Nyuu 190 Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) Nazwa: Chirurg Opis: Co rundę zwiększa losowej osobie z drużyny HP o 50 (od 75lvl 100HP). Wysysa HP z poległych sojuszników 5hp*0.09hp+int. +8dmg z UMP. Bronie: UMP, usp Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT:10 | KON: 15 Typ: Zwykła Nazwa: Żółw Opis: Po użyciu skilla klasy spowalnia wrogów w obrębie 450j na 3s, 1.8x dmg na spowolnieniu. Magazynek za fraga. 2 użycia na start + 1 co 100lvl Bronie: AK, glock Statystyki: HP: 5 | INT:0 | WYT:20 | KON:10 Typ: Zwykła Nazwa: Ceglak Opis: Wbudowane betonowe ciało 1 na start +1 od 100lvl. Podwójny skok. magazynek za fraga. Bronie: M4A4, 5-7 Statystyki: HP: 10| INT: 0 | WYT:0 | KON:10 Typ: Zwykła Nazwa: Stalker Opis: Co 15 sekund pokazuje najbliższego przeciwnika na mapie(od 150lvl 2enemy). 1.8x dmg przez 5 sekund po podświetleniu. +5dmg z m4a1s. Bronie: m4a1s, p250 Statystyki: HP: 10| INT:0 | WYT:10 | KON:15 Typ: Zwykła Nazwa: Jasny Opis: 1/8 (1/7 od 75lvl) na oślepienie przeciwnika, Zwiększona długość oślepienia od flasha(granat). Flash co 20 sekund. Magazynek + 3dmg. Bronie: Mp9, deagle Statystyki: HP: 5| INT: 0| WYT:10 | KON:15 Typ: Zwykła Nazwa: Karol Opis: Wbudowane buty zwinnego + moduł. +5 naboi za headshota (nie kill) Bronie: P90, berety Statystyki: HP: 5 | INT: 10| WYT: 5| KON:-5 Typ: Zwykła Nazwa: Małpa Opis: Może się zamrozić w powietrzu, potrójny skok (zablokowane skoki od perków). +5dmg z Mac. zmniejszona widoczność na kucaku. Bronie: mac10, tec9 Statystyki: HP: 10 | INT:0 | WYT:10 | KON:10 Typ: Zwykła Nazwa: Szczur Opis: Po 4 sekundach w bezruchu +15dmg. Zmniejszona widoczność na kucaku. Magazynek. Bronie: p90, berrety Statystyki: HP: 10| INT:5 | WYT:0 | KON: 10 Typ: Zwykła Nazwa: Chemik [była chyba kiedyś taka klasa] Opis: Posiada trujące apteczki które biją w obrębie 450j+int. 15dmg na start + 0.5dmg/int. magazynek. +8dmg w obrębie apteczki. Bronie: SG553, fiveseven Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT: 15| KON: 10 Typ: Zwykła Nazwa: Granadier Opis: Po użyciu skilla klasy dodaje pobliskim sojusznikom zestaw granatów(Flash, nade, smoke). Wbudowany dyniosmoke, zwiększony zasięg nade. Zmniejszona obrażenia w głowę o 35% Bronie: AK, tec Statystyki: HP:15 | INT: 5| WYT: 10 | KON:5 Typ: Zwykła Wybaczcie, że tak dużo ale naszła mnie wena twórcza i mi się nudziło w nocy XDD. Rano poprawie błędy. Edytowane 13 Maja 2022 przez Nyuu Dodanie estetyki 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfaper 29 Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Żółw Opis: Po użyciu skilla klasy spowalnia wrogów w obrębie 450j na 3s, 1.8x dmg na spowolnieniu. Magazynek za fraga. 2 użycia na start + 1 co 100lvl Bronie: AK, glock Statystyki: HP: 5 | INT:0 | WYT:20 | KON:10 Typ: Zwykła Magazynek za fraga z AK w takiej kompozycji to kiepski pomysł, spowolnienie 3 sec to strasznie dużo osoby które lepiej strzelają lub umieją kontrolować bardzo dobrze fullauto za dobrze by wykorzystały te 3 sec naprzykład na office czy innej małej mapie spowolnią dużą ilość graczy wychylą się i z 1,8x Dmg na wszystkich spowolnionych zrobią rzeź zwłaszcza że nie muszą liczyć na farta że spowolnienie siądzie tylko będą wiedzieć kiedy chcą to wykorzystać. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Chirurg Opis: Co rundę zwiększa losowej osobie z drużyny HP o 50 (od 75lvl 100HP). Wysysa HP z poległych sojuszników 5hp*0.09hp+int. +8dmg z UMP. Bronie: UMP, usp Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT:10 | KON: 15 Typ: Zwykła Klasa polega na bezinteresownej pomocy sojusznikowi (jest szansa że wypadnie na ciebie ale przy 12 osobach masz 1/12 szansy) przez danie mu dodatkowego HP co prawda może to zagwarantować wygranie rundy, ale najczęściej na serwerze odbywa się rywalizacja o miejsce w topce. (Medyk który wskrzesi osoby dostaje exp i monety) Wysysanie HP działa w przypadku dużej ilości osób na serwerze a co jak będziecie grać rano 1 vs 1 z czego wtedy zacznie wysysać HP. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Ceglak Opis: Wbudowane betonowe ciało 1 na start +1 od 100lvl. Podwójny skok. magazynek za fraga. Bronie: M4A4, 5-7 Statystyki: HP: 10| INT: 0 | WYT:0 | KON:10 Typ: Zwykła To samo co w przypadku żółwia kompozycja za mocna M4a4 + magazynek + betonowe Jeszcze podliczyć perki na DMG lub inne to na pewno klasa szybko dostanie nerfa. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Stalker Opis: Co 15 sekund pokazuje najbliższego przeciwnika na mapie(od 150lvl 2enemy). 1.8x dmg przez 5 sekund po podświetleniu. +5dmg z m4a1s. Bronie: m4a1s, p250 Statystyki: HP: 10| INT:0 | WYT:10 | KON:15 Typ: Zwykła W sytuacjach 1 vs 1 może być ciężko osobie przeciwnej wygrać na tą klasę co 15 sec podświetlenie, 5 sec podświetlenie osoby to strasznie długie zdobywanie informacji na temat pozycji przeciwnika. W przypadku plantowania bomby lub ukrywaniu się przy hostach, zdobytej C4 to zbyt mocne. Przy mapach gdzie można ładne scany robić wystarczy zdobyć perk z awp by rundy wygrywać. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Jasny Opis: 1/8 (1/7 od 75lvl) na oślepienie przeciwnika, Zwiększona długość oślepienia od flasha(granat). Flash co 20 sekund. Magazynek + 3dmg. Bronie: Mp9, deagle Statystyki: HP: 5| INT: 0| WYT:10 | KON:15 Typ: Zwykła Latać sobie ze zwinnymi palcami i oślepiać każdego, skończy się oślepienie dostanę flasha na twarz i pół rundy nie będzie nic widać. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Karol Opis: Wbudowane buty zwinnego + moduł. +5 naboi za headshota (nie kill) Bronie: P90, berety Statystyki: HP: 5 | INT: 10| WYT: 5| KON:-5 Typ: Zwykła Klasa zabierze zwinnemu unikalność ma do zaoferowania lepszą broń niż zwinny jakbym grał zwinnym i wyszła klasa z modułem i p90 na pewno bym zmienił na nią, niż miałbym grać mac-10 już nie patrząc na tą niewidkę nawet. Sam moduł i buty zwinnego zaoferują zbyt dużą mobilność. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Małpa Opis: Może się zamrozić w powietrzu, potrójny skok (zablokowane skoki od perkow). +5dmg z Mac. zmniejszona widocznosc na kucaku. Bronie: mac10, tec9 Statystyki: HP: 10 | INT:0 | WYT:10 | KON:10 Typ: Zwykła Jedyna klasa która mnie zainteresowała z tych wszystkich do wyboru żadna klasa nie ma potrójnego skoku do tego zamrożenie samego siebie, jedynym problemem są tekstury na mapach przez które dużo osób może wykorzystać by zabijać przeciwników. Pytania dotyczące tej klasy to: Zamrożenie trwa do następnego kliknięcia. ( Można dać że po kliknięciu i otrzymaniu DMG zamrożenie znika) Jak wygląda sytuacja z rozrzutem broni podczas wiszenia w powietrzu będąc zamrożonym. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Szczur Opis: Po 4 sekundach w bezruchu +15dmg. Zmniejszona widoczność na kucaku. Magazynek. Bronie: p90, berrety Statystyki: HP: 10| INT:5 | WYT:0 | KON: 10 Typ: Zwykła +15 DMG na ile sekund lub pocisków. Do p90 nie widzę magazynku za fraga jeśli o to chodziło Klasa typowo by kampić jeszcze bardziej niż w przypadku tito. 7 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Chemik [była chyba kiedyś taka klasa] Opis: Posiada trujace apteczki które biją w obrębie 450j+int. 15dmg na start + 0.5dmg/int. magazynek. +8dmg w obrębie apteczki. Bronie: SG553, fiveseven Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT: 15| KON: 10 Typ: Zwykła SG553+ magazynek za killa to za mocne połączenie. Przez ile sekund bije apteczka i co ile po przeliczeniu wychodzi przy 150 int wychodzi 90 DMG na uderzenia apteczki w przypadku posiadania perku Mroźny Nyuu osoba jest martwa z samej trującej apteczki, plus +8 DMG na na SG553+trucizna to bardzo dużo. Co w przypadku perków z ak57, m4a4 dodatkowy Dmg będzie naliczany? 8 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: granadier Opis: Po użyciu skilla klasy dodaje pobliskim sojusznikom zestaw granatów(Flash, nade, smoke). Wbudowany dyniosmoke, zwiększony zasięg nade. Zmniejszona obrażenia w głowę o 35% Bronie: AK, tec Statystyki: HP:15 | INT: 5| WYT: 10 | KON:5 Typ: Zwykła Strasznie dużo granatów lata już przy większej ilości graczy. Czy aby na pewno trzeba dodawać ich więcej jeżeliby zabrali VIPowi granaty klasa mogła by mieć trochę sensu. Tak naprawdę frajda z tej klasy byłaby wtedy jeśli ktoś na tej klasie trafi tajemnice generała. Ze wszystkich tych klas najbardziej interesująca jest 🐒 dopracować szczegóły i może by przeszła, reszta tak szczerze jest ciężka do stwierdzenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Fajne klasy, w końcu jakieś nowości by były, i chętnie bym pograł takimi klasami na serwerze, nie wiem co mam więcej powiedzieć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 13 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Żółw Ciekawe tylko nie z tą bronią 13 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Ceglak Opis: Wbudowane betonowe ciało 1 na start +1 od 100lvl. Podwójny skok. magazynek za fraga. To może i ciekawie wygląda, ale betonowe ciało w klasie zniszczy grę i będzie płacz na 100% że OP 13 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Jasny Opis: 1/8 (1/7 od 75lvl) na oślepienie przeciwnika, Zwiększona długość oślepienia od flasha(granat). Flash co 20 sekund. Magazynek + 3dmg. Jest już jedna klasa z szansą na oślepienie i nie wydaje mi się żeby była potrzeba robić drugiej albo usuwać 1 na rzecz 2 po za tym i tak już narzekają na flashe to co by było jak by miał darmowego co 20sec, nie mówię o długości oślepienia od flasha, bo pewnie się nie uda tego zrobić 13 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Karol Opis: Wbudowane buty zwinnego + moduł. +5 naboi za headshota (nie kill) Buty zwinnego to bardziej na jakiegoś shotguna a nie PM'a gdzie by biegał lewo-prawo i nie dało by się go trafić 13 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Małpa Opis: Może się zamrozić w powietrzu, potrójny skok (zablokowane skoki od perków). +5dmg z Mac. zmniejszona widoczność na kucaku. Po co klasa która sama siebie nerfi ? jak się byś zamroził w powietrzu to byś nie mógł nawet strzelać, bo byś nic nie trafiał 13 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Szczur Opis: Po 4 sekundach w bezruchu +15dmg. Zmniejszona widoczność na kucaku. Magazynek. Bronie: p90, berrety 4sec to jest moment po starcie rundy i potem ma latać z +15dmg i to z P90 i do tego na kucaku całą mapę bo mniej widoczny 13 godzin temu, Nyuu napisał: Nazwa: Granadier Opis: Po użyciu skilla klasy dodaje pobliskim sojusznikom zestaw granatów(Flash, nade, smoke). Wbudowany dyniosmoke, zwiększony zasięg nade. Zmniejszona obrażenia w głowę o 35% coś ala Specjalista tylko trochę znerfiony niby inna broń coś tu dyniosmoke, ale i tak by było że po za tym 35% to tak naprawdę nic nie ma I też nie idźmy w prawie każdej klasie AK i M4 bo to w końcu skończy się tak że wszystkie klasy będą z AK i M4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 2 godziny temu, Mahesvara napisał: Po co klasa która sama siebie nerfi ? jak się byś zamroził w powietrzu to byś nie mógł nawet strzelać, bo byś nic nie trafiał Pewnie chodzilo o mozliwosc zawisniecia w powietrzu (tak zeby dalej strzelac etc) czy cos w ten desen, ale duzo problemow by bylo z teksturami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Chirurg Klasa strasznie podobna do usuniętego niedawno "Sanitariusza", tylko dodawała by HP bezpośrednio, dodam też, że sanitariusz dostawał za to buffy i posiadał lepszą broń, a i tak nie był praktycznei w ogóle grany, dlatego tą klasę odrzucam. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Żółw Tak jak napisał mahes, pomysł ciekawy, wymagał by lekkich zmian takich, jak inna broń bo dodawanie klas tylko z M'kami i Ak, jest trochę słabe, bo za niedługo wyjdzie, że pół klas na serwerze ma tylko te bronie, klasy nie skreślam i będziemy o niej myśleć. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Ceglak Klasa, co ma wbudowane betonowe ciało, jest z góry stawiana jako bardzo mocna, ponieważ kontruje wszystkie umiejętności utrudnia trafianie przez wrogów i bardzo ułatwia zabiajnie graczy przez użytkownika. Pomysł odrzucam, ponieważ widać, że perk z tą umiejętnością jest już jednym z najlepszych na serwerze, a dodawanie klasy z nim daje możliwość 100% gry z tą umiejętnością, ponieważ perk trzeba zdobyć a w klasie był by już wbudowany. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Stalker Klasa z taką umiejętnością strasznie wspomagała by graczy grających z nielegalnymi udogodnieniami typu WH, ponieważ gracz grający tą klasą, po dostaniu bana bardzo prosto mógłby się odwołać dając argument, że używał akurat umiejętności tej klasy. Pomysł odrzucam. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Jasny Klasa z samą szansą na oślepienie jest dość słaba, patrząc na to, że bez tego nic by praktycznie nie robiła, dodatkowo istnieje już klasa z szansą na oślepienie i raczej tamta będzie też modyfikowana, dlatego tą odrzucam. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Karol Tak jak pisali gracze powyżej, jest to lepsza wersja zwinnego, ponieważ była by ona dużo bardziej od niego mobilna, co zakończyło by granie zwinnym. Można pomyśleć nad jakąś zmianą zwinnego, lecz nic na siłę i poczekać można na jakieś propozycje, a tą odrzucam. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Małpa Nie za bardzo rozumiem, co dawało by nam to samo-zamrożenie na klasie, ponieważ bylibyśmy wtedy bezbronni i niecelni. Propozycję odrzucam, ze względu na jej dziwną umiejętność, chyba że nie do końca coś tu zrozumiałem to proszę o wyjaśnienie. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Szczur Kolejny dziwny pomysł, ponieważ 4 sekundy to żadne wyzwanie a buff idący z tego był by zbyt OP, patrząc na broń, co z tym biła by tyle co Ak/M'ki i dodatkowo doszedł by do tego nieustanny ogień z niego, ponieważ 50 kul w tej borni z takim DMG to dużo i jeszcze magazynek za fraga, co jeszcze bardziej ułatwia sprawę. Odrzucam tą propozycję, ze względu na jej zbyt mocną umiejętność. W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Chemik [była chyba kiedyś taka klasa] Co do tej klasy, to nie ma sensu tworzenia jej na nowo, ponieważ coś ją kojarzę i można znaleźć jej stare zapiski, przerobić i dodać do ankiety z "powrotem starej klasy". W dniu 13.05.2022 o 02:16, Nyuu napisał: Nazwa: Granadier Klasa dość słaba, ponieważ tak jak pisał Mahes 35% redukcji DMG w głowę, to prawie nic, a poza wbudowanym DynioSmoke nic nie oferuje. No jest jeszcze zwiększony obszar zadawania DMG z granatu, ale co by to dawało jak DMG z HE, był by bardzo mały. Było tu dużo propozycji, lecz większość widać, że pisanych na szybko. Radził bym się bardziej skupić na jakości i dopracowaniu swojej propozycji, a nie na jej ilość, ponieważ patrząc tu gdyby zrobić mniej klas a zastanowić się z tych umiejętności co by ze sobą dobrze się łączyło, to prawie na pewno było by tu więcej pożytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi