Skocz do zawartości

Zmiana Lekki Żołnierz


Sakku

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa klasy: Lekki Żołnierz
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Skany przez własnego klona nie działają/zadają obrażenia osobie, która postawiła klona i przez niego skanuje jak głupia jednocześnie nie otrzymując obrażeń.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może że jak strzelasz do własnego klona to on znika po iluś trafieniach, albo jak strzelasz to zadajesz swojemu klonowi też dmg więc jak będzie strzelać za długo to zniknie, albo zostanie replice z 10hp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Mahesvara napisał(a):

A może że jak strzelasz do własnego klona to on znika po iluś trafieniach, albo jak strzelasz to zadajesz swojemu klonowi też dmg więc jak będzie strzelać za długo to zniknie, albo zostanie replice z 10hp 

Myślę, że może to spowodować nawet buff tej klasy, bo aktualnie jak postawią replikę, to póki jej ktoś nie zbije to nie mają nowej. Jak gracze będą mieli możliwość niszczyć je bez konsekwencji to w momencie gdy replika nie będzie im potrzebna w jednym miejscu to sobie ją zniszczą i postawią w innym, gdzie znowu schowani za nią będą czekać aż ktoś przyjdzie i zacznie po niej strzelać 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mowi Sakku, inną opcję niż zablokowanie strzelania przez klony ciężko będzie znaleźć 

Możliwość niszczenia klonów tylko wzmocni tę klasę chyba, że ustawimy wtedy limit na klony, co dalej moim zdaniem bedzie buffem klasy (w zależności od ilosci klonów), bo Lekki będzie mógł sobie zmieniać pozycje klonów co ulatwi mu rozgrywkę.

Albo inna opcja po zniszczeniu klona przez samego siebie nakładałby się cooldown np 20-30 sekund? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś rozwali klona on wybucha i zadaje X dmg osobie która go postawiła i tu chodzi że jak stoi blisko niego to dostanie, a nie że postawi pobiegnie na 2 koniec mapy ktoś zniszczy i on dostanie DMG wtedy może ukróci to takie kampienie centralnie za klonem i strzelanie przez niego 

Jak stoi ten kto postawił klona w odległości 10-50j mniej więcej nie wiem chodzi że jak stoi blisko tak jak nie raz że się chowa za nią to replika przepuszcza dmg, czyli jak strzelasz w taką replikę, a on stoi tam to replika nie odbija dmg 

Replika traci co 1sec 5HP i nie może spaść do 0 tylko do np. 1HP wtedy nawet jak postawi zaraz po starcie rundy to zanim ktoś przyjcie replika może mieć już mało HP i wiadomo im mniej HP ma ten kto stawia tym szybciej replika straci to HP 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sticzu zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności