Skocz do zawartości

-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS 2] qBaseBuilder - Zombie i budowanie

Wersja 1.1.7

OPIS

Tryb w którym wcielamy się w rolę Zombie lub osób budujących swoje bazy, a następnie walczymy ze sobą. Zadaniem ludzi jest zbudowanie bazy w danym czasie, a następnie schowanie się jej i przeżycie najazdu Zombie, natomiast Zombie po czasie oczekiwania zostaje przeteleportowane do ludzi i musi ich zabić. Gdy Zombie zabija Człowieka, zamienia się on w Zombie. Po zakończeniu rundy następuje zmiana w drużynach i ponownie gracze walczą ze sobą.

Każdy z graczy ma swój własny kolorek bloków, tak by móc je odróżnić od innych. Z bloków w każdej chwili można zrezygnować klikając F, lecz nadal ten blok pozostaje przypisany do danej osoby. Plugin ogranicza też możliwość tworzenia obiektów na spawn

Plugin pozwala też tworzyć wspólne party, dzięki którym możecie razem budować bazy i chować się w nich. Party to pozwala Wam zarzadzać wspólnie blokami, lecz nadal są one przypisane do danej osoby. Nie znikają też po śmierci jednego z Was.

Krótka klawiszologia:

E - łapanie obiektu
R - obracanie obiektu
LPM - oddalanie obiektu
PPM - przybliżanie obiektu

 

KOMENDY

css_r/css_respawn/css_ozyw - respienie podczas przygotwoania lub budowania
css_bronie/css_bron - ponowne wywołanie menu broni podczas przygotowania
css_lm - informacja o tym kto jest właścicielem danego klocka
css_getpos - pokazuje nam naszą pozycję względem kamery oraz pozycje wzroku
css_colors - pozwala zmienić kolor klocków
css_fly/css_lot - pozwala latac na noclip podczas budowania
css_party/css_p - zapraszanie do party
css_stopparty/css_sp - usunięcie party
css_bb/css_ustawienia - ustawienia
css_bnoclip - noclip z opcja powrotu
css_copy - kopiowanie bloku
css_zm/css_zombie - ustawianie klasy zombie

RemoveBlock - Usuwa blok danej osoby

UPRAWNIENIA

qbasebuilder/removeprop - usuwanie bloków po kliknięciu F
qbasebuilder/unlockprop - odblokowywanie bloków
qbasebuilder/flymode - tryb fly na budowaniu (domyślnie)
qbasebuilder/changecolor - zmiana koloru (domyślnie)
@qbasebuilder/teambalance - mniejsza szansa na przejście z CT do TT
@qbasebuilder/noclip - noclip

CONFIG

{
  "Settings": {
    "BuildTime": 180,	// czas budowania w sekundach
    "PrepareTime": 45,	// czas na schowanie się w swoich kryjówkach
    "TtToCtRatio": 3,	// Ile CT przypada na jednego TT
    "SpawnDistanceBlock": 250.0,	// w jakiej odległości od spawn można stawiać bloki
    "ZombieHealth": 0,	// ile hp ma mieć Zombie (jeśli nie mamy klas)
    "RemoveUnusedProp": true,	// Czy usuwać nieużyte klocki po budowaniu
    "RemoveDeadPlayerProp": true,	// Czy usuwać klocki po martwych graczach (nie usuwa jeśli są w party i nie zginą wszyscy)
    "RemovePlayerLegs": true,	// czy usuwać nogi
    "InfinityAmmo": 0,	// 0 - wyłączone | 1 - nielimitowane ammo | 2 - nielimitowane rezerwowe ammo
    "FlyModeBuildPermission": "@qbasebuilder/flymode",	// permisja dla budowania w trybie noclip
    "ChangeColorPermission": "@qbasebuilder/changecolor"	// permisja dla zmiany koloru blocków,
    "LoadCustomCfg": false	// Ładowanie gotowego configu
  },
  "PartyMode": {
    "Enable": true,	// czy włączyć tryb party
    "MinZombies": 2	// od ilu zombie jest tryb party
  },
  "Weapons": {
    "PrimaryWeapons": [	// ustawienia broni które pojawią się do wyboru dla CT po budowaniu
      {
        "Name": "PP-Bizon",
        "Weapon": "weapon_bizon"
      },
      {
        "Name": "AK47",
        "Weapon": "weapon_ak47"
      },
      {
        "Name": "Galil",
        "Weapon": "weapon_galilar"
      },
      {
        "Name": "Famas",
        "Weapon": "weapon_famas"
      },
      {
        "Name": "M4A1-s",
        "Weapon": "weapon_m4a1_silencer"
      },
      {
        "Name": "UMP",
        "Weapon": "weapon_ump45"
      }
    ],
    "SecondaryWeapons": [	// ustawienia broni dodatkowych które pojawią się do wyboru dla CT po budowaniu
      {
        "Name": "Deagle",
        "Weapon": "weapon_deagle"
      },
      {
        "Name": "Glock 18",
        "Weapon": "weapon_glock"
      },
      {
        "Name": "USP",
        "Weapon": "weapon_usp_silencer"
      }
    ]
  },
  "Class": {
    "frozen": {
      "name": "qbasebuilder.name.frozen",
      "modelPath": "characters/models/s2ze/zombie_frozen/zombie_frozen.vmdl",
      "permission": null,
      "team": 2,
      "health": 5500,
      "armor": 100,
      "helmet": true,
      "gravity": 0.0,
      "speed": 0.0,
      "damage": 0.0
    },
    "tank": {
      "name": "qbasebuilder.name.tank",
      "modelPath": "characters/models/s2ze/chris_walker/chris_walker.vmdl",
      "team": 2,
      "health": 6500,
      "armor": 100,
      "helmet": true,
      "speed": 0.8
    },
    "mummy": {
      "name": "qbasebuilder.name.mummy",
      "modelPath": "characters/models/s2ze/bsi_zombie/zombie_bsi.vmdl",
      "team": 2,
      "health": 4500,
      "armor": 100,
      "helmet": true,
      "speed": 1.3
    },
    "drax": {
      "name": "qbasebuilder.name.drax",
      "modelPath": "characters/models/night_fighter/drax/drax.vmdl",
      "permission": "@qbasebuilder/vip",
      "team": 2,
      "health": 6500,
      "armor": 110,
      "helmet": true
    },
    "scare": {
      "name": "qbasebuilder.name.scare",
      "modelPath": "characters/models/s2ze/zombie_cultist/zombie_cultist.vmdl",
      "permission": "@qbasebuilder/svip",
      "team": 2,
      "health": 7500,
      "armor": 125,
      "helmet": true
    }
  }
}

LISTA ZMIAN

v1.0.1 (25.09.2024)
1. Zaktualizowano do v266

v1.0.3 (10.01.2025)
1. Zaktualizowano cssharp do 296
2. Przebudowano cały plugin

v1.0.7 (31.01.2025)
1. SpawnDistanceBlock nie jest już wymagany. Jeśli ustawimy 0, będzie sprawdzał obiekt typu prop multiple na spawn i na jego podstawie wytyczy zakres blokady
2. Wchodzenie na czyjeś klocki powoduej slapowanie, chyba że jest się w party
3. Dodano do conifgu opcje odpalania custom (gotowego) configu
4. Dodano opcje ustalenia nieskończonej ilości rezerwowego ammo

v1.1.7 (20.03.2025)
1. Poprawiono autobalans
2. Dodano blokadę ponownego wchodzenia do gry po reconnect (przez 100sekund)
3. Od teraz jeśli weźmiemy klocek, a będize za daleko, przybliży go do nas
4. Poprawiono podwójny teleport
5. Zablokowano odblokowywanie przy trzymaniu klawisza
6. Dodano w configu opcje kopiowania bloków przez graczy (permisja + ilość)
7. Wprowadzno css_bb, css_ustawienia gdzie można wyłączyć/włączyć dźwięki, zmienić ilości jednostek w rotacji na 20/45, albo obracanie pionowe/poziome
8. Dodano nową komendę !bnoclip która włącza osobie z uprawnieniami noclipa, lecz po jego wyłączeniu, cofa do pozycji startowej
9. Poprawiono przeciąganie obiektów na siebie
10. Dodano tzw rozgrzewkę w przypadku gdy jest jedna osoba
11. Dodano tworzenie klas z configu

CENNIK

225 zł
(45 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji)

Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_-

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności