Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Szczera opinia:

Na początku balem się wysłać randomowemu gościowi kasę, na szczęście okazało się ze wszystko jest git, polecam serwer do hostowania pukawka, za dodatkowe 5z pomógł mi zainstalować wszystko na serwer, chłopak jest aktywny prawie 24/7 szybko odpowiada, konkretnie i stara się pomoc nawet największym debilom(którzy są nowi w tym temacie) ewentualne błędy związane z aktualizacjami csgo szybko naprawia, polecam 10/10, wszystko działa super. tu macie link do mojego steama jakby ktoś chciał zobaczyć ze wszystko dziala i kupic od kolegi serwer

https://steamcommunity.com/profiles/76561199162953579/

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, oferta warta swojej ceny, mega dobra zabawa, chodzi to super więc serdecznie polecam, kilka słów o  właścicielu mega dobra konkretna osoba która zna się na rzeczy, szybki kontakt pomoc pełna kultura i wyrozumiałość (zepsułem serwer po godzinie ) więc powtórzę się MEGA POLECAM!!! zabawa przednia Dziękuję 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Poniżej znajduje się aktualizacja, która zostanie do Was wysłana do końca miesiąca. (będziecie mogli zobaczyć to przedpremierowo na odcinkach pompateam)

Od teraz możecie tworzyć różne tryby rozgrywki dla tego pluginu, dzięki wprowadzonej opcji losowania super moc dla każdego gracza, dla danej drużyny lub wszystkich, a także doszły nowe super moce zgodnie z Waszymi propozycjami. No i oczywiście dodano komendę, która pozwala ustawić sobie daną super moc

 

v1.45
1. Poprawiono przełączanie na kosę po rozpoczęciu super mocy niewidzialność
2. Dodano możliwość sprawdzenia czyjeś super mocy z poziomu spectowania gracza
3. Dodano nowe super moce
3.1 Anty flash
3.2 Moduł odrzutowy - długi skok po użyciu skilla
3.3 Szansa na podrzucenie wroga po trafieniu
3.4 Szansa na odrzucenie wroga po trafieniu
3.5 Ciche kroki
3.6 Dłuższy efekt oślepienia z flash
3.7 Teleportacja zza plecy wroga
3.8 Brak rozrzutu broni
3.9 Model kurczaka
3.10 Zamiana miejscami z wrogiem
4. Dodano możliwość ustalenia odległości rażenia dla wybuchu po śmierci
5. Dodano możliwość ustalenia cooldown dla powrotu na spawn
6. Ożywienie po śmierci
6.1 Przy ożywieniu przez morfine, nie następuje koniec rundy
6.2 Dodano opcje zwrotu broni z pierwszego slota po ożywieniu (ustalane w configu)
7. Dodano komendę, która pozwala ustawić dany skill podczas trwania rundy
    sm_setskill "nick/uid" "skill_id"
8. Dodano nową opcję w configu, która dodaje informacje o super mocy zabójcy
    "KillerInfo" "1" // 0 - nie pokazuje super mocy zabójcy | 1 - pokazuje
9. Dodano możliwość ustawienia innego trybu rozgrywki
    0 - każdemu losuje inną super moc
    1 - losuje jedną super moce danej drużynie
    2 - losuje jedną super moc wszystkim graczom
Oczywiście gracz nadal musi mieć uprawnienia do super mocy

 

  • Like 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 18.06.2022 o 13:01, -_- napisał(a):

[CS:GO] qRandomSkills - Losowe supermoce

Aktualna wersja: 1.45

Adres IP SERWERA TESTOWEGO: 51.83.215.3:27015
Nie odpowiadam za to kto tam gra, jak gra, itd. Możecie tam po prostu testować plugin

 

OPIS

Idealny dodatek dla osób, które nagrywają na youtube swoje materiały z gry CS:GO lub po prostu do gry ze znajomymi. Plugin ten pozwala dodać na serwer znane już wszystkim super moce, czyli losowe umiejętności (skille) co rundę. Po starcie rundy losuje super moc i w zależności od konfiguracji losuje każdemu inną, każdemu tą samą lub danej drużynie jedną i tą samą, także możemy stworzyć dzięki temu aż 3 typy rozgrywki. Dodatkowo super moce da się dowolnie ustawiać, np: możemy dane z nich wyłączyć, możemy też ustawić ich moc (jeśli tego wymaga), skonfigurować ich tryby, itd. Plik konfiguracyjny jest opisany, więc nie jest to wcale tak trudne. Na koniec zaznaczę, że możemy ustawić flagę, którą musi mieć gracz by móc uzyskać super moc.
Jeżeli jesteś zainteresowany, przewiń lekko na dół by zobaczyć cenę i dalszą instrukcję.

 

Komendy:

  • sm_supermoc (!supermoc) - pokazuje aktualną super moc
  • sm_setskill "nick/uid" "skill_id" - ustawianie danemu graczowi super mocy (po starcie rozgrywki). skill_id danej supermocy znajduje się w configu

 

Aktualnie dostępne są takie umiejętności jak:

  • Zycie za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje pewną ilość punktów życia, co pozwala mu utrzymać się dłużej na polu walki.
  • Ammo za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje amunicje do jego aktualnej broni, umożliwiając kontynuację ostrzału bez potrzeby przeładowania.
  • Nieskończoność ammo
    Gracz otrzymuje nieskończoną ilość ammo do wszystkich swoich broni, co pozwala mu bez przeszkód prowadzić intensywne i długotrwałe starcia.
  • Dodatkowy skok
    Gracz zyskuje możliwość wykonania dodatkowego skoku w powietrzu, co daje mu większą mobilność i umożliwia osiągnięcie niedostępnych wcześniej miejsc.
  • AutoBunnyHop
    Pozwala graczowi wykonać bunnyhop.
  • Aimbot
    Gdy gracz trafi przeciwnika, zawsze zaliczy strzał jako headshot.
  • WallHack
    Gracz otrzymuje możliwość widzenia przez ściany, co ułatwia mu zlokalizowanie wroga.
  • Brak obrażeń w głowę
    Gracz nie otrzymuje obrażeń w głowę.
  • Niewidzialność
    Gracz jest w pełni niewidzialnych i słychać tylko jego ruch bronią, np: kosą.
  • Powrót na spawn
    Co 15 sekund może teleportować się na swój spawn.
  • Zdrowie na start
    Gracz otrzymuje losową ilość zdrowia na start.
  • Kasa na start
    Gracz otrzymuje losową ilość kasy na start.
  • Szybkość na start
    Gracz otrzymuje losową ilość speed na start.
  • Grawitacja na start
    Gracz otrzymuje losową ilość grawitacji na start.
  • Redukcja obrażeń
    Gracz redukuje daną ilość obrażeń, które otrzymuje.
  • Mnożnik obrażeń
    Gracz zadaje pomnożoną ilość obrażeń
  • Apteczki na start
    Gracz otrzymuje losową ilość apteczek na start.
  • Szansa na obrócenie wroga
    Gracz ma szansę na obrócenie ofiary o 180 stopni po trafieniu.
  • Szansa na wyrzucenie broni wroga
    Gracz ma szansę na wyrzucenie broni ofiary po trafieniu.
  • Szansa na oślepienie wroga
    Gracz ma szansę na oślepienie wroga po trafieniu.
  • Szybkostrzelność
    Gracz strzela 50% szybciej.
  • Model wroga
    Gracz otrzymuje na start model postaci wroga.
  • Szansa na odrodzenie po śmierci
    Gracz ma szansę na odrodzenie po swojej śmierci.
  • Natychmiastowe zabójstwo po strzale
    Po trafieniu od razu zabija.
  • Wybuch po śmierci
    Po śmierci wybucha i zabija graczy w obrębie.
  • Odnawianie zdrowia
    Po trafieniu ofiary otrzymuje zwrot zdrowia w postaci danego procentu zadanych obrażeń.
  • Brak modelu głowy
    Postać gracza nie ma głowy.
  • Duża głowa
    Postać gracza ma dużą głowę i otrzymuje obrażenia tylko w nią.
  • Radarhach
    Informacja o wrogach na radarze co x sekund
  • Enemy Voice
    Dostęp do mikrofonu wrogów
  • Antyflash
    Jesteś odporny na flash
  • Moduł odrzutowy
    Wykonujesz długi skok po użyciu skilla
  • Podrzucenie wroga
    Szansa na podrzucenie wroga
  • Odrzucenie wroga
    Szansa na odrzucenie wroga
  • Ciche kroki
    Nie słychać Twoich kroków gdy biegniesz
  • Dłuższy efekt flash
    Twój flash działa dłużej
  • Teleport zza plecy
    Teleportujesz się zza plecy losowego wroga
  • Brak rozrzutu
    Twoja broń nie ma rozrzutu
  • Model kurczaka
    Masz model kurczaka
  • Zamiana miejscami
    Zamieniasz się miejscami z losowym wrogiem

 

INSTALACJA

Standardowa
POMAGAM ZA DARMO W ZAINSTALOWANIU I SKONFIGUROWANIU SERWERA

W paczce znajduje się też dokładna instrukcja i opis każdej z rzeczy

 

CENNIK

50 zł

Po 6 miesiącach tracisz dostęp do aktualizacji, chyba że je opłacisz na kolejne 6 miesięcy - 15 zł

Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_-

 

LISTA ZMIAN

v1.1 (18.01.2023)
1. Dodanie nowe umiejętności: mnożnik obrażeń, apteczki na start
2. Dodano translację (tutaj możemy edytować tekst)
3. Dodano config, w którym możemy wyłączać dane umiejętności

v1.12 (24.01.2023)
1. Dodano nową umiejętność: szansa na obrócenie gracza o 180 stopni po strzale
2. Dodano nową umiejętność: szansan na wyrzucenie broni gracza

v1.15 (08.02.2023)
1. Super Moc: Niewidzialność - można od teraz zablokować obrażenia z innej broni niż kosa
2. Dodano nową super moc: szansa na oślepienie po trafieniu
3. Dodano komendę !supermoc, która pozwala sprawdzić wylosowaną supermoc

v1.2 (30.03.2023)
1. Dodano nowe natywy
2. Dodano blokadę używania innej broni niż kosa gdy ustawiono onlyknife na 1
3. Dodano "grenade" do niewidzialności by zezwolić na atak z granatów gdy onlyknife ustawiono na 1 (domyślnie zablokowane)
4. Dodano "spectview" do niewidzialności - pozwala określić czy spectując gracza widzimy go czy też nie
5. Zablokowano wyrzucanie kosy dla skilla z wyrzucaniem broni graczy

v1.3 (06.06.2023)
1. Dodano nowe skille
1.1 Szybkostrzelnosc (2x)
1.2 Model Wroga
1.3 Szansa na odrodzenie po smierci
1.4 Natychmiastowe zabicie po strzale
1.5 Wybucha po smierci i zabija wrogow w obrębie
1.6 Regeneracja zdrowia względem zadanych obrażeń
1.7 Brak modelu głowy
1.8 Duże głowy i otrzymuje obrażenia tylko w głowę
2. Poprawki w kodzie związane z zabezpieczeniem kodu


v1.35 (18.06.2023)
1. Zmieniono sposób nadawania zdrowia
2. Przebudowano config
3. Dodano więcej opcji customizacji umiejętności w pliku konfiguracyjnym
3.1 Można teraz samemu decydować o ilości losowanego zdrowia, skoków, redukcji obrażeń, itd
3.2 Dodano możliwość zablokowania aimbota na supermocy z brakiem obrażeń w hs
4. Dodatkowe zabezpieczenia kodu
5. Dodano nowe super moce
5.1 Radarhack (co x sekund pokazuje wrogów na radarze)
5.2 Dostęp do voice wrogów (słyszy co mówią między sobą)
6. Dodano wykluczenie ostatniej super mocy (żeby nie trafiać tego samego)



v1.45
1. Poprawiono przełączanie na kosę po rozpoczęciu super mocy niewidzialność
2. Dodano możliwość sprawdzenia czyjeś super mocy z poziomu spectowania gracza
3. Dodano nowe super moce
3.1 Anty flash
3.2 Moduł odrzutowy - długi skok po użyciu skilla
3.3 Szansa na podrzucenie wroga po trafieniu
3.4 Szansa na odrzucenie wroga po trafieniu
3.5 Ciche kroki
3.6 Dłuższy efekt oślepienia z flash
3.7 Teleportacja zza plecy wroga
3.8 Brak rozrzutu broni
3.9 Model kurczaka
3.10 Zamiana miejscami z wrogiem
4. Dodano możliwość ustalenia odległości rażenia dla wybuchu po śmierci
5. Dodano możliwość ustalenia cooldown dla powrotu na spawn
6. Ożywienie po śmierci
6.1 Przy ożywieniu przez morfine, nie następuje koniec rundy
6.2 Dodano opcje zwrotu broni z pierwszego slota po ożywieniu (ustalane w configu)
7. Dodano komendę, która pozwala ustawić dany skill podczas trwania rundy
    sm_setskill "nick/uid" "skill_id"
8. Dodano nową opcję w configu, która dodaje informacje o super mocy zabójcy
    "KillerInfo" "1" // 0 - nie pokazuje super mocy zabójcy | 1 - pokazuje
9. Dodano możliwość ustawienia innego trybu rozgrywki
    0 - każdemu losuje inną super moc
    1 - losuje jedną super moce danej drużynie
    2 - losuje jedną super moc wszystkim graczom
Oczywiście gracz nadal musi mieć uprawnienia do super mocy

prosze o wiadomosc pv

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Informacja o zbliżającej się aktualizacji pluginu. Może jeszcze ulec zmianie, dlatego też nie podaje daty wysyłki. Oczywiście tak jak zawsze, nową wersję będziecie mogli sprawdzić na kanałach pompa team.

Wysyłka rozpocznie się od 07.09.2023r.

 

Ta wersja pozwala już tworzyć własne supermoce i oczywiście przyjmuje na nie zlecenia.

v1.6
1. Poprawki związane z rozwojem pluginu
2. Dodano ustawienie wyboru użycia skill: +lookatweapon czy bindowanym UseSkill
3. Informacje o super mocach
	3.1 Dodano możliwość wyświetlania super mocy wszystkich teammate na starcie rundy
	3.2 Oddzielono tłumaczenie przy spectowaniu graczy
4. HP za fraga
	4.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp
5. HP za obrażenia
	5.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp
6. Szansa na oślepienie i brak flasy
	6.1 Gdy ofiara ma antyflash, oślepienie na niej nie zadziała
7. Model kurczaka
	7.1 Dodano możliwość zablokowania ataku z danego slotu broni w opcji
	7.2 Dodano możliwość ustawienia zdrowia kurczaka
	7.3 Dodano nową opcję ustawienia fov
8. Moduł odrzutowy
	8.1 Dodano możliwość ustawienia cooldown na start
9. Aimbot
	9.1 Dodano możliwość ustawienia mnożnika DMG dla aimbota lub zostawienie instakill
10. Dodano nowe super moce
	10.1 Stawianie repliki (użycie skilla)
	10.2 Losowa broń (użycie skilla)
	10.3 Noclip (użycie skilla)
	10.4 Duże HE (większe pole rażenia)
	10.5 Zamrazajacy decoy co tick
	10.6 Spowolnienie wroga po strzale
	10.7 Podpalający HE
11. Poprawiono resetowanie apteczek
12. Poprawiono szybkostrzelność
13. Dodano możliwość tworzenia własnych supermocy i udostępniono narzędzia pomocnicze
14. Przebudowano wyświetlanie supermocy w hint (także dla losu)
	14.1 Dodano w configu "hint", który odwołuje się do danego tłumaczenia skilla dla HINT

 

 

Pełna lista zmian dla wersji CS:GO

v1.1 (18.01.2023)
1. Dodanie nowe umiejętności: mnożnik obrażeń, apteczki na start
2. Dodano translację (tutaj możemy edytować tekst)
3. Dodano config, w którym możemy wyłączać dane umiejętności

v1.12 (24.01.2023)
1. Dodano nową umiejętność: szansa na obrócenie gracza o 180 stopni po strzale
2. Dodano nową umiejętność: szansan na wyrzucenie broni gracza

v1.15 (08.02.2023)
1. Super Moc: Niewidzialność - można od teraz zablokować obrażenia z innej broni niż kosa
2. Dodano nową super moc: szansa na oślepienie po trafieniu
3. Dodano komendę !supermoc, która pozwala sprawdzić wylosowaną supermoc

v1.2 (30.03.2023)
1. Dodano nowe natywy
2. Dodano blokadę używania innej broni niż kosa gdy ustawiono onlyknife na 1
3. Dodano "grenade" do niewidzialności by zezwolić na atak z granatów gdy onlyknife ustawiono na 1 (domyślnie zablokowane)
4. Dodano "spectview" do niewidzialności - pozwala określić czy spectując gracza widzimy go czy też nie
5. Zablokowano wyrzucanie kosy dla skilla z wyrzucaniem broni graczy

v1.3 (06.06.2023)
1. Dodano nowe skille
1.1 Szybkostrzelnosc (2x)
1.2 Model Wroga
1.3 Szansa na odrodzenie po smierci
1.4 Natychmiastowe zabicie po strzale
1.5 Wybucha po smierci i zabija wrogow w obrębie
1.6 Regeneracja zdrowia względem zadanych obrażeń
1.7 Brak modelu głowy
1.8 Duże głowy i otrzymuje obrażenia tylko w głowę
2. Poprawki w kodzie związane z zabezpieczeniem kodu


v1.35 (18.06.2023)
1. Zmieniono sposób nadawania zdrowia
2. Przebudowano config
3. Dodano więcej opcji customizacji umiejętności w pliku konfiguracyjnym
3.1 Można teraz samemu decydować o ilości losowanego zdrowia, skoków, redukcji obrażeń, itd
3.2 Dodano możliwość zablokowania aimbota na supermocy z brakiem obrażeń w hs
4. Dodatkowe zabezpieczenia kodu
5. Dodano nowe super moce
5.1 Radarhack (co x sekund pokazuje wrogów na radarze)
5.2 Dostęp do voice wrogów (słyszy co mówią między sobą)
6. Dodano wykluczenie ostatniej super mocy (żeby nie trafiać tego samego)



v1.45
1. Poprawiono przełączanie na kosę po rozpoczęciu super mocy niewidzialność
2. Dodano możliwość sprawdzenia czyjeś super mocy z poziomu spectowania gracza
3. Dodano nowe super moce
3.1 Anty flash
3.2 Moduł odrzutowy - długi skok po użyciu skilla
3.3 Szansa na podrzucenie wroga po trafieniu
3.4 Szansa na odrzucenie wroga po trafieniu
3.5 Ciche kroki
3.6 Dłuższy efekt oślepienia z flash
3.7 Teleportacja zza plecy wroga
3.8 Brak rozrzutu broni
3.9 Model kurczaka
3.10 Zamiana miejscami z wrogiem
4. Dodano możliwość ustalenia odległości rażenia dla wybuchu po śmierci
5. Dodano możliwość ustalenia cooldown dla powrotu na spawn
6. Ożywienie po śmierci
6.1 Przy ożywieniu przez morfine, nie następuje koniec rundy
6.2 Dodano opcje zwrotu broni z pierwszego slota po ożywieniu (ustalane w configu)
7. Dodano komendę, która pozwala ustawić dany skill podczas trwania rundy
    sm_setskill "nick/uid" "skill_id"
8. Dodano nową opcję w configu, która dodaje informacje o super mocy zabójcy
    "KillerInfo" "1" // 0 - nie pokazuje super mocy zabójcy | 1 - pokazuje
9. Dodano możliwość ustawienia innego trybu rozgrywki
    0 - każdemu losuje inną super moc
    1 - losuje jedną super moce danej drużynie
    2 - losuje jedną super moc wszystkim graczom
Oczywiście gracz nadal musi mieć uprawnienia do super mocy



v1.6
1. Poprawki związane z rozwojem pluginu
2. Dodano ustawienie wyboru użycia skill: +lookatweapon czy bindowanym UseSkill
3. Informacje o super mocach
	3.1 Dodano możliwość wyświetlania super mocy wszystkich teammate na starcie rundy
	3.2 Oddzielono tłumaczenie przy spectowaniu graczy
4. HP za fraga
	4.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp
5. HP za obrażenia
	5.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp
6. Szansa na oślepienie i brak flasy
	6.1 Gdy ofiara ma antyflash, oślepienie na niej nie zadziała
7. Model kurczaka
	7.1 Dodano możliwość zablokowania ataku z danego slotu broni w opcji
	7.2 Dodano możliwość ustawienia zdrowia kurczaka
	7.3 Dodano nową opcję ustawienia fov
8. Moduł odrzutowy
	8.1 Dodano możliwość ustawienia cooldown na start
9. Aimbot
	9.1 Dodano możliwość ustawienia mnożnika DMG dla aimbota lub zostawienie instakill
10. Dodano nowe super moce
	10.1 Stawianie repliki (użycie skilla)
	10.2 Losowa broń (użycie skilla)
	10.3 Noclip (użycie skilla)
	10.4 Duże HE (większe pole rażenia)
	10.5 Zamrazajacy decoy co tick
	10.6 Spowolnienie wroga po strzale
	10.7 Podpalający HE
11. Poprawiono resetowanie apteczek
12. Poprawiono szybkostrzelność
13. Dodano możliwość tworzenia własnych supermocy i udostępniono narzędzia pomocnicze
14. Przebudowano wyświetlanie supermocy w hint (także dla losu)
	14.1 Dodano w configu "hint", który odwołuje się do danego tłumaczenia skilla dla HINT

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel

Wersja dla gry Counter Strike 2

Od teraz można wynająć też serwer dla siebie i znajomych. Zapraszam na PW lub discord (qesik)

Serwer testowy: supermoce.cs-classic.pl

 

OPIS

Wersja dla gry CS 2 aktualnie jest mocno ograniczona przez możliwości samej gry, więc nie odpowiada pełnej wersji z CS:GO.

Jeżeli chodzi o plany dla tego plugin, to planuje wprowadzić specjalne rundy, które będzie można sobie skonfigurować, np: przy włączonym ModType na 0 będzie runda z losową supermocą dla wszystkich tą samą, albo inna gdzie co fraga zmienia się super moc, itd. Chciałbym wprowadzić więcej opcji w samej rozgrywce, by nie była to tylko nudna zabawa w losową super moc co rundę

Dostępne języki: polski, angielski, czeski

 

Aktualnie dostępne są takie umiejętności jak:

  1. Zycie za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje pewną ilość punktów życia, co pozwala mu utrzymać się dłużej na polu walki.
  2. Ammo za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje amunicje do jego aktualnej broni, umożliwiając kontynuację ostrzału bez potrzeby przeładowania.
  3. Odnawianie zdrowia (Wampir)
    Po trafieniu ofiary otrzymuje zwrot zdrowia w postaci danego procentu zadanych obrażeń.
  4. Zdrowie na start
    Gracz otrzymuje losową ilość zdrowia na start.
  5. Grawitacja na start
    Gracz otrzymuje losową ilość grawitacji na start.
  6. Szybkość na start
    Gracz otrzymuje losową ilość speed na start.
  7. Kasa na start
    Gracz otrzymuje losową ilość kasy na start.
  8. Apteczki na start
    Gracz otrzymuje losową ilość apteczek na start.
  9. Losowa wielkość postaci
    Gracz ma losową wielkość postaci.
  10. Dodatkowy skok
    Gracz zyskuje możliwość wykonania dodatkowego skoku w powietrzu, co daje mu większą mobilność i umożliwia osiągnięcie niedostępnych wcześniej miejsc.
  11. Niewidzialność
    Gracz jest w pełni niewidzialny poza radarem.
  12. Model wroga
    Gracz otrzymuje na start model postaci wroga.
  13. Nieskończoność ammo
    Gracz otrzymuje nieskończoną ilość ammo do wszystkich swoich broni, co pozwala mu bez przeszkód prowadzić intensywne i długotrwałe starcia.
  14. AutoBunnyHop
    Pozwala graczowi wykonać bunnyhop.
  15. Natychmiastowe zabójstwo po strzale
    Po trafieniu od razu zabija. Różni się tym od aimbota, że zawsze zabija
  16. Aimbot
    Gdy gracz trafi przeciwnika, zawsze zaliczy strzał jako headshot.
  17. Wallhack
    Widzisz graczy przez ścianę.
  18. Flash Kill
    Zabijanie po oślepieniu
  19. Długi Taser
    Strzelasz na daleko z Zeusa
  20. Brak obrażeń w głowę
    Gracz nie otrzymuje obrażeń w głowę.
  21. Brak rozrzutu
    Twoja broń nie ma rozrzutu
  22. Ciche Kroki
    Inni gracze nie słyszą Twoich kroków
  23. Enemy Radar
    Widzisz wrogów na radarze
  24. Odbijające Pociski
    Gdy strzelasz w ziemię, odbija Cię
  25. Szybkostrzelność
    Gracz strzela szybciej.
  26. Model kurczaka
    Gracz ma model kurczaka.
  27. Dłuższy efekt flash + antyflash
    Twój flash działa dłużej + odporność na flash.
  28. Szybszy plant i defuse
    Gracz szybciej podkłada/rozbraja bombę.
  29. Teleport na resp wroga
    Co x czasu może teleportować się na resp wroga.
  30. Losowa broń na skillu
    Co x czasu można zmienić broń.
  31. Zamiana miejscami
    Zamienia się miejscami z losowym wrogiem.
  32. Powrót na spawn
    Co 15 sekund może teleportować się na swój spawn.
  33. Moduł odrzutowy
    Wykonujesz długi skok po użyciu skilla.
  34. Replika
    Stawiasz replikę która odbija obrażenia.
  35. Latawiec
    Możesz przełączać między trybem latania, a chodzenia
  36. Obrócenie wroga
    Szansa na obrócenie ofiary o 180 stopni po trafieniu.
  37. Spowalniające naboje
    Naboje spowalniają gracza na x sekund.
  38. Podrzucenie wroga
    Szansa na podrzucenie wroga po trafieniu.
  39. Wyrzucenie broni wroga
    Szansa na wyrzucenie broni ofiary po trafieniu.
  40. Odrodzenie po śmierci
    Szansa na odrodzenie po swojej śmierci.
  41. Wybuch po śmierci
    Po śmierci wybucha i zabija graczy w obrębie.
  42. Odrzucenie wroga
    Szansa na odrzucenie wroga po trafieniu.
  43. Ożywienie teammate
    Szansa na ożywienie sojusznika po zabiciu wroga.
  44. Redukcja obrażeń
    Redukuje daną ilość obrażeń, które otrzymuje.
  45. Mnożnik obrażeń
    Zadaje pomnożoną ilość obrażeń.
  46. Mnożnik oraz redukcja obrażeń w plecy
    Zadaje pomnożoną ilość obrażeń oraz taką samą ilość redukuje.
  47. Zamrażający decoy
    Decoy zamraża graczy co tick.
  48. Skanujący decoy
    Decoy skanuje graczy w okolicy nadając im glow na 6 sekund
  49. Ammo po trafieniu
    Odzyskujesz ammo po trafieniu wroga.
  50. Rykoszet po strzale
    Gdy trafisz przeciwnika pociskiem, gracze obok otrzymują obrażenia

 

 

USTAWIENIA

{
  "ModType": 0,			// typ super mocy: 0 - losuje każdemu własną super moc | 1 - losuje każdej drużynie tą samą | losuje wszystkim tą samą
  "SkipLastSkill": true,	// czy pomijac ostatnio wylosowana super moc
  "KillerInfo": true,		// informowac o super mocy zabojcy
  "TeamMateSkill": true,	// czy informowac o super mocy sojusznikow
  "InfoType": 0,		// gdzie informowac o skill: 0 - hint | 1 - show_survival_respawn_status
  "CommandSkill": false,	// Jak używane mają być skille? 0 - klawisz inspektowania broni | 1 - bind na UseSkill

	// dodatkowe ustawienia super mocy
  "Additional": {
	// jakie bronie mozna miec na niewidzialnosci
    "InvisibleWeapons": {
      "Knife": true,
      "Main": false,
      "Pistol": false,
      "Grenades": true,
      "Bomb": true,
      "RemoveWeapons": false	// czy usuwac bronie zablokowane
    },
	// jakie bronie mozna miec na kurczaku
    "ChickenWeapons": {
      "Knife": true,
      "Main": false,
      "Pistol": true,
      "Grenades": true,
      "Bomb": true,
      "RemoveWeapons": false	// czy usuwac bronie zablokowane
    },
	// ustawienia modelu wroga
    "EnemyModel": {
      "ChickenModel": false	// czy moze zdobyc model kurczaka jesli ma go wrog
    },
    "Aimbot": {
      "AllWeapons": false,	// true - działa na każdej broni, typu kosa, granat, etc | false - tylko na pociskach
      "HideCrosshair": true	// true - ukrywa celownik gracza
    }
  },

  "Skills": [
    {
      "Name": "Życie za fraga",			// nazwa
      "Enable": true,		// super moc włączona
      "Id": 1,		// id

      "MinRounds": 0,	// od której rundy losować
      "RandomMin": 20,	// od jakiej wartosci losowac
      "RandomMax": 50,	// do jakiej wartosci losowac
      "Cooldown": 2.0 	// cooldown dla skilli z czasówką
    },
}

 

LISTA ZMIAN

v1.0.6 (26.11.2023)
1. Dodano nowe super moce:
	1.1 Powrót na spawn co 20 sekund
	1.2 Szansę na respawn po śmierci
	1.3 Mnożnik obrażeń
	1.4 Redukcje obrażeń
	1.5 Natychmiastowe zabójstwo po strzale
2. Dodano komendę css_setskill która pozwala ustalić daną super moc przez osobę z uprawnieniami

v1.1.8 (10.12.2023)
1. Dodano nowe super moce
	1.1 Szybkość
	1.2 Brak obrażeń w głowę
	1.3 Model kurczaka
2. Poprawiono kod
3.Dodano PrintToCenterHtml
	3.1 Od teraz można wybierać między PrintToCenterHtml a PrintToCenter
	3.2 Należy dodać do configu "InfoType": 0
4. Dodano (chwilowo) na sztywno opcje ustalania języka
	4.1  "Należy dodać do configu Language":0
5. Dodano informacje o pozostałym czasie przy cooldown
6. Naprawiono zamianę miejscami
7. Naprawiono szansę na respawn
8. Naprawiono zmianę broni

v1.2.6 (15.12.2023)
1. Dodano nowe super moce
    1.1 Aimbot
    1.2 Brak rozrzutu
    1.3 Szybkostrzelnosć
    1.4 Wybuch po śmierci
    1.5 Zamrażający decoy
2. Dodano pliki z tekstami dla różnych wersji językowych
3. Przebudowano kod

v1.5.0 (30.01.2023)
1. Zaktualizowano do v142
2. Przebudowano plugin
3. Poprawiono błąd w którym runda się nie kończyła gdy gracz został zrespiony 1vs1, a drugi gracz w czasie ożywiania umarł
4. Zmieniono kod odpowiedzialny za ożywianie graczy/resp na spawn
5. Przebudowano cooldown dla super mocy oraz dodano możliwość jego zmiany dla poszczególnych super mocy
6. Dodano możliwość wyłączenia całego trybu pluginu przy użyciu komendy przez osobę z uprawnieniami (start/stop) -> css_qrandomskills (Uprawnienie: @qRandomskills/manager)
7. Zmieniono uprawnienie odpowiedzialne za ustawianie super mocy na @qRandomSkills/setskill
8. Zmieniono kod odpowiedzialny za wywołanie podskoku gracza (teraz efekt powinien być płynniejszy)
9. Poprawiono efekt wybuchu
10. Poprawiono efekt odwracania gracza o 180 stopni (teraz może dochodzić dochodzić do wielokrotnego obrócenia, a nie jednorazowego)
11. Poprawiono obrażenia
12. Dodano dokładne informacje o mocy super mocy w sytuacji gdy mamy włączone pokazywanie super mocy sojuszników
13. Dodano nowe super moce
	12.1 Kasa na start
	12.2 Apteczki na start
	12.3 Wielkość postaci - TESTOWO
	12.4 Model Wroga
	12.5 Moduł odrzutowy (longjump)
	12.6 Redukcja oraz Mnożnik obrażeń w plecy.
	12.7 Teleport na wrogi spawn (od razu po otrzymaniu) - TESTOWO
	12.8 Szybsze podkładanie/rozbrajanie bomby
	12.9 Odrzucenie wroga po trafieniu
	12.10 Pełna niewidzialność
14. Dodano informacje o ustawieniu bind dla super mocy
15. Przy zmianie super mocy z poziomu komendy, dodano informowanie o szczegółach super mocy (wcześniej działało tylko z wyłączonym teammate info)

v1.5.2 (10.02.2024)
1. Poprawiono plugin po ostatnich aktualizacjach gry
2. Połączono super moce długiego flash oraz antyflash

v1.6.2 (28.02.2024)
1. Zablokowano używanie powrotu na resp gdy nie żyjemy, poniewaz doprowadzało to do ożywienia gracza
2. Poprawiono błąd w których wybuch zabija tylko teammate
3. Poprawiono kod
4. Zablokowano spawny z innych gamemode
5. Poprawiono szybkostrzelność
6. Poprawiono ożywienie po śmierci
7. Dodano dodatkowe ustawienie dla kasy na start
8. Poprawka dla broni na niewidzialności
9. Dodano możliwość ustawienia od której rundy ma losować daną super moc. Bierze pod uwagę zmianę stron
10. Przebudowano nadawanie super mocy oraz wykluczanie ich z losu

v1.7.6 (21.03.2024)
1. Poprawki do skilla z niewidzialnością
2. Poprawiono strzalenie seriami na unlimited ammo
3. Poprawiono działanie aimbota - wielu osobom nie odpowiada na przykład to, że tworzy efekt HS przy zabiciu z kosy lub HE
4. Dodano do aimbota opcje usunięcia celownika
5. Poprawiono działanie szybkostrzelnosci
6. Teleport na resp wroga działa teraz pod bind
7. Przywrócono użycie skilla na inspekt broni. Od teraz (tak jak w przypadku CS:GO) można w configu zdecydować która opcja będzie dostępna
8. Na niewidzialności oraz modelu kurczala dodano opcje usuwania broni
9. Poprawiono szybki plant i defuse
10. Poprawiono informacje o użyciu skill
11. Mnożnik/Redukcja obrażeń po trafieniu w plecy - mnożnik daje połowę mniejszy boost od redukcji
12. Dodano nowe super moce
	1 Ciche kroki
	2 (TO JUŻ 40 SUPER MOC) Po oślepieniu graczy, zabijasz ich
	3. Widoczność wrogów na radarze

 

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS:GO/CS 2] qRandomSkills - Losowe supermoce
  • Właściciel

Nowa wersja zostanie wysłana na dniach

v1.2.6 (15.12.2023)
1. Dodano nowe super moce
    1.1 Aimbot
    1.2 Brak rozrzutu
    1.3 Szybkostrzelnosć
    1.4 Wybuch po śmierci
    1.5 Zamrażający decoy
2. Dodano pliki z tekstami dla różnych wersji językowych
3. Przebudowano kod

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel

Dość sporo zmian w tej wersji, ponieważ w kolejnej wersji chciałbym wydać rundy specjalne. Aktualnie skrypt ma już 39 super mocy. Teraz aktualizacje będą raz w miesiącu i będą zawierać 5 kolejnych super mocy i tak miesiąc w miesiąc. Zaktualizowałem też post z opisem wersji super mocy na cs 2

Główną atrakcją jest oczywiście powrót niewidzialności, PEŁNEJ niewidzialności

v1.5.0 (30.01.2023)
1. Zaktualizowano do v142
2. Przebudowano plugin
3. Poprawiono błąd w którym runda się nie kończyła gdy gracz został zrespiony 1vs1, a drugi gracz w czasie ożywiania umarł
4. Zmieniono kod odpowiedzialny za ożywianie graczy/resp na spawn
5. Przebudowano cooldown dla super mocy oraz dodano możliwość jego zmiany dla poszczególnych super mocy
6. Dodano możliwość wyłączenia całego trybu pluginu przy użyciu komendy przez osobę z uprawnieniami (start/stop) -> css_qrandomskills (Uprawnienie: @qRandomskills/manager)
7. Zmieniono uprawnienie odpowiedzialne za ustawianie super mocy na @qRandomSkills/setskill
8. Zmieniono kod odpowiedzialny za wywołanie podskoku gracza (teraz efekt powinien być płynniejszy)
9. Poprawiono efekt wybuchu
10. Poprawiono efekt odwracania gracza o 180 stopni (teraz może dochodzić dochodzić do wielokrotnego obrócenia, a nie jednorazowego)
11. Poprawiono obrażenia
12. Dodano dokładne informacje o mocy super mocy w sytuacji gdy mamy włączone pokazywanie super mocy sojuszników
13. Dodano nowe super moce
	12.1 Kasa na start
	12.2 Apteczki na start
	12.3 Wielkość postaci - TESTOWO
	12.4 Model Wroga
	12.5 Moduł odrzutowy (longjump)
	12.6 Redukcja oraz Mnożnik obrażeń w plecy.
	12.7 Teleport na wrogi spawn (od razu po otrzymaniu) - TESTOWO
	12.8 Szybsze podkładanie/rozbrajanie bomby
	12.9 Odrzucenie wroga po trafieniu
	12.10 Pełna niewidzialność
14. Dodano informacje o ustawieniu bind dla super mocy
15. Przy zmianie super mocy z poziomu komendy, dodano informowanie o szczegółach super mocy (wcześniej działało tylko z wyłączonym teammate info)

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności