Skocz do zawartości

Zmiany


keruT.

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa:mafioso
Opis:1/5 z kosy prawy przycisk myszy,podwójny skok, w połowie niewidzialny
Bronie:glock
Statystyki: HP: 35| INT:-30 | WYT: 35| KON:75
Typ: Zwykła

Nazwa klasy: komandosa wyrzucić na jeden sezon dla próby zastąpić klasą wyżej,elitarnego wyrzucić i dać Cichego zabójcę do premki +5dmg można mu dodać

  • Like 1
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SzamoS napisał:

1/5 z kosy to chyba przesadzony pomysł ale jestem za tym żeby dać mu inną broń zamiast Deagla

Można mu dać 1/6 a od 120lvl 1/7 myślę że będzie mniej op niż komandos. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle razy było mówione że Komandos nie będzie usuwany bo to główna klasa na codmodach jak wam się nie podoba, albo waszym zdaniem za OP to napiszcie co można było by znerfić i wtedy się by zobaczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Mahesvara napisał:

Tyle razy było mówione że Komandos nie będzie usuwany bo to główna klasa na codmodach jak wam się nie podoba, albo waszym zdaniem za OP to napiszcie co można było by znerfić i wtedy się by zobaczyło

To zostawić komandosa a zmienić to co pisałem i będzie znerfiony, zabierać mu kondycję czy niewidzialność nie ma sensu bo musi zapierdalać ta klasa

Edytowane przez keruT.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak zabrać niewidke, a dodać 3 skok? Główny problem to trafienie w komandosa, nie będzie już problemu z teksturami na niektórych mapach (office), będzie lepiej widoczny ale i tak ciężej będzie go trafić przez 3 skok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imo to zostawcie tego komandosa w spokoju, klasa jest już tak długo na serwerze. A zawsze musi być ktoś kto nie potrafi na nią grać. Komandos jest git w swojej obecnej formie i nie ma potrzeby mu nic zmieniać, a tym bardziej usuwać na edycje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym  mu zabrał tego deagla i dał widzialność na pistolecie lub zmniejszyl kondycję podczas trzymania drugiej broni. Przez to że nie działają na niego spowolnienia od strzału z połączeniem niewidzialności staję się postacią trudniejszą do zabicia niż Bóg deagle z redukcją obrażeń często wychodząc z takich starć bez utraty hp

Edytowane przez SzamoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, SzamoS napisał:

Ja bym  mu zabrał tego deagla i dał widzialność na pistolecie lub zmniejszyl kondycję podczas trzymania drugiej broni. Przez to że nie działają na niego spowolnienia od strzału z połączeniem niewidzialności staję się postacią trudniejszą do zabicia niż Bóg deagle z redukcją obrażeń często wychodząc z takich starć bez utraty hp

No ale nie rób z tej klasy takiej niegrywalnej... Fakt, komandos na 180 poziomie może być OP ale co zrobi nowy gracz który lubi grać z kosą? Wyjdzie, bo klasa na niskim poziomie niegrywalna? Deagle + kosa to nieodłączna część komandosa, tak samo jak AWP i deagle u snajpera. Zmniejszenie mobilności komandosa to gwóźdź do trumny tej klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Vaniż napisał:

No ale nie rób z tej klasy takiej niegrywalnej... Fakt, komandos na 180 poziomie może być OP ale co zrobi nowy gracz który lubi grać z kosą? Wyjdzie, bo klasa na niskim poziomie niegrywalna? Deagle + kosa to nieodłączna część komandosa, tak samo jak AWP i deagle u snajpera. Zmniejszenie mobilności komandosa to gwóźdź do trumny tej klasy.

i co na 1lvl komandos ma sobie rozwalać deagla wiekszość wyoskich lvl na 2 strzały i w dodatku być niewidzialnym na tym deaglu? 

Wystarczyłoby usunąć tylko tę niewidkę na drugiej broni co i tak nie byłoby wielkim nerfem dla tej postaci w końcu jej główną bronią jest nóż a pistolet powinien być tylko dodatkiem pomagającym w niektórym sytuacjach a nie całkowitym zamiennikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, SzamoS napisał:

i co na 1lvl komandos ma sobie rozwalać deagla wiekszość wyoskich lvl na 2 strzały i w dodatku być niewidzialnym na tym deaglu? 

Wystarczyłoby usunąć tylko tę niewidkę na drugiej broni co i tak nie byłoby wielkim nerfem dla tej postaci w końcu jej główną bronią jest nóż a pistolet powinien być tylko dodatkiem pomagającym w niektórym sytuacjach a nie całkowitym zamiennikiem

Jeżeli gracz potrafi strzelać z deagla to jak najbardziej tak, dlaczego mielibyśmy karać dobrych graczy za dobrą grę? Nóż ORAZ deagle są głównymi broniami komandosa, tak czy siak nie ma niewidzialności na broniach zdobytych z perków. Zabranie niewidzialności i nie dodanie niczego jako "lżejszy" zamiennik zniszczy komfort grania komandosem. 

 

PS. Martwi mnie fakt, że przez tyle edycji komandos cieszył się popularnością i balansem, a teraz nagle ludziom coś odwaliło. Nie lubisz komandosa? Zdobądź nano, graj wsparciem, saperem, czymkolwiek czym go zniszczysz. Nie widzę sensu w nerfieniu komandosa, co najwyżej zamienić mu umiejętności tak, aby nic nie zyskał ale też nic nie stracił.

Edytowane przez Vaniż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Vaniż napisał:

Jeżeli gracz potrafi strzelać z deagla to jak najbardziej tak, dlaczego mielibyśmy karać dobrych graczy za dobrą grę? Nóż ORAZ deagle są głównymi broniami komandosa, tak czy siak nie ma niewidzialności na broniach zdobytych z perków. Zabranie niewidzialności i nie dodanie niczego jako "lżejszy" zamiennik zniszczy komfort grania komandosem. 

skoro ktoś jest dobry to chyba nie będzie mu przeszkadzać czy ma niewidkę na drugiej broni lub jej nie ma.

Mam wrażenia że źle mnie zrozumiałeś i że ja chce zabrać niewidzialność także na nożu a nie o to mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Vaniż napisał:

PS. Martwi mnie fakt, że przez tyle edycji komandos cieszył się popularnością i balansem, a teraz nagle ludziom coś odwaliło. Nie lubisz komandosa? Zdobądź nano, graj wsparciem, saperem, czymkolwiek czym go zniszczysz. Nie widzę sensu w nerfieniu komandosa, co najwyżej zamienić mu umiejętności tak, aby nic nie zyskał ale też nic nie stracił.

Dobrze, że wspomniałeś o tym @ Vaniż, często grając komandosem zmagałem się z osobami z nano pancerzem, saperami etc.

Poza tymi dwoma rzeczami, jest MASA rzeczy które kontrują komandosa...

15 minut temu, SzamoS napisał:

i co na 1lvl komandos ma sobie rozwalać deagla wiekszość wyoskich lvl na 2 strzały i w dodatku być niewidzialnym na tym deaglu? 

I co w tym złego? Jak ktoś umie strzelać to każda klasa będzie mocna. Dosłownie robicie tutaj z igły widły.

Finalnie skończy się tak, że wasze propozycje nie wejdą w życiu bo chcecie UŚMIERCIĆ klasę na którą nie potraficie grać, i taka jest prawda niestesty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, SzamoS napisał:

skoro ktoś jest dobry to chyba nie będzie mu przeszkadzać czy ma niewidkę na drugiej broni lub jej nie ma.

Mam wrażenia że źle mnie zrozumiałeś i że ja chce zabrać niewidzialność także na nożu a nie o to mi chodzi.

Powoli temat przechodzi na etap, który powinien być rozwiązany poza forum (no bo nabijanie postów)

 

Wracając

Bardzo dobrze zrozumiałem, że chodzi tylko o zabranie niewidzialności na deaglu, jednakże zaznaczyłem, że I DEAGLE I KOSA są głównymi broniami tejże klasy, więc nie ma sensu osłabiać jego jedynej broni (nie liczę perków). 

"skoro ktoś jest dobry to chyba nie będzie mu przeszkadzać czy ma niewidkę na drugiej broni lub jej nie ma."  - No ale jak to nie? Dobry czy nie dobry, jeśli komandos martwy to nic nie ustrzeli. A niewidka to jego jedna z niewielu form obrony. Na co ci deagle w walce ze snajperem na dużym dystansie? Na co ci deagle przy walce z kimś kto ma betonową głowę? (no bo w większości strzały w głowę powodują, że deagle jest "OP").  Pogorszenie jego obrony zabije komandosa.

Edytowane przez Vaniż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Vaniż napisał:

Powoli temat przechodzi na etap, który powinien być rozwiązany poza forum (no bo nabijanie postów)

 

Wracając

Bardzo dobrze zrozumiałem, że chodzi tylko o zabranie niewidzialności na deaglu, jednakże zaznaczyłem, że I DEAGLE I KOSA są głównymi broniami tejże klasy, więc nie ma sensu osłabiać jego jedynej broni (nie liczę perków). 

"skoro ktoś jest dobry to chyba nie będzie mu przeszkadzać czy ma niewidkę na drugiej broni lub jej nie ma."  - No ale jak to nie? Dobry czy nie dobry, jeśli komandos martwy to nic nie ustrzeli. A niewidka to jego jedna z niewielu form obrony. Na co ci deagle w walce ze snajperem na dużym dystansie? Na co ci deagle przy walce z kimś kto ma betonową głowę? (no bo w większości strzały w głowę powodują, że deagle jest "OP").  Pogorszenie jego obrony zabije komandosa.

Usuńcie ten post, niechcący zdublowałem :C

Edytowane przez Vaniż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywiązała się tu fajna dyskusja, jednak z mojego punktu widzenia czepiane się komandosa, który jest w niezmienionej postaci od bardzo dawana jest trochę bez sensu, bo problem zaczyna się z nim dopiero jak jest ich dużo na serwerze lub gdy ktoś naprawdę dobrze nim gra. Jest to klasa ikoniczna dla COD MOD'ów, dlatego propozycję odrzucam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoja propozycja nie została przyjęta.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności