VEGETA201126 60 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 nazwa: Rambo HP:15 INT:0 WYT:5 KON:10 opis: co 4 pocisk zadaje 2x większy dmg (od 80 lvl co 3 pocisk), posiada szanse 1/6 na neutralizacje pocisku. bronie: Galil AR, p250 luźny pomysł klasy 6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esme 2 242 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 fajny pomysł, ale zmieniłabym pistola na pięć-siedem albo podwójne bernadetty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luffy1 21 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 22 godziny temu, VEGETA201126 napisał: nazwa: Rambo HP:15 INT:0 WYT:5 KON:10 opis: co 4 pocisk zadaje 2x większy dmg (od 80 lvl co 3 pocisk), posiada szanse 1/6 na neutralizacje pocisku. bronie: Galil AR, p250 luźny pomysł klasy Fajny pomysł zwłaszcza że oprócz partyzanta to nie ma drugiej klasy z galilem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Itsupiki 46 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 (edytowane) To jest naprawdę fajny koncept klasy , nie przesadzona , grywalna i przyjemna. Jestem jak najbardziej za wprowadzeniem. W miarę możliwości te p250 bym tylko wymienił na dualki. Edytowane 18 Lutego 2022 przez Itsupiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 19 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2022 Wszystko fajnie że tak wam się podoba, ale pytanie czy potem nie będzie jednego wielkiego płaczu że OP na full wytrzymce będzie bił normalnie 16dmg + co 4 strzał ok. 32dmg(w ciało), w głowę 128dmg w galilu 35 ammo więc to jest nawet lepsze niż jak by ktoś miał 1/2 na zadanie 2x dmg w ludzi co nie mają wytrzymkę będzie bił co 4 strzał ok. 46dmg w ciało, a w głowę 184dmg i jeszcze 1/6 na neutralizacje gdzie ty dostaniesz wtedy 0 dmg od 80 lvl co 3 pocisk takie dmg do tego dochodzi jeszcze obecny system dmg gdzie będzie co 4/3 strzał bił full WYT. 32dmg + 5dmg z statów, +4dmg z klanu w późniejszym etapie gry daje to nam na full wytrzymce 25dmg normalnie co 4/3 strzał 41dmg Więc też pytałem Karola czy da się coś takiego zrobić że co któryś strzał bije więcej i napisał że da się, ale nie ukrywa że łatwiej to jest zrobić pod nowy system dmg niż ten obecny I tutaj takie pytanie ode mnie czy jest sensu dawać taką klasę teraz z takim dmg gdzie wiem na 100% że będą potem spiny o tą klasę że za OP czy poczekamy na nowy system od DMG i wtedy można zobaczyć jak będzie działać i wypuści się w tej wersji albo trochę się zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi