Skocz do zawartości

[CS:GO] qRPG - System rpg z modułami dla umiejętności (config)


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[UMIEJĘTNOŚĆ] Zwrot utraconej po śmierci broni
Zwraca broń utraconą po śmierci po odrodzeniu się gracza

 

Jak wygląda przykładowy config?

"denial"
{
	"name"		"Zwrot broni po śmierci"	// nazwa umiejętności
	"unique"	"denial"			// unikalny ciąg znaków umiejętności
	"max_level"	"2"				// maksymalny poziom umiejętności

	// [ PLUGIN DATA ]
	"weapon_restrict"	""			// aliasy broni, których nie zapisywać. Oddzielaj ';', np: m249;negev

	"1"
	{
		"cost"		"25"			// koszt poziomu
		"sell"		"15"			// ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż)
		// [ PLUGIN DATA ]
		"primary"	"1"			// czy zachować slot z karabinami, snajperkami, shotgun, pm
		"secondary"	"0"			// czy zachować slot pistoletów
	}
	"2"
	{
		"cost"		"40"
		"sell"		"20"
		// [ PLUGIN DATA ]
		"primary"	"1"
		"secondary"	"1"
	}
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[UMIEJĘTNOŚĆ] Zamrożenie na kosie
Szansa na zamrożenie wroga po trafieniu z kosy

 

Jak wygląda przykładowy config?

"iceknife"
{
	"name"		"Zamrażanie na kosie"	// nazwa umiejętności
	"unique"	"iceknife"		// unikalny ciąg znaków umiejętności
	"max_level"	"4"			// maksymalny poziom umiejętności

	// [ PLUGIN DATA ]
	"max_chance"	"100"			// przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100

	"1"
	{
		"cost"		"35"		// koszt poziomu
		"sell"		"15"		// ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż)
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"3"		// szansa na zamrożenie
		"duration"	"1.0"		// czas trwania zamrożenia
	}
	"2"
	{
		"cost"		"40"
		"sell"		"20"
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"9"
		"duration"	"2.0"
	}
	"3"
	{
		"cost"		"50"
		"sell"		"25"
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"9"
		"duration"	"3.0"
	}
	"4"
	{
		"cost"		"70"
		"sell"		"35"
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"9"
		"duration"	"4.0"
	}
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[UMIEJĘTNOŚĆ] Zamrożenie na pistolecie
Szansa na zamrożenie wroga po trafieniu z pistoletu

 

Jak wygląda przykładowy config?

"icepistol"
{
	"name"		"Zamrażanie na pistolecie"	// nazwa umiejętności
	"unique"	"icepistol"			// unikalny ciąg znaków umiejętności
	"max_level"	"4"				// maksymalny poziom umiejętności

	// [ PLUGIN DATA ]
	"max_chance"	"100"				// przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100

	"1"
	{
		"cost"		"35"			// koszt poziomu
		"sell"		"15"			// ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż)
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"3"			// szansa na zamrożenie
		"duration"	"1.0"			// czas trwania zamrożenia
	}
	"2"
	{
		"cost"		"40"
		"sell"		"20"
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"9"
		"duration"	"2.0"
	}
	"3"
	{
		"cost"		"50"
		"sell"		"25"
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"9"
		"duration"	"3.0"
	}
	"4"
	{
		"cost"		"70"
		"sell"		"35"
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"9"
		"duration"	"4.0"
	}
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[UMIEJĘTNOŚĆ] Odpychające pociski
Szansa na odepchnięcie wroga po trafieniu

 

Jak wygląda przykładowy config?

"knockback"
{
	"name"		"Opdychające pociski"	// nazwa umiejętności
	"unique"	"knockback"		// unikalny ciąg znaków umiejętności
	"max_level"	"4"			// maksymalny poziom umiejętności

	// [ PLUGIN DATA ]
	"max_chance"	"100"		// przedział liczbowy dla szansy 100 to 1-100

	"1"
	{
		"cost"		"35"	// koszt poziomu
		"sell"		"15"	// ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż)
		
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"15"	// szansa na podpalenie
		"knockback"	"300.0"	// moc odrzucenia
	}
	"2"
	{
		"cost"		"40"
		"sell"		"20"
	
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"13"
		"knockback"	"300.0"
	}
	"3"
	{
		"cost"		"50"
		"sell"		"25"
	
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"11"
		"knockback"	"300.0"
	}
	"4"
	{
		"cost"		"70"
		"sell"		"35"
	
		// [ PLUGIN DATA ]
		"chance"	"9"
		"knockback"	"350.0"
	}
}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[UMIEJĘTNOŚĆ] Wampir (obrażenia)
Zwraca daną ilość zdrowia za zadanie obrażeń

 

Jak wygląda przykładowy config?

"vampire_damage"
{
	"name"		"Wampiryzm"		// nazwa umiejętności
	"unique"	"vampire_damage"	// unikalny ciąg znaków umiejętności
	"max_level"	"4"			// maksymalny poziom umiejętności

	"1"
	{
		"cost"	"25"		// koszt poziomu
		"sell"	"12"		// ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż)
		
		// [ PLUGIN DATA ]
		"multiplier"	"0.5"	// mnożnik obrażeń dla zdrowia. Jeżeli podamy tutaj 1.0, to otrzymamy 1 HP za 1 DMG
	}
	"2"
	{
		"cost"	"70"
		"sell"	"35"
		
		// [ PLUGIN DATA ]
		"multiplier"	"0.8"
	}
	"3"
	{
		"cost"	"100"
		"sell"	"50"
		
		// [ PLUGIN DATA ]
		"multiplier"	"1.0"
	}
	"4"
	{
		"cost"	"150"
		"sell"	"75"
		
		// [ PLUGIN DATA ]
		"multiplier"	"1.2"
	}
}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[UMIEJĘTNOŚĆ] Regeneracja ammo
Regeneruje daną ilość ammo co x sekund

 

Jak wygląda przykładowy config?

"regenerationammo"
{
	"name"		"Regeneracja ammo"	// nazwa umiejętności
	"unique"	"regenammo"		// unikalny ciąg znaków umiejętności
	"max_level"	"2"			// maksymalny poziom umiejętności

	"1"
	{
		"cost"	"25"		// koszt poziomu
		"sell"	"12"		// ile otrzyma gracz za odsprzedanie umiejętności (0 - nie zezwalaj na odsprzedaż)
		
		// [ PLUGIN DATA ]
		"time"	"3.5"	// co ile czasu odświeżać ammo
		"ammo"	"5"	// ile ammo dodawać po tym czasie
	}
	"2"
	{
		"cost"	"70"
		"sell"	"35"
		
		// [ PLUGIN DATA ]
		"time"	"2.5"
		"ammo"	"7"
	}
}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v1.3 (06.04.2023)
1. Dodano nowe natywy
2. Poprawiono skill qRPG_skill_ReserveAmmo
3. Dodano nowy skill qRPG_skill_Knockback
4. Dodano nowy skill qRPG_skill_RegenerationAmmo
5. Dodano nowy skill qRPG_skill_Vampire_Damage, który jest podobny do qRPG_skill_Vampire, lecz tyczy się dmg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności