Skocz do zawartości

Carly grafikiem ?


Carly

Rekomendowane odpowiedzi

Podanie na Grafika :3

 

 

Nick:Mam nick Carly <3Wiek:Mam 16 lat :)Doświadczenie: Moje doświadczenie ... Hmm... No myślę,że wystarczające bo zajmuję się grafiką od roku . Nie jest to ogrom czasu,ale zawsze coś ;)Dlaczego ty:Jest mało grafików na sieci . Może nie robię prac choćby zawodowiec,ale staram się i chętnie pomogę . Uwielbiam wykonywać zlecenia,ale mam jeden raz w tygodniu takiego lenia,że nic nie mam ochoty robić :P 

Twoje prace[5]:Wstawię kilka przykładowych,wykonanych przez moją osobę zleceń :

 

http://img23.imageshack.us/img23/2052/sygnatureczkacarli.jpg

 

http://img22.imageshack.us/img22/4836/avate.png

 

http://img802.imageshack.us/img802/5839/mudzincarlowi.png

 

http://imageshack.us/a/img547/6581/zarbistocicarliheheszki.png

 

 

http://img819.imageshack.us/img819/1066/awatarcarli.jpg

 

 

 

Jest to moje pierwsze podanie . Jeśli zostanie ono odrzucone,informuję,że postaram się pokazać lepsze prace,których jest naprawdę wiele :)

 

Dziękuję :)

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co najmniej 40 postów na forum. Obowiązkowo - Spełnione
2. Aktywność w dziale "Grafika" Obowiązkowo - Spełnione
3. Odpowiednie doświadczenie graficzne. Obowiązkowo - Spełnione
4. Zobowiązanie do wykonywania zleceń. Obowiązkowo - Spełnione
5. Co najmniej tydzień spędzony na naszym forum. Wyjątki - 5 dni prawie ( mały wyjątek )
6. Brak warnów. Wyjątki - Spełnione

 

3  Nie spełnione wymagania - Automatyczne odrzucenie

 

Czyli mam tylko jeden malutki wyjątek :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach