Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS:GO/CS 2] qRandomSkills - Losowe supermoce

Aktualna wersja: 1.6

Adres IP SERWERA TESTOWEGO CSGO: 51.83.215.3:27015

Adres IP SERWERA TESTOWEGO CS 2: 54.37.132.87:27015
Nie odpowiadam za to kto tam gra, jak gra, itd. Możecie tam po prostu testować plugin. Można też wynająć serwer, ale o tym niżej

Wersja dla gry CS 2

 

 

OPIS

Idealny dodatek dla osób, które nagrywają na youtube swoje materiały z gry CS:GO lub po prostu do gry ze znajomymi. Plugin ten pozwala dodać na serwer znane już wszystkim super moce, czyli losowe umiejętności (skille) co rundę. Po starcie rundy losuje super moc i w zależności od konfiguracji losuje każdemu inną, każdemu tą samą lub danej drużynie jedną i tą samą, także możemy stworzyć dzięki temu aż 3 typy rozgrywki. Dodatkowo super moce da się dowolnie ustawiać, np: możemy dane z nich wyłączyć, możemy też ustawić ich moc (jeśli tego wymaga), skonfigurować ich tryby, itd. Plik konfiguracyjny jest opisany, więc nie jest to wcale tak trudne. Na koniec zaznaczę, że możemy ustawić flagę, którą musi mieć gracz by móc uzyskać super moc.
Jeżeli jesteś zainteresowany, przewiń lekko na dół by zobaczyć cenę i dalszą instrukcję.

 

Komendy:

  • sm_supermoc (!supermoc) - pokazuje aktualną super moc
  • sm_setskill "nick/uid" "skill_id" - ustawianie danemu graczowi super mocy (po starcie rozgrywki). skill_id danej supermocy znajduje się w configu

 

Aktualnie dostępne są takie umiejętności jak:

  • Zycie za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje pewną ilość punktów życia, co pozwala mu utrzymać się dłużej na polu walki.
  • Ammo za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje amunicje do jego aktualnej broni, umożliwiając kontynuację ostrzału bez potrzeby przeładowania.
  • Nieskończoność ammo
    Gracz otrzymuje nieskończoną ilość ammo do wszystkich swoich broni, co pozwala mu bez przeszkód prowadzić intensywne i długotrwałe starcia.
  • Dodatkowy skok
    Gracz zyskuje możliwość wykonania dodatkowego skoku w powietrzu, co daje mu większą mobilność i umożliwia osiągnięcie niedostępnych wcześniej miejsc.
  • AutoBunnyHop
    Pozwala graczowi wykonać bunnyhop.
  • Aimbot
    Gdy gracz trafi przeciwnika, zawsze zaliczy strzał jako headshot.
  • WallHack
    Gracz otrzymuje możliwość widzenia przez ściany, co ułatwia mu zlokalizowanie wroga.
  • Brak obrażeń w głowę
    Gracz nie otrzymuje obrażeń w głowę.
  • Niewidzialność
    Gracz jest w pełni niewidzialnych i słychać tylko jego ruch bronią, np: kosą.
  • Powrót na spawn
    Co 15 sekund może teleportować się na swój spawn.
  • Zdrowie na start
    Gracz otrzymuje losową ilość zdrowia na start.
  • Kasa na start
    Gracz otrzymuje losową ilość kasy na start.
  • Szybkość na start
    Gracz otrzymuje losową ilość speed na start.
  • Grawitacja na start
    Gracz otrzymuje losową ilość grawitacji na start.
  • Redukcja obrażeń
    Gracz redukuje daną ilość obrażeń, które otrzymuje.
  • Mnożnik obrażeń
    Gracz zadaje pomnożoną ilość obrażeń
  • Apteczki na start
    Gracz otrzymuje losową ilość apteczek na start.
  • Szansa na obrócenie wroga
    Gracz ma szansę na obrócenie ofiary o 180 stopni po trafieniu.
  • Szansa na wyrzucenie broni wroga
    Gracz ma szansę na wyrzucenie broni ofiary po trafieniu.
  • Szansa na oślepienie wroga
    Gracz ma szansę na oślepienie wroga po trafieniu.
  • Szybkostrzelność
    Gracz strzela 50% szybciej.
  • Model wroga
    Gracz otrzymuje na start model postaci wroga.
  • Szansa na odrodzenie po śmierci
    Gracz ma szansę na odrodzenie po swojej śmierci.
  • Natychmiastowe zabójstwo po strzale
    Po trafieniu od razu zabija.
  • Wybuch po śmierci
    Po śmierci wybucha i zabija graczy w obrębie.
  • Odnawianie zdrowia
    Po trafieniu ofiary otrzymuje zwrot zdrowia w postaci danego procentu zadanych obrażeń.
  • Brak modelu głowy
    Postać gracza nie ma głowy.
  • Duża głowa
    Postać gracza ma dużą głowę i otrzymuje obrażenia tylko w nią.
  • Radarhach
    Informacja o wrogach na radarze co x sekund
  • Enemy Voice
    Dostęp do mikrofonu wrogów
  • Antyflash
    Jesteś odporny na flash
  • Moduł odrzutowy
    Wykonujesz długi skok po użyciu skilla
  • Podrzucenie wroga
    Szansa na podrzucenie wroga
  • Odrzucenie wroga
    Szansa na odrzucenie wroga
  • Ciche kroki
    Nie słychać Twoich kroków gdy biegniesz
  • Dłuższy efekt flash
    Twój flash działa dłużej
  • Teleport zza plecy
    Teleportujesz się zza plecy losowego wroga
  • Brak rozrzutu
    Twoja broń nie ma rozrzutu
  • Model kurczaka
    Masz model kurczaka
  • Zamiana miejscami
    Zamieniasz się miejscami z losowym wrogiem
  • Replika
    Tworzenie własnej repliki, która odbija obrażenia
  • Losowa broń na skillu
    Co x czasu można zmienić broń na skill
  • Noclip
    Latanie na noclip przez dany czas
  • Duży Granat
    HE ma o wiele większy zasięg
  • Zamrażający decoy
    Decoy zamraża graczy co tick
  • Spowalniające naboje
    Naboje spowalniają gracza na x sekund
  • Podpalające HE
    He podpala gracza na x sekund

 

INSTALACJA

Standardowa

W paczce znajduje się też dokładna instrukcja i opis każdej z rzeczy

 

CENNIK

 

Chcę wynająć serwer z supermocami, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_- lub na discord qesik

 

LISTA ZMIAN

v1.1 (18.01.2023)
1. Dodanie nowe umiejętności: mnożnik obrażeń, apteczki na start
2. Dodano translację (tutaj możemy edytować tekst)
3. Dodano config, w którym możemy wyłączać dane umiejętności

v1.12 (24.01.2023)
1. Dodano nową umiejętność: szansa na obrócenie gracza o 180 stopni po strzale
2. Dodano nową umiejętność: szansan na wyrzucenie broni gracza

v1.15 (08.02.2023)
1. Super Moc: Niewidzialność - można od teraz zablokować obrażenia z innej broni niż kosa
2. Dodano nową super moc: szansa na oślepienie po trafieniu
3. Dodano komendę !supermoc, która pozwala sprawdzić wylosowaną supermoc

v1.2 (30.03.2023)
1. Dodano nowe natywy
2. Dodano blokadę używania innej broni niż kosa gdy ustawiono onlyknife na 1
3. Dodano "grenade" do niewidzialności by zezwolić na atak z granatów gdy onlyknife ustawiono na 1 (domyślnie zablokowane)
4. Dodano "spectview" do niewidzialności - pozwala określić czy spectując gracza widzimy go czy też nie
5. Zablokowano wyrzucanie kosy dla skilla z wyrzucaniem broni graczy

v1.3 (06.06.2023)
1. Dodano nowe skille
1.1 Szybkostrzelnosc (2x)
1.2 Model Wroga
1.3 Szansa na odrodzenie po smierci
1.4 Natychmiastowe zabicie po strzale
1.5 Wybucha po smierci i zabija wrogow w obrębie
1.6 Regeneracja zdrowia względem zadanych obrażeń
1.7 Brak modelu głowy
1.8 Duże głowy i otrzymuje obrażenia tylko w głowę
2. Poprawki w kodzie związane z zabezpieczeniem kodu


v1.35 (18.06.2023)
1. Zmieniono sposób nadawania zdrowia
2. Przebudowano config
3. Dodano więcej opcji customizacji umiejętności w pliku konfiguracyjnym
3.1 Można teraz samemu decydować o ilości losowanego zdrowia, skoków, redukcji obrażeń, itd
3.2 Dodano możliwość zablokowania aimbota na supermocy z brakiem obrażeń w hs
4. Dodatkowe zabezpieczenia kodu
5. Dodano nowe super moce
5.1 Radarhack (co x sekund pokazuje wrogów na radarze)
5.2 Dostęp do voice wrogów (słyszy co mówią między sobą)
6. Dodano wykluczenie ostatniej super mocy (żeby nie trafiać tego samego)



v1.45
1. Poprawiono przełączanie na kosę po rozpoczęciu super mocy niewidzialność
2. Dodano możliwość sprawdzenia czyjeś super mocy z poziomu spectowania gracza
3. Dodano nowe super moce
3.1 Anty flash
3.2 Moduł odrzutowy - długi skok po użyciu skilla
3.3 Szansa na podrzucenie wroga po trafieniu
3.4 Szansa na odrzucenie wroga po trafieniu
3.5 Ciche kroki
3.6 Dłuższy efekt oślepienia z flash
3.7 Teleportacja zza plecy wroga
3.8 Brak rozrzutu broni
3.9 Model kurczaka
3.10 Zamiana miejscami z wrogiem
4. Dodano możliwość ustalenia odległości rażenia dla wybuchu po śmierci
5. Dodano możliwość ustalenia cooldown dla powrotu na spawn
6. Ożywienie po śmierci
6.1 Przy ożywieniu przez morfine, nie następuje koniec rundy
6.2 Dodano opcje zwrotu broni z pierwszego slota po ożywieniu (ustalane w configu)
7. Dodano komendę, która pozwala ustawić dany skill podczas trwania rundy
    sm_setskill "nick/uid" "skill_id"
8. Dodano nową opcję w configu, która dodaje informacje o super mocy zabójcy
    "KillerInfo" "1" // 0 - nie pokazuje super mocy zabójcy | 1 - pokazuje
9. Dodano możliwość ustawienia innego trybu rozgrywki
    0 - każdemu losuje inną super moc
    1 - losuje jedną super moce danej drużynie
    2 - losuje jedną super moc wszystkim graczom
Oczywiście gracz nadal musi mieć uprawnienia do super mocy



v1.6
1. Poprawki związane z rozwojem pluginu
2. Dodano ustawienie wyboru użycia skill: +lookatweapon czy bindowanym UseSkill
3. Informacje o super mocach
	3.1 Dodano możliwość wyświetlania super mocy wszystkich teammate na starcie rundy
	3.2 Oddzielono tłumaczenie przy spectowaniu graczy
4. HP za fraga
	4.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp
5. HP za obrażenia
	5.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp
6. Szansa na oślepienie i brak flasy
	6.1 Gdy ofiara ma antyflash, oślepienie na niej nie zadziała
7. Model kurczaka
	7.1 Dodano możliwość zablokowania ataku z danego slotu broni w opcji
	7.2 Dodano możliwość ustawienia zdrowia kurczaka
	7.3 Dodano nową opcję ustawienia fov
8. Moduł odrzutowy
	8.1 Dodano możliwość ustawienia cooldown na start
9. Aimbot
	9.1 Dodano możliwość ustawienia mnożnika DMG dla aimbota lub zostawienie instakill
10. Dodano nowe super moce
	10.1 Stawianie repliki (użycie skilla)
	10.2 Losowa broń (użycie skilla)
	10.3 Noclip (użycie skilla)
	10.4 Duże HE (większe pole rażenia)
	10.5 Zamrazajacy decoy co tick
	10.6 Spowolnienie wroga po strzale
	10.7 Podpalający HE
11. Poprawiono resetowanie apteczek
12. Poprawiono szybkostrzelność
13. Dodano możliwość tworzenia własnych supermocy i udostępniono narzędzia pomocnicze
14. Przebudowano wyświetlanie supermocy w hint (także dla losu)
	14.1 Dodano w configu "hint", który odwołuje się do danego tłumaczenia skilla dla HINT
  • Like 10
  • Uwielbiam 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Chciałbym przypomnieć, że pomagam w instalacji pluginu, a także że w nowej wersji znajduje się już dokładny poradnik co i jak.

Od teraz możecie też decydować o tym jakie umiejętności są włączone, a jakie nie. Dodatkowo można edytować tekst, który wyświetla się podczas gry, a także zmieniać kolorystykę przy losowaniu.

Na ten moment przesłałem nową wersję do niektórych osób. Reszta otrzyma ją do końca tygodnia

 

v1.1 (18.01.2023)
1. Dodanie nowe umiejętności: mnożnik obrażeń, apteczki na start
2. Dodano translację (tutaj możemy edytować tekst)
3. Dodano config, w którym możemy wyłączać dane umiejętności
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v1.12 (24.01.2023)
1. Dodano nową umiejętność: szansa na obrócenie gracza o 180 stopni po strzale
2. Dodano nową umiejętność: szansan na wyrzucenie broni gracza

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v1.15 (08.02.2023)
1. Super Moc: Niewidzialność - można od teraz zablokować obrażenia z innej broni niż kosa
2. Dodano nową super moc: szansa na oślepienie po trafieniu
3. Dodano komendę !supermoc, która pozwala sprawdzić wylosowaną supermoc

Aktualizacja zostanie wysłana w ciągu paru dni wysłana

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel
v1.2 (30.03.2023)
1. Dodano nowe natywy
2. Dodano blokadę używania innej broni niż kosa gdy ustawiono onlyknife na 1
3. Dodano "grenade" do niewidzialności by zezwolić na atak z granatów gdy onlyknife ustawiono na 1 (domyślnie zablokowane)
4. Dodano "spectview" do niewidzialności - pozwala określić czy spectując gracza widzimy go czy też nie
5. Zablokowano wyrzucanie kosy dla skilla z wyrzucaniem broni graczy

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel

Aktualizacja zostanie wysłana na dniach

v1.3 (06.06.2023)
1. Dodano nowe skille
1.1 Szybkostrzelnosc (2x)
1.2 Model Wroga
1.3 Szansa na odrodzenie po smierci
1.4 Natychmiastowe zabicie po strzale
1.5 Wybucha po smierci i zabija wrogow w obrębie
1.6 Regeneracja zdrowia względem zadanych obrażeń
1.7 Brak modelu głowy
1.8 Duże głowy i otrzymuje obrażenia tylko w głowę
2. Poprawki w kodzie związane z zabezpieczeniem kodu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o kontakt na priv na snapchacie

-_-,

Napisz do mnie na PW forum.
Jeżeli potrzebujesz po prostu informacji to na discord lub steam, ale nie zajmuje się prowadzeniem jakiegoś wsparcia przez snapchat

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Informacja o nowej wersji, która zostanie niedługo do Was wysłana

v1.35 (18.06.2023)
1. Zmieniono sposób nadawania zdrowia
2. Przebudowano config
3. Dodano więcej opcji customizacji umiejętności w pliku konfiguracyjnym
3.1 Można teraz samemu decydować o ilości losowanego zdrowia, skoków, redukcji obrażeń, itd
3.2 Dodano możliwość zablokowania aimbota na supermocy z brakiem obrażeń w hs
4. Dodatkowe zabezpieczenia kodu
5. Dodano nowe super moce
5.1 Radarhack (co x sekund pokazuje wrogów na radarze)
5.2 Dostęp do voice wrogów (słyszy co mówią między sobą)
6. Dodano wykluczenie ostatniej super mocy (żeby nie trafiać tego samego)

 

 

Przykład customizacji super mocy:

	"0"
	{
		"name"			"Zycie za fraga"	// [ zwykla informacja, nic nie zmienia ] tutaj jest nazwa skilla
		"enable"		"1"			// czy tryb ma być włączony. Ustaw 0 by wyłączyć
		"id"			"1"			// NIE ZMIENIAMY

		// Tutaj podajemy wartosci dla skilla. W tym przypadku skill losuje od 15 do 50 hp za fraga
		"random_min"	"15"
		"random_max"	"50"
	}

W random_min i random_max podajemy wartości, które będzie losować nam w danej supermocy

 

No i jedna z najważniejszych zmian, bo tutaj głosy były najbardziej podzielone. Od teraz aimbot może nie działać na super mocy z brakiem obrażeń w HS.

	"7"
	{
		"name"			"Brak obrażeń w głowę"
		"enable"		"1"
		"id"			"8"

		"aimbot"		"0"					// jezeli wrog ma aimbota, to czy ma trafiac hs? 0 - nie | 1 - tak
	}

Gdy ustawimy to w ten sposób, gdy gracz z aimbotem trafi gracza z brakiem obrażeń w hs, zaliczy jego atak w miejscu gdzie trafił, chyba że to HS (wtedy nie zaliczy w ogóle)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności