Jump to content

Propozycję klas


Recommended Posts

 

Nazwa: Specjalista 

Opis:

• Dwa rodzaje rakiet/min (50% szansy na rodzaj i 50% szans na rakieta/mina)

• Mrożąca rakieta - 1,7 sec zamrożenia +6 DMG w głowę (co 12 sec)

• Mrożąca mina - 2,1 sec zamrożenia +5 DMG w głowę

• Odrzucająca i spowalniająca rakieta - 1,9 sec +7 Dmg w ciało (co 12 sec)

• Odrzucająca i spowalniająca mina - 2,4 sec +6 DMG w ciało

• Po zabiciu serią na broni postać ma 1/2 szansy by odzyskać 60% HP które straciła w przeciągu 10 sec i 1/3 na zyskanie losowej wartości pocisków (w zależności od brakujących)

Bronie: Famas, Glock

Statystyki: HP: 15 | INT: -10 | WYT: 10 | KON: 5

Typ: Premium

 

(Wyświetla się komunikat na chacie czy dostaliśmy minę/rakietę i jej rodzaj

Oczywiście DMG/Czas i inne wartości do ustalenia

Miny i rakiety nie zadają DMG można zwiększyć zasięg miny

Propozycja by osoba podrzucona dostała spowolnienie dopiero jak będzie spadać

Obrońca i tarcza swat mają odporność na rakiety i miny[osoba grająca obrońcą lub posiadająca tarczę swat nie może aktywować miny])

 

Nazwa: Major 

Opis:

• ⅓ (podczas szóstki lub mniejszej liczby graczy na serwerze szansa zmienia się na ¼) na zmienia przeciwnika w chodząca bombę (max 1 bomba)(osoba która jest chodząca bombą ma 25 sec na zabicie przeciwników by nie zginać od wybuchu po zabiciu 1 osoby i wybuchu bomby zadaje 45% HP, po zabiciu 2 osób 25% HP, po zabiciu 3 osób całkowicie bomba znika po każdym zabiciu dostajemy 4 dodatkowe sekundy na zabicie następnego przeciwnika)

• UMP-45 +3 DMG, posiada ⅛ na oślepienie przeciwnika (kolor oślepienia czarny do 1,8 sec 90% od 1,9 sec 40% po 3 sec oślepienie znika) +4 dodatkowego DMG podczas oślepienia.

• Zbicie MAG-7(Mag-7 ma +4 DMG) po oślepieniu (z umiejętności na umpie) zapewnia 1-3 monet, 10-50 expa, 5-25 HP i daje odzyskanie umiejętność która posiada 1/1 że zostanie nałożona bomba(max 1 dodatkowa)

Bronie: UMP-45, MAG-7, P2000

Statystyki: HP: 15 | INT: -5 | WYT: 5 | KON: 15

Typ: Do ustalenia

(Tak samo jak w przypadku poprzedniej klasy wszystko jest do zmiany i ustalenia, propozycje są prowizoryczne)

 

Użyłem broni których nie ma większej ilości na serwerze i nowych rozwiązań umiejętności które mogą urozmaicić grę.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 13.05.2022 o 16:02, Sfaper napisał:

Nazwa: Specjalista 

Klasa jest raczej niemożliwa do stworzenia pod względem grywalności i obciążenia serwera ciągłymi przeliczeniami, czy dostanie rakietę taką czy taką lub czy dostanie minę taką czy taką, dodatkowo jest tu użyte wiele efektów takich jak regeneracja HP, różne debuffy i to wszystko w dużej ilości wariantów, które czynią tą klasę ciężką do stworzenia by działała w 100%.

 

W dniu 13.05.2022 o 16:02, Sfaper napisał:

Nazwa: Major 

Podobnie jak z wyżej wymienioną klasą, jest tu bardzo dużo szans, wartości co czynią ją losową i ciężką do zoptymalizowania i stworzenia. Dodatkowo nie wydaje mi się, że ludzie chcieli by się zamieniać w bombę bez żadnych większych buffów, bo jak tu widzę to jest to tak opisane a w przypadku niepowodzenia gracz by giną. 

 

Widzę, że ostatnio zaczęliście pisać dużo propozycji w sprawie klas i często są one nieprzemyślane i pisane bardzo chaotycznie. Jak dajecie pomysł to zastanówcie się czego brakuje na serwerze, jeżeli już to macie, to znów się zastanówcie czy będzie grane i czy nie będzie za słabe lub za mocne, a na końcu wybierzcie jedną główną rzecz/umiejętność i dostosujcie ją do serwera i dopełnijcie jakimiś pomniejszymi dodatkami. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, Michał Ballack napisał:

Widzę, że ostatnio zaczęliście pisać dużo propozycji w sprawie klas i często są one nieprzemyślane i pisane bardzo chaotycznie. Jak dajecie pomysł to zastanówcie się czego brakuje na serwerze, jeżeli już to macie, to znów się zastanówcie czy będzie grane i czy nie będzie za słabe lub za mocne, a na końcu wybierzcie jedną główną rzecz/umiejętność i dostosujcie ją do serwera i dopełnijcie jakimiś pomniejszymi dodatkami. 

Owszem, gdyż na codmodzie brakuje nowości... Dodanie jednej klasy z poprzednich edycji jest w porządku, ale zamiast tego można dodać np. 2 klasy które miały najwięcej głosów. 

A co do klas gracza @Sfaper. Są one ciekawe, lecz są zbyt skomplikowane i ciężkie do zrobienia. Dodatkowo jak napisał opiekun, mogą one mocno obciążać serwer. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines