Michał Ballack 244 Opublikowano 20 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 @ DonSalerii wiesz jak wyglądał gameplay jak była klasa NavySail, jak dla mnie Scout odpada jak broń w klasach, co najwyżej w perku. Można ze snajperem pokombinować co najwyżej jak nie ma pomysłów z tym DMG, ale to lekko, bardzo lekko go podnieść np. 1 DMG/INT i 122% DMG na start, lub dodać mu mobilności tylko nwm w jaki sposób, albo nwm nawet dać mu granat WH. Jak coś to są luźne moje propozycje i jak nie pojawi się nic konkretnego, to może rzeczywiście damy ten lekki boost DMG. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 1 minutę temu, Michał Ballack napisał: wiesz jak wyglądał gameplay jak była klasa NavySail, jak dla mnie Scout odpada jak broń w klasach, co najwyżej w perku. Wiem też jak wyglądał gameplay w większości klasach które są przywracane więc niezbyt dobry argument xD. W dodatku podałem tam dwie opcje gdzie dobrze wiemy że nie będzie zabijać na hita 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 20 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 Ok xd, masz racji trochę, ja też i jest lekki problem, bo na to wychodzi, że do Snjapera też mam ankietę zawalić xd? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 Jak nie masz innego pomysłu to zrób ankietę proste. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shreder221 7 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 Jak grałem zwykłym snajperem problemem był niski dmg z awp na niskich poziomach. Wyżej mówicie że problemem z dodaniem dmg jest za wysokie dmg na wysokich poziomach. Można by to rozwiązać jakąś rosnącą funkcją która się wypłaszcza np log [1.047 , x] . Ewentualnie z innymi parametrami. Trzeba by było pamiętać tylko że x>=1. Z jednej strony na niskich poziomach szybciej by rósł dmg. Z drugiej na wyższych snajperowi opłacałoby się szybciej iść w hp czy kondychę. https://www.wolframalpha.com/input?i=+log[1.047%2Cx] Inne pomysły to 1. dodanie bardzo dużej prędkości na nożu by mógł szybko zająć dogodną pozycję i zaskoczyć przeciwnika. Ew uciec ze spalonej pozycji. (Problem? Nóż komandosa oraz szybkość na wysokiej kondycji) 2. Jakaś forma mocnej niewidki. Np na kosie praktycznie cię nie widać (Problem? Nóż komandosa) 3. zręczne palce na pistola by móc szybko zaspamować z deagle z przyłożenia. (Z drugiej strony czy nie będzie to zbyt duży boost na wysokich lvl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 20 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 (edytowane) @ shreder221Propozycje ciekawe, lecz znaleźliśmy parę rozwiązań do niego, jedna jest dość podobna do twojej i jest to w formie ankiety więc polecam zagłosować. https://forum.cs-classic.pl/topic/76477-zmiany-pułkownika-i-snajpera-ankieta/ Edytowane 20 Lipca 2022 przez Michał Ballack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shreder221 7 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 Zagłosowałem już 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi