
    "checkOtherBalance": true	// czy można sprawdzać stan konta innych graczy, podając ich nick
  },

  	// transfer waluty między graczami
  "Transfer": {
    "enable": true,	// włącz transfer waluty
    "fees": 0.05,	// podatek od transferu (0.05 to 5%)
    "minValue": 10,	// minimalna wartość wysłanej waluty
    "maxValue": 0,	// maksymalna wartość wysłanej waluty
    "log": false	// logi do pliku
  },

  	// ustawianie mnożnika waluty dla danej permisji
  "PermissionBoost": [
    {
      "permission": "@vip/svip",
      "multiplier": 0.7
    },
    {
      "permission": "@vip/vip",
      "multiplier": 0.5
    }
  ],

  	// boost dla osób z tagiem w nick
  "NameBoost": {
    "nameTag": null,	// tag w nicku jaki musi mieć gracz. Ustaw na null by nie było żadnego boost
    "multiplier": 0.05
  },

  	// boost dla graczy którzy ciągle umierają
  "DeathBoost": {
    "enable": true,	// włącz dodatek

    "data": [
      {
        "deaths": 2,	// ile śmierci musi mieć pod rząd
        "mutliplier": 0.05	// mnożnik waluty
      },
      {
        "deaths": 3,
        "mutliplier": 0.1
      },
      {
        "deaths": 5,
        "mutliplier": 0.2
      },
      {
        "deaths": 7,
        "mutliplier": 0.35
      }
    ]
  },

  // waluta za dane eventy
  // jedyna zmiana jest tutaj to, że od teraz to Wy decydujecie o ilości osób w top mapy, a więc nie trzeba bazować tylko na top3
  "Points": {
    "Terrorist": {
      "FirstBlood": 2,
      "Kill": 1,
      "KillHeadShot": 1,
      "KillNoscope": 1,
      "Assist": 1,
      "AssisttedFlash": 1,
      "Death": 1,

      "HitDamage": 0,
      "PlayTime": 0,

      "RoundMvp": 5,
      "RoundPlanted": 5,
      "RoundDefused": 5,
      "RoundHostage": 5,
      "RoundWin_Alive": 5,
      "RoundWin_Death": 5,
      "RoundLose_Alive": 5,
      "RoundLose_Death": 3,

      "MapTop": [ 50, 40, 30 ],	// 

      "Weapons": [
        {
          "Name": "knife",
          "Kill": 2,
          "HitDamage": 0
        }
      ]
    },

    "CounterTerrorists": {
      "FirstBlood": 2,
      "Kill": 1,
      "KillHeadShot": 1,
      "KillNoscope": 1,
      "Assist": 1,
      "AssisttedFlash": 1,
      "Death": 1,

      "HitDamage": 0,
      "PlayTime": 0,

      "RoundMvp": 5,
      "RoundPlanted": 5,
      "RoundDefused": 5,
      "RoundHostage": 5,
      "RoundWin_Alive": 5,
      "RoundWin_Death": 5,
      "RoundLose_Alive": 5,
      "RoundLose_Death": 3,

      "MapTop": [ 50, 40, 30 ],

      "Weapons": [
        {
          "Name": "knife",
          "Kill": 2,
          "HitDamage": 0
        }
      ]
    }
  }
}

 

CONFIG Sklepów
Każdy sklep posiada swój WŁASNY config. Dla przykładu podam jeden z nich

{
  "enable": true,	// czy sklep ma być dostępny
  "key": "welcomemsg",	// kod sklepu (nie zmieniamy)

  "Items": [
    {
      "enable": true,	// czy przedmiot ma być dostępny
      "key": "first", // kod przedmiotu (nie zmieniamy)
      "preview": true,	// czy przedmiot można sprawdzić
      "soldFees": 0.0,	// podatek od sprzedaży (liczy czas jaki pozostał na podstawie kwoty i jak tutaj podasz wartość, to taki podatek jeszcze od tego zabierze)
      "team": 0,	// dla jakiego team jest to przedmiot
      "permission": null,	// jaką permisje trzeba mieć by móc kupić przedmiot

		// tutaj podajemy ilość czasu w godzinach i kwotę
		// używane dla przedmiotów z czasem, ale są też jednorazowe i potem dorzucę tutaj sklepik
      "Options": [
        {
          "time": 720,
          "price": 50000
        },
        {
          "time": 1440,
          "price": 90000
        }
      ],

      "Addtional": {
        "type": "0",
        "text": "[nick] wbija na serwer!"
      }
    },
    {
      "enable": true,
      "key": "second",
      "preview": true,
      "soldFees": 0.0,
      "team": 0,
      "permission": null,

      "Options": [
        {
          "time": 720,
          "price": 50000
        },
        {
          "time": 1440,
          "price": 90000
        }
      ],

		// tutaj są dodatkowe ustawienia danego sklepu
      "Addtional": {
        "type": "0",	// 0 - czat | 1 - hint
        "text": "Uwaga! [nick] wchodzi na serwer!"	// podajemy tekst jaki ma się wyświetlać
      }
    },
    {
      "enable": true,
      "key": "third",
      "preview": true,
      "soldFees": 0.0,
      "permission": null,

      "Options": [
        {
          "time": 720,
          "price": 50000
        },
        {
          "time": 1440,
          "price": 90000
        }
      ],

      "Addtional": {
        "type": "0",
        "text": "[nick] wbija na serwer by Was rozwalić!"
      }
    },
    {
      "enable": true,
      "key": "fourth",
      "preview": true,
      "soldFees": 0.0,
      "permission": null,

      "Options": [
        {
          "time": 720,
          "price": 50000
        },
        {
          "time": 1440,
          "price": 90000
        }
      ],

      "Addtional": {
        "type": "0",
        "text": "Kłaniajcie się nisko, bo wbija [nick]!"
      }
    }
  ]
}

 

KOMENDY

css_store/css_sklep/css_qshop/css_shop [opcjonalnie->shopCode] [opcjonalnie->itemCode] -> otwiera menu główne lub menu danego sklepu jeśli podamy po komendzie jego kod
css_szukaj/css_qszukaj/css_search/css_qsearch [itemName] -> otwiera menu z przedmiotami które zawierają w nazwie podany tekst
css_stankonta/css_currency/css_waluta [opcjonalnie->nick] -> wyświetla stan konta
css_transfer/css_przelew [ilosc] [opcjonalnie->nick] -> przelewanie waluty do innego gracza


**ADMINOWSKIE**
css_addcurrency [steamId64] [value] [log->0/1] - dodawanie waluty graczowi
css_setcurrency [steamId64] [value] [log->0/1] - ustawianie waluty graczowi
css_resetscurrency [opcjonalne->steamId64] - resetowanie waluty wszystkim graczom lub danemu graczowi

 

 

CENNIK

CENA ZA SAMO API: 140 zł
Potem co 6msc: 50 zł

1. [20 PLN] Model postaci
2. [20 PLN] Mvp Music
3. [15 PLN] Prefiks przed nick / Kolor nicku / Kolor tekstu / Kolor prefiksu nick
4. [10 PLN] Sklepik pod qItemShop (kupowanie usług) - będzie też w przyszłości osobny pod zakup usług, ale na razie nie widzę potrzeby skoro jest qItemShop
5. [10 PLN] Punkty Rang
6. [10 PLN] Pokazywanie obrażeń
7. [5 PLN] ClanTag
8. [5 PLN] Kupony
9. [5 PLN] Kolor modelu postaci
10. [5 PLN] Skrzynka z dropem tekstu (można np: tutaj dodać drop skinów)
11. [5 PLN] Przywitanie na serwerze
12. [5 PLN] Kolorowy Smoke
13. [5 PLN] Grawitacja
14. [5 PLN] Zdrowie
15. [5 PLN] Speed
16. [5 PLN] Bronie
17. [5 PLN] Spadochron

e

  • Like 5
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS:GO] qShop / Store - Rozbudowany system tworzenia sklepów
  • Właściciel

WERSJA CS:GO

LISTA ZMIAN

 

v1.15 (14.01.2022)
1. Dodano sortowanie sklepów zgodnie z ustawieniem w configu
2. Odświeżono wygląd menu
3. Dodano komendę !qshopinfo, w której znajduje się informacja o sklepie, ustawienia zarabania oraz info o szybkim wyszukiwaniu
4. Naprawiono błąd z ustawianiem waluty za fraga/dmg dla danych broni
5. Zmieniono sposób nadawania monet za obrażenia
6. Poprawiono resetowanie itemów, które wygasły

v1.2 (17.01.2022)
1. Rozbudowano system logowania
a) informacja o wszystkich zdarzeniach z root
b) informacja o zakupionych itemach
c) informacja o uruchomionych sklepach
d) dzielenie plików na dni
2. Poprawki optymalizacyjne
3. Wyrzucenie zbędnego kodu


v1.3 (29.04.2022r.)
1. Poprawiono wyświetlanie nagród z eventów gdy wartość wynosiła 0
2. Poprawiono API
3. Poprawiono tzw timer sekundowy
4. Zmieniono logowanie zdarzeń gracza na steam id
5. Dodano nowe sklepy: 
- Tagi w tabelii
- Linie za granatami
- Kulki z Paintball
6. Poprawiono błąd nadawania monet z menu roota dla danego gracza
7. Poprawiono sklep "Przywitanie na serwerze"
8. Poprawiono błąd, w którym gracz mógł mieć nadal założony przedmiot, mimo iż nie posiadał już flagi


v1.35 (07.07.2022)
1. Aktualizacja sm do 1.11


v1.36(24.09.2022)
1. Dodano zamienniki dla komend !qszukaj -> !szukaj oraz !qshopinfo -> !shopinfo
2. Dodano translację dla wszystkich informacji z API silnika (nie tyczy się nazw itemów oraz sklepów)


v1.37 (03.10.2022)
1. Dodano do roota dwie nowe opcje
a) Reset waluty wszystkim graczom w bazie (także tym na serwerze - logiczne)
b) Reset itemów wszystkim graczom w bazie (także tym na serwerze - logiczne)


v2.0 (11.11.2022)
1. Przepisano kod
2. Każdy sklep posiada swój własny config
3. Eventy, boosty etc są teraz osobnym modułem
4. Dodano pełne wsparcie dla translacji
5. Dodano opcje ustawienia opisu sklepu, wyświetlanego w menu sklepu
6. Dodano możliwość ustawiania czasu ważności
7. Dodano system podglądu przedmiotu
8. Rozbudowano i zoptymalizowano wyszukiwarkę przedmiotów
9. Rozbudowano system roota (panelu admina)
10. Dodano zapis kwoty wydanej na przedmiot
11. Przeorganizowano natywy/forwardy
12. Walutę ustawia się teraz w translacji
13. Rozbudowano transfer walut między graczami o convary z podatkiem
14. Dodano właściwość time_use ustalaną w przedmiocie by określić to czy ma to być przedmiot zewnętrzny, ale z czasem ważności w sklepie
15. Dodano możliwość odsprzedaży przedmiotów do serwera (tzw zwrot) na podstawie pozostałego czasu ważności

v2.05 (19.12.2022)
1. Dodano nową translację w przypadku ważności permanentnej w menu ważności przedmiotów
2. Dodano ustawienie ReOpenBuyMenu dla ponownego uruchamiania menu po zakupie usług jednorazowych
3. Poprawiono rzadki błąd z zabieraniem waluty dla złego cennika
4. Naprawiono błąd z brakiem translacji
5. Dodano nowe natywy: qshop_get_shopid_by_name, qshop_get_shopid_by_type, qshop_get_shopname_by_id, qshop_get_shoptype_by_id, qshop_open_shop_menu
6. Dodano nowe ustawienie w Main.cfg dla nowego modułu `UseCustomMenu` domyślnie na 0. Ustawione na 1 pozwala na używanie customowego menu
7. Dodano nowy moduł: Własne menu sklepików


v2.09 (24.12.2022)
1. Poprawiono cofanie w menu z przedmiotami przy włączonym custommenu
2. Dodano nowy convar, który decyduje o tym czy można sprawdzać stan konta innych graczy
3. Dodano do scp funkcję z hextagów i zablokowano jej wywołanie gdy gracz ma coś kupionego w sklepie
4. Dodano nowy moduł- boost waluty za posiadanie danego tekstu w nicku

v2.1 (05.01.2023)
1. Dodano do panelu admina
2. Dodano moduł z boost waluty za daną ilość śmierci z rzędu
3. Poprawiono boost waluty dla flag
4. Dodano właściwość 'flags' przy tworzeniu przedmiotu w sklepi. Gracz będzie musiał mieć daną flagę by móc kupić/użyć przedmiot
5. Naprawiono błąd z translacją "Menu_ItemPlayers".


v2.15 (14.01.2023)
1. Poprawiono sklep z szybkością
2. Poprawiono odsprzedaż przedmiotów permanentnych
3. Dodano nadawanie domyślnego modelu po zdjęciu customowego modelu w modele postaci
4. Poprawiono opisy w config sklepików
5. W config Fortnite dodano wszystkie dostępne emotki/tańce
6. Spray dodano nowe spray i poprawiono lokalizacje plików
7. Kity muzyczne dodano informacje o aktualnie granej piosence (nazwa utworu) + komendę !mvp
8. Paintball nowa lokalizacja plików
9. Dodano nowy sklep z kolorowymi smoke: kolorowe smoke
10. Po dodaniu/ustawieniu waluty ponownie odpala menu z ostatnim targetem
11. Dodano więcej przykładowych przedmiotów do sklepików
12. Dodano komendę sm_s jako skrót dla sm_sklep
13. Zmieniono cennik sklepików i podbito cenę samego API o 5 zł


v2.2 (28.01.2023)
1. Lini za pociskami - dodano opcje ustawienia broni na których ma działać laser. Pod 'desc' wpisujemy
    "weapons"		"awp;ssg08"		// tutaj podajesz bronie, na których ma działać laser. Zostaw puste by działało na wszystkich
2. Dodano właściwość "enable" w sklepie. Możemy dzięki niemu wyłączyć sklep (domyślnie jest włączony) w samym cfg. W configu wpisujemy to w sekcji głównej, więc np: nad 'name'
	"enable"		"1"		// czy sklep ma być włączony
3. Kity muzyczne - dodano wsparcie cookie z qRoundEndSound. Jeżeli mamy qRoundEndSound, to skorzysta z jego cookie, jeśli nie, utworzy nowe
4. Dodano 'enable' dla configu itemów, które pozwala wyłączyć dany z nich bez jego usuwania z configu (nie trzeba wszędzie wpisywać, bo domyślnie jest 1)
5. Kolorowe smoke - dodano fix na molotov oraz info przez smoke o graczu na celowniku
6. Dodano wsparcie qCustomChat dla: Clan Tagi, SCP
7. Dodano wsparcie customowych materials dla linii za granatami
	"path"		"materials/sprites/laserbeam"	// lokalizacja materials (domyślnie jest to materials/sprites/laserbeam)
8. Rozbudowano sklep z powitaniami:
	type - gdzie wyświetlać informację: 0 - chat | 1 - hint
	sound - ścieżka do dźięku, który ma wywołać się gdy gracz połączy się z serwerem


v2.25 (11.02.2023)
1. Naprawiono błąd, który pozwalał na zakup itemu z flagą bez jej posiadania (nie można było założyć itemu) - w item bez czasów ważności
2. Do paczki dodano hl_challenge ze wsparciem dla sklepu
3. Dodano do lini za pociskami opcje showtype, która pozwala zdecydować kto ma widzieć efekt
	"showtype"		"1"		// kto moze widziec efekt? 0 - każdy | 1 - gracz który zakupił | 2 - sojusznicy
4. Przebudowano informacje w hud/hint
5. Dodano nowe mvp do kity muzyczne: Denzel Curry, ULTIMATE
6. Poprawiono komendę sm_setcoins
7. Poprawiono plugin autyr
8. Poprawki w kodzie API


v2.3 (18.04.2023)
1. Dodano nowy sklep
1.1 Skrzydła
1.2 Plecaki
1.3 Kupony
1.4 Kolor tagu nick
2. Poprawiono paintball
3. Poprawiono spray
4. Poprawiono lokalizacje particles dla aur/trail: od teraz nie jest to z góry określony folder partciles/
5. Poprawiono sprawdzanie flag dla itemów kupionych. Jeżeli gracz ma kupiony przedmiot na flagę, ale straci po czasie flagę, item nie będzie już możliwy do założenia
6. Rozdzielono pliki dla danych sklepików na foldery
7. Poprawiono błąd w którym przedmiot był określany jako unikalny gdy wartość wynosiła 0
8. Dodano nowy forward, który pozwala manipulować ceną przedmiotu w sklepie:
	forward void qShop_OnClientItemCost(int iClient, int &iCost, int iShopId, int iItemId);
9. Dodano 'restrict' dla sklepu scp_nametag, który pozwala dodać zablokowane frazy w customtagu


v2.4 (14.05.2023)
1. Dodano w hl chall sprawdzanie czy admin jest na stealth z qStealth
1.1 Dodano tłumaczenie do hl_challange (plik z translacja)
2. Sklep z tagami w nick
2.1 Dodano w custom tag właściwość customtag_maxlen,która pozwala określić maksymalny ciąg znawków dla customtagu
2.2 Poprawiono bład ze zmianą tagu customowego za darmo
3. Sklep z kuponami
3.1 Poprawiono info o wygranej
3.2 Dodano opcje "win_info" dla danego itemu, które po włączeniu informuje wszystkich o wygranej danej osoby
3.3 Zmieniono translacje Chat_Success na Chat_WinInfoClient
3.4 Dodano translacje 
3.5 Poprawiono cooldown
4. Poprawiono sklep z liniami za granatami
4.1 Poprawki optymalizacyjne
4.2 Dodano nowy convar qnadetails_warmup, który pozwala zablokować linie za granatami podczas rozgrzewek (przydatne jeśli mamy rozgrzewkę na HE)
5. Sklep z fortnite
5.1 Dodano opcję "thirdperson", która pozwala określić czy po odpaleniu emotki/tańca, ma uruchamiać się tryb trzeciej osoby
5.2 Dodano opcję "only_roundend", która pozwala określić czy można użyć tańców/emotek tylko między końcem, a startem rundy
6. Poprawiono błąd ze zliczaniem waluty przy nagrodzie za przeżycie rundy
7. Poprawiono rzadki błąd z wyświetlaniem 0 monet za dany event
8. ShowInfo
8.1 Przebudowano plugin
8.2 Dodano sm_qshophud dzięki któremu gracz sam może zdecydować czy pokazywać (a jak tak to gdzie) info o monetach
8.3 Dodano convar qshop_availabletype, który pozwala określić z jakich opcji w sm_qshophud może skorzystać gracz
9. Spray
9.1 Przebudowano plugin + optymalizacja



v2.45 (24.06.2023)
1. Fortnite
1.1 Usunięto blokadę podglądu po freezetime
1.2 Dodano mozliwosc recznego ustalenia czasu, w ktorym gracz moze podgladac przedmiot:
	"preview_time"	"10.0"	// przez jaki czas można sprawdzać model. Ustaw na 0.0 by można to było robić cały czas
2. Linie za granatami
2.1 Poprawiono błąd z brakiem linii dla niektórych granatów
2.2 Dodano opcję losowej wartości dla nasycenia danego koloru (przypisuje się -1)
3. Dodano nowy sklep: Pokazywanie obrażeń w hud/hint/fortnite/czat
3.1 Pokazywanie obrażeń w danym miejscu (znane z qShowDamage)
4. Transfer waluty
4.1 Dodano nowy convar qshop_transfer_log, który pozwala zdecydować czy mają być przechowywane logi z transferu
5. Kolor nicku
5.1 Poprawiono błąd dla sytuacji, w której kolor nicku nie działał przy zastosowaniu tagów z qCustomChat
6. Linie za strzałami
6.1 Dodano opcję losowej wartości dla nasycenia danego koloru (przypisuje się -1)
7. Modele postaci
7.1 Dodano brakujące modele agentów

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Wersja v2

 

1. Każdy sklep ma swój własny config zamiast jednego dużego

Koniec z edytowaniem sporego pliku konfiguracyjnego, w którym znajdują się wszystkie przedmioty. Od teraz edytujesz config danego sklepu, dzięki czemu łatwiej znaleźć upragniony przedmiot do sklepu.

"mvpmusic"
{
	"name"			"Kity muzyczne (MVP)"						// nazwa kategori w sklepie
	"desc"			"Muzyka uruchamiana na koniec rundy dla mvp"			// opis sklepu który pojawi się w tytule po wybraniu sklepu. Zostaw puste by nie wyświetlać

	"0"
	{
		"itemname"			"Amon Tobin, All for Dust"		// nazwa usługi
		"unique"			"amontobin_01"				// unikalne id itemu dla bazy
		"preview"			"1"					// udostępnić opcje sprawdzenia przedmiotu?
		"item_time"								// sekcja dla różnych czasów usługi
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"				// czas trwania: 0 - na zawsze
				"cost"			"50000"				// koszt przedmiotu
			}
			"1"
			{
				"time"			"60"
				"cost"			"90000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"index"				"50"							// Jeżeli chcemy użyć mvp z gry, podajemy jego indeks w tym miejscu
		"path"				"music/amontobin_01/roundmvpanthem_01.mp3"		// Lokalizacja dla pliku. Używana także w menu odsłuchu
		"volume"			"1.0"							// Głośność mvp
	}
	"1"
	{
		"itemname"			"Austin Wintory, Desert Fire"
		"unique"			"austinwintory_01"
		"preview"			"0"
		"item_time"
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"
				"cost"			"5000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"index"				"9"
		//"path"			""
	}
}

 

 

2. Opisy sklepów

Każdy sklep posiada swój własny opis, dzięki czemu możemy ułatwić graczom zrozumienie jego działania! Opis podajemy w configu danego sklepu we właściwości "desc"

qShop - Opis sklepu

 

 

3. Pełna translacja (niedługo także dla nazw itemów/sklepów oraz opisów sklepu)

W CS:GO bardzo często zdarza się, że nasz serwer odwiedzają osoby spoza polski, więc warto by było zadbać także o nich, stąd też sam sklep posiada pełne wsparcie dla translacji. Warto do tego dodać, że dzięki takiemu rozwiązaniu nie musimy edytować kodu źródłowego w celu zmiany tekstu, wystarczy zrobić to w translacji. Dzięki wprowadzeniu translacji, zniknęła też opcja ustawienia waluty - teraz można to sobie edytować dla danej wiadomości i dostosować w ten sposób sam tekst

 

 

4. Dodano możliwość tworzenia ofert dla wielu czasów ważności (max 6), a nie jednego jak wcześniej

Wcześniejszy sklep wymuszał na właścicielach tylko jedną opcję zakupu, lecz z tym także koniec. Nowa wersja pozwala na dodanie aż 6 ofert czasowych dla przedmiotu, dzięki czemu możemy bardziej rozbudować nasz sklep.

qShop - Wiele ofert ważności

 

 

5. System podglądu danych przedmiotów

Od teraz w configu danego sklepu, możemy ustalić czy dany przedmiot będzie można obejrzeć (przed zakupem) dzięki właściwości "preview". Po dodaniu tego do przedmiotu, gracz przed dokonanie zakupu będzie w stanie sprawdzić przedmiot.
Działa to tak: Jeżeli przedmiot ma opcje podgladu, odpala się w menu opcja z wyborem tego, następnie po kliknięciu wywołuje się odpowiedni forward, który w sklepie ma symulowac podgląd przedmiotu. Tak też dla np: MVP odpala się muzyka (jeśli została przypisana)

qShop - Podglad przedmiotu

 

 

6. Dokładniejsza i optymalniejsza wyszukiwarka przedmiotów

Opcja dostępna już wcześniej, lecz teraz została lekko zmodyfikowana. Dalej oczywiście działa tak samo, gracz wpisuje !szukaj (lub !qszukaj) z danym ciągiem znaków (nie krótszym niż 3 znaki), a następnie dochodzi do przeszukania całego sklepu pod kątem przedmiotów z podobną frazą. Dodatkowo, możemy ustawić tutja cooldown, tak by gracze nie spamowali przeszukiwaniem przedmiotow

 

 

7. Bardziej rozbudowany root wraz ze wsparciem sprawdzania statystyk z bazy dla zakupu danych przedmiotów, dokładne sprawdzanie listy przedmiotów danego gracza, etc

Panel Admina jest bardzo ważny jeśli chodzi o zarządzanie serwerem, więc sam sklep oferuje dość dużo możliwości jeśli chodzi o działanie pod tym kątem.

  1. Możemy dodać/odjąć walutę graczowi
  2. Możemy dodać przedmiot graczowi lub go przedłużyć
  3. Możemy sprawdzić przedmioty w sklepie,
    1. Kto kupił dany przedmiot i na ile
    2. Usunąć wszystkim dany przedmiot
    3. Usunąć przedmiot danej osobie
  4. Możemy zresetować dane:
    1. Reset waluty
    2. Reset przedmiotów

qShop - Panel Admina (Root)

 

 

8. Zapis ceny danego przedmiotu przy zakupie pod jego dalszą odsprzedaż do serwera

Po zakupie, cena przedmiotu jest zapisywana wraz z nim, dzięki czemu możliwe jest ustalenie zwrotu kosztów w przypadku odsprzedaży przedmiotu do serwera. Na razie jeszcze nie jest skończone, stąd ten krótki opis

 

 

9. Możliwość tworzenia własnych boostów dla waluty

Chcesz dodać boost za bycie w grupie, za tag w nicku, za posiadanie vip, etc? Nic trudnego, nie musisz już bazować na configu i ograniczać się do jego wytycznych. Sam możesz to zrobić korzystając z forwardu qShop_AddClientCurrency mnożąc wewnątrz natyw odpowiedzialny za tzw dodatek waluty, np:

Urywek kodu dodający 2 razy więcej waluty za bycie w grupie Steam

public void qShop_AddClientCurrency(int iClient, int iValue) {
	if ( g_bIsInSteamGroup[iClient] ) {
		qshop_set_add_user_currency(iClient, (qshop_get_add_user_currency(iClient) * 2));
	}
}

 

 

10. Transfer kredytów między graczami

Od teraz w transferze kredytów można ustawić tzw opłatę za transakcję. Plik od convarów znajduje się w csgo/cfg/sourcemod/qshop_transfer.cfg

 

11. Tworzenie przedmiotów z czasem ważności na użycie

Dodając do przedmiotu "time_use" na 1, ustalamy jego użycie wraz z czasem, dzięki czemu możemy nadać przedmiotowi dany okres ważności w sklepie, ale jego działanie opierać się będzie o zewnętrzny plugin (w taki sposób stworzono modele postaci)

 

12. Zwrot przedmiotów

Od teraz można włączyć sprzedaż itemów do serwera (tzw zwrot). Koszt zwrotu ustala na podstawie godzin do końca ważności przedmiotu.
Można ustawić tzw opłatę za taką sprzedaż i ustala się ją w każdym przedmiocie "time_fees" (domyślnie 0%)

Samą sprzedaż włączamy w Main.cfg

	"SellItems"			"0"						// Udostępnić odsprzedać przedmiotu (zwrot kasy i usunięcie przedmiotu). Prowizje ustalasz w `time_fees` dla danego przedmiotu

 

Przykład 5% opłaty za sprzedaż przedmiotu ze sklepu ClanTag

	"1" // ten przedmiot posiada wiele czasówek
	{
		"itemname"		"Franek Niejadek"	// nazwa usługi
		"unique"		"franekniejadek"	// unikalne id itemu dla bazy
		"preview"		"0"					// udostępnić opcje sprawdzenia przedmiotu? -> TEN SKLEP TEGO NIE WSPIERA
		"time_fees"		"0.05"				// Opłata za zwrot/sprzedaż tego przedmiotu
		"item_time"							// sekcja dla różnych czasów usługi
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"				// czas trwania: 0 - na zawsze
				"cost"			"5000"				// koszt przedmiotu
			}
			"1"
			{
				"time"			"60"
				"cost"			"9000"
			}
			"2"
			{
				"time"			"100"
				"cost"			"14000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"clantag"		"[FranekNiejade]"		// ClanTag
	}

 

obraz.png

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Odsprzedaż przedmiotu

Od teraz można włączyć sprzedaż itemów do serwera (tzw zwrot). Koszt zwrotu ustala na podstawie godzin do końca ważności przedmiotu.
Można ustawić tzw opłatę za taką sprzedaż i ustala się ją w każdym przedmiocie "time_fees" (domyślnie 0%)

Samą sprzedaż włączamy w Main.cfg

	"SellItems"	"1"	// Udostępnić odsprzedać przedmiotu (zwrot kasy i usunięcie przedmiotu). Prowizje ustalasz w `time_fees` dla danego przedmiotu

 

Przykład 5% opłaty za sprzedaż przedmiotu ze sklepu ClanTag

	"1" // ten przedmiot posiada wiele czasówek
	{
		"itemname"		"Franek Niejadek"	// nazwa usługi
		"unique"		"franekniejadek"	// unikalne id itemu dla bazy
		"preview"		"0"			// udostępnić opcje sprawdzenia przedmiotu? -> TEN SKLEP TEGO NIE WSPIERA
		"time_fees"		"0.05"			// Opłata za zwrot/sprzedaż tego przedmiotu
		"item_time"					// sekcja dla różnych czasów usługi
		{
			"0"
			{
				"time"			"30"				// czas trwania: 0 - na zawsze
				"cost"			"5000"				// koszt przedmiotu
			}
			"1"
			{
				"time"			"60"
				"cost"			"9000"
			}
			"2"
			{
				"time"			"100"
				"cost"			"14000"
			}
		}

		// [ SHOP DATA ]
		"clantag"		"[FranekNiejade]"		// ClanTag
	}

 

obraz.png

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Bonus za bycie w grupie Steam
Moduł dodaje na serwer mnożnik waluty za bycie w grupie Steam.

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_steamgroup.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_SteamGroup.smx"


// Id grupy Steam
// https://steamcommunity.com/groups/<group_link>/edit
// -
// Default: ""
// Minimum: "0.000000"
qshop_steam_group_id ""

// Mnożnik waluty za bycie w grupie
// -
// Default: "1.15"
// Minimum: "0.000000"
qshop_steam_group_multiplier "1.15"

 

ConVary

Cytat

convar qshop_steam_group_id

Tutaj należy podać id grupy, który pobieramy przechodząc do ustawień naszej grupy Steam. Aby to zrobić, przejdź na stronę swojej grupy Steam, a następnie w "Narzędziach Administratora" wybierz opcje "Edytuj profil grupy"

Grupa Steam - Edytuj Profil grupy

Na samej górze widnieć będzie Identyfikator i to właśnie to kopiujesz do tego Convaru

obraz.png

 

 

Cytat

qshop_steam_group_multiplier

Tutaj podajemy mnożnik waluty gracza za bycie w grupie Steam. 1.15 oznacza 15% więcej waluty

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Transfer kredytów
Moduł dodaje na serwer opcję przesłania kredytów innymi graczom z uwzględnieniem opłaty, którą ustala właściciel serwera.

 

Komenda

sm_transfer <ilosc_waluty> - po wpisaniu wywołuje menu z listą graczy, którym gracz może przesłać walutę

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_transfer.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_Transfer.smx"


// Opłata za transfer waluty
// 0.0 - bez opłat
// -
// Default: "0.05"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_transfer_fees "0.0"

// Maksymalna ilość waluty jaką możemy jednorazowo wysłać
// 0 - no limit
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
qshop_transfer_maxvalue "0"

// Minimalna ilość waluty jaką możemy jednorazowo wysłać
// -
// Default: "10"
// Minimum: "1.000000"
qshop_transfer_minvalue "10"

 

ConVar

Cytat

qshop_transfer_fees

Convar odpowiada za opłatę jaką zostanie obarczony gracz przy wysyłaniu waluty. Jeżeli ustawisz to na 0.0, nie będzie żadnej opłaty. W innym przypadku w menu przy transferze pokaże się info o opłacie, która zostanie potrącona z kwoty wysłanej innemu graczowi.

Cytat

qshop_transfer_maxvalue

Convar ten odpowiada za maksymalną kwotę jaką jednorazowo może wysłać gracz innemu graczowi. Ustawione na 0 pozwala wysyłać walutę bez limitu

Cytat

qshop_transfer_minvalue

Convar ten odpowiada za minimalną kwotę jaką jednorazowo może wysłać gracz innemu graczowi.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ilość kredytów w HUD/HINT
Moduł dodaje na serwer ilość kredytów w HUD/HINT

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_showinfo.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6917)
// ConVars for plugin "qShop_add_ShowInfo.smx"


// Kolor HUD dla r
// -
// Default: "255"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "255.000000"
qshop_infohudcolor_r "255"

// Kolor HUD dla g
// -
// Default: "255"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "255.000000"
qshop_infohudcolor_g "255"

// Kolor HUD dla b
// -
// Default: "255"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "255.000000"
qshop_infohudcolor_b "255"

// Pozycja HUD dla x
// -
// Default: "0.35"
// Minimum: "-1.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_infohudpos_x "0.01"

// Pozycja HUD dla y
// -
// Default: "0.08"
// Minimum: "-1.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_infohudpos_y "0.0"

// Co ile odświeżać informacje (w sekundach)
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.100000"
qshop_infotimerefresh "1.0"

// Gdzie wyświetlać
// 0 - HUD
// 1 - HINT
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
qshop_infotype "0"

 

ConVar

Cytat

qshop_infohudcolor_r
qshop_infohudcolor_g
qshop_infohudcolor_b

Są to ustawienia dla HUD.
Dla każdego z tych convarów wartość przyjmuje 0-255 i jest odpowiednikiem modelu przestrzeni barw określanym jako RGB. Najprostszym możliwym sposobem dla uzyskania idealnego koloru jest skorzystanie z takiej strony jak chociażby https://www.rapidtables.com/web/color/RGB_Color.html -> to samo tyczy się hint, lecz tam będzie korzystać z hex.

Cytat

qshop_infohudpos_x
qshop_infohudpos_y

Są to ustawienia dla HUD.
Tu natomiast ustawiamy pozycje HUD względem x,y. Jeżeli chcemy uzyskać środek ekranu, to w obu przypadkach wystarczy wpisać -1.0 i to samo jeśli chcemy uzyskać środek dla jednej z wartości, -1.0.

Cytat

qshop_infotimerefresh

Ten convar odpowiada za przeładowanie informacji w HUD/HINT, czyli co ile sekund ma wywoływać zegar.

Cytat

qshop_infotype

Tutaj wybieramy czy chcemy korzystać z HUD czy z HINT. W przypadku HINT możemy też zastosować własne kolorowanie tekstu, itd, lecz warto pamiętać o tym fix na hint: https://github.com/Franc1sco/FixHintColorMessages

 

Translacja:

Teksty edytujemy w pliku translacyjnym, który znajduje się w csgo/addons/sourcemod/translations i nosi nazwę qshop_add_showinfo.phrases.txt

 

Dla hint możemy zastosować coś takiego

	"Hint_TextInfo"
	{
		"#format"	"{1:i}"
		"en"		"Currency: <font color='#00FF00'>{1}</font>"
		"pl"		"Waluty: <font color='#00FF00'>{1}</font>"
	}

Wtedy ilość waluty będzie w kolorze jasno zielonym

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Sprawdzanie stanu konta gracza
Moduł dodaje na serwer opcję sprawdzenia stanu konta swojego lub graczy pod danymi komendami, które podał właściciel w ustawieniach.
 

Komenda
Przykład

sm_stankonta - wywołuje stan konta gracza wpisującego.
sm_stankonta <nick_gracza> - wyświetla stan konta gracza, z którym powiązano dany tekst

 

Jak skonfigurować?

Po załadowaniu plugin, utworzony zostanie plik o nazwie qshop_add_accbalance.cfg w katalogu /csgo/cfg/sourcemod/. Przechodząc do niego zobaczymy

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_AccountBalance.smx"


// Komendy (by oddzielić użyj ';')
// -
// Default: "sm_stankonta;sm_currency;sm_waluta;sm_credits;sm_kredyty;sm_monety"
qshop_accbalance_cmds "sm_stankonta;sm_currency;sm_waluta"

 

ConVar

Cytat

qshop_accbalance_cmds

Convar odpowiedzialny za komendy, które będą używane w pluginie do sprawdzania konta. Maksymalnie można podać 6 komend, które należy od siebie oddzielać ";".

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Mnożnik waluty dla danej flagi pod config
Moduł pozwala przypisać mnożnik waluty dla danej flagi. Mnożnik jest ogólny, więc możemy zablokować komuś dropienie waluty, możemy osłabić ją o połowę, a także zboostować, dajac na daną flagę 2x więcej waluty.

 

Jak skonfigurować?

Przechodzimy do pliku o nazwie GroupFlagBoost.cfg w folderze Sklepu

"qShop"
{
	// kolejnosc ma znaczenie, poniewaz nadaje pierwsza grupe.
	"0"
	{
		"flags"		"a"			// flaga na której ma to dzialac
		"multiplier"	"1.5"			// mnoznik waluty. 1.5 to 150% waluty, a 0.5 to 50% waluty, wiec mozna tez zmniejszyc w ten sposob ilosc otrzymanej waluty
	}
	"1"
	{
		"flags"		"o"
		"multiplier"	"1.25"			// flaga o otrzyma 25% wiecej waluty
	}
	"2"
	{
		"flags"		"b"
		"multiplier"	"0.0"			// flaga b nie otrzyma w ogole waluty podczas gry
	}
	"3"
	{
		"flags"		"c"
		"multiplier"	"0.0"			// flaga c otrzyma polowe waluty
	}
}

 

 

No i to wszystko. Plugin oczywiście jest darmowy i otrzymujesz go wraz z zakupem qShop

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Własne menu sklepików
W domyślnej wersji sklepu, menu ze sklepikami tworzone jest na podstawie ich dodania, a więc nie ma możliwości ich sortowania lub tworzenia podkategorii. Ten moduł dodaje taką możliwość i pozwala właścicielowi w dowolny sposób zmodyfikować to menu. Warto zaznaczyć, że plugin sprawdza czy dany sklepik istnieje i pobiera jego nazwę ustaloną w configu, więc nie pokaże nam treści, które nie są na naszym serwerze dostępne. By moduł działał, należy w Main.cfg ustawić UseCustomMenu na 1, domyślnie 0.
Wiele osób prosił o opcje konfiguracji menu sklepików do ich sortowania lub tworzenia podkategorie, etc - teraz już można.

 

Oto jak wygląda przykład menu ze sklepikami podanymi powyżej dla przykładowego sklepu, który nie ma wszystkich sklepików:

qShop -Custom Menu

Po kliknięciu "Tekst na czacie"

qShop - Custom Menu Category

 

Jak skonfigurować?
Oto przykładowy config, który stworzyłem by pokazać Wam jak łatwo można tworzyć własne menu sklepikow

"qShop"
{
	// [ tutaj mamy przyklad z kategoria o nazwie Tekst na czacie, a w nim sklepiki zwiazane z czatem ]
	"0"													// zwykle oznaczenie sekcji, nie ma znaczenia
	{
		"category"		"Tekst na czacie"							// nazwa kategorii, w ktorej znajda sie dan sklepiki
		"menu"			"1"									// oznaczenie dla sklepikow w kategorii. Domyslnie jest 0 i w sklepikach bez kategorii, nalezy zostawic 0

		"0"
		{
			"type"		"scp_nametag"								// unikalny ciag znakow podany w rejestracji sklepikow. Mozna go znalezc w nazwie sekcji danego sklepu (na samej gorze configu)
		}
		"1"
		{
			"type"		"scp_namecolor"
		}
		"2"
		{
			"type"		"scp_textcolor"
		}
	}
	// [ tutaj mamy przyklad sklepiku bez kategorii, czyli od razu przenosi nas do menu przedmiotow danego sklepu ]
	"1"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"adishop"
	}
	"2"
	{
		"category"		"Modele"
		"menu"			"2"

		"0"
		{
			"type"		"player_model"
		}
		"1"
		{
			"type"		"fortnite_dance"
		}
		"2"
		{
			"type"		"fortnite_emote"
		}
	}
	"3"
	{
		"category"		"Efekty"
		"menu"			"3"

		"0"
		{
			"type"		"aura"
		}
		"1"
		{
			"type"		"hats"
		}
		"2"
		{
			"type"		"bulletstracer"
		}
		"3"
		{
			"type"		"laser"
		}
		"4"
		{
			"type"		"nadetails"
		}
		"5"
		{
			"type"		"spray"
		}
		"6"
		{
			"type"		"paintball"
		}
	}
	"4"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"coupon"
	}
	"5"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"icon"
	}
	"6"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"mvpmusic"
	}
	"7"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"pets"
	}
	"8"
	{
		"menu"			"0"
		"type"			"welcome_msg"
	}
	"9"
	{
		"category"		"Bonusy"
		"menu"			"4"

		"0"
		{
			"type"		"health"
		}
		"1"
		{
			"type"		"gravity"
		}
		"2"
		{
			"type"		"speed"
		}
		"3"
		{
			"type"		"invisible"
		}
		"4"
		{
			"type"		"godmod"
		}
	}
}

 

To wszystko. Dodatek jest oczywiście darmowy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Mnożnik walut za dany tekst w nick
Dodaje możliwość przypisania danego mnożnika waluty za tekst w nicku gracza.

 

Jak skonfigurować?
Przechodzimy do csgo/cfg/sourcemod/qshop_add_nameboost.cfg

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6913)
// ConVars for plugin "qShop_add_NameBoost.smx"


// Mnożnik dla tagu w nicku (1.1 = 110% więcej waluty)
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
qshop_nameboost_multiplier "0.0"

// Tag jaki trzeba mieć w nicku
// -
// Default: ""
qshop_nameboost_tag ""
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Mnożnik waluty dla gracza, któremu nie idzie
Gdy gracz umiera x razy pod rzad, możemy dać mu boost waluty by zachęcić go do zostania na serwerze w celu zdobycia większej ilości waluty. Gdy już kogoś zabije, całość się resetuje.

 

Jak skonfigurować?

"qShop"
{
	"0"
	{
		"deaths"		"2"	// po jakiej ilości śmierci z rzędu ma działać
		"multiplier"		"1.05"	// mnożnik waluty. 1.5 to 150% waluty, a 0.5 to 50% waluty, wiec mozna tez zmniejszyc w ten sposob ilosc otrzymanej waluty
	}
	"1"
	{
		"deaths"		"3"
		"multiplier"		"1.1"
	}
	"2"
	{
		"deaths"		"5"
		"multiplier"		"1.2"
	}
	"3"
	{
		"deaths"		"7"
		"multiplier"		"1.35"
	}
	"4"
	{
		"deaths"		"10"
		"multiplier"		"1.5"
	}
}

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Właściciel

Dodatkowo pojawił się nowy moduł w wersji beta (podsyłam tylko zainteresowanym)

Kody z walutą (BETA)

Jest to moduł, który pozwala (na razie) generować adminom kody na podstawie wpisanej komendy, gdzie ustalamy takie dane jak

  • wartość kodu (ile waluty ze sklepu)
  • treść kodu (wpisując "random" wygeneruje Ci losowy kod)
  • Ilość użyć (można wpisać -1 dla no limit
  • Czas trwania kodu w minutach (można wpisać 0 dla permanentnego kodu)
  • Flaga która może kodu użyć

Tak jak wspomniałem, na razie jest to tylko w formie komendy, a tekst przy tworzeniu jest surowy:

Cytat

Gdy źle utworzysz kod (np: już gdzieś jest taki kod):
● Tworzysz kod: -1 | Wartość: 1 | Ilość użyć: 5 | Ważność: na zawsze | Flaga: (oczekiwanie...)
● Wystąpił problem przy tworzeniu kodu!

Gdy dobrze utworzysz kod
● Tworzysz kod: Cs-Classic | Wartość: 1 | Ilość użyć: 5 | Ważność: na zawsze | Flaga: (oczekiwanie...)
● Kod został utworzony

a także brakuje jeszcze zapisywania użyć po stronie gracza (co raczej już jutro dokończę), lecz sam zamysł na moduł jest o wiele szerszy, bo można sobie pod to stworzyć jakiś skrypt na discord, albo cokolwiek innego spoza serwera, co wygeneruje w bazie dany kod, a następnie gracze będą mogli z niego skorzystać na serwerze. Można będzie też w przyszłości tworzyć pod niego jeszcze inne pluginy, np: eventy gdzie do wygrania będzie kod, a nie ilość waluty, którą gracz wpisze, albo tworzenie przez graczy danego kodu, gdzie oddadzą oni swoją walutę na koszt stworzenia tego kodu. Możliwości jest naprawdę sporo.

W dalszych częściach tego modułu planuje dodać w panelu admina opcje generowania losowego kodu na podstawie podanych wartości, takich jak: wartość, czas trwania i być może flaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS:GO] Shop / Store - Rozbudowany system tworzenia sklepów
  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS2/CS:GO] Shop / Store - Rozbudowany system tworzenia sklepów
  • Właściciel

Plugin został przepisany na CS 2

Do tygodnia postaram się rozpisać temat także tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Lista zmian CS 2

v1.0.4 (10.07.2024)
1. Poprawiono uprawnienia przedmiotów
2. Poprawiono lang
3. Poprawiono zarządzanie czatem
4. Dodano nowy sklep
5. Dodano opcje transferów

v1.1.0 (11.07.2024)
1. Dodano deathBoost
2. Dodano dodatkowy skrót dla komendy !sklep/!shop/!store etc, który pozwala przejść od razu do danego przedmiotu po jego itemCode
	!sklep [shopCode] [itemCode]
3. Kolejna poprawka z rejestrowaniem sklepów dla licencji
4. Dodano nowe komendy admina
	css_addcurrency [steamId64] [value] - dodawanie waluty graczowi
	css_setcurrency [steamId64] [value] - ustawianie waluty graczowi
5. Dodano nowy sklep: rangi Xp

v1.1.5 (13.07.2024)
1. Poprawiono usługi permanentne
2. Poprawiono kod odpowiedzialny za eventy z gry
3. Dodano nową komendę dla adminów
	css_resetscurrency [opcjonalne->steamId64] - resetowanie waluty wszystkim graczom lub danemu graczowi
4. Poprawiono sklepiki: coupon, speed, gravity
5. Dodano kolejne logi

v.1.2.0 (14.07.2024)
1. Wyszukiwarka itemów od teraz wyszukuje po nazwie itemu odpowiadającej wersji językowej gracza, a nie itemCode
2. Poprawiono błąd z wysyłaniem pustego tekstu
3. Jeżeli gracz nie ma żadnego przedmiotu, nie będzie już aktualizować jego czatu
4. Poprawiono działanie GAG
5. Dodano opcje zapisu co x sekund

v1.2.5 (16.07.2024)
1. Poprawiono zliczanie waluty na koniec rundy
2. Poprawiono dodawanie koloru w prefiksie
3. Dodano nowy sklepik nickTagColor, który pozwala kupić kolor tagu (oczywiście ustawianie koloru w tagu dalej działa i ma pierwszeńtwo)
4. Poprawiono rzadszy błąd z zapisem założonego przedmiotu
5. Doszło opcja ustawienia boost dla osób z danym tagiem w nicku

v1.2.8 (17.07.2024)
1. Po zakupie przedmiotu z danym czasem ważności, otwiera ponownie menu, a po zakupie jednorazowego przedmiotu, zamyka menu
2. Dodano nową komendę css_equip [shopCode] [itemCode] która pozwala z automatu założyć przedmiot, który gracz ma
3. Nowe ustawienie w configu AutoEquipAfterBuy, które określa czy po zakupie ma od razu zakładać przedmiot

v1.3.0 (18.07.2024)
1. Dodano nowy sklep ze spadochronami (na bazie tego co udostępnił franug)
2. Dodano nowy sklep z show damage

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS2] Shop / Store - Rozbudowany system tworzenia sklepów

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności