Jump to content

-_-

Recommended Posts

  • Root

[CS 2] Prophunt - Hunters vs Props

Wersja 1.1.8

 

OPIS

Tryb Prophunt łączy elementy chowanego z poszukiwaniem ukrytych graczy zamienionych w dane obiekty. Gracze dzielą się na dwie drużyny: łowców (Hunters) i ukrywających się (Props). Każdy z graczy ma możliwość załączenia trzecioosobowego trybu przez komendę !tp

Ukrywający się (Props) mogą zmieniać się w obiekty z menu !prop (np. krzesła, beczki, stoły) i muszą znaleźć miejsce, aby się ukryć. Ich celem jest przetrwanie rundy, nie dając się znaleźć łowcom. Mają oni do dyspozycji opcje zamrożenia się i odmrożenia pod przyciskiem E. Dodatkowo mogą obracać obiektem, którym są pod przyciskiem R. Gracze Ci mogą wydawać z siebie dźwięki, korzystając z komendy !whistle/!gwizd

Łowcy (Hunters) mają za zadanie odnaleźć ukrywających się. Muszą jednak uważać, bo strzelanie do niewłaściwych obiektów obniża ich życie. Jeżeli jednak trafią ukrywającego się, zabijają go po jednym trafieniu,

Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ)

 

Info po stronie Chowających się (Terroryści)

obraz.png

Informacje po stronie Szukających (AntyTerroryści)

obraz.png

Przykład jak wygląda gracz jako obiekt

obraz.png

 

CONFIG

{
  "StartTime": 240,	// po jakim czasie szukający mają już szukać
  "BlindCt": true,	// czy oślepiać szukających
  "MissingHitDamage": 5.0,	// ile obrażenia zadawać szukającym po nietrafionym uderzeniu
  "PingRadarTime": 30.0,	// co ile pokazywać wrogów na radarze (ustaw na 0 by wyłączyć)
  "RemoveDoors": true,	// Niszcz drzwi na starcie rundy
  "WhistleEnable": true,	// Włączyć gwizdanie pod komendą
  "RandomPropModel": false,	// Ustawiać każdemu inny prop bez możliwosci zmiany?

  "Prop": [
    {
      "name": "kubek z napojem",	// nazwa w menu
      "path": "models/props_junk/garbage_sodacup01a.vmdl",	// lokalizacja modelu
      "height": 1.1	// o ile zwiększyć wysokość obiektu
    }
  ]
}

 

LISTA ZMIAN

v1.0.1 (25.09.2024)
1. Zaktualizowano do v266

v1.0.2 (05.10.2024)
1. Zaktualizowano do v271

v1.0.7 (19.11.2024)
1. Zaktualizowano do v286
2. Poprawienie kodu
3. Dodano configu
4. Dodano freeze na klawiszach przez x sekund
5. Dodano blind na klawiszach przez x sekund

v1.0.8 (21.11.2024)
1. Poprawiono efekt blind

v1.0.9 (03.12.2024)
1. Dodano info w centerHTML z informacjami oraz odliczaniem

v1.1.0 (11.12.2024)
1. Dodano opcje zadawania obrażeń jeśli szukający nie trafi

v1.1.1 (25.12.2024)
1. Zaktualizowano cssharp do 296

v1.1.5 (15.03.2025)
1. Dodano ping na radarze co x czasu
2. Dodano opcje usuwania drzwi
3. Zablokowano zmianę modelu po starcie rundy
4. Poprawiono menu wyboru modeli

v1.1.8 (11.04.2025)
1. Dodać gwizdanie z różnymi dźwiękami. Jest ich 7: baby, balls_of_steel, cant_touch_this, nyan_cat, rick_roll, vader, yakety_sax
	Wpisując !whistle/!gwizd losowo odpali dzwiek, a podajac liczbe od 1 do 7, odpali jeden z dźwięków
2. Poprawiono rejestrowanie błędów
3. Dodano opcje losowego ustalenia propa, którego nie da się zmienić w trakcie gry
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy