Krypton 983 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Wiek: 16.Kontakt (GG/e-mail/steam): GG: 46611796Kiedy zaczynałeś grę w cs: W cs gram od 3-4 lat :)Doświadczenie w łapaniu/rozpoznawaniu cheaterów: Bardzo dobre :)Ile masz wolnego czasu?: 2-6hDlaczego starasz się o to stanowisko?: Chce pomóc sieci w pozbywaniu się cheaterów i podoba mi sie kolorek rangi :)Używałeś jakiś hax'ów? (Jeśli tak to jakich): BadBoy 4.2 Simple Wh X-Ray- sry to w minecraft 370Hook ECC OpenGl WH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Sporo tego uzywales xDD , Jestem na tak - wymagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ersi Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jestem na "NIE". Nie przekonało mnie to podanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreshFreshFresh 248 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 NIE Mała aktywność na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 2x składasz podanie czyli zależy ci na tym stanowisku. TAK Tylko siedź więcej na forum - wymagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hapajkule 156 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Na tak tylko siedź więcej na forum , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senrox 869 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Nie -Mało siedzisz na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...