Skocz do zawartości

Proponowane zmiany w klasach na nową edycję


Michał Ballack

Rekomendowane odpowiedzi

@ DonSalerii wiesz jak wyglądał gameplay jak była klasa NavySail, jak dla mnie Scout odpada jak broń w klasach, co najwyżej w perku.

Można ze snajperem pokombinować co najwyżej jak nie ma pomysłów z tym DMG, ale to lekko, bardzo lekko go podnieść np. 1 DMG/INT i 122% DMG na start, lub dodać mu mobilności tylko nwm w jaki sposób, albo nwm nawet dać mu granat WH. Jak coś to są luźne moje propozycje i jak nie pojawi się nic konkretnego, to może rzeczywiście damy ten lekki boost DMG.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Michał Ballack napisał:

 wiesz jak wyglądał gameplay jak była klasa NavySail, jak dla mnie Scout odpada jak broń w klasach, co najwyżej w perku.

Wiem też jak wyglądał gameplay w większości klasach które są przywracane więc niezbyt dobry argument xD. W dodatku podałem tam dwie opcje gdzie dobrze wiemy że nie będzie zabijać na hita ;) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak grałem zwykłym snajperem problemem był niski dmg z awp na niskich poziomach.  Wyżej mówicie że problemem z dodaniem dmg jest za wysokie dmg na wysokich poziomach.

Można by to rozwiązać jakąś rosnącą funkcją która się wypłaszcza np log [1.047 , x] . Ewentualnie z innymi parametrami.  Trzeba by było pamiętać tylko że x>=1. Z jednej strony na niskich poziomach szybciej by rósł dmg. Z drugiej na wyższych snajperowi opłacałoby się szybciej iść w hp czy kondychę.

https://www.wolframalpha.com/input?i=+log[1.047%2Cx]

Inne pomysły to

1. dodanie bardzo dużej prędkości na nożu by mógł szybko zająć dogodną pozycję i zaskoczyć przeciwnika. Ew uciec ze spalonej pozycji. (Problem? Nóż komandosa oraz szybkość na wysokiej kondycji)

2. Jakaś forma mocnej niewidki. Np na kosie praktycznie cię nie widać (Problem? Nóż komandosa)

3. zręczne palce na pistola by móc szybko zaspamować z deagle z przyłożenia. (Z drugiej strony czy nie będzie to zbyt duży boost na wysokich lvl?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ shreder221Propozycje ciekawe, lecz znaleźliśmy parę rozwiązań do niego, jedna jest dość podobna do twojej i jest to w formie ankiety więc polecam zagłosować.

https://forum.cs-classic.pl/topic/76477-zmiany-pułkownika-i-snajpera-ankieta/

Edytowane przez Michał Ballack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) i odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności