Sfaper 29 Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Nazwa: Specjalista Opis: • Dwa rodzaje rakiet/min (50% szansy na rodzaj i 50% szans na rakieta/mina) • Mrożąca rakieta - 1,7 sec zamrożenia +6 DMG w głowę (co 12 sec) • Mrożąca mina - 2,1 sec zamrożenia +5 DMG w głowę • Odrzucająca i spowalniająca rakieta - 1,9 sec +7 Dmg w ciało (co 12 sec) • Odrzucająca i spowalniająca mina - 2,4 sec +6 DMG w ciało • Po zabiciu serią na broni postać ma 1/2 szansy by odzyskać 60% HP które straciła w przeciągu 10 sec i 1/3 na zyskanie losowej wartości pocisków (w zależności od brakujących) Bronie: Famas, Glock Statystyki: HP: 15 | INT: -10 | WYT: 10 | KON: 5 Typ: Premium (Wyświetla się komunikat na chacie czy dostaliśmy minę/rakietę i jej rodzaj Oczywiście DMG/Czas i inne wartości do ustalenia Miny i rakiety nie zadają DMG można zwiększyć zasięg miny Propozycja by osoba podrzucona dostała spowolnienie dopiero jak będzie spadać Obrońca i tarcza swat mają odporność na rakiety i miny[osoba grająca obrońcą lub posiadająca tarczę swat nie może aktywować miny]) Nazwa: Major Opis: • ⅓ (podczas szóstki lub mniejszej liczby graczy na serwerze szansa zmienia się na ¼) na zmienia przeciwnika w chodząca bombę (max 1 bomba)(osoba która jest chodząca bombą ma 25 sec na zabicie przeciwników by nie zginać od wybuchu po zabiciu 1 osoby i wybuchu bomby zadaje 45% HP, po zabiciu 2 osób 25% HP, po zabiciu 3 osób całkowicie bomba znika po każdym zabiciu dostajemy 4 dodatkowe sekundy na zabicie następnego przeciwnika) • UMP-45 +3 DMG, posiada ⅛ na oślepienie przeciwnika (kolor oślepienia czarny do 1,8 sec 90% od 1,9 sec 40% po 3 sec oślepienie znika) +4 dodatkowego DMG podczas oślepienia. • Zbicie MAG-7(Mag-7 ma +4 DMG) po oślepieniu (z umiejętności na umpie) zapewnia 1-3 monet, 10-50 expa, 5-25 HP i daje odzyskanie umiejętność która posiada 1/1 że zostanie nałożona bomba(max 1 dodatkowa) Bronie: UMP-45, MAG-7, P2000 Statystyki: HP: 15 | INT: -5 | WYT: 5 | KON: 15 Typ: Do ustalenia (Tak samo jak w przypadku poprzedniej klasy wszystko jest do zmiany i ustalenia, propozycje są prowizoryczne) Użyłem broni których nie ma większej ilości na serwerze i nowych rozwiązań umiejętności które mogą urozmaicić grę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 W dniu 13.05.2022 o 16:02, Sfaper napisał: Nazwa: Specjalista Klasa jest raczej niemożliwa do stworzenia pod względem grywalności i obciążenia serwera ciągłymi przeliczeniami, czy dostanie rakietę taką czy taką lub czy dostanie minę taką czy taką, dodatkowo jest tu użyte wiele efektów takich jak regeneracja HP, różne debuffy i to wszystko w dużej ilości wariantów, które czynią tą klasę ciężką do stworzenia by działała w 100%. W dniu 13.05.2022 o 16:02, Sfaper napisał: Nazwa: Major Podobnie jak z wyżej wymienioną klasą, jest tu bardzo dużo szans, wartości co czynią ją losową i ciężką do zoptymalizowania i stworzenia. Dodatkowo nie wydaje mi się, że ludzie chcieli by się zamieniać w bombę bez żadnych większych buffów, bo jak tu widzę to jest to tak opisane a w przypadku niepowodzenia gracz by giną. Widzę, że ostatnio zaczęliście pisać dużo propozycji w sprawie klas i często są one nieprzemyślane i pisane bardzo chaotycznie. Jak dajecie pomysł to zastanówcie się czego brakuje na serwerze, jeżeli już to macie, to znów się zastanówcie czy będzie grane i czy nie będzie za słabe lub za mocne, a na końcu wybierzcie jedną główną rzecz/umiejętność i dostosujcie ją do serwera i dopełnijcie jakimiś pomniejszymi dodatkami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyuu 190 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 16 godzin temu, Michał Ballack napisał: Widzę, że ostatnio zaczęliście pisać dużo propozycji w sprawie klas i często są one nieprzemyślane i pisane bardzo chaotycznie. Jak dajecie pomysł to zastanówcie się czego brakuje na serwerze, jeżeli już to macie, to znów się zastanówcie czy będzie grane i czy nie będzie za słabe lub za mocne, a na końcu wybierzcie jedną główną rzecz/umiejętność i dostosujcie ją do serwera i dopełnijcie jakimiś pomniejszymi dodatkami. Owszem, gdyż na codmodzie brakuje nowości... Dodanie jednej klasy z poprzednich edycji jest w porządku, ale zamiast tego można dodać np. 2 klasy które miały najwięcej głosów. A co do klas gracza @Sfaper. Są one ciekawe, lecz są zbyt skomplikowane i ciężkie do zrobienia. Dodatkowo jak napisał opiekun, mogą one mocno obciążać serwer. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyuu 190 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoja propozycja nie została przyjęta. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi