Właściciel -_- 11 963 Opublikowano Piątek o 11:27 Właściciel Udostępnij Opublikowano Piątek o 11:27 [CS 2] qDeathRun - Przechodzenie map z przeszkodami Wersja 1.0.0 OPIS Cały system dla moda typu DeathRun, który dostarcza takie funkcjonalności jak: system klas, strefy start/end, kolejka do TT, tryb normal/freerun, zamrażający pułapki decoy, rankingi, zliczanie speed, itd Jeśli chodzi o strefy start/end, to plugin działa w dwóch trybach Pobiera z mapy obiekty typu trigger_multiple z name: zone_start, zone_end i na ich podstawie tworzy beama by ujawnić ich położenie dla graczy. Można samemu ustawić strefy start i end przez komendę !zone i zapisać je by to one były wykorzystywane w rozgrywce. Ten sposób jest dominujący, czyli jeśli mapa ma ustawioną strefę start/end, to nie bierze pod uwagę obiektów z mapy. Ranking oraz klasy etc nie wymagają bazy. Jeżeli w sekcji Database wpiszemy null, to nie będzie korzystać w ogóle z zapisu danych i nie będą dane opcje dostępne, np: zapis lvl czy ranking. System anty AFK ma na celu zabijać graczy w strefie startu po danym czasie i działa tak, że gdy minei ten czas, wysyła informacje o zakazie wstępu na strefę start i gdy gracz to zrobi, zaczyna go bić aż z niej nie wyjdzie, no chyba że umrze. Zamrażający decoy ma za zadanie zablokować użycie danej pułapki. Po rzuceniu go, blokuje on użycie pułapek w danej odległości. Kolejka do TT ma na celu ułatwienie walki po stronie TT. Tylko pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, reszta nie może nic mu zrobić do momentu gdy ta osoba nie umrze, wtedy kolejna osoba z CT może próbować go zabić i tak w kółko. Znany wszystkim system kolejek z CS 1.6 KOMENDY css_freerun/css_free - wybór trybu freerun/normal css_kill - zabijanie się css_klasa/css_class - wybór klasy css_klasy/cs_classes - opis klas css_statystyki/css_staty/css_stats - menu statystyk css_top/css_top15/css_rank/css_ranking - rankingi css_zone/css_zones - ustawianie stref start/end UPRAWNIENIA @qdeathrun/zone - strefy CONFIG { "Database": { "Hostname": "Hostname", "Database": "Database", "UserName": "UserName", "Password": "Password" }, "MainSettings": { "TimeSetRandomGameMode": 10.0, // czas po jakim ustawia samodzielnie tryb normalny "AutoRespawn": 10, // przez jaki czas respi (-1 cały czas, 0 nie respic, reszta to ilość sekund) "FreezeDecoy": 500.0, // odległość działania decoy dla zamrażania pułapek "BlockAfkTime": 30.0, // po jakim czasie atakować w strefie startu "TerroristSpeed": 1.4, // mnożnik speed u terrorysty "HideLegs": true, // ukrywanie nóg "SpeedMeterRanking": true, // licznik speed dla rankingu "KillCommandEnable": true // włączanie komendy kill }, // kolejka do TT "CtQueue": { "Enable": false, // czy uruchomic kolejke do tt "SetColor": true, // czy nadawać kolor "FreezeOtherPlayers": false // czy freezeować resztę graczy }, // klasy "ClassMod": { "Settings": { "Enable": false, // uruchamianie klas "InactiveDays": 90, // po jakim czasie usuwac dane z bazy "TypeXp": 2, // typ xp "StartXpMultiplier": 150, // mnożnik xp na start "XpMultiplierLevel": 175, // mnożnik xp per lvl "MaxLevel": 1000, // maksymalny poziom "PointsPerLevel": 1, // ile pkt co lvl "XpKillTerrorist": 3, // ile xp za zabicie jako tt "XpKillCounterTerrorist": 15, // ile xp za zabicie jako ct "XpDeathTerrorist": 5, // ile xp za śmierć jako tt "XpDeathCounterTerrorist": 1, // ile xp za śmierć jako ct "XpAssist": 2, // ile xp za asyste "XpWinRoundTerrorist": 40, // ile xp za wygranie rundy jako tt "XpWinRoundCounterTerrorist": 15, // ile xp za wygranie jako ct "XpFinishMap": 40 // ile xp za ukończenie mapy }, // statystyki "Stats": { "MaxHealth": 300, // max ilosc hp "MaxSpeed": 200, // max ilosc speed "MaxGravity": 200, // max ilosc grawity "MaxDamage": 150, // max ilosc dmg "MaxReduction": 150, // max ilosc redukcji "PowerHealth": 1, // ile hp za pkt "PowerSpeed": 0.002, // ile speed za pkt "PowerGravity": 0.0005, // ile grawity za pkt "PowerDamage": 0.002, // ile damage za pkt "PowerReduction": 0.002 // ile redukcji za pkt } } } LISTA ZMIAN CENNIK NA RAZIE NIE SPRZEDAJ, TYLKO NAJEM 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.