SnuFFy 1 119 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 (edytowane) Osobiście uważam, że wsparcie rakietowe powinno otrzymywać dmg z własnych rakiet, żeby nie było sytuacji gdzie sobie kampią na rogu i strzelają rakietę pod siebie. Dałoby to znaczącą dynamikę tej klasie, bo trzeba byłoby zacząć myśleć jak się z tymi rakietami obsługiwać i gdzie nimi strzelać, a nie tak jak jest teraz, czyli gdzie popadnie bo i tak dmg wpadnie. @ Hewitt Jedyna klasa, do której można byłoby to dodać to w sumie amadeusz, ale ani razu nie widziałem chyba, żeby amadeusz rzucał granat pod siebie tak, że dostałby z niego dmg. Co do claymorów/min ma sens to, że nie dostają obrażeń. W końcu to oni postawili minę/claymora w danym miejscu. Głównym zamysłem jest dodanie tego do rakiet, bo nie masz jak uciec od tego, jeżeli na blisko spotkałeś wsparcie to po prostu dostajesz rakietę i tyle bo strzela ją pod siebie. W przypadku granatu jesteś w stanie odbiec (na nowy sezon będzie dmg skalować sie bazując na odległości od wybuchu więc wtedy to już w ogóle) a miny/claymora ci raczej nikt nie postawi pod Ciebie, tylko postawi to w jakimś już wymyślonym przez gracza miejscu. Edytowane 24 Marca 2023 przez SnuFFy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hewitt 71 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Pytanie czy jak by coś takiego weszło to czy też wsparcie nie będzie biło rakietami swoich? Wiem że temat o wsparciu rakietowym, ale czy wprowadzając coś takiego na wsparciu to nie było by sprawiedliwe wprowadzenie tego również na amadeuszu, saperze oraz plutonowym i wszystkich perkach które mają rakiety, miny, claymory? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryuu 27 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Myślę, że świetny pomysł o ile faktycznie da się to zrobić żeby zadawało obrażenia tylko samej osobie która wystrzeliła rakietę. Zgadzam się również z @ Hewitt, że sprawiedliwym było by dodanie tego do granatów Amadeusza. Oczywiście myślę tu o pewnym % obrażeń, które również by otrzymywali. Co do reszty to bym to zostawił jak jest i zobaczył jak takie zmiany miały by impact na balans i grywalność i na podstawie tego decydował dalej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hewitt 71 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 2 godziny temu, SnuFFy napisał(a): @ Hewitt Jedyna klasa, do której można byłoby to dodać to w sumie amadeusz, ale ani razu nie widziałem chyba, żeby amadeusz rzucał granat pod siebie tak, że dostałby z niego dmg. Co do claymorów/min ma sens to, że nie dostają obrażeń. W końcu to oni postawili minę/claymora w danym miejscu. Głównym zamysłem jest dodanie tego do rakiet, bo nie masz jak uciec od tego, jeżeli na blisko spotkałeś wsparcie to po prostu dostajesz rakietę i tyle bo strzela ją pod siebie. W przypadku granatu jesteś w stanie odbiec (na nowy sezon będzie dmg skalować sie bazując na odległości od wybuchu więc wtedy to już w ogóle) a miny/claymora ci raczej nikt nie postawi pod Ciebie, tylko postawi to w jakimś już wymyślonym przez gracza miejscu. Edytowane 16 minut temu przez SnuFFy Ok masz racje, tylko czy gra pozwoli na dodanie czegoś takiego, czy będzie tak że rakietami będzie też zadawał dmg swojej drużynie, jeżeli będzie zadawał dmg swoim to lipa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BH mordo 99 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Szczerze mówiąc nie wiem czy taka opcja jest konieczna. Nawet jeżeli spotkasz się na blisko ze wsparciem ogniowym to zada Ci ono około 120 HP z tej rakiety, a mierząc nią w nogi przypuszczalnie zapomni o strzelaniu i z takiego duela możesz wyjść zwycięsko. Jednakże jeżeli poruszasz ten temat to proponuje np aby DMG z rakiety odbijał się od repliki (jeżeli jest to możliwe), tak jak replika odbija DMG z HE. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hewitt 71 Opublikowano 25 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2023 17 godzin temu, BH mordo napisał(a): Szczerze mówiąc nie wiem czy taka opcja jest konieczna. Nawet jeżeli spotkasz się na blisko ze wsparciem ogniowym to zada Ci ono około 120 HP z tej rakiety, a mierząc nią w nogi przypuszczalnie zapomni o strzelaniu i z takiego duela możesz wyjść zwycięsko. Jednakże jeżeli poruszasz ten temat to proponuje np aby DMG z rakiety odbijał się od repliki (jeżeli jest to możliwe), tak jak replika odbija DMG z HE. No i to bylo by sensowne rozwiazanie z ta replika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 26 Marca 2023 Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 Tylko wiecie, jak ja zacznę dodawać ranienie siebie samego z min/claymore/rakiet, etc, to finalnie też tym nikt nie będzie grał, bo w przypadku min/claymore nie zawsze to zależy od Ciebie i nie musi być celowym działaniem, a zrobienei tego tylko na rakiety będzie skutkować tym, że reszta będzie robić problem, ze czemu tego nie ma reszta Ja uważam, że lepszym rozwiązaniem byłoby właśnie zmniejszenie obrażeń z rakiety, tak by ten boost dla odległości miał większy sens (zmniejszenie obrażeń gdy właściciel jest w obrębie wybuchu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi