Wiem, że dodawanie dużej ilości map z workshopa jest ryzykowne, ale biorąc pod uwagę że mamy system głosowania na następną mapę, zrobiłem system, który pozwoliłby na urozmaicenie gry graczom, którym przejadło się granie cały czas tych samych 2-óch/3-ech map, a jednocześnie pozwoli grać nowym/młodszym graczom popularne mapy.
Najpierw stworzyłem 4 grupy map (ich opis zamieszczę na końcu):
Pool A:
1) de_dust2 2) de_mirage 3) de_inferno 4) de_cache 5) cs_office
Pool B:
1) de_overpass 2) de_cbble 3) de_train 4) de_bazaar 5) cs_italy
Pool C:
1) de_season 2) de_westwood 3) de_aztec 4) de_santorini 5) de_tuscan
Linki: westwood i aztec były już na serwerze
de_santorini: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=546623875
Pool D:
1) de_arcade 2) de_coast 3) de_kabul (dwubs'owy) 4)de_campanile 5)de_lite
Linki: arcade było już na serwerze
de_coast: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=594762114
de_kabul: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=232135055
de_campanile: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=731204388
de_lite: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=632040311
Głosowanie na następną mapę zawierałoby takie mixy map:
1) Mapa z poolu A
2) Mapa z poolu B
3) Mapa z poolu C
4) Mapa z poolu D
5)[Można bez piątej opcji] Mapa z poolu A, B lub C
Pool D prezentuje nowe mapy z workshopa, które byłyby do przetestowania w celu zobaczenia, czy się przyjmą i ewentualnego wprowadzenia ich zamiast mapy z poolu C. Dlatego też Pool D dostaje tylko jedną możliwość podczas głosowania na następna mapę. Pool D byłby rotujący, co miesiąc można zamieniać w nim mapy i sprawdzać czy się przyjmą.
Pool C zawierałby mapy, które przyjęłyby się po przetestowaniu (na początku wrzuciłem tam mapy w miarę znane, które spodziewałbym się zobaczyć jako wynik niektórych głosować).
Pool B zawierałby mapy popularne, w miarę regularnie grane i znane niemal każdemu graczowi cs'a.
Pool A to grupa map najpopularniejszych, ikonicznych dla cs'a, popularnych wśród wszystkich graczy.
*Linki do map dorzucę za jakiś czas, póki co można je pewnie znaleźć gdzieś w dyskusji, albo w moich subskrypcjach z workshopa na cs'ie (w sumie nie wiem czy da się zobaczyć suby innych graczy).