Skocz do zawartości

[WAŻNE] Proponowane zmiany na nową edycje - 03.12.2022


Sticzu

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, planujemy dokonać sporych zmian pod względem klas, a w szczególności obrażeń klas z riflami. Na ten moment to są nasze proponowane zmiany, proszę o wypowiedzenie się na ich temat :D 

Zmiany w klasach premium:
Komandos - zmiana nazwy na Elitarny Komandos 
zmiana z deagle na tec9
tec + 3dmg
+flash

Lekki zołnierz:
Zmiana dmg na +3 
Klon blokuje dmg od swoich.
Postawienie klona zabiera 10% hp(do negocjacji)
+flash

Kapitan:
Zamiast neutralizacji nabojów posiada wbudowany nanopancerz.
+flash

Elitarny Sniper:
+flash

Pułkownik:
+flash
3dmg na start ( +1 dmg co 30lvli)

Rambo:
Odnawia Smoke co 30 sekund

Zmiany w klasach normalnych:
Strażak:
+flash

Medyk:
usunąć dmg w obrębie apteczki
usunąć dodatkowe hp po wskrzeszeniu sojusznika
Apteczka dodatkowo zatruwa przeciwników w obrębie. 10dmg/tick

Piroman:
co 100int + 1 molotov do postawienia

Admirał:
Zmiana HP z 25 do 10 na start 
Zmiana Wytrzymałość z 0 do 5 na start
Zmiana Kondycji z 0 do 5 na start
x1.4 DMG gdy Hp spadnie poniżej 50% tylko z AK

Najemnik:
Na jednego hita może maksymalnie uleczyć się za 40hp

Snajper:
Usunięty Scout
+flash

Złodziej:
zmiana z mp5 na p90

Szpieg:
zmniejszenie dmg z obrzyna do +6
+flash

Seryjny zabójca:
1/5 na zadanie podwójnego DMG w głowę.
usunięcie 1/7 na zadanie podwójnego DMG.
1/10 na podrzucenie wroga z AK-47
podrzucenie zadaje 20 dmg

Amadeusz:
Usunięcie cooldownu na rzucanie granatów
zmiana obrażeń ze stałych na normalny dmg granata
zamiana obrażeń od inta z granata z 0.4 do 0.5/int

Assasyn:
Usunięcie +5 dmg

Oszust:
Zmiana dmg z mag7 z +7 dmg do +6 dmg

Strzelec wyborowy:
zmiana dodatkowych obrażeń z 1,8 do 1,4x na zamrożeniu
Zamrożenie (use_class) 1 na start ( +1 co 50lvl)

Hitman:
usunięcie mnożników dmg
Dodatkowe obrażenia w głowę +30dmg od 100lvl + 50dmg
Stałe obrażenia w ciało 20dmg  
Zablokowana miłość tsunami

Saper:
+flash

Cichy zabójca:
Usunięty dodatkowy dmg w głowę
od 75lvl 1,4x dmg w plecy.


Dodatkowa klasa (normalna):
Komandos
Staty: HP:15 | INT:-25 | WYT:0  | KON:55
Opis: 
1/1 z kosy
DoubleJump
Dostaje spowolnienie po otrzymaniu obrażeń
Bronie: Deagle

Edytowane przez Sticzu
-_-,

Rozmawiamy o zmianach także na Discord: http://dsc.cs-classic.pl

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Sticzu said:

Lekki zołnierz:
Zmiana dmg na +3 
Klon blokuje dmg od swoich.
Postawienie klona zabiera 10% (do negocjacji)
+flash

Szkoda ze wczesniej o tym nie pomysleliscie i ludzie musieli sie meczyc z tym skurwysynstwem 

 

2 hours ago, Sticzu said:

Komandos - zmiana nazwy na Elitarny Komandos 
zmiana z deagle na tec9
tec + 3dmg
+flash

usunac +3dmg, watpie zeby ktos chcial sie zmierzac z przezroczysta wyscigowka co ma 220 kondycji(z butami komandosa) + tec 

 

2 hours ago, Sticzu said:

Pułkownik:
+flash
3dmg na start ( +1 dmg co 30lvli)

wiecej nerfow tego tej klasie potrzeba

 

2 hours ago, Sticzu said:

Elitarny Sniper:
+flash

Strzelam sobie w kolano tym co wlasnie napisze bo nienawidze ameb grajacym tym ale elitarny nigdy nie powinien miec 1/1 od inteligencji, zwlaszcza teraz jak awp dostala nerfa na 5 strzalow w magazynku to mozecie wynagrodzic to tym snajperkowiczom 

 

2 hours ago, Sticzu said:

Assasyn:
Usunięcie +5 dmg

czemu?XD nikt tym nie gra i nerfowac chcecie

 

2 hours ago, Sticzu said:

Strzelec wyborowy:
zmiana dodatkowych obrażeń z 1,8 do 1,4x na zamrożeniu
Zamrożenie (use_class) 1 na start ( +1 co 50lvl)

to samo tutaj jedna osoba tym gra 💀 

2 hours ago, Sticzu said:

Cichy zabójca:
Usunięty dodatkowy dmg w głowę
od 75lvl 1,4x dmg w plecy.

💀💀💀💀💀💀 

Jak to zobaczylem to prawie wymiotowalem, ten przelicznik w plecy jest smieszny, chuja on daje mogloby go w ogole nie byc i nikt by nie odczul rozniczy bo jak ma zabic w plecy to zabije ale kurwa usuwac dmg w glowe to juz cringe w chuj. Cichy nie ma zadnego dodatkowego dmg oprocz ten w leb, jak go usuniecie to rownie dobrze mozecie cala klase usunac, bez niego Cichy jest niczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kRR w tych zmianach chodzi głównie o to, ze chcemy pozbyć się niepotrzebnego +dmg z większości klas z riflami bo ich obrażenia są zbyt duże i gra sie przez to tylko nimi, a jak jakas klasa nie ma +dmg to jest placz i nikt tym nie gra, bo mały dmg, więc zamiast na siłę dawać wszystkim +dmg lepiej usuwać go z innych klas. Zauważ że klasy premium też straciły +dmg, jednak jako, że to klasy premium to nie usuwamy go całkowicie. Idziemy w kierunku usuwania/ograniczania +dmg na klasach i to nie będą pierwsze zmiany jeśli chodzi o +dmg.

 

9 godzin temu, kRR napisał(a):

usunac +3dmg, watpie zeby ktos chcial sie zmierzac z przezroczysta wyscigowka co ma 220 kondycji(z butami komandosa) + tec

Co do tego + dmg z teca to też zaczynam myśleć powoli po tym co napisał Ballack i Ty, że chyba zrezygnujemy z +dmg na tec.

 

9 godzin temu, kRR napisał(a):

Strzelam sobie w kolano tym co wlasnie napisze bo nienawidze ameb grajacym tym ale elitarny nigdy nie powinien miec 1/1 od inteligencji, zwlaszcza teraz jak awp dostala nerfa na 5 strzalow w magazynku to mozecie wynagrodzic to tym snajperkowiczom 

Sugerujesz powrót do 1/1 od np 100lvla? Wydaje mi się, że przez nerfa awp do 5 ammo my nie musimy juz go nerfic, a buff nie wydaje mi sie ze jest potrzebny, moim zdaniem nie ma sensu go w ogóle ruszać na ten moment... jak każdy wie jest to najbardziej irytująca klasa i w dodatku mega mocna, valve nas wyręczył bo dobrze wiesz, że tą klasę jest ciężko zbalansowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kRR napisał(a):

Jak to zobaczylem to prawie wymiotowalem, ten przelicznik w plecy jest smieszny, chuja on daje mogloby go w ogole nie byc i nikt by nie odczul rozniczy bo jak ma zabic w plecy to zabije ale kurwa usuwac dmg w glowe to juz cringe w chuj. Cichy nie ma zadnego dodatkowego dmg oprocz ten w leb, jak go usuniecie to rownie dobrze mozecie cala klase usunac, bez niego Cichy jest niczym.

Weź pod uwagę ile boosta dają ciche kroki. 
Tak na dobrą sprawę to obecny cichy śmiało może być w klasach premium, 
Równie dobrze możemy porównać Hitmana z Cichym (bo oboje mają + X dmg w HS) tyle że cichy ma o tyle lepiej że wywali full auto (gdzie M'ka z tłumikiem jest bardzo celna) i jakiegoś HS raczej trafi.
Spójrz też na to z innej perspektywy niż gracza danej klasy. Mi osobiście też się nie podobał nerf Kapitana, ale no faktycznie był za mocny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Sticzu napisał(a):

Siemka, planujemy dokonać sporych zmian pod względem klas, a w szczególności obrażeń klas z riflami. Na ten moment to są nasze proponowane zmiany, proszę o wypowiedzenie się na ich temat :D 

Zmiany w klasach premium:
Komandos - zmiana nazwy na Elitarny Komandos 
zmiana z deagle na tec9
tec + 3dmg
+flash

Lekki zołnierz:
Zmiana dmg na +3 
Klon blokuje dmg od swoich.
Postawienie klona zabiera 10% (do negocjacji) Zabiera 10% ale czego? 
+flash

Kapitan:
Zamiast neutralizacji nabojów posiada wbudowany nanopancerz. To jest nerf kapitana czy jak to rozumieć? 
+flash

Elitarny Sniper:
+flash

Pułkownik:
+flash
3dmg na start ( +1 dmg co 30lvli)

Rambo:
Odnawia Smoke co 30 sekund

Zmiany w klasach normalnych:
Strażak:
+flash

Medyk:
usunąć dmg w obrębie apteczki
usunąć dodatkowe hp po wskrzeszeniu sojusznika
Apteczka dodatkowo zatruwa przeciwników w obrębie. 10dmg/tick

Piroman:
co 100int + 1 molotov do postawienia Dlaczego nie co 75int? 

Admirał:
Zmiana HP z 25 do 10 na start 
Zmiana Wytrzymałość z 0 do 5 na start
Zmiana Kondycji z 0 do 5 na start
x1.4 DMG gdy Hp spadnie poniżej 50% tylko z AK

Najemnik:
Na jednego hita może maksymalnie uleczyć się za 40hp

Snajper:
Usunięty Scout czyli nerf w klasę, którą nikt nie gra? 
+flash

Złodziej:
zmiana z mp5 na p90

Szpieg:
zmniejszenie dmg z obrzyna do +6 czyli znowu nerf w klasę, która im wyższy lvl tym słabsza
+flash

Seryjny zabójca:
1/5 na zadanie podwójnego DMG w głowę.
usunięcie 1/7 na zadanie podwójnego DMG.
1/10 na podrzucenie wroga z AK-47
podrzucenie zadaje 20 dmg

Amadeusz:
Usunięcie cooldownu na rzucanie granatów
zmiana obrażeń ze stałych na normalny dmg granata
zamiana obrażeń od inta z granata z 0.4 do 0.5/int

Assasyn:
Usunięcie +5 dmg

Oszust:
Zmiana dmg z mag7 z +7 dmg do +6 dmg

Strzelec wyborowy:
zmiana dodatkowych obrażeń z 1,8 do 1,4x na zamrożeniu
Zamrożenie (use_class) 1 na start ( +1 co 50lvl)

Hitman: czyli w jednej edycji klasa była OP, to teraz robicie z niej gówno? Ile ta klasa będzie bić w głowę na tym 100lvl? 80hp? 
usunięcie mnożników dmg
Dodatkowe obrażenia w głowę +30dmg od 100lvl + 50dmg
Stałe obrażenia w ciało 20dmg  
Zablokowana miłość tsunami

Saper:
+flash

Cichy zabójca:
Usunięty dodatkowy dmg w głowę
od 75lvl 1,4x dmg w plecy.


Dodatkowa klasa (normalna):
Komandos
Staty: HP:15 | INT:-25 | WYT:0  | KON:55
Opis: 
1/1 z kosy
DoubleJump
Dostaje spowolnienie po otrzymaniu obrażeń
Bronie: Deagle

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@ Sakku
Tam powinno w lekkim być hp, już poprawione xd
-kapitan nie wiem w sumie, wyjdzie w praniu, możliwe bardzo ze jeszcze cos mu dodamy.
-piromana daliśmy 100 inta, żeby jedynie ze starożytnymi miał 3 molotovy do użycia, z tego względu ze molotov obciąża strasznie serwer.
-Sniper to nie tyle nerf, co ludzie prosili, żeby usunąć mu tego scouta bo im przeszkadza jak chcą zmieniać bron na perk, a nikt go nie używa w sumie tylko dlatego chcialem usunąć scouta.
-Hitman - mnożniki w głowę nie działają bo klasa albo będzie op albo gównem, dlatego zaproponowalismy +dmg zamiast mnożnika, jeżeli uważacie ze za mało, to dajcie swoją propozycję ile mu ustawić +dmg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Krzyzu10 napisał(a):

Weź pod uwagę ile boosta dają ciche kroki. 
Tak na dobrą sprawę to obecny cichy śmiało może być w klasach premium, 
Równie dobrze możemy porównać Hitmana z Cichym (bo oboje mają + X dmg w HS) tyle że cichy ma o tyle lepiej że wywali full auto (gdzie M'ka z tłumikiem jest bardzo celna) i jakiegoś HS raczej trafi.
Spójrz też na to z innej perspektywy niż gracza danej klasy. Mi osobiście też się nie podobał nerf Kapitana, ale no faktycznie był za mocny. 

Przecież większość graczy na serwerze "słyszy" ciche kroki więc argument lekko z dupy 

 

51 minut temu, Sticzu napisał(a):


@ Sakku
Tam powinno w lekkim być hp, już poprawione xd
-kapitan nie wiem w sumie, wyjdzie w praniu, możliwe bardzo ze jeszcze cos mu dodamy.
-piromana daliśmy 100 inta, żeby jedynie ze starożytnymi miał 3 molotovy do użycia, z tego względu ze molotov obciąża strasznie serwer.
-Sniper to nie tyle nerf, co ludzie prosili, żeby usunąć mu tego scouta bo im przeszkadza jak chcą zmieniać bron na perk, a nikt go nie używa w sumie tylko dlatego chcialem usunąć scouta.
-Hitman - mnożniki w głowę nie działają bo klasa albo będzie op albo gównem, dlatego zaproponowalismy +dmg zamiast mnożnika, jeżeli uważacie ze za mało, to dajcie swoją propozycję ile mu ustawić +dmg

 

Ja tam nadal czekam na klasę premium, która będzie posiadlaa coś innego jak karabin (komandos to ściek klasa więc jej nawet nie biorę pod uwagę). Po robiliście zmiany premek, nadal będą grane tylko 3 więc dlaczego nie wyjebac reszty i dodać czegoś nowego, co wprowadzi jakąś ciekawą mechanikę? 

-_-,

Jak słyszą, to musisz takich gagatków zgłaszać w odpowiednim dziale, z odpowiednią rozpiską, bo to tak nie może być!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności