Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 21 Listopada 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 [CS:GO] qRPG - System rpg z modułami dla umiejętności (config) Aktualna wersja: 1.3 OPIS Plugin dodaje do gry xp, poziomy oraz tzw walutę za poziom, która pozwala nam rozbudowywać umiejętności dodane do samego rpg. Każdy z graczy zaczyna z tzw 0 poziomem i po wbiciu danej ilości xp, otrzymuje nowy poziom oraz daną ilość waluty, która pozwala mu ulepszyć daną umiejętność. Xp ustalamy w pliku i to stamtąd pobiera także maksymalny poziom dostępny na serwerze. Umiejętności są osobnymi modułami (są osobnym pluginem) i możemy nimi operować przez config, ustalając ich maksymalny poziom (max jest ograniczony do 50 lvl umiejętności), moc umiejętności na danym poziomie, jej nazwę, unikalny ciąg znaków oraz koszt ulepszenia, a także koszt sprzedaży. Umiejętności można odsprzedawać jeżeli w configu ustaliliśmy wartość większą niż 0 dla sprzedaży, z uwzględnieniem każdemu poziomu, więc możemy zrobić też tak, że np: sprzedaż będzie dostępna tylko dla danych poziomów umiejętności. Główne Menu: Menu ustawień Menu Umiejętności Panel Admina CONFIG Główny: "qRPG" { "TypeXp" "3" // typ xp: 0 - tabelka xp | 1 - level*level*LevelMultiplier | 2 - level*LevelMultiplier | 3 - StartXpValue+(LevelMultiplier*level) "StartXpValue" "150" // wartość startowa dla obliczania xp (Działa tylko z TypeXp = 3) "LevelMultiplier" "100" // mnożnik xp per level "MaxLevel" "240" // maksymalny poziom "PointsForLevel" "24" // ile punktów za poziom "AnnounceLevelUp" "10" // od którego poziomu gracza informować wszystkich o awansie gracza (0 - wyłącza informowanie) "RankCacheTime" "30" // co ile odświeżać pozycje w rankingu (w sekundach) "TopXpNum" "15" // ilość graczy dla top xp. Ustaw 0 by wyłączyć "SellSkills" "1" // 0 - wylacz całkowicie sprzedaz | 1 - sprzedawaj od razu do 0 poziomu | 2 - sprzedawaj każdy poziom pojedynczo "LevelUpSoundPath" "qRPG/levelup.mp3" // lokalizacja dźwięku dla wbicia poziomu } Przykładowy plik z tabelką xp 10 50 100 500 1000 2500 4000 7000 10000 15000 EVENT: // This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6917) // ConVars for plugin "qRPG_add_Event.smx" // Minimalna ilość osób potrzebna do działania // - // Default: "2" // Minimum: "0.000000" qrpg_min_players "1" // Ile xp za zabicie z kosy // - // Default: "25" qrpg_frag_knife_xp "25" // Ile xp za fraga // - // Default: "50" qrpg_frag_xp "50" // Ile xp za mvp // - // Default: "10" qrpg_mvp_xp "10" // Ile xp za wygranie rundy // - // Default: "10" qrpg_round_win_xp "10" // Ile xp za plant bomby // - // Default: "15" qrpg_bombplant_xp "15" LISTA ZMIAN v1.05 (18.12.2022) 1. Dodano nowe forwardy qRPG_OnClientUpdateSkill - wywołuje się przed aktualizacją poziomu umiejętności graczy. Możęmy tutaj to zablokować qRPG_OnClientUpdateSkillPost - wywołuje się po zaktualizowaniu poziomu umiejętności gracza 2. Poprawiono kod pluginu 3. Aktualizacja qRPG_skill_Armor Dodano do configu opcje 'helmet', która określa czy dany poziom ma otrzymać hełm Poprawiono tworzenie umiejętności 4. qRPG_skill_Bunny Poprawiono kod i zastosowano nowe forwardy by usprawnić działanie pluginu 5. qRPG_skill_DoubleJump Zmieniono nazwę na qRPG_skill_MultiJump Poprawiono kod i zastosowano nowe forwardy by usprawnić działanie pluginu 6. qRPG_skill_Gravity Poprawiono kod i zastosowano nowe forwardy by usprawnić działanie pluginu 7. qRPG_skill_Health Zmieniono nazwę na qRPG_skill_StartHealth 7. qRPG_skill_HeBurn Poprawiono kod i zastosowano nowe forwardy by usprawnić działanie pluginu 8. qRPG_skill_Speed Zmieniono nazwę na qRPG_skill_StartSpeed 9. qRPG_skill_Strength Poprawiono kod i zastosowano nowe forwardy by usprawnić działanie pluginu 10. qRPG_skill_Thief Poprawiono kod i zastosowano nowe forwardy by usprawnić działanie pluginu 11. qRPG_skill_Vampire Poprawiono kod i zastosowano nowe forwardy by usprawnić działanie pluginu 12. Dodano qRPG_skill_PistolBurn Szansa na podpalenie z pistoletu 13. Dodanoq RPG_skill_RegenerationArmor Regeneracja pancerza co ileś sekund 14. Dodanoq qRPG_skill_SwapPosition Szansa na zamianę miejscami z wrogiem 15. Dodanoq qRPG_skill_Rotation Szansa na obrócenie gracza po strzale 16. Dodanoq qRPG_skill_WeaponFire Zwiększa o dany procent prędkość strzelania 17. Dodano nowy moduł qRPG_add_FlagBoostXp Pozwala ustawić mnożnik xp dla danej flagi v1.2 (16.01.2023) 1. Przeniesiono wszystkie convary pod config 2. Zmieniono sposób naliczania xp 3. Poprawiono configi od umiejętnosci 4. Uproszczono opisy 5. Dodano nową umiejętność qRPG_skill_IceKnife, qRPG_skill_IcePistol, qRPG_skill_Denial 6. Zmieniono config dla qRPG_skill_PistolBurn, qRPG_skill_BurnHE, qRPG_skill_MultiplierHealth, qRPG_skill_StartHealth, qRPG_skill_Respawn, Skill_Rotation, qRPG_skill_SwapPosition, qRPG_skill_Thief, qRPG_skill_Vampire v1.25 (21.02.2023) 1. Dodano sprawdzanie pozycji gracza na serwerze + zaktualizowano oto qRPG_add_ShowInfo (trzeba zaktualizować translacje) 2. Dodano top 15 (ilość można zmienić) xp Dodano nową translację "Menu_TopXpTitle" { "en" "[qRPG :: TOP XP]\nRefresh per map\n " "pl" "[qRPG :: Top XP]\nOdświeża co mapę\n " } 3. Dodano nowe natywy qrpg_get_rank_count - sprawdzanie ilości osób w bazie qrpg_get_user_rank - sprawdzanie miejsca w rankingu na podstawie xp 4. Dodano dwa nowe ustawienia w Main.cfg "RankCacheTime" "30" // co ile odświeżać pozycje w rankingu (w sekundach) "TopXpNum" "15" // ilość graczy dla top xp. Ustaw 0 by wyłączyć 5. Dodano opcję zmiany typu sprzedaży skilli i odgórnego ich uruchomienia "SellSkills" "1" // 0 - wylacz całkowicie sprzedaz | 1 - sprzedawaj od razu do 0 poziomu | 2 - sprzedawaj każdy poziom pojedynczo 6. qRPG_skill_WeaponFire działa tylko na slot 1 i 2 7. Dodano qRPG_add_Freeze - moduł odpowiadający za zamrożenie (zaktualizowano: qRPG_skill_IceKnife | qRPG_skill_IceNade | qRPG_skill_IcePistol) 8. Dodano qRPG_add_Burn = moduł odpowiadający za podpalenie (zaktualizowano: qRPG_skill_BurnHE | qRPG_skill_BurnPistol) v1.3 (06.04.2023) 1. Dodano nowe natywy 2. Poprawiono skill qRPG_skill_ReserveAmmo 3. Dodano nowy skill qRPG_skill_Knockback 4. Dodano nowy skill qRPG_skill_RegenerationAmmo 5. Dodano nowy skill qRPG_skill_Vampire_Damage, który jest podobny do qRPG_skill_Vampire, lecz tyczy się dmg INSTALACJA Standardowa Translacja: addons/sourcemod/translations/ Config: addons/sourcemod/configs/RPG/ CENNIK Całość to koszt: 50 zł(10 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji) Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_- Zakup zawiera: Umiejętności: Dodatkowe życie Inteligencja Mnożnik grawitacji Mnożnik szybkości Mnożnik życia MultiJump Obrażenia po upadku Obrócenie Odpychające pociski Pancerz Podpalające HE Podpalający pistolet Prędkość przeładowania Regeneracja ammo Regeneracje hp Regeneracja pancerza Siła Szybkostrzelność Wampir Wampir (obrażenia) Widzialność Zając Zamiana miejscami Zamrożenie na HE Zamrożenie na Kosie Zamrożenie na Pistolecie Złodziej Zmartwychwstanie Zwiększony magazynek Zwracanie utraconej po śmierci broni Dodatkowe moduły Event (pod zdobywanie xp) Pokazywanie w hud/hint informacji o xp, levelu, walucie Boost xp dla danej flagi 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Dodatkowy Armor Dodaje co spawn daną ilość armoru lub hełm Jak wygląda przykładowy config? "armor" { "name" "Pancerz" // nazwa umiejętności "unique" "armor" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "25" // koszt poziomu "sell" "12" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "armor" "25" // ilość armor "helmet" "0" // czy dodawac helm? } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "armor" "50" } "3" { "cost" "65" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "armor" "100" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "armor" "100" "helmet" "1" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Boost do skoku Podbija prędkość o dany procent przy każdym skoku Jak wygląda przykładowy config? "bunny" { "name" "Zając" // nazwa umiejętności "unique" "bunny" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "2" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "25" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.05" // o ile procent zwiększyć ilość hp } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.08" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] MultiJump Dodatkowe skoki za poziom umiejętność Jak wygląda przykładowy config? "multijump" { "name" "MultiJump" // nazwa umiejętności "unique" "multijump" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "1" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "250" // koszt poziomu "sell" "125" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "1" // ilość dodatkowych skoków } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Grawitacja Zmniejszanie grawitacji względem poziomu umiejętności. Jak wygląda przykładowy config? "gravity" { "name" "Zmniejszona Grawitacja" // nazwa umiejętności "unique" "gravity" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "30" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.01" // o ile procent zmnniejszyć grawitację } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.03" } "3" { "cost" "65" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.04" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.05" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Podpalenie z Hegrenade Po wybuchu gracz ma szansę na podpalenie trafionego gracza Jak wygląda przykładowy config? "heburn" { "name" "Podpalające HE" // nazwa umiejętności "unique" "heburn" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "3" // szansa na podpalenie "duration" "10" // czas trwania podpalenia "damage" "3.0" // obrażenia jakie zadaje podpalenie } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "9" "duration" "10" "damage" "3.0" } "3" { "cost" "50" "sell" "25" // [ PLUGIN DATA ] "value" "12" "duration" "10" "damage" "3.0" } "4" { "cost" "70" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "15" "duration" "10" "damage" "3.0" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Inteligencja Procentowo zwiększa ilość otrzymywanego xp przez graczy Jak wygląda przykładowy config? "intelligence" { "name" "Inteligencja" // nazwa umiejętności "unique" "intelligence" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "2" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "50" // koszt poziomu "sell" "25" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.03" // o ile procent zwiększyć ilość otrzymywanego xp } "2" { "cost" "75" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.06" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Niewidzialność Ustawia graczowi daną przeźroczystość Jak wygląda przykładowy config? "invisibile" { "name" "Niewidzialność" // nazwa umiejętności "unique" "invisibile" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "2" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "230" // wartość niewidzialności 0-255 } "2" { "cost" "50" "sell" "25" // [ PLUGIN DATA ] "value" "200" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Regeneracja Zdrowia Regeneruje daną ilość zdrowia co ileś sekund Jak wygląda przykładowy config? "regenerationhp" { "name" "Regeneracja zdrowia" // nazwa umiejętności "unique" "regenerationhp" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "2" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "50" // koszt poziomu "sell" "25" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "1" // ilość regenerowanego hp "time" "10.0" // co ile czasu regenerować hp } "2" { "cost" "70" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "1" "time" "5.0" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Prędkość przeładowania Zwiększona prędkość przeładowania broni Jak wygląda przykładowy config? "reloadtime" { "name" "Szybkie przeładowywanie" // nazwa umiejętności "unique" "reloadtime" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "2" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "17" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.02" // o ile przyśpieszyć przeładowanie broni } "2" { "cost" "45" "sell" "22" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.04" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Zwiększony Magazynek Mnożenie magazynku gracza o dany procent Jak wygląda przykładowy config? "reserveammo" { "name" "Zwiększony Magazynek" // nazwa umiejętności "unique" "reserveammo" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "2" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "50" // koszt poziomu "sell" "25" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "1.03" // mnożnik dla podstawy magazunku gracza } "2" { "cost" "65" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "1.06" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Zmartwychwstanie Szansa na zmartwychwstanie po śmierci Jak wygląda przykładowy config? "respawn" { "name" "Zmartwychwstanie" // nazwa umiejętności "unique" "respawn" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "60" // koszt poziomu "sell" "30" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "chance" "3" // szansa na zmartwychwstanie po śmierci } "2" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "5" } "3" { "cost" "100" "sell" "50" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "8" } "4" { "cost" "150" "sell" "75" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "11" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Mnożnik szybkości Zwiększa szybkość gracza o dany procent Jak wygląda przykładowy config? "startspeed" { "name" "Kondycja" // nazwa umiejętności "unique" "startspeed" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "25" // koszt poziomu "sell" "12" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.03" // o ile procent zwiększyć szybkość gracza } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.06" } "3" { "cost" "65" "sell" "33" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.10" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.12" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Mnożnik Zdrowia Zwiększa zdrowie gracza o dany procent Jak wygląda przykładowy config? "multiplierhealth" { "name" "Mnożnik Zdrowia" // nazwa umiejętności "unique" "mutlihealth" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "25" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.03" // o ile procent zwiększyć ilość hp } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.05" } "3" { "cost" "65" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.08" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.11" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Siła Mnoży obrażenia gracza Jak wygląda przykładowy config? "strength" { "name" "Siła" // nazwa umiejętności "unique" "strength" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "25" // koszt poziomu "sell" "12" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.01" // o ile procent zwiększyć zadawane obrażenia } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.04" } "3" { "cost" "65" "sell" "33" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.06" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.08" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Złodziej Szansa na wyrzucenie broni gracza Jak wygląda przykładowy config? "thief" { "name" "Złodziej" // nazwa umiejętności "unique" "thief" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "17" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "chance" "3" // szansa na wyrzucenie broni } "2" { "cost" "50" "sell" "25" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "4" } "3" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "5" } "4" { "cost" "120" "sell" "60" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "7" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Wampir Po zabójstwie ma szansę na zwrócenie danej ilości zdrowia Jak wygląda przykładowy config? "vampire" { "name" "Wampiryzm" // nazwa umiejętności "unique" "vampire" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "25" // koszt poziomu "sell" "12" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "chance" "5" // ile procent szans na zwrócenie życia "health" "30" // ilość przywracanego hp } "2" { "cost" "70" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "10" "health" "30" } "3" { "cost" "100" "sell" "50" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "12" "health" "30" } "4" { "cost" "150" "sell" "75" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "15" "health" "30" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Podpalający Pistolet Po trafieniu gracza z pistoletu, ma szansę na podpalenie go Jak wygląda przykładowy config? "pistolburn" { "name" "Podpalające Pistolet" // nazwa umiejętności "unique" "pistolburn" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "3" // szansa na podpalenie "duration" "10" // czas trwania podpalenia "damage" "3.0" // obrażenia jakie zadaje podpalenie } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "9" "duration" "10" "damage" "3.0" } "3" { "cost" "50" "sell" "25" // [ PLUGIN DATA ] "value" "12" "duration" "10" "damage" "3.0" } "4" { "cost" "70" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "15" "duration" "10" "damage" "3.0" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Regeneracja Pancerza Regeneruje daną ilość armor co ileś sekund Jak wygląda przykładowy config? "regenerationarmor" { "name" "Regeneracja pancerza" // nazwa umiejętności "unique" "regenerationarmor" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "2" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "50" // koszt poziomu "sell" "25" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "armor" "5" // ilość regenerowanego armoru "max_armor" "100" // ile maksymalnie armor moze zregenerowac gracz "time" "10.0" // co ile czasu regenerować } "2" { "cost" "70" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "armor" "5" "max_armor" "100" "time" "5.0" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Zamiana miejscami Szansa na zamianę miejscami po trafieniu Jak wygląda przykładowy config? "swap_position" { "name" "Zamiana miejscami" // nazwa umiejętności "unique" "swapposition" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "17" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "chance" "3" // szansa na zamianę miejscami po zadaniu dmg } "2" { "cost" "50" "sell" "25" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "5" } "3" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "7" } "4" { "cost" "120" "sell" "60" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "11" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Obrócenie Szansa na obrócenie gracza po strzale o 180 stopni Jak wygląda przykładowy config? "rotation" { "name" "Obrócenie" // nazwa umiejętności "unique" "rotation" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "17" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "chance" "5" // szansa na obrócenie gracza } "2" { "cost" "50" "sell" "25" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "8" } "3" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "11" } "4" { "cost" "120" "sell" "60" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "15" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Szybkostrzelność Zwiększa o dany procent prędkość strzelania Jak wygląda przykładowy config? "weapon_fire" { "name" "Szybkostrzelność" // nazwa umiejętności "unique" "weaponfire" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "30" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.03" // o ile procent zwiększyć Szybkostrzelność } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.05" } "3" { "cost" "65" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.08" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.1" } } 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Zamrożenie na HE Szansa na zamrożenie gracza przez daną ilość sekund po wybuchu HE Jak wygląda przykładowy config? "icenade" { "name" "Zamrażające HE" // nazwa umiejętności "unique" "icenade" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności // [ PLUGIN DATA ] "max_chance" "100" // przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100 "1" { "cost" "35" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "chance" "3" // szansa na zamrożenie "duration" "1.0" // czas trwania zamrożenia } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "9" "duration" "2.0" } "3" { "cost" "50" "sell" "25" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "9" "duration" "3.0" } "4" { "cost" "70" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "chance" "9" "duration" "4.0" } } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 [UMIEJĘTNOŚĆ] Obrażenia po upadku Zmniejszenie obrażeń po upadku Jak wygląda przykładowy config? "falldamage" { "name" "Obrażeń po upadku" // nazwa umiejętności "unique" "falldamage" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "30" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.1" // o ile procent zmnniejszyć obrażenia po upadku } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.25" } "3" { "cost" "65" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.5" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "value" "0.75" } } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 [UMIEJĘTNOŚĆ] Dodatkowe życie Dodatkowe ilość życia co spawn Jak wygląda przykładowy config? "starthealth" { "name" "Dodatkowe Zdrowie" // nazwa umiejętności "unique" "starthealth" // unikalny ciąg znaków umiejętności "max_level" "4" // maksymalny poziom umiejętności "1" { "cost" "25" // koszt poziomu "sell" "15" // ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż) // [ PLUGIN DATA ] "value" "5" // o ile zwiększyć ilość hp } "2" { "cost" "40" "sell" "20" // [ PLUGIN DATA ] "value" "10" } "3" { "cost" "65" "sell" "35" // [ PLUGIN DATA ] "value" "15" } "4" { "cost" "80" "sell" "40" // [ PLUGIN DATA ] "value" "20" } } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.