Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 5 Kwietnia Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia [CS 2] qMultiArena - Tryb 1v1 arenki Aktualna wersja: 1.0.3 OPIS Tryb polegający na tym, że gracze wrzucani są na dane areny i walczą 1v1 w ustalonych przez siebie trybach gry. Plugin najpierw sprawdza czy mapa w ogóle ma możliwość ustalenia aren, jeśli nie, wywala błąd i nie pozwala graczom dołączyć do rozgrywki. Każda arena jest sortowana, a gracz przed wejściem do gry wrzucany jest do tzw lobby i czeka na swoje miejsce. Jeżeli na mapie nie ma wolnych aren, gracz oczekuje na swoje miejsce z poziomu spect. Tryby można tworzyć z poziomu configu co ułatwia ich zarządzanie, zwłaszcza gdy ktoś nie za bardzo ogarnia pisanie pluginów. Teraz pora na parę screen KOMENDY css_guns - menu z wyborem broni oraz trybów css_gun - menu z wyborem broni oraz trybów UPRAWNIENIA @qmultiarena/spawn - css_checkspawn (sprawdzanie spawn) @qmultiarena/spect - jeżeli zablokowano spect, osoba z tym uprawnieniem może na niego przechodzić CONFIG { // dane do bazy "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, // ustawienia "Settings": { "MenuType": 1, // typ menu: 0 - czat | 1 - center html "RoundTime": 30, // czas trwania rundy w sekundach "ClanTagArena": true, // czy podawac numer areny w clantag "HideCommands": true, // ukrywanie komend "BlockSpectacting": true, // czy blokować spect dla graczy bez uprawnień "CommandsWeapons": [ "guns", ".guns", "gun", ".gun" ] // teksty z czatu które uruchamiają menu z broniami }, //zwiększanie wartości dla wybranych trybów podczas losowania trybu na jaki grają gracze "PreferenceWeight": [ { "permission": "@qmultiarena/first", // nazwa uprawnienia "weight": 3 // waga głosu }, { "permission": "@qmultiarena/second", "weight": 2 }, { "permission": null, "weigth": 1 } ], // bronie dostępne w wyborze "Weapons": { "Rifle": [ { "name": "AK47", // nazwa broni w menu "value": "weapon_ak47" }, { "name": "M4A4", "value": "weapon_m4a1" }, { "name": "M4A1-S", "value": "weapon_m4a1_silencer" }, { "name": "FAMAS", "value": "weapon_famas" }, { "name": "GALIL", "value": "weapon_galilar" }, { "name": "AUG", "value": "weapon_aug" }, { "name": "SG556", "value": "weapon_sg556" } ], "Pistol": [ { "name": "P2000/USP", "value": "weapon_hkp2000" }, { "name": "GLOCK", "value": "weapon_glock" }, { "name": "P250", "value": "weapon_p250" }, { "name": "Five-Seven", "value": "weapon_fiveseven" }, { "name": "CZ75A", "value": "weapon_cz75a" }, { "name": "TEC-9", "value": "weapon_tec9" }, { "name": "DUAL BERETS", "value": "weapon_elite" }, { "name": "DEAGLE", "value": "weapon_deagle" } ] }, // uruchamiane losowo po wygraniu pojedynku "FunEndRound": { "Gravity": false, // losowa grawitacja "Speed": false // losowy speed }, // tryby "Modes": [ { "name": "Rifle", // nazwa trybu "optional": false, // czy ma byc opcjonalny, czyli czy można go wyłączyć "choice_rifle": true, // czy ma dodawac wybrane bronie "choice_pistol": false, // czy ma dodawać wybrane pistolety "give_knife": true, // czy ma dodawać kosę "give_weapons": null, // bronie które ma dodawać "random_weapons": null, // z tych broni losuje jedną i dodaje ją graczowi "health": 100, // ilość hp "armor": 100, // ilość armoru "speed": 1.0, // ilość speed "gravity": 1.0, // ilość grawitacji "helmet": false, // czy dodawać helm "headshot": false, // czy to tryb only headshot "noscope": false, // czy to tryb only noscope "no_crosshair": false, // czy ukrywac celownik "onetap": false, // tryb na onetap (1 ammo) "hegrenade_refresh": 0.0, // co ile odswiezac hegrenade (trzeba go dodac w give_weapons) "molotov_refresh": 0.0, // co ile odswiezac molotov (trzeba go dodać w give_weapons) "enemy_swap": 0.0, // co ile zmieniac miejscami z wrogiem "hitbox": 0 // jaki hitbox otrzymuje obrażenia }, { "name": "Pistol", "optional": false, "choice_rifle": false, "choice_pistol": true, "give_knife": true, "give_weapons": null, "random_weapons": null, "health": 100, "armor": 100, "speed": 1.0, "gravity": 1.0, "helmet": false, "headshot": false, "noscope": false, "no_crosshair": false, "hegrenade_refresh": 0.0, "molotov_refresh": 0.0, "hitbox": 0 }, { "name": "AWP", "give_knife": true, "give_weapons": [ "weapon_awp" ] }, { "name": "Only headshot", "optional": true, "choice_rifle": true, "headshot": true }, { "name": "Losowy Pistolet", "title": "Losowy pistolet", "optional": true, "random_weapons": [ "weapon_hkp2000", "weapon_usp_silencer", "weapon_glock", "weapon_p250", "weapon_fiveseven", "weapon_cz75a", "weapon_tec9", "weapon_elite", "weapon_deagle" ] } ] } LISTA ZMIAN v0.6.0 (07.04.2024) 1. Poprawiono sortowanie aren 2. Poprawiono dodawnaie pistoletu hkp2000 3. Poprawki w kodzie v0.8.0 (08.04.2024) 1. Poprawki ogólne w kodzie 2. Poprawiono aktualizowanie aren w przypadku niektórych rozłączeń 3. Poprawiono zapis 4. Poprawiono nadawanie kos 5. Dodano losowe tryby po zakończeniu walki: grawitacja lub speed 6. Dodano nowe opcje w tworzeniu trybów brak celownika co ile odświeżać he po wybuchu co ile odświeżać molo po wybuchu 7. Dodano informacje o aktualnym trybie 8. Poprawiono only headshot v0.9.0 (10.04.2024) 1. Poprawiono błąd wynikający z wyłączenia wszystkich trybów na koniec rundy 2. Dodano wsparcie dla skinów z metamod od ruskiego 3. Dodano do configu ustawienie pozwalające ustalić czy gracz może byc na spect 4. Poprawiono rejestrowanie więcej spawnów na arenie v1.0.0 (14.04.2024) 1. Poprawki w kodzie 2. Rozdzielono P2000 i USP 3. Poprawiono dodawanie/usuwanie armora 4. W obrażeniach teraz obliczane są punkty do sortowania graczy 5. Dodano nowy typ rund losowa broń (dopisano też tryb pod to) 6. Dodano opcje ustawienia wagi głosu danego gracza na podstawie uprawnień (lub bez) INSTALACJA Standardowa CENNIK 140 zł (35 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji) Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_- 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 9 Kwietnia Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia v0.6.0 (07.04.2024) 1. Poprawiono sortowanie aren 2. Poprawiono dodawnaie pistoletu hkp2000 3. Poprawki w kodzie v0.8.0 (08.04.2024) 1. Poprawki ogólne w kodzie 2. Poprawiono aktualizowanie aren w przypadku niektórych rozłączeń 3. Poprawiono zapis 4. Poprawiono nadawanie kos 5. Dodano losowe tryby po zakończeniu walki: grawitacja lub speed 6. Dodano nowe opcje w tworzeniu trybów brak celownika co ile odświeżać he po wybuchu co ile odświeżać molo po wybuchu 7. Dodano informacje o aktualnym trybie 8. Poprawiono only headshot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 14 Kwietnia Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia v0.9.0 (10.04.2024) 1. Poprawiono błąd wynikający z wyłączenia wszystkich trybów na koniec rundy 2. Dodano wsparcie dla skinów z metamod od ruskiego 3. Dodano do configu ustawienie pozwalające ustalić czy gracz może byc na spect 4. Poprawiono rejestrowanie więcej spawnów na arenie v1.0.0 (14.04.2024) 1. Poprawki w kodzie 2. Rozdzielono P2000 i USP 3. Poprawiono dodawanie/usuwanie armora 4. W obrażeniach teraz obliczane są punkty do sortowania graczy 5. Dodano nowy typ rund losowa broń (dopisano też tryb pod to) 6. Dodano opcje ustawienia wagi głosu danego gracza na podstawie uprawnień (lub bez) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suhagby 0 Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja Ty for share Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.