Skocz do zawartości

[CS 2] qMultiArena 1v1 - Tryb 1v1 arenki


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS 2] qMultiArena - Tryb 1v1 arenki

Aktualna wersja: 1.0.3
 

OPIS

Tryb polegający na tym, że gracze wrzucani są na dane areny i walczą 1v1 w ustalonych przez siebie trybach gry. Plugin najpierw sprawdza czy mapa w ogóle ma możliwość ustalenia aren, jeśli nie, wywala błąd i nie pozwala graczom dołączyć do rozgrywki. Każda arena jest sortowana, a gracz przed wejściem do gry wrzucany jest do tzw lobby i czeka na swoje miejsce. Jeżeli na mapie nie ma wolnych aren, gracz oczekuje na swoje miejsce z poziomu spect. Tryby można tworzyć z poziomu configu co ułatwia ich zarządzanie, zwłaszcza gdy ktoś nie za bardzo ogarnia pisanie pluginów.

 

Teraz pora na parę screen

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

 

KOMENDY

css_guns - menu z wyborem broni oraz trybów
css_gun - menu z wyborem broni oraz trybów

 

UPRAWNIENIA

@qmultiarena/spawn - css_checkspawn (sprawdzanie spawn)
@qmultiarena/spect - jeżeli zablokowano spect, osoba z tym uprawnieniem może na niego przechodzić

 

CONFIG

{
	// dane do bazy
	"Database": {
		"Hostname": "hostname",
		"Database": "database",
		"UserName": "username",
		"Password": "password"
	},

	// ustawienia
	"Settings": {
		"MenuType": 1,	// typ menu: 0 - czat | 1 - center html
		"RoundTime": 30,	// czas trwania rundy w sekundach
		"ClanTagArena": true,	// czy podawac numer areny w clantag
		"HideCommands": true,	// ukrywanie komend
		"BlockSpectacting": true,	// czy blokować spect dla graczy bez uprawnień
		"CommandsWeapons": [ "guns", ".guns", "gun", ".gun" ]	// teksty z czatu które uruchamiają menu z broniami
	},

	//zwiększanie wartości dla wybranych trybów podczas losowania trybu na jaki grają gracze
	"PreferenceWeight": [
		{
			"permission": "@qmultiarena/first",	// nazwa uprawnienia
			"weight": 3	// waga głosu
		},
		{
			"permission": "@qmultiarena/second",
			"weight": 2
		},
		{
			"permission": null,
			"weigth": 1
		}
	],

	// bronie dostępne w wyborze
	"Weapons": {
		"Rifle": [
			{
				"name": "AK47",	// nazwa broni w menu
				"value": "weapon_ak47"
			},
			{
				"name": "M4A4",
				"value": "weapon_m4a1"
			},
			{
				"name": "M4A1-S",
				"value": "weapon_m4a1_silencer"
			},
			{
				"name": "FAMAS",
				"value": "weapon_famas"
			},
			{
				"name": "GALIL",
				"value": "weapon_galilar"
			},
			{
				"name": "AUG",
				"value": "weapon_aug"
			},
			{
				"name": "SG556",
				"value": "weapon_sg556"
			}
		],
		"Pistol": [
			{
				"name": "P2000/USP",
				"value": "weapon_hkp2000"
			},
			{
				"name": "GLOCK",
				"value": "weapon_glock"
			},
			{
				"name": "P250",
				"value": "weapon_p250"
			},
			{
				"name": "Five-Seven",
				"value": "weapon_fiveseven"
			},
			{
				"name": "CZ75A",
				"value": "weapon_cz75a"
			},
			{
				"name": "TEC-9",
				"value": "weapon_tec9"
			},
			{
				"name": "DUAL BERETS",
				"value": "weapon_elite"
			},
			{
				"name": "DEAGLE",
				"value": "weapon_deagle"
			}
		]
	},

		// uruchamiane losowo po wygraniu pojedynku
	"FunEndRound": {
		"Gravity": false,	// losowa grawitacja
		"Speed": false	// losowy speed
	},
	
	// tryby
	"Modes": [
		{
			"name": "Rifle",	// nazwa trybu
			"optional": false,	// czy ma byc opcjonalny, czyli czy można go wyłączyć
			"choice_rifle": true,	// czy ma dodawac wybrane bronie
			"choice_pistol": false,	// czy ma dodawać wybrane pistolety
			"give_knife": true,	// czy ma dodawać kosę
			"give_weapons": null,	// bronie które ma dodawać
			"random_weapons": null,	// z tych broni losuje jedną i dodaje ją graczowi
			"health": 100,	// ilość hp
			"armor": 100,	// ilość armoru
			"speed": 1.0,	// ilość speed
			"gravity": 1.0,	// ilość grawitacji
			"helmet": false,	// czy dodawać helm
			"headshot": false,	// czy to tryb only headshot
			"noscope": false,	// czy to tryb only noscope
			"no_crosshair": false,	// czy ukrywac celownik
			"onetap": false,	// tryb na onetap (1 ammo)
			"hegrenade_refresh": 0.0,	// co ile odswiezac hegrenade (trzeba go dodac w give_weapons)
			"molotov_refresh": 0.0,	// co ile odswiezac molotov (trzeba go dodać w give_weapons)
			"enemy_swap": 0.0,	// co ile zmieniac miejscami z wrogiem
			"hitbox": 0	// jaki hitbox otrzymuje obrażenia
		},
		{
			"name": "Pistol",
			"optional": false,
			"choice_rifle": false,
			"choice_pistol": true,
			"give_knife": true,
			"give_weapons": null,
			"random_weapons": null,
			"health": 100,
			"armor": 100,
			"speed": 1.0,
			"gravity": 1.0,
			"helmet": false,
			"headshot": false,
			"noscope": false,
			"no_crosshair": false,
			"hegrenade_refresh": 0.0,
			"molotov_refresh": 0.0,
			"hitbox": 0
		},
		{
			"name": "AWP",
			"give_knife": true,
			"give_weapons": [ "weapon_awp" ]
		},
		{
			"name": "Only headshot",
			"optional": true,
			"choice_rifle": true,
			"headshot": true
		},
		{
			"name": "Losowy Pistolet",
			"title": "Losowy pistolet",
			"optional": true,
			"random_weapons": [ "weapon_hkp2000", "weapon_usp_silencer", "weapon_glock", "weapon_p250", "weapon_fiveseven", "weapon_cz75a", "weapon_tec9", "weapon_elite", "weapon_deagle" ]
		}
	]
}

 

LISTA ZMIAN

v0.6.0 (07.04.2024)
1. Poprawiono sortowanie aren
2. Poprawiono dodawnaie pistoletu hkp2000
3. Poprawki w kodzie

v0.8.0 (08.04.2024)
1. Poprawki ogólne w kodzie
2. Poprawiono aktualizowanie aren w przypadku niektórych rozłączeń
3. Poprawiono zapis
4. Poprawiono nadawanie kos
5. Dodano losowe tryby po zakończeniu walki: grawitacja lub speed
6. Dodano nowe opcje w tworzeniu trybów
 brak celownika
 co ile odświeżać he po wybuchu
 co ile odświeżać molo po wybuchu
7. Dodano informacje o aktualnym trybie
8. Poprawiono only headshot

v0.9.0 (10.04.2024)
1. Poprawiono błąd wynikający z wyłączenia wszystkich trybów na koniec rundy
2. Dodano wsparcie dla skinów z metamod od ruskiego
3. Dodano do configu ustawienie pozwalające ustalić czy gracz może byc na spect
4. Poprawiono rejestrowanie więcej spawnów na arenie

v1.0.0 (14.04.2024)
1. Poprawki w kodzie
2. Rozdzielono P2000 i USP
3. Poprawiono dodawanie/usuwanie armora
4. W obrażeniach teraz obliczane są punkty do sortowania graczy
5. Dodano nowy typ rund losowa broń (dopisano też tryb pod to)
6. Dodano opcje ustawienia wagi głosu danego gracza na podstawie uprawnień (lub bez)

 

INSTALACJA

Standardowa

 

CENNIK

140 zł
(35 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji)

Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_-

 

  • Uwielbiam 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v0.6.0 (07.04.2024)
1. Poprawiono sortowanie aren
2. Poprawiono dodawnaie pistoletu hkp2000
3. Poprawki w kodzie

v0.8.0 (08.04.2024)
1. Poprawki ogólne w kodzie
2. Poprawiono aktualizowanie aren w przypadku niektórych rozłączeń
3. Poprawiono zapis
4. Poprawiono nadawanie kos
5. Dodano losowe tryby po zakończeniu walki: grawitacja lub speed
6. Dodano nowe opcje w tworzeniu trybów
 brak celownika
 co ile odświeżać he po wybuchu
 co ile odświeżać molo po wybuchu
7. Dodano informacje o aktualnym trybie
8. Poprawiono only headshot

 

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v0.9.0 (10.04.2024)
1. Poprawiono błąd wynikający z wyłączenia wszystkich trybów na koniec rundy
2. Dodano wsparcie dla skinów z metamod od ruskiego
3. Dodano do configu ustawienie pozwalające ustalić czy gracz może byc na spect
4. Poprawiono rejestrowanie więcej spawnów na arenie

v1.0.0 (14.04.2024)
1. Poprawki w kodzie
2. Rozdzielono P2000 i USP
3. Poprawiono dodawanie/usuwanie armora
4. W obrażeniach teraz obliczane są punkty do sortowania graczy
5. Dodano nowy typ rund losowa broń (dopisano też tryb pod to)
6. Dodano opcje ustawienia wagi głosu danego gracza na podstawie uprawnień (lub bez)

 

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności