Skocz do zawartości

Bua

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    Bua
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Diablo

Osiągnięcia Bua

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Bua

    Propozycje

    Jak tam chcecie. Gra bedzie polegala na dobijaniu. Nie zrozumiałeś mnie. Wlasnie mowie o tym ze robie robote za innych, bo typowi z 250 zostawiam 10 hp, a ktos podchodzi i dobija. Spróbuj wejść kiedyś na serwer gdzie kazdy ma 30 lvl plus i graj ninja na 1 lvl. Moze zrozumiesz co mam na mysli. Uważam tez ze taka zmiana przyciagnie wiecej graczy.
  2. Bua

    Propozycje

    Siemakno. Gram na tym serwerze od jakiegoś dłuższego czasu. Grałem już w 1.6 na serwerach diablo mod i jedyną poprawką jaka ratuje diablo jest Exp za zadany Dmg. To jest przewaga CoD moda nad Diablo. Dlatego nie cudujcie ze zmianami klas, bo któraś jest lepsza gorsza itd. Problem siedzi głębiej. Polega na zdobywaniu expa. Dlaczego jest źle: - wychodzisz 1 vs 1 i giniesz ale przeciwnikowi zostawiasz 10 hp ze 220. Zadajesz mu około 250 dmg i nic z tego nie masz, bo nie zabiłeś. -zmiana klasy miesiąc po resecie jest bardzo nieopłacalna bo inni mają już 40 lvl plus i nawet jak chciałbyś pograć różnymi klasami to odechciewa się. Co by się zmieniło? Zmiana totalna. Grasz masz 30 lvl zabójcą i chcesz zagrać inną klasą. Nie ma problemu, bo nawet jeżeli nie uda Ci się zabić wroga. Co jest trudne na 1 lvl, a reszta ma 30 załóżmy. To dostajesz expa za dmg. Każda kolejna runda przynosi zysk. No chyba że stoisz i nic nie robisz. Dalej. Nie będzie expienia graczy z wyższymi lvlami na graczach z niższymi. Wiele razy byłem świadkiem kiedy graliśmy 2 na 1. My po 10 lvl on 35 lvl. my 100 hp on 220 hp szybkie bieganie armor itd. On staty 20 + my po 2 kile. Tragedia. Odechciewa się grać. Grałem przed resetem w ten sposób jakieś 5 rund. Wpisałem QUIT w konsoli po tym jak Toksikowi zadałem 584 dmg, on przeżył ja padłem. On 30 lvl +. Ja 15 lvl. I gdzie jest sprawiedliwość. Załóżmy, że teraz za kila dostajesz 40exp. kill = 250 dmg średnio. Z czego wyniki że 1 dmg to 0,16 exp. Do tego dołożyłbym różnice lvl. Jeżeli zadajesz dmg graczowi z wyższym lvl dostajesz więcej expa, jeżeli z niższym to mniej. Uważam że to pozwoli na zbalansowanie lvl na serwerze i możliwośc zmiany klasy w dowolnym momencie gry. Niektóre klasy mają przed sobą stawiane mury nie do przeskoczenia. Zaczynając grac np. ninją nic nie zrobisz na 1 lvl jeżeli reszta ma po 250 hp. Twoja gra polega na dobijaniu. Nie znam się na tworzeniu tego wszystkiego ale uważam że wystarczy skopiować gotowe skrypty z COD moda i ewentualnie je dopracować i będzie cacy. Dziękuje i pozdrawiam. Z poważaniem BUA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności