Skocz do zawartości

Propozycje odnośnie serwera


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Mam tu menu amx dla vip'a tylko daję jak ma to wyglądać.

Link: http://amxx.pl/topic/126398-vip-menu/ 

Drugi link do amx menu VIP. :http://amxx.pl/topic/75694-dodanie-broni-do-vipa/

Ja daję to po to żeby zobaczyć jak to ma wyglądać na VIP'A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam troche nie typową propozycje, czy dało by rade dodać jednego nowe round sounda specjalnie dla mnie?

Lubie sobie ją pośpiewać, gdy jestem najebany  i mam nadzieje, że zrobicie to dla mnie.
Dziękuje pozdrawiam XD

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro lecimy już z takimi na poprawę humoru to może jeszcze takie :D

 

 

 

+Moja propozycja żeby usunąć te przenikanie, bo bardzo często to przeszkadza. 

np. taka sytuacja :

Podczas rzucania granata, sojusznik we mnie wchodzi i się od niego odbija gdzieśtam. Cały czas ktoś zasłania strzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja myślę, że trzeba wyrzucić mapkę de_dust. Czemu?
    Zwyczajnie gracze nie lubią tej mapy. Narzekają itd. Co prawda w vote wychodzi trochę inaczej ( różnica mniej więcej 1 głosu )
    Poza tym jest to trochę za łatwa mapa dla graczy TT a CT ma za ciężko z obroną B. Z dobrym rushem TT na B CT zwyczajnie nie ma szans i jest
    im to ciężko potem odbić. 

2. Wychodzi na to, że cykl 4 map ( de_inferno, de_dust2, de_nuke, de_train ) + 2 nietypowe mapki by była idealna. Co prawda z mapą de_train było dużo 
    komplikacji ale z tego co widzę to gracze zwyczajnie zaczynają przyzwyczajać i lubić tę mapę. Tymi 2 mapami byłyby: de_cpl_mill oraz de_Mirage lub de_tuskan.

3. Dość często na serwerze poruszany jest temat mapki de_rats. Wychodzi na to, że gracze ją znają i chieliby na niej zagrać więc to też moim zdaniem nie zły 
    pomysł by z nią także spróbować

To tyle na tę chwilę ode mnie :D Co wy na to?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja myślę, że trzeba wyrzucić mapkę de_dust. Czemu?

    Zwyczajnie gracze nie lubią tej mapy. Narzekają itd. Co prawda w vote wychodzi trochę inaczej ( różnica mniej więcej 1 głosu )

    Poza tym jest to trochę za łatwa mapa dla graczy TT a CT ma za ciężko z obroną B. Z dobrym rushem TT na B CT zwyczajnie nie ma szans i jest

    im to ciężko potem odbić.

 

Raczej nie zauważyłem żeby ludzie narzekali na tą mapkę. Człowieku o czym Ty mówisz,TT nie ma szans ? jak CT dobrze się obstawi, kupi avki to TT może pomarzyć o wbiciu na bsa :) a po zatym Damian już mówił, że na razie te mapy zostają do odwołania.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja myślę, że trzeba wyrzucić mapkę de_dust. Czemu?

    Zwyczajnie gracze nie lubią tej mapy. Narzekają itd. Co prawda w vote wychodzi trochę inaczej ( różnica mniej więcej 1 głosu )

    Poza tym jest to trochę za łatwa mapa dla graczy TT a CT ma za ciężko z obroną B. Z dobrym rushem TT na B CT zwyczajnie nie ma szans i jest

    im to ciężko potem odbić. 

 

2. Wychodzi na to, że cykl 4 map ( de_inferno, de_dust2, de_nuke, de_train ) + 2 nietypowe mapki by była idealna. Co prawda z mapą de_train było dużo 

    komplikacji ale z tego co widzę to gracze zwyczajnie zaczynają przyzwyczajać i lubić tę mapę. Tymi 2 mapami byłyby: de_cpl_mill oraz de_Mirage lub de_tuskan.

 

1. To wszystko zależy jakie osoby są w danym teamie. TT będzie kampić przed trupem, bo nic im nie wychodzi, ale mogą też co chwilę wbijać na bs'a. To wszystko już zależy od graczy.

2. Sprawa map była omawiana stronę temu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro lecimy już z takimi na poprawę humoru to może jeszcze takie :D

 

 

 

+Moja propozycja żeby usunąć te przenikanie, bo bardzo często to przeszkadza. 

np. taka sytuacja :

Podczas rzucania granata, sojusznik we mnie wchodzi i się od niego odbija gdzieśtam. Cały czas ktoś zasłania strzał.

Hahaha ale macie kurde pomysły ;p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja myślę, że trzeba wyrzucić mapkę de_dust. Czemu?

    Zwyczajnie gracze nie lubią tej mapy. Narzekają itd. Co prawda w vote wychodzi trochę inaczej ( różnica mniej więcej 1 głosu )

    Poza tym jest to trochę za łatwa mapa dla graczy TT a CT ma za ciężko z obroną B. Z dobrym rushem TT na B CT zwyczajnie nie ma szans i jest

    im to ciężko potem odbić. 

 

2. Wychodzi na to, że cykl 4 map ( de_inferno, de_dust2, de_nuke, de_train ) + 2 nietypowe mapki by była idealna. Co prawda z mapą de_train było dużo 

    komplikacji ale z tego co widzę to gracze zwyczajnie zaczynają przyzwyczajać i lubić tę mapę. Tymi 2 mapami byłyby: de_cpl_mill oraz de_Mirage lub de_tuskan.

 

3. Dość często na serwerze poruszany jest temat mapki de_rats. Wychodzi na to, że gracze ją znają i chieliby na niej zagrać więc to też moim zdaniem nie zły 

    pomysł by z nią także spróbować

 

To tyle na tę chwilę ode mnie :D Co wy na to?

1.Tak jak polaczek pisał, zależy od graczy,chociaż moim zdaniem jeśli CT dobrze obstawi trupe z 3 stron to TT będzię ciężko wbić ;)

 

 

2.Nie było idealne bo na tych 2 mapkach dodatkowych zawsze ktoś wychodził, poza tym po co poruszać temat jak Damian napisał że do odwołania nie bd zmian.

 

3.Rats na FFA? No prosze Cie :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n!ck ma racje, chłopaki serio przesadziliśmy z tym rs`ami, zrobiliśmy tutaj spam, jak jest odpowiedzi dział od tego :/

 

Chudy, a co do dusta to szanse są wyrównane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności