Frytek 23 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Mała propozycja odnośnie klasy "Piromna" a mianowicie chodzi mi o to aby dodać taką samą szanse na "Posiada 1/7 (1/6 od 75lvl) na podpalenie wroga" <-- aby dodać to również na molotova da się go zgasić przecież granatem dymnym więc kontra na to jakaś jest A drugą moją propozycją dla tej klasy jest dodanie szansy na podpalenie na wszystkich broniach (A mianowicie chodzi mi również o perki z bronią) ponieważ bez "Flagowej" broni jaką jest MP9 z szansą na podpalenie klasa robi się niezbyt grywalna i jest skazana na wywalenie wszystkich perków które mogą dać jej profit w postaci innej broni a plusują na niej perki które są jedyne związane z inteligencją 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anton226 8 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 +1 dodajmy zeby klasa miala tez sens trzeba miec full inta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Itsupiki 46 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Na moje klasa jest grywalna , ale mały buff na okres testowy raczej jej nie zaszkodzi. Klasa bazuje na tym że podpala i faktycznie nie ma ona żadnej umiejętności aktywnej więc nie widzę powodu okrajanie jej z możliwości grania inną bronią w momencie kiedy każda inna klasa może mieć tajemnice rudzielca która na dobrą sprawę robi więcej niż to podpalenie. Co do broni jestem za , molotov mimo że może być ugaszony działa tak że jeden kontakt to na dobrą sprawę praktycznie pewne podpalenie więc tu bym się wstrzymał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frytek 23 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Już na dniach sobie omówiliśmy zmiany odnośnie tej klasy więc temat może być do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi