Skocz do zawartości

-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS:GO] qPlayerModel - Modele postaci

Aktualna wersja: 1.25

 

OPIS

Dodaje do gry niestandardowe modele w oparciu o config, w którym możemy podzielić je na modele, ustalić dla nich daną flagę, ustawić je jako unikalne, przypisać drużynę dla której będzie działać. Każdy wpis możemy mieć przypisany model postaci i rąk, lecz nie jest to wymagane. Nie ma limitu jeśli chodzi o kategorię, lecz maksymalna liczba modeli jaka może wystąpić, to 50, co możemy zmienić w głównym pluginie. Modele po wyborze są ustawiane wraz z nową rundą z lekkim opóźnieniem, a wszystkie informacje, które znajdują się w pluginie, zawarte są w translacji, więc możemy bez większych obaw dostosować tekst pod siebie.

Dla modelu unikalnych plugin posiada wsparcie w postaci Panelu Admina, w którym możemy nadać dany model z listy (tyczy się to tylko unikalnych).

Jeżeli chodzi o podział modeli na te TT/CT/Wszystkich, to jeśli gracz wybierze model dla wszystkich drużyn, ustawi go jako model danej drużyny, w której się znajduje, np: gracz jest w TT, wybiera model dla wszystkich drużyn, to ma go jako TT.

Unikalny ciąg znaków dla modeli został ustalony po to by zachować model, który gracz wybrał, a także by nie doprowadzać do sytuacji z przeskokami modeli założonych albo unikalnych. Jeżeli chcesz zmienić model unikalny, zachowując u graczy ten model, to wystarczy zostawić ten sam unikalny ciąg znaków, dlatego polecam nie sugerować się nazwą modeli przy ustalaniu unikalnych ciągów znaków - będzie łatwiej potem.

Główne menu

obraz.png

Przykładowe menu kategorii

obraz.png

 

CONFIG

Przykładowy config (tylko jeden model na kategorie ma ustalony model)

"qPlayerModel"
{
	"const_refresh"		"0"		// ustaw na 1 by od razu zmieniać model lub na 0 by zmienić go po ponownym spawn
	"showmodel_time"	"7.0"	// czas po starcie rundy, który pozwala graczom sprawdzić model. Ustaw na 0.0 by wyłączyć

	"VIP" // nazwa kategorii
	{
		"Bananek" // nazwa modelu w menu
		{
			"unique" "0"				// tutaj ustalamy czy model jest unikalny, czyli 1 lub 0
			"modelkey" "bananek"			// tekst dla bazy. Sluzy do rozpoznawania modeli by w razie usuniecia danego z nich, nie nadpisalo innego
			"flags" "o"				// flaga dla modelu
			"team" "2"				// drużyna w której model będzie działać
			"player_model" ""			// model postaci
			"arm_model" ""				// model rąk
		}
		"NanoSuit"
		{
			"unique" "0"
			"modelkey" "nanosuit"
			"flags" "o"
			"team" "2"
			"player_model" "models/player/custom_player/kuristaja/nanosuit/nanosuitv3.mdl"
			"arm_model" "models/player/custom_player/kuristaja/nanosuit/nanosuit_arms.mdl"
		}
	}
	"Specjalne"
	{
		"Banana Joe"
		{
			"unique" "1"
			"modelkey" "bananajoe"
			"flags" ""
			"team" "3"
			"player_model" "models/player/custom_player/kuristaja/banana_joe/banana_joe.mdl"
			"arm_model" "models/player/custom_player/kuristaja/banana_joe/banana_joe_arms.mdl"
		}
	}
}

 

DZIENNIK ZMIAN

v1.1 (10.10.2022)
1. Dodano ustawienie const_refresh
Ustawione na 1, odświeża model od razu po wyborze
2. Modele ładuje tylko raz po włączeniu modelu
sm_reloadmodels by przeładować config

v1.2 (30.10.2022)
1. Przebudowano menu
2. Dodano opcje sprawdzania modelu przez dany czas od startu rundy: showmodel_time


v1.25 (05.05.2023)
1. Dodano opcje zastopowania obserwacji modelu
2. Poprawiono strukturę configu
3. Zmieniono powrót do starego modelu po teście
4. Rozbudowano plugin o natywy
5. Poprawki w kodzie

 

DALSZE PLANY

1. Rozbudowanie natywów - na razie brak

 

CENNIK

40 zł

(15 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji)

Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_-

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS:GO] qPlayerModel - Modele postaci z dodawaniem per gracz
  • Właściciel
v1.1 (10.10.2022)
1. Dodano ustawienie const_refresh
Ustawione na 1, odświeża model od razu po wyborze
2. Modele ładuje tylko raz po włączeniu modelu
sm_reloadmodels by przeładować config

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS:GO] qPlayerModel - Modele postaci
  • Właściciel
v1.25 (05.05.2023)
1. Dodano opcje zastopowania obserwacji modelu
2. Poprawiono strukturę configu
3. Zmieniono powrót do starego modelu po teście
4. Rozbudowano plugin o natywy
5. Poprawki w kodzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności