Skocz do zawartości

[WAŻNE] Proponowane zmiany na nową edycje - 05.11.2022


Sticzu

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka :D

Chciałbym wam przedstawić proponowane zmiany na nową edycję, proszę o wasze opinie na temat zmian oraz co możemy dodatkowo zmienić/poprawić, aby nam wszystkim grało się lepiej

Nowe Klasy - planujemy dodać 2 nowe klasy na serwer

Nazwa: Hitman
Opis: Posiadasz 2x dmg w głowę na start z USP-S (4x od 100lvla),
Posiadasz ciche kroki,
Magazynek za zabójstwo,
Staty: HP 5 / WYT 0 / INT 0 / KON 10
Typ: Zwykła

Nazwa: Rambo
Opis: Posiada + 5 DMG z Famas'a (+0.1/1 DMG/int), x2 jump, zmniejszona widoczność, smoke 5 dmg (+0.1/1 DMG/int)
Bronie: Famas + Five Seven
Statystyki: HP:10 | INT:5 | WYT:0 | KON:10
Typ: Premium

Aktualne klasy - nie ma tutaj zbyt wielu zmian na ten moment, a ilość trafień w przypadku elektryka może ulec zmianie, fajnie jakbyście powiedzieli ile trafień waszym zdaniem będzie najbardziej optymalnie.

Elektryk - 
po trafieniu przeciwnika 5 razy wystrzeliwuje piorun zadający 50 dmg (nie paraliżuje i nie nakłada CD na use_class)

Partyzant - zostaje usunięty

MacGyver - zostaje usunięty

Nowe perki - W przypadku Niepoprawnego Hitboxa, chcemy przede wszystkim poznać waszą opinie na temat % obrażeń.

Perk: Zemsta Kurczaka
Opis: Może postawić jednego kurczaka [Use_Perk]. Zabity kurczak wybucha i zadaje 120 DMG

Perk: Zdrapka
Opis: Po użyciu [Use_Perk] dodaje od 7000$ do 35000$. Niszczy się po użyciu!

Perk: Dog Tag
Opis: Po śmierci wypada nieśmiertelnik i zabija wroga, który go dotknie, a następnie ożywia właściciela w tym miejscu

Perk: Laser
Opis: Możesz postawić jeden laser, który po trafieniu wroga wybucha i zadaje mu 150 DMG

Perk: Niepoprawny Hitbox
Opis: Co rundę losuje dany hitbox i w ten hitbox gracz otrzymuje 200% DMG, a w inne 10-20% DMG

Edytowane przez Sticzu
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Sticzu napisał(a):

Nazwa: Hitman

Bez sensu klasa tyle razy wracała w różnych wersjach i po chwili była i tak usuwana więc widocznie nie przechodzi ta klasa i nie widzę sensu brnąć w to dalej 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Sticzu napisał(a):


Nazwa: Hitman
Opis: Posiadasz 2x dmg w głowę na start z USP-S (4x od 100lvla),
Posiadasz ciche kroki,
Magazynek za zabójstwo,
Staty: HP 5 / WYT 0 / INT 0 / KON 10
Typ: Zwykła
 

Odnośnie tej klasy na pewno nie dodawałbym 4x od 100lvl dmg w głowe ale jak już max 3x do tego na pewno usunął bym ciche kroki ale za to jego statystyki zbuffował bym HP zamiast 5 do 20  WYT z 0 na 5-10 INT -10 KON 20 

co do perków to jest spoko ale czy ten jeden perk "Niepoprawny Hitbox" ma sens? bo dla mnie to już jest lekko przesadzone, ale to jest tylko moje zdanie na ten temat :)

Edytowane przez Kelul
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa hitman: zamiast 4x to 3 lub 3,5x i od 75lvl zamiast 100 (żeby klasa mogła być szybciej grana) ewentualnie 3x od 75 a 3,5x od 100

klasa: elektryk: dałbym mu co 4 strzały piorun i 40hp zamiast 50. (najlepiej też by ten piorun nie powodował żółtego ekranu u przeciwnika)

perk niepoprawiony hitbox: w hitbox który wylosuje 175% a w inne hitboxy 40-60%. Jako gracz komandosa uważam że ten perk powinien zostać na nim zablokowany :( (ale najpierw bym zobaczył jak to będzie wyglądać a potem blokował, niestety to dopiero zobaczymy na ok. setnych poziomach bo wczesniej nikt nie będzie grał komandosem) Ale i tak znając społeczność serwera to ten perk szybciej wyleci niż tu przyszedł z powodu płaczu graczy.

i tak na koniec dodam. KOMANDOS DO BUFFA ;) 

 

  • Zmieszany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli można by było rozpatrzyć na nowy sezon jeszcze jedną rzecz do piromana. W chwili obecnej fajnie że zostawia na ziemi moło które wybucha po wejściu ale czy była by możliwość np. podpalenia kogoś tak jak w przypadku oddania strzału do kogoś że go podpala i dostaje pełne obrażenia od podpalenia ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
36 minut temu, Lapsooon napisał(a):

A jeśli można by było rozpatrzyć na nowy sezon jeszcze jedną rzecz do piromana. W chwili obecnej fajnie że zostawia na ziemi moło które wybucha po wejściu ale czy była by możliwość np. podpalenia kogoś tak jak w przypadku oddania strzału do kogoś że go podpala i dostaje pełne obrażenia od podpalenia ? 

 

To nie ma sensu, bo jeśli typ ataku jest od podpalenia, a ten też to zadaje, to dając szansę na podpalenie gdy gracz się pali, tworzysz coś na wzór nieskończonej pętli, bo jedno podpalenie wygeneruje kolejne, więc będzie to szło tak: gracz zostaje podpalony -> wchodzi szansa, więc znowu jest podpalone, czyli 2x i teraz atakuje 2x -> znowu wchodzi szansa dla np: tych 2, to masz już 4x itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Godzinę temu, rlyCebula napisał(a):

zamiast 10-20% dałbym 30-40% troszkę się predator robi.

w dzienniku jest notka wiążąca, a tam

Cytat

[NOWY PERK] Niepoprawny Hitbox
Co rundę losuje dany hitbox i w ten hitbox gracz otrzymuje 200%% DMG, a w inne 40-60% DMG

 

 

Zamykam temat, bo sezon wystartował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności