Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS 2] qDeathRun - Przechodzenie map z przeszkodami

Wersja 1.0.0

OPIS

Cały system dla moda typu DeathRun, który dostarcza takie funkcjonalności jak: system klas, strefy start/end, kolejka do TT, tryb normal/freerun, zamrażający pułapki decoy, rankingi, zliczanie speed, itd

Jeśli chodzi o strefy start/end, to plugin działa w dwóch trybach

  1. Pobiera z mapy obiekty typu trigger_multiple z name: zone_start, zone_end i na ich podstawie tworzy beama by ujawnić ich położenie dla graczy.
  2. Można samemu ustawić strefy start i end przez komendę !zone i zapisać je by to one były wykorzystywane w rozgrywce. Ten sposób jest dominujący, czyli jeśli mapa ma ustawioną strefę start/end, to nie bierze pod uwagę obiektów z mapy.

Ranking oraz klasy etc nie wymagają bazy. Jeżeli w sekcji Database wpiszemy null, to nie będzie korzystać w ogóle z zapisu danych i nie będą dane opcje dostępne, np: zapis lvl czy ranking.
System anty AFK ma na celu zabijać graczy w strefie startu po danym czasie i działa tak, że gdy minei ten czas, wysyła informacje o zakazie wstępu na strefę start i gdy gracz to zrobi, zaczyna go bić aż z niej nie wyjdzie, no chyba że umrze.
Zamrażający decoy ma za zadanie zablokować użycie danej pułapki. Po rzuceniu go, blokuje on użycie pułapek w danej odległości.
Kolejka do TT ma na celu ułatwienie walki po stronie TT. Tylko pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, reszta nie może nic mu zrobić do momentu gdy ta osoba nie umrze, wtedy kolejna osoba z CT może próbować go zabić i tak w kółko. Znany wszystkim system kolejek z CS 1.6

 

KOMENDY

css_freerun/css_free - wybór trybu freerun/normal
css_kill - zabijanie się
css_klasa/css_class - wybór klasy
css_klasy/cs_classes - opis klas
css_statystyki/css_staty/css_stats - menu statystyk
css_top/css_top15/css_rank/css_ranking - rankingi
css_zone/css_zones - ustawianie stref start/end

UPRAWNIENIA

@qdeathrun/zone - strefy

CONFIG

{
  "Database": {
    "Hostname": "Hostname",
    "Database": "Database",
    "UserName": "UserName",
    "Password": "Password"
  },
  "MainSettings": {
    "TimeSetRandomGameMode": 10.0,	// czas po jakim ustawia samodzielnie tryb normalny
    "AutoRespawn": 10,	// przez jaki czas respi (-1 cały czas, 0 nie respic, reszta to ilość sekund)
    "FreezeDecoy": 500.0,	// odległość działania decoy dla zamrażania pułapek
    "BlockAfkTime": 30.0,	// po jakim czasie atakować w strefie startu
    "TerroristSpeed": 1.4,	// mnożnik speed u terrorysty
    "HideLegs": true,	// ukrywanie nóg
    "SpeedMeterRanking": true,	// licznik speed dla rankingu
    "KillCommandEnable": true	// włączanie komendy kill
  },
	// kolejka do TT
  "CtQueue": {
    "Enable": false,	// czy uruchomic kolejke do tt
    "SetColor": true,	// czy nadawać kolor
    "FreezeOtherPlayers": false	// czy freezeować resztę graczy
  },
	// klasy
  "ClassMod": {
    "Settings": {
      "Enable": false,	// uruchamianie klas
      "InactiveDays": 90,	// po jakim czasie usuwac dane z bazy
      "TypeXp": 2,	// typ xp
      "StartXpMultiplier": 150,	// mnożnik xp na start
      "XpMultiplierLevel": 175,	// mnożnik xp per lvl
      "MaxLevel": 1000,	// maksymalny poziom
      "PointsPerLevel": 1,	// ile pkt co lvl
      "XpKillTerrorist": 3,	// ile xp za zabicie jako tt
      "XpKillCounterTerrorist": 15,	// ile xp za zabicie jako ct
      "XpDeathTerrorist": 5,	// ile xp za śmierć jako tt
      "XpDeathCounterTerrorist": 1,	// ile xp za śmierć jako ct
      "XpAssist": 2,	// ile xp za asyste
      "XpWinRoundTerrorist": 40,	// ile xp za wygranie rundy jako tt
      "XpWinRoundCounterTerrorist": 15,	// ile xp za wygranie jako ct
      "XpFinishMap": 40	// ile xp za ukończenie mapy
    },
	// statystyki
    "Stats": {
      "MaxHealth": 300,	// max ilosc hp
      "MaxSpeed": 200,	// max ilosc speed
      "MaxGravity": 200,	// max ilosc grawity
      "MaxDamage": 150,	// max ilosc dmg
      "MaxReduction": 150,	// max ilosc redukcji

      "PowerHealth": 1,	// ile hp za pkt
      "PowerSpeed": 0.002,	// ile speed za pkt
      "PowerGravity": 0.0005,	// ile grawity za pkt
      "PowerDamage": 0.002,	// ile damage za pkt
      "PowerReduction": 0.002	// ile redukcji za pkt
    }
  }
}

LISTA ZMIAN

 

CENNIK

NA RAZIE NIE SPRZEDAJ, TYLKO NAJEM

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS 2] qDeathRun - Przechodzenie map z przeszkodami

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności