Skocz do zawartości

Propozycję klas


Sfaper

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nazwa: Specjalista 

Opis:

• Dwa rodzaje rakiet/min (50% szansy na rodzaj i 50% szans na rakieta/mina)

• Mrożąca rakieta - 1,7 sec zamrożenia +6 DMG w głowę (co 12 sec)

• Mrożąca mina - 2,1 sec zamrożenia +5 DMG w głowę

• Odrzucająca i spowalniająca rakieta - 1,9 sec +7 Dmg w ciało (co 12 sec)

• Odrzucająca i spowalniająca mina - 2,4 sec +6 DMG w ciało

• Po zabiciu serią na broni postać ma 1/2 szansy by odzyskać 60% HP które straciła w przeciągu 10 sec i 1/3 na zyskanie losowej wartości pocisków (w zależności od brakujących)

Bronie: Famas, Glock

Statystyki: HP: 15 | INT: -10 | WYT: 10 | KON: 5

Typ: Premium

 

(Wyświetla się komunikat na chacie czy dostaliśmy minę/rakietę i jej rodzaj

Oczywiście DMG/Czas i inne wartości do ustalenia

Miny i rakiety nie zadają DMG można zwiększyć zasięg miny

Propozycja by osoba podrzucona dostała spowolnienie dopiero jak będzie spadać

Obrońca i tarcza swat mają odporność na rakiety i miny[osoba grająca obrońcą lub posiadająca tarczę swat nie może aktywować miny])

 

Nazwa: Major 

Opis:

• ⅓ (podczas szóstki lub mniejszej liczby graczy na serwerze szansa zmienia się na ¼) na zmienia przeciwnika w chodząca bombę (max 1 bomba)(osoba która jest chodząca bombą ma 25 sec na zabicie przeciwników by nie zginać od wybuchu po zabiciu 1 osoby i wybuchu bomby zadaje 45% HP, po zabiciu 2 osób 25% HP, po zabiciu 3 osób całkowicie bomba znika po każdym zabiciu dostajemy 4 dodatkowe sekundy na zabicie następnego przeciwnika)

• UMP-45 +3 DMG, posiada ⅛ na oślepienie przeciwnika (kolor oślepienia czarny do 1,8 sec 90% od 1,9 sec 40% po 3 sec oślepienie znika) +4 dodatkowego DMG podczas oślepienia.

• Zbicie MAG-7(Mag-7 ma +4 DMG) po oślepieniu (z umiejętności na umpie) zapewnia 1-3 monet, 10-50 expa, 5-25 HP i daje odzyskanie umiejętność która posiada 1/1 że zostanie nałożona bomba(max 1 dodatkowa)

Bronie: UMP-45, MAG-7, P2000

Statystyki: HP: 15 | INT: -5 | WYT: 5 | KON: 15

Typ: Do ustalenia

(Tak samo jak w przypadku poprzedniej klasy wszystko jest do zmiany i ustalenia, propozycje są prowizoryczne)

 

Użyłem broni których nie ma większej ilości na serwerze i nowych rozwiązań umiejętności które mogą urozmaicić grę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.05.2022 o 16:02, Sfaper napisał:

Nazwa: Specjalista 

Klasa jest raczej niemożliwa do stworzenia pod względem grywalności i obciążenia serwera ciągłymi przeliczeniami, czy dostanie rakietę taką czy taką lub czy dostanie minę taką czy taką, dodatkowo jest tu użyte wiele efektów takich jak regeneracja HP, różne debuffy i to wszystko w dużej ilości wariantów, które czynią tą klasę ciężką do stworzenia by działała w 100%.

 

W dniu 13.05.2022 o 16:02, Sfaper napisał:

Nazwa: Major 

Podobnie jak z wyżej wymienioną klasą, jest tu bardzo dużo szans, wartości co czynią ją losową i ciężką do zoptymalizowania i stworzenia. Dodatkowo nie wydaje mi się, że ludzie chcieli by się zamieniać w bombę bez żadnych większych buffów, bo jak tu widzę to jest to tak opisane a w przypadku niepowodzenia gracz by giną. 

 

Widzę, że ostatnio zaczęliście pisać dużo propozycji w sprawie klas i często są one nieprzemyślane i pisane bardzo chaotycznie. Jak dajecie pomysł to zastanówcie się czego brakuje na serwerze, jeżeli już to macie, to znów się zastanówcie czy będzie grane i czy nie będzie za słabe lub za mocne, a na końcu wybierzcie jedną główną rzecz/umiejętność i dostosujcie ją do serwera i dopełnijcie jakimiś pomniejszymi dodatkami. 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Michał Ballack napisał:

Widzę, że ostatnio zaczęliście pisać dużo propozycji w sprawie klas i często są one nieprzemyślane i pisane bardzo chaotycznie. Jak dajecie pomysł to zastanówcie się czego brakuje na serwerze, jeżeli już to macie, to znów się zastanówcie czy będzie grane i czy nie będzie za słabe lub za mocne, a na końcu wybierzcie jedną główną rzecz/umiejętność i dostosujcie ją do serwera i dopełnijcie jakimiś pomniejszymi dodatkami. 

Owszem, gdyż na codmodzie brakuje nowości... Dodanie jednej klasy z poprzednich edycji jest w porządku, ale zamiast tego można dodać np. 2 klasy które miały najwięcej głosów. 

A co do klas gracza @Sfaper. Są one ciekawe, lecz są zbyt skomplikowane i ciężkie do zrobienia. Dodatkowo jak napisał opiekun, mogą one mocno obciążać serwer. 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoja propozycja nie została przyjęta.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności