Nyuu 190 Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 (edytowane) Nazwa klasy: Gliniarz Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Jako, iz klasa sama w sobie jest dosyc slaba, to propnuje dodac jakis efekt do niej. Dla przykladu: 1/12 od 75lvl 1/10 na podwojny dmg. Magazynek za fraga. Albo zwiekszyc klasie kondycje (15-20pkt), bo w opisie ma napisane, ze jest szybki...? Troche bezsensowne patrzac na to ze ma zaledwie 30 kondycji na start. Nazwa klasy: General Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienic mu hp po wstaniu na 75% albo 80%. Po ostatnich nerfach tej klasy, nikt nia praktycznie nie gra dlatego mysle, ze dzieki temu cos sie moze zmienic : ) Nazwa klasy: Szeregowy tito Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zwiekszyc mu odrobine regeneracje hp tzn. 7hp na start oraz 10hp od 100lvl. Juz nie raz zdarzyla sie sytuacja, ze niektorzy siedzieli na respie i regenrowali sobie hp przez dobre 20sekund. (chodzi o ballacka na dust2). Nazwa klasy: Cichy zabojca Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Tutaj mala zmiana, aby zwiekszyc dmg w glowe o 5. Czyli 20 na start oraz 25 od 75lvl. I krotka notka ode mnie, przestanmy nerfic klasy ktore sa mocne, a zacznijmy buffowac klasy ktore sa slabe. Jak dalej bedziemy dzialac w ten sposob to zaczniemy powoli sie zmieniac w serwer FFA. Smacznej kawusi. Edytowane 11 Maja 2022 przez Nyuu glupi enter 5 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfaper 29 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 6 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa klasy: Gliniarz Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Jako, iz klasa sama w sobie jest dosyc slaba, to propnuje dodac jakis efekt do niej. Dla przykladu: 1/12 od 75lvl 1/10 na podwojny dmg. Magazynek za fraga. Albo zwiekszyc klasie kondycje (15-20pkt), bo w opisie ma napisane, ze jest szybki...? Troche bezsensowne patrzac na to ze ma zaledwie 30 kondycji na start. Gliniarz jest dobry tylko na blisko, można mu zamienić R8 Revolver zamiast Glocka, żeby zwiększyć jego opcje walki na daleko. Do tego dwie propozycje umiejętności: 1. Nowa umiejętność: Po użyciu binda na umiejętność klasy ma 1/3 (po 100 lvl 1/2) szansy na osłabienie jednego przeciwnika (po 50 lvl dwóch po 100 lvl trzech) zabranie mu 10 punktów z każdej statystyki. Zamiana Glocka na R8 Revolver. Lub druga opcja: 2. Po użyciu binda na umiejętność klasy ma 1/3 (po 100 lvl 1/2) na spowolnienie (wartość spowolnienia do ustalenia, żeby nie była za duża, tylko lekko zdenerwowała przeciwnika) losowego gracza do końca rundy. Zamiana Glocka na R8 Revolver. Po zabiciu dwóch osób (ewentualnie zadanie odpowiedniego dmg główną bronią gliniarza) Nova zamienia się na Xm1014 do końca rundy. (Może wystarczyć w sumie to spowolnienie i R8 Revolver ale propozycje zostawię) Buffy generała, tito i cichego są trafione idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyuu 190 Opublikowano 11 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 7 godzin temu, Sfaper napisał: 1. Nowa umiejętność: Po użyciu binda na umiejętność klasy ma 1/3 (po 100 lvl 1/2) szansy na osłabienie jednego przeciwnika (po 50 lvl dwóch po 100 lvl trzech) zabranie mu 10 punktów z każdej statystyki. Zamiana Glocka na R8 Revolver. Tylko tutaj trzeba pamiętać o tym, że niektóre statystki nie da się obniżyć w trakcie trwania rundy. Mówię tutaj o kondycji która zmieniłaby się dopiero po zmianie rundy. 7 godzin temu, Sfaper napisał: 2. Po użyciu binda na umiejętność klasy ma 1/3 (po 100 lvl 1/2) na spowolnienie (wartość spowolnienia do ustalenia, żeby nie była za duża, tylko lekko zdenerwowała przeciwnika) losowego gracza do końca rundy. Zamiana Glocka na R8 Revolver. Po zabiciu dwóch osób (ewentualnie zadanie odpowiedniego dmg główną bronią gliniarza) Nova zamienia się na Xm1014 do końca rundy. (Może wystarczyć w sumie to spowolnienie i R8 Revolver ale propozycje zostawię) Tylko tutaj te spowolnienie było, by bardzo lipne przy małej ilości graczy. Bardziej by się odechciewało grać. A jeśli mowa o xm1014 to jest to broń zdecydowanie za mocna na codmoda. Wystarczy dodać do tego perki typu: Dezuli v2 dzięki któremu enemy by tylko wisial w powietrzu + dodatkowy dmg. Co do revolveru to jak najbardziej jestem za tą zmianą. Oczywiście to tylko moja opinia i dziękuje za wypowiedź w temacie @Sfaper 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniż 1 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Jestem za tym, aby zrezygnować z pomysłów typu "coś od lv". Powinniśmy się skupić na tym, by każda klasa na każdym poziomie broniła się umiejętnościami gracza. W tym momencie niektóre klasy na niskim poziomie są wręcz niegrywalne i jedyna opcja to pierw wbić poziom na innej a dopiero potem przenieść. No ale dlaczego to tak? Na każdym progu lvlowym dana klasa powinna być grywalna - na niższym poziomie słabsza ale wciąż grywalna. Co do pomysłów klas: Gliniarz - skoro ma być szybki, to czemu nie wbudować mu butów zwinnego? Obrońca ma swat, zwinny ma moduł. Ba! W takim wypadku można nawet obniżyć kondycje co by niektórzy nie mieli "kija", że ich gliniarz wywija. Szeregowy tito - Nie widziałem tej klasy ani razu od tej edycji, może po prostu za mało gram, a może coś jest nie tak. Proponuję temu delikwentowi obniżyć wartość leczenia, zmniejszyć CD i dać możliwość leczenia podczas biegu czy chodu. (przykładowe wartości 2hp/3sec) Da nam to możliwość praktyczniejszego wykorzystania klasy w boju. Szybkie schowanie za winkiel podczas walki zmusi przeciwnika do zmniejszenia dystansu. Umiejętność nie będzie przesadzona, bo można użyć tylko gdy nie jest się w trakcie walki, a pozwoli uniknąć zbędnego "kampienia", co gorsza gdy ktoś ma rozdane już full HP. Cichemu wystarczy jakieś 3dmg i będzie git ^^ PS. Jak coś wydaje się bez ładu czy składu to tak jest xD jestem tego świadom, niewyspany chłop jestem, tak? xD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Widzę, że rozwinęła się tu fajna dyskusja na ten temat, dlatego pozostawiam to na razie opinii i propozycjom graczy. Odniesiemy się do tego bliżej końca edycji i dodam, że widzę już tu kilka fajnych propozycji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewenement7 0 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Grałem Tito i nie ma on nic specjalnego, jeżeli chodzi o leczenie to po walce z przeciwnikiem trzeba się chować na poł rundy na nożu, żeby jakkolwiek zregenerowało nam to HP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyuu 190 Opublikowano 12 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Godzinę temu, ewenement7 napisał: Grałem Tito i nie ma on nic specjalnego, jeżeli chodzi o leczenie to po walce z przeciwnikiem trzeba się chować na poł rundy na nożu, żeby jakkolwiek zregenerowało nam to HP. Słuszna uwaga. Należy również wspomnieć, że już się lecząc jesteśmy totalnie bezbronni. Zdecydowanie lepszy jest medyk, który nie dość, że się może leczyć to jeszcze może mieć wyciągniętą broń jak i zwiększony dmg. Zdaję sobie, że Tito ma te oślepienie, ale przy obecnych alternatywach jest on po prostu slaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyuu 190 Opublikowano 16 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoja propozycja została przyjęta. Dziękujemy za to, że pomagasz nam w rozwoju. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi