TomeK.

Donator
  • Content count

    838
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Time Online

    13d 23h 21m 37s

TomeK. last won the day on October 12

TomeK. had the most liked content!

About TomeK.

  • Rank
    Przyjaciel. ♥

Informacje o Profilu

  • Nick
    TomeK.
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

3392 profile views
  1. Pop/Rap
  2. Nick: @Zygi Powód: Jak dla mnie to właśnie Zygi zasłużył na ten tytuł. Jako UBT ze swoich obowiazków wywiązuje się bardzo dobrze. Zawsze jak najszybciej stara się sprawdzać prośby naszych graczy. Poza tym jest świetnym opiekunem. Pilnuje serwera oraz ulepsza go, wgrywając różne nowości. Zawsze udzieli pomocy i unika konfliktów.
  3. Chyba każdy wolałby kilku bliskich.
  4. Dokładnie tydzień temu deweloperzy CSGO nas zaskoczyli i wprowadzili dobrą zmianę, a teraz to jeszcze poprawiają! Nadzwyczajny update, bo dziś w nocy, a nie jak zwykle to bywa w środę. Oprócz wyglądu rang zmieniono także: [Różne]: Zaktualizowano do najnowszej wersji biblioteki “SteamNetworkingSockets”, aby lepiej obsługiwać przekazywanie połączeń, Naprawiono regresję, w której systemy cząsteczek z map Dust oraz Aztec nie wczytywały się na innych mapach, Zaktualizowano wygląd rang. [SDK]: Poprawiono błąd z kompilacją map, Dodano plik źródłowy mapy de_dust2_zoo dla osób, które zajmują się tworzeniem map. Oto grafiki “odnowionych” rang wraz z porównaniem ze”starymi”: Źródło: izaktv.pl
  5. Wszystko XD Polatałbym se itd
  6. Architekt ;p
  7. Wraz z dzisiejszą aktualizacją, dodano nowy system, mający na celu polepszenie doboru graczy w grach rankingowych. Przede wszystkim chodzi o sprawniejsze dobieranie zawodników oraz lepsze odizolowanie oszustów. Po dość długim czasie istnienia systemu PRIME, Valve wprowadza nowe rozwiązanie nazwane Współczynnikiem Zaufania. Podobno bierze on pod uwagę więcej współczynników niż swój poprzednik, dzięki czemu działa celniej. Ma się on opierać na m.in. obserwacji zachowania konta danego gracza, to jak często jest zgłaszany za oszustwa, czasie spędzonym w grze oraz całym koncie Steam. Twórcy CS:GO podali też kilka odpowiedzi, które pewnie już teraz nurtują graczy. Co jest są brane pod uwagę we Współczynniku Zaufania? Nie ma stworzonej jednej, sztywnej listy. Nie chcemy aby graczej martwili się o to co robią w grze, czy innych grachna steam. Dodatkowo, przez to że wciąż aktualizujemy ten system, jakakolwiek lista szybko by się przedawniała. Czy mogę zobaczyć swój Współczynnik Zaufania? Nie planujemy tego – celem jest zapewnienie najlepszego dobierania graczy w rozgrywkach rankingowych, bez żadnych obaw, że musisz coś poprawiać. Co ciekawe, w wielu przypadkach znanie swojego współczynnika byłoby niepomocne – staramy się dobierać podobnych do siebie graczy, z tym że oprócz rangi będziemy brali pod uwagę inne aspekty – czas spędzony w grze tego dnia, region, mapy na których grasz itd. Co mogę zrobić by polepszyć mój Współczynnik Zaufania? Wszystko co możesz zrobić, to po prostu być dobrym członkiem społeczności CS:GO oraz Steam. Wciąż pracujemy nad Współczynnikiem Zaufania i jego usprawnianiem, lecz chcemy aby jedynym sposobem na polepszenie współczynnika było po prostu granie w CS:GO oraz inne gry Steam zgodnie z zasadami. Im więcej grasz, tym więcej informacji posiada system i lepiej dobiera przeciwników. Miałem status Prime. Czy to wpłynęło na mój współczynnik? Tak! Numer telefonu oraz obecnie zdobyta ranga miały swój wkład na określenie Trust Factor. Jeżeli byłeś członkiem Prime, to odniosłeś dzięki temu korzyści. Jeżeli wcześniej nie połączyłeś konta z numerem telefonu – powinieneś to zrobić. Jestem nowym graczem. Czy mój Współczynnik Zaufania będzie niski? Niekoniecznie. Trust Factor opiera się również na innych grach na platformie Steam, w tym CS:GO. Jeżeli jesteś dobrym członkiem społeczności Steam, możesz mieć wysoki Współczynnik Zaufania. Skąd wiecie, że ten system jest lepszy od poprzedniego? Oprócz odzewu ze strony graczy, ocenialiśmy Prime poprzez sprawdzanie jak gracze oddziaływają na siebie. Obiektywnie możemy stwierdzić, że Prime było skuteczne tak długo jak ludzie przestrzegali zasad i wyrzucali/zgłaszali oszustów w swoich meczach (było to dobrym miernikiem udanego meczu). To też zostanie wprowadzone do Współczynnika Zaufania. Zauważyłem, że mam niski Współczynnik Zaufania przez to jak wyglądają moje mecze. Co mogę z tym zrobić? Skontaktuj się z nami poprzez CSGOTeamFeedback http://valvesoftware.com w temacie wiadomości wpisując „Trust Factor Feedback”. Opisz swoje doświadczenia oraz załącz Steam ID. Zauważyłem, że mój kolega ma niski Współczynnik Zaufania, ponieważ jakość rozgrywki spada gdy gram z nim. Co mogę zrobić? To co powyżej, skontaktuj się z nami. Uważaj z kim grasz, system będzie dobierał przeciwników według najniższego Współczynnika Zaufania z poczekalni. Źródło: Esportnow.pl
  8. Możliwe, że chciałbym.
  9. @Nemciooo pedofilu XD Też bym se bank napadł
  10. "Nie czekajcie ja nie wrócę, nie spieszcie się ja poczekam."
  11. Trzeba przyznać, że gdyby nie @Wercia., większość osób miałaby słabe awatary.
  12. Najlepszego!
  13. Valve potrzebowało osiem dni aby dokonać niemal niemożliwego. Wydawca CS:GO dziś w nocy wypuścił aktualizacje, która w znaczący sposób naprawia problemy z dźwiękiem! Od teraz w ustawieniach wyjścia audio w grze nie znajdziemy już pozycji HRTF. Po połączeniu z dodanym ostatnio systemem rozpraszania dźwieków (okluzji) widnieje w ustawieniach jako “Advanced 3D Audio Proccesing”. Valve dodało również komendę umożliwiającą dostosowywanie głośności w rozbiciu na poszczególnych graczy. Oprócz tego dokonano kilkanaście zmian i poprawek na Dust 2. Poniżej pełna lista zmian: [Dust II] zwiększono jaskrawość (luminancję) o 20% dla wszystkich materiałów i modeli Kasbah (piaskowych) by zwiększyć ich widoczności, naprawiono brakujące tekstury na krawędziach niektórych plandek, naprawiono flashbangi, które nie oślepiały zawodników przez ogrodzenia siatkowe, naprawiono krawędzie wokół okna, które powodowały błędy przy rzucaniu cienia, skorygowano poziom penetracji drzwi drewnianych, naprawiono wartości obrażeń zadawanych przez ścianę w Mechanique Generale(?), naprawiono poświatę przy wejściu na spawn CT, wygładzone krawędzie kamieni ustawionych na “midzie”, naprawiono niektóre modele, które były osadzone w ziemi, poprawiono tekst ekranu ładowania, skorygowano tekstury na bombsite B, które pozwalały zobaczyć stopy gracza. [AUDIO] usprawniono ustawienia dźwięku, aby ujednolicić doświadczenia graczy. Zastąpiono HRTF i system rozpraszania dźwięków (okluzja) opcją “3D Audio Proccesing”, aby pomóc osiągnąć kompatybilność graczom, którzy mają problemy z ustawienie dźwięku na swoim sprzęcie audio, dodano komendę voice_player_volume, która umożliwia dostosowywanie poziomu głośności w rozbiciu na poszczególnych graczy. [ROZGRYWKA] Usunięto akcenty świąteczne (Halloween). Źródło: Izaktv.pl
  14. @VORDEN zgadzam się w 100%. Osobiścię, również nie wierzę.
  15. Jest dużo takich osób, po prostu przyjemnie się z nimi gra.