Skocz do zawartości

[COD CS:GO] Nowy Sezon 06/2023


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

No ale XM1014 jeżeli już w ogóle miałby wejść, musiałby dostać debuff dla dodatkowcyh obrażeń, np: 50%, bo z perkami +DMG to byłby pogrom

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodałbym opcje wybierania samych małych map przy malej ilosci graczy na serwerze.

 

 

Dodatkowo opcja RTV jak tam wyżej wspominali :)

 

Co do postaci, to aktualnie nie mam zastrzeżeń. Wydaje się to w miarę wyrównane

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co napisał kolega wyżej do małych map to +1 

A i też chciałbym powiedzieć że odkąd gram na tym codzie to nigdy nie były tak dobrze zbalansowane klasy Więc clap clap

Chociaż pistolero wkurwia z tym 1:15 co siada 1:2 xD Ale tak to śmiga ❤️

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No ale to fajnie jakbyście podali też propozycje dla El Pistolero, żeby jeszcze spróbować coś podziałać, a nie usuwać od razu klasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy pewnie jakby usunąć to 1:15 to pewnie klasa nie będzie grywalna. Jedyne co mogę zaproponować to dać może teca i dmg do niego? (zostawić oczywiście inne bronie i dać do nich dmg) A jak nie no to to 1:15 to może zostać xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, El pistolero jest naprawdę zbyt mocny. 

Faktycznie też trudno wymyślić coś dotyczącego zmiany, jedyne co przychodzi na myśl to faktycznie zwiększenie tego dmg od broni 1.x lub +x(i oddać mu wtedy Teca). Ewentualnie pomyślałem też o mechanice zadawania zwiększonego dmg wraz z ilością zabójstw, oczywiście z konkretnym limitem. Seria zabójstw mogła by dodawać +5/+6/+7 itd. a przy śmierci zmniejszałoby się o połowę np.

Ewentualnie zostawić to 1/x ale zmniejszyć szansę do 1/17/18 a może nawet /20 i dać to od jakiegoś poziomu a do tego poziomu dać mu po prostu +flat dmg bo na niższych poziomach i by sobie z nim radził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błagam usuńcie misje cluth. Nie dość że ją trudną zrobić to jeszcze jest pobugowana. Misja nie wymaga skilla tylko to po prostu codmod gdzie trudno zostać 1vs3 i przy okazji trafić na klasy które cie nie kontrują np taki elitarny komandos na strzelca wyborowego nie ma szans gdy dostanie zamrożenie.
mam w misji 2/5 cluth choć dziś zrobiłem 4 cluthe 1vs3 (2/5 miałem już dawno wiec ogólnie powinienem mieć misję zrobioną bo już w sumie 6 zrobilem)
Tutaj moje steam id STEAM_1:0:179015889 Ładnie proszę chcę dostać gwiazdkę której mi brakuje do przeniesienia. Ta misja jest zbagowana, ja już zrobiłem 6 cluthy 1vs3 a mam 2/5 :) (jedyna misja której mi brakuje)

Co do El pistolero to imo usuńcie mu 1/15 bo z nieznanych przyczyń działa jak 1/5 (przynajmniej tak to wygląda) Ewentualnie dać mu 1/16-20 albo dopiero od 100lvl 1/15 a na początku 1/20

XM to totalny bezsens bo skoro wejdzie osłabiony to będzie za słaby a gdy wejdzie normalny to będzie zbyt op i ostatecznie i tak wywalicie tego xm.

  • Haha 3
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Klasy

  • El Pistolero
    • [WPROWADZONE] poprawki pod losowość
  • Tester
    • +100 lvl szansa (losowo z tych opcji) na zatrucie, oślepienie, zamrożenie, podrzucenie, odrzucenie
  • Rusher
    • 1.15x ogólnego DMG
    • 1.25x ogólnego DMG od 100 lvl
  • Snajper
    • 2 sekundy niewidki + boost speed przez ten czas o 30% po otrzymaniu obrażeń

Możecie też dać znać, którą klasę uważacie aktualnie za najmniej grywalną/potrzebną

 

Misje
1 tydzień (może to zachęci do większej różnorodności w mapach)

  1. Zabij 150 razy
  2. Zdobądź perk 25 razy
  3. Zadaj 1000 obrażeń z HE
  4. Podłóż/Rozbrój bombę 10 razy
  5. Stwórz/Dołącz do klanu
  6. Zniszcz 55 elementów na mapie
  7. Złap 5 hostów

I tzw misje "trudne"

  1. Zdobądź MVP 20 razy
  2. Zabij 50 razy graczy na danym bombsite

 

    Misje Globalne

    1. Przegranie 120 per gracz | 120*100 = 12 000 rund
    2. Traf 1000 razy per gracz | 1000*100 = 100 000 razy
    3. Przegraj 7 godzin per gracz | 7*100 = 700 godzin
    4. Zabij 35 kurczaków | 35*100 = 3500 kurczaków

     

    Eventy

    • 3 tydzień
      • Nagrody: xp / monety
      • Typ: po zabiciu danej osoby albo wypada coś i po złapaniu otrzymujesz to, albo po prostu po zabójstwie otrzymujesz te rzeczy
    • 4 tydzień
      • Nagrody: xp / monety / usługi
      • Typ: zdobywanie danych rzeczy podczas gry, które potem wymieniasz na nagrody

     

    Boost dla danych map

    • Tutaj potrzebowałbym przykładowe 3-5 map i boost do nich dla xp/monet. Które mapy uważacie za najmniej grywalne?

     

    RTV
    Temat bardziej skomplikowany

    • Tylko gdy jest przynajmniej 8 graczy czy ile tam jest do małej mapy
    • Minimum 85-90% głosów na tak

     

    Boost XP

    • Można dodać szansę, że jeśli gracz umrze/zabije gracza z x większym poziomem, to dla danych tygodni będzie miał szansę by otrzymać dany, gwarantowany poziom, czyli
      • 2 tydizeń to boost do 50 lvl, więc jeśli gracz trafi szansę, to zdobywa 40 lvl i wtedy musiałby nie wiem, zabić/umrzeć od wroga, który ma minimum 90 lvl
      • 3 tydzień to boost do 100 lvl, więc zamiast 50, to 75 i musiałby zabić kogoś z poziomem wyższym niż 120/130
      • itd

    To bardziej pomysł na później, bo wiadomo że w pierwszym tygodniu boostów nie ma. To jedyna opcja jaką widzę, a jaka miałaby sens z aktualnym boost xp tygodniówek

     

    I nie, nie wprowadzę żadnych limitów na grę czy coś takiego

    • Uwielbiam 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    No to co do zmian to:

    Rusher - Jest za slaby powinien dostac dmg do tej broni bo niema szans zeby dobiec do kogos bo taki piroman czy cos innego bije taki dmg bez inta ze on nawet na heda nie robi go

    Sniper - Dałbym mu awp +int  / A co do Scouta to bym zrobil klase (Zwiadowca ktora posiada Scouta)

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • -_- zablokował(a) ten temat
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności