Skocz do zawartości

Khaltaz

Bywalec
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Khaltaz

  • Urodziny 06.12.1994

Informacje o Profilu

  • Nick
    Khaltaz
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 190 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Khaltaz

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Zmotywowany Pisarz Unikat
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

28

Reputacja

  1. Khaltaz

    PROPOZYCJE

    Proponuję całkowite usunięcie, albo ograniczenie do 1-ego na mapę odradzania się (strasznie unfunowa i nadużywana zdolność), ewentualnie ograniczyć możliwość użycia do 1:20 (Bo np ktoś cię awpą przeskanował, czy coś unlucky się stało na początku rundy, a nie, że respię się komuś na plecy w sytuacji 1v1). Dodałbym funkcję /maps (odnośnik do spisu map na serwerze). Dodanie możliwości kupna molotova za 15/20 monet, raz na rundę (głownie w celu wykonania misji na dmg z molotova). Zmiana expa za misje na zależny od poziomu postaci (im wyższy poziom, tym więcej expa, np. 500*lvl, czy coś w ten deseń nie znam dokładnych liczb za misje) Dodanie klasy z mp9.
  2. Hmm nigdy mi się to nie zdarzyło Z innych rzeczy, krwiopijca nie odnawia sobie życia za dmg z perku scout (+10 za zabicie działa normalnie)
  3. Jest jakiś powód, dla którego straciłem premkę i vipa? Z tego co wiem powinienem mieć premkę jeszcze dobrych parę dni (miało być 60 za mecz, a dostałem w okolicach 5/6 lutego), vipa to samo +7dni za konkurs fotograficzny + najprawdopodobniej teraz też za topkę serwera.
  4. Khaltaz

    [Propozycja] Klas

    Po zmianie dla Negeva, Obrońcą można grać jedynie po broniącej się stronie. Jest on raczej nastawiony na osłonę pojedynczego przejścia stojąc w miejscu, przez co jest łatwy do zaflashowania. Dodatkowo startowy spray jest całkowicie losowy, a zanim się ureguluje, to przeciętny+ gracz cię zabije, dlatego proponuję buff : -zwiększyć kondycję bazową z -30 na -15 (szybkość poruszania się z negevem jest chyba jeszcze niższa niż była) -dodać +30 (może nawet +50)Hp na start Ewentualnie (jeśli się da) zmienić jego spray, żeby zaczynał już z uregulowanej celności.
  5. O ile rekrutacja jest otwarta, to nie widzę żadnych powodów na nie. Aktywny, był już adminem, składka, mikro itp. na + Na tak.
  6. Khaltaz

    PROPOZYCJE

    Oprócz przedłużenia można też dostosować otrzymywanie expa tzn. jeśli ja mając 50lvl zadaję obrażenia do lvl 10, to on otrzymuje expa (50lvl/10lvl)*2exp za każde 5pkt obrażeń (co by dawało 200 expa za 100 dmg otrzymanego, liczby są losowo zrobione, nie znam dokładnie algorytmu na otrzymywanie expa za zadany/otrzymany dmg). Dałoby to możliwość osobą z niższym lvlem (zaczynającym później), szybsze nadrobienie straty. Na serwerze na pewno jest exp za zadane obrażenia oraz za śmierć, ale nie znam wartości. @Edit: byłoby też miło, gdyby ktoś odpowiedzialny wypowiedział się na temat map, gdyż czekam na odp. już ponad 10 dni, a jednym z powodów niechęci części osób do grania jest stale powtarzające się mapy, gdzie codziennie jest parę sytuacji dd2>dd2_2006>mirage>dd2, co jest kompletnie odrzucające. Drugi pomysł nad którym również myślałem, to żeby raz do roku (albo co pół, jeśli znajdzie się czas) odświeżyć serwer od zera tzn. wszelki balans klas, rozdawania punktów, zdolności i perków zrobić od nowa, żeby nie było stagnacji. Póki co jest to taki luźny pomysł.
  7. Khaltaz

    PROPOZYCJE

    Co do expa, można zwiększyć czas trwania edycji do tych 2-óch miesięcy, ale przyspieszenie expa do poprzedniego spowoduje, że znowu w 2 dni wbijać się będzie 80 lvl, jeśli jesteś dobrym graczem. Z miesięcznym resetem fajne jest to, że tak jak wyżej możesz co miesiąc bez żadnych przeszkód zmienić klasę, bo jakaś ci się znudziła. Pytanie dla mnie brzmi: Czy naprawdę możliwość wbicia 250 lvl poprawi w jakikolwiek sposób z przyjemności grania? Bo dla mnie przynajmniej ciekawe jest to, że musisz podejmować decyzję w jaki sposób rozdajesz pkt w zależności od klas, które grają w danym momencie, a nie sytuacja w której mam max wszystkiego i taka decyzja nie istnieje.
  8. Wiem, że dodawanie dużej ilości map z workshopa jest ryzykowne, ale biorąc pod uwagę że mamy system głosowania na następną mapę, zrobiłem system, który pozwoliłby na urozmaicenie gry graczom, którym przejadło się granie cały czas tych samych 2-óch/3-ech map, a jednocześnie pozwoli grać nowym/młodszym graczom popularne mapy. Najpierw stworzyłem 4 grupy map (ich opis zamieszczę na końcu): Pool A: 1) de_dust2 2) de_mirage 3) de_inferno 4) de_cache 5) cs_office Pool B: 1) de_overpass 2) de_cbble 3) de_train 4) de_bazaar 5) cs_italy Pool C: 1) de_season 2) de_westwood 3) de_aztec 4) de_santorini 5) de_tuscan Linki: westwood i aztec były już na serwerze de_santorini: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=546623875 Pool D: 1) de_arcade 2) de_coast 3) de_kabul (dwubs'owy) 4)de_campanile 5)de_lite Linki: arcade było już na serwerze de_coast: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=594762114 de_kabul: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=232135055 de_campanile: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=731204388 de_lite: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=632040311 Głosowanie na następną mapę zawierałoby takie mixy map: 1) Mapa z poolu A 2) Mapa z poolu B 3) Mapa z poolu C 4) Mapa z poolu D 5)[Można bez piątej opcji] Mapa z poolu A, B lub C Pool D prezentuje nowe mapy z workshopa, które byłyby do przetestowania w celu zobaczenia, czy się przyjmą i ewentualnego wprowadzenia ich zamiast mapy z poolu C. Dlatego też Pool D dostaje tylko jedną możliwość podczas głosowania na następna mapę. Pool D byłby rotujący, co miesiąc można zamieniać w nim mapy i sprawdzać czy się przyjmą. Pool C zawierałby mapy, które przyjęłyby się po przetestowaniu (na początku wrzuciłem tam mapy w miarę znane, które spodziewałbym się zobaczyć jako wynik niektórych głosować). Pool B zawierałby mapy popularne, w miarę regularnie grane i znane niemal każdemu graczowi cs'a. Pool A to grupa map najpopularniejszych, ikonicznych dla cs'a, popularnych wśród wszystkich graczy. *Linki do map dorzucę za jakiś czas, póki co można je pewnie znaleźć gdzieś w dyskusji, albo w moich subskrypcjach z workshopa na cs'ie (w sumie nie wiem czy da się zobaczyć suby innych graczy).
  9. 1. Twój Nick: Khaltaz 2. Kto zawinił? (admin/gracz): Gracz 3. Nick oskarżonego: Hex * "/ 4. Steam_ID oskarżonego: STEAM_1:1:85277193 5. Data i godzina zdarzenia: ~15:00, 6 Marca 6. Mapa: de_dust2 7. Opis sytuacji: Wielokrotne obrażanie innych graczy, wyzwiska w ich kierunku 8. Dowody (demko/screeny/świadkowie): Ostatnie rundy mapy dd2
  10. Khaltaz

    [Propozycja] Klas

    Proponuję dać Hassassynowi 100% niewidzialność cały czas, jak już rzucamy broken pomysłami
  11. Po obserwacji, pułapka nie zatrzymuje klas, które mają tylko pistolet + chyba miałem też przypadki z normalnymi klasami, gdy wchodziły na nią z pistoletem/nożem w ręce.
  12. Khaltaz

    [Propozycja] Klas

    Co do zmiany w defuserze, o której wspominałem w Propozycjach Nazwa: Defuser Bronie: Famas, P2000 Int: 10 Hp: 10 Arm: 0 Ms: 10 Opis: Rozbraja miny, na które stanie. Rozbraja i podkłada pakę w 3s. +10 obrażeń na kucaka. Dostaje smoka.
  13. Khaltaz

    PROPOZYCJE

    Co do Lootera, faktycznie nowa klasa może będzie lepsza (po usunięciu Rebelianta nie ma klasy z mp9, więc może coś w tym kierunku). Dodatkowo zmieniłbym w jakiś sposób defusera (aktualnie "go to" klasą z ak jest seryjny, więc może pewna zmiana mechaniki + inna broń). @Edit: Dodałbym też możliwość kupienia molotova za 15/20 monet (głównie w celu możliwości zrobienia misji na dmg od molotova).
  14. Khaltaz

    PROPOZYCJE

    Trzeba usunąć możliwość tak częstego respienia, zwłaszcza w sytuacjach 1v1, 1v2, gdzie nagle respią się 3 osoby na plecach, mając info gdzie jesteś. Albo ustalić max ilość respu na mapę (np. 3), albo ograniczyć możliwość respu raz na rundę i tylko, gdy enemy team ma 4+ graczy w drużynie. Zwiększyłbym też koszt do 50 monet.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności