Skocz do zawartości

Samo$ na Grafika?


KiBoL

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Samo$
Wiek: 18
Doświadczenie: Nie jest słabe, wykonuje avatary, sygnaturki, spreye do cs'a.
Dlaczego ty: Lubię w wolnym czasie się tym zajmować i mimo że nie jestem grafikiem na forum, to wykonuje czasami prace dla naszej ekipy i członków forum. :)

Twoje prace[5]: Prace znajdziecie tutaj: http://forum.cs-classic.pl/index.php?/topic/9268-ma%C5%82e-prace-by-samo/

Nie wrzucam sprejów, bo to już jest za proste :)


Wymagania Grafika :

1. Minimum 60 napisanych postów na forum. Jest.
2. Co najmniej tydzień spędzony na forum. Jest
3. Aktywny udział w dziale "Grafika" Biorę tak często udział jak mogę.
4. Odpowiednie doświadczenie graficzne. Jest.
5. Zobowiązywanie do wykonywania zleceń. Nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, twoje prace są źle zeskanowane i przycięte i jeżeli masz robić jak Xanti i Carly za ani jednego zlecenia nie wykonują to dziękuje za taka pomoc, w prawdzie ja tez ich nie robię ale pomagam Karolowi jak potrzebuje czegoś związanego z grafika. Jestem na tak bo Madzia nie będzie robiła sama zleceń chodź za to nie jest odpowiedzialna 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NEXT wszystkie wymagania spełnione -.-

A grafiką cały czas się zajmuję i staram się robić coraz lepsze.

Mała aktywność? Była by większa gdyby były zlecenia... To nie ja mam je dawać tylko członkowie forum, aby osoby takie jak ja miały zajęcie i mogły cały czas się szkoli i ulepszać swoje doświadczenie.

 

Tacy wszyscy mądrzy są, a może niech zrobi chodź coś lepszego z tych co się nie zajmują grafiką ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK 

-wymagania