God Sting 3 Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 Nazwa klasy : Zwinny Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: Sam w sobie moim zdaniem jest ciekawy i pozwala na idiotyczne lub przemyślane zagrania z modułem,ale obrażenia tej klasy zaczynają być za mało wystarczające im dłużej trwa edycja serwera. Myślę że przydałby mu się większy buff do obrażeń skalujący się z zdobytym poziomem lub inna broń. Jest tylko skuteczny na close range z jego bronią a i tak czasami trzeba wpakować 6-10 pocisków ( w tym np 2 hs) żeby kogoś zabić, podczas gdy ktoś z ak może nam walnąć 2 hs i śpimy albo nas zabić zanim dolecimy modułem. +6 DMG na start (+8 DMG od 75 lvl'a, +10 od 100 lvl'a +12 od 125 lvl'a) na MAC-10. Dajcie mu większy dmg im większy ma poziom/inną broń Moduł Odrzutowy, bez zmian półprzezroczysty na module, bez zmian +15 ammo po zabiciu (do maksymalnej wartości ammo), bez zmian/do usunięcia Nazwa klasy: Informator Opis: Posiada dwie czujki zbliżeniowe które może rozstawić w dowolnym miejscu (fajnie jeśli byłaby możliwość umieścić je np na ścianie) które oznaczają wrogów w ich pobliżu na mapie, jemu i wszystkim graczom w twojej drużynie albo Posiada uav które może użyć raz/dwa na rundę aby oznaczyć wszystkich wrogów na mapie przez 2s. 1/10-7 szansy na oznaczenie wroga któremu zadaje 2x dmg Niewidzialny na radarze Bronie: Famas/Galil/Aug/SG556 pick one Statystyki: HP:15 | INT: 0 | WYT:0 | KON:15 Typ: Zwykła 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 3 godziny temu, God Sting napisał(a): Nazwa klasy : Zwinny Po to ma moduł i jeszcze przezroczystość żeby gra polegała na szybkim zbliżeniu się do wroga 6-10 pocisków to na PM'a nie jest dużo gdzie jest dużo szybszy niż taki AK, a po to jest moduł i też kondycja żeby właśnie dobiegać i unikać, a nie walić na daleko widzisz wroga daleko to trzeba trochę pomyśleć jak się zbliżyć do niego, a nie zwalać winę na dmg bo biegnie się na wprost Nie róbmy z każdej klasy czy to z PM czy z Karabinem że ma mieć przewagę na blisko i daleko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
28.10 kozak motyl 11 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Zgadzam się co do zwinnego. Potrzebuje buffa, ja osobiście dodał bym double jump bo co jak co ale na tym module daleko nie leci przez to ze moduł jest zależny od inta i zmienił bym +15 ammo po zabiciu na magazynek po zabiciu, ewentualnie też jakiś dmg do maca bo rzeczywiście w 4/5 tyg edycji mac nic nie bierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
God Sting 3 Opublikowano 27 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Cytat 14 godzin temu, Mahesvara napisał(a): Po to ma moduł i jeszcze przezroczystość żeby gra polegała na szybkim zbliżeniu się do wroga 6-10 pocisków to na PM'a nie jest dużo gdzie jest dużo szybszy niż taki AK, a po to jest moduł i też kondycja żeby właśnie dobiegać i unikać, a nie walić na daleko widzisz wroga daleko to trzeba trochę pomyśleć jak się zbliżyć do niego, a nie zwalać winę na dmg bo biegnie się na wprost Nie róbmy z każdej klasy czy to z PM czy z Karabinem że ma mieć przewagę na blisko i daleko Jasne, domyślam się jak ma funkcjonować klasa z mac-10 i modułem odrzutowym, ale nie na każdej mapie można z tego korzystać skutecznie do tego próbując grać agresywnie. Dlatego dodatkowe obrażenia lub inna broń mogłaby pomóc ożywić klasę którą prawie nikt nie gra (zdarzyło mi się parę razy w ciągu 2 miesięcy grania zobaczyć jak ktoś 4fun pod koniec edycji pograł tą klasą). Ty wolisz kondycje która ma pomóc dobiec i robić uniki z wykorzystaniem modułu, ja wolę wytrzymałość która ma pomóc przeżyć wejście modułem w przeciwnika i nie dostawać obrażeń w takich ilościach że co rundę będę się łapać za głowę jak major na moim awatarze. Inne klasy też mają swoje umiejętności i dodatki, a zwinny ma moduł i zadaje takie same/gorsze obrażenia (od 75 poziomu) co rifle i to tylko na bliskim kontakcie. Cytat 12 godzin temu, 28.10 kozak motyl napisał(a): Potrzebuje buffa, ja osobiście dodał bym double jump Co do double jump'a wydaje mi się że dałoby mu to zbyt dużą mobilność jeśli dobrze rozumiem jak to ma działać. Myślę że brak obrażeń od upadku byłby też w porządku buffem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Ale nie wiem czy wież że jak miał kiedyś więcej DMG to było trzeba nerfić, bo co chwile płacze o to że wali szybko z mac'a i pada się w 1-2sec dlatego został znerfiony to przestali grać wiadomo ponieważ już musieli przeznaczyć na zabicie 3sec zamiast 1-2sec więc jak doda się znowu większy dmg to będzie z powrotem płacz że za dużo bije jak na klase z PM i wrócimy do punktu wyjścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi