Skocz do zawartości

Burmee

Użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Burmee w dniu 1 Czerwca 2020

Użytkownicy przyznają Burmee punkty reputacji!

2 obserwujących

O Burmee

  • Urodziny 17.01.1995

Informacje o Profilu

  • Nick
    Burmee
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] BaseBuilder
  • Lokacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    POP, Rozmowy z kobietami, Kultura romantyzmu i renesansu.
  • SteamID64
    https://steamcommunity.com/id/unholymeg/

Ostatnie wizyty

2 173 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Burmee

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

45

Reputacja

  1. Przy misji "Podłóż lub/i rozbrój 10 bomb" cofa postęp nawet po wykonaniu misji. 2 razy wykonałem misję, zacząłem robić kolejną, zmieniła się mapa i znów ten quest mam do zrobienia.
  2. 1. Misja "Zabij 3 przeciwników w ciągu rundy" - zalicza misje jeśli zabijesz 3 osoby ale nie w jednej rundzie a w całym meczu 2. Perk "Tajemnica Generała" po wyrzuceniu perka nadal zadajesz dmg 100+ przelicznik z INT 3. Z misjami jest tak, że raz zaliczy a raz nie, patrząc wyżej misja "Zakończ mapę z dodatnim K/D" mi zaliczyło. 4. Czasami przy zmianie mapy na następną nie zmienia jej ( najczęściej jeśli wybrana mapa to mapa custom np. de_rats1337 etc.) 5. Usunęło pominięcia misji 6. Misja na zdobądź 1000 niesmiertelników - nie nalicza, bo na czacie jest komunikat o "monetach" stąd może być bug.
  3. Burmee

    Propozycje

    Polecam zwiększyć koszt umiejętności maga do kupienia za golda do 100, gdyż przy obecnej sytuacji, gdzie niektórzy mają po 1k golda + kupno umiejętności za 25 golda jest dla nich jak darmo. A widać, że coraz więcej osób gra ninja a nie mają szans przez to, gdyż to zawsze kończy się killem dla przeciwnika.
  4. Zwracam się z prośbą o zablokowanie możliwości bindowania pioruna Demonologa pod strzał, bo co 2 zgon jest poprzez zabójstwo za sprawą nakładania się efektu pioruna i strzału i dostaję DMG 277 in 1 hit. Nie musisz strzelić w osobę a gdziekolwiek a i tak piorun znajduje cel przeciwny...
  5. Dołączam się do prośby, by paladyn mógł mieć tylko 1 pocisk naładowany. Czy to normalne, że ja mając 45 LVL , idąc FULL HP oraz runa Crimson na LVL 3 padam na 1 Headshota? Gdzie tu zachowanie jakiegoś sensu przewagi lvl'a choć w umiarkowanym stopniu.
  6. 1. Twój nick: Grand 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba): Diablo Mod 3. Ranga: Admin 4. Link do tematu (potwierdzenie):
  7. 1. Nick: Grand 2. Imię: Kamil 3. Wiek: 25 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 8 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 6. Składka (tak/nie): Tak 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/717857 8. Parę słów o sobie **: Kamil, 25 lat, z zawodu pielęgniarz , pracuje w Wojskowym Instytucie Medycznym w Warszawie. Lubię jazdę na rowerze i grę w tenisa. Uzalezniony od gry w bingo i planszówki. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jak sami wiemy , serwer Diablo ma w tym momencie 2 adminow. Chciałbym pomóc w rozwoju serwera, bo to unikat. Chciałbym pomóc w zwiększeniu aktywności graczy na serwerze oraz pilnowac porządku na serwerze, by gralo sie milo a czas spędzony byl przyjemny, by nowy gracz wrócił na serwer ponownie. Dodatkowo jestem aktywnym użytkownikiem , w dniach wolnych od pracy jestem do dyspozycji. 10. Steam_ID: STEAM_0:1:150858936 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 6-8 godzin w dniach wolnych od pracy 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Z racji że moja praca przebiega w systemie 12/24 jestem dostępny w różnych dniach tygodnia o różnych porach dnia. 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: Od premiery gry 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak
  8. Burmee

    Propozycje

    To samo tyczy się możliwości bindowania skilli pod strzałem - co za tym idzie, nie musisz widzieć przeciwnika a tu się okazuje że dostajesz fireballem albo piorunem, strasznie irytujące.
  9. Wbiłem 44 lvl na tej klasie i doszedłem do wniosku, że skoro dążymy do zbalansowania klas, by granie na serwerze dawało przyjemność proszę się przyjrzeć jak ta klasa na wyższym LVL jest poprostu IMMORTAL! Zakładając, że mamy 45 LVL ( dajemy wszystkie PKT w życie + runa Crimson na 3 lvl ) ~ 300HP - sporo, dodatkowo kupujemy HP full ze sklepu - 300HP ( zakładając, że czekamy aż nasz poziom HP spadnie do niskich wartości) + powrót na resp'a z FULL HP (kolejne 300) = ~900 hp by zabić taką bestię przez graczy drużyny przeciwnej, nie wspominając o potyczce 1v1. Nie wspomnę o itemie na regen HP - kryształ życia ( kolejne ~300 HP) Dalej, klasa po kupieniu odrodzenia w trakcie rudny, także może użyć ponownie powrotu na respa, mimo, że użyła jej przed śmiercią (warto też pomyśleć o blokadzie tego) Dodatkowo sama klasa ma sporo dodatków jak na klasę NON-PREMIUM: +8dmg z broni, redukcja dmg -5 - choć wartości są na pierwszy rzut oka małe, w konsekwencji dają przewagę w większości przypadków. Polecam ograniczyć możliwość zakupu HP ze sklepu przez tę klasę, by nowy gracz miał możliwość chociaż podrapać tę klasę po twarzy. Chyba, że ktoś ma coś sensowniejszego do zaproponowania. Nikt tego może nie widzi, ale sam testowałem te założenie i zabicie w starciu 1v3 w tym samym momencie kończyło się często moim zwycięstwem. Pozdrawiam.
  10. Burmee

    [New Diablo Mod] Baal

    Jestem jedynym Baalem na serwerze z wyższym LVLem - odczucia po zmniejszeniu DMG do 1,5x DMG. Zakładając, że gracze mają po 250hp+ ( a są tacy co mają 300+) do tego bind na sklep i kupno FULL HP powoduje, że jeśli BAAL trafi na takiego gracza jest niezmiernie trudno go zabić. A dlaczego? A dlatego, żeby użyć liny trzeba stać nieruchomo co czyni tę postać łatwą zabicia nawet podczas bycia przyciąganym przez linę. Druga sprawa, że jest spora ilość graczy, która potrafi umiejętnie kontrolować postać będąc przyciągnięta przez BAALa. Nie zgodzę się, ze stwierdzeniem, że linka BAAL'a = instakill Przed zmianą gdzie był 2x DMG = HS' z AK = 187 dmg bez żadnego itemu na dodatkowy DMG, runy, adrenaliny (sporo powiecie, ale wbrew pozorom trafienie hs'a na linie nie jest łatwą rzeczą) Po zmianie przy 1,5x DMG = HS' z AK= 143 DMG - porównując to do sytuacji opisanej na początku trzeba co najmniej 3 HSy by zabić gracza. Po trzecie: Nie da się użyć liny z bliskich odległości, co sprawia, że gracze BAALa muszą się trudzić podczas każdej rundy, by pozycjonować swoją postać tak, aby być jak najdalej od przeciwnika i mieć możliwość użycia liny. A gracz, który umiejętnie umie skrócić dystans jest na wygranej pozycji. Moja prośba? - powrót do 2xDMG. Z upadkiem po "zerwaniu" z liny jestem za, by móc ustawić, by osoba nie otrzymywała DMG. Leczenie wynosi 30hp / 5 sek - przy rozwoju za manę 45 hp / 5 sek ( przy 3 ulepszeniach) - ciężko mi się ustosunkować tutaj - rzadko z tego korzystam, najczęściej ja osobiście kupuje HP ze sklepu, szybszy sposób na regen HP. Pozdrawiam.
  11. Obecnie jestem w pracy, wracam rano , więc jak wstanę to przed wieczorem zrobię co należy, czyli dodam i rozpisze demko edytuajac post.
  12. Burmee

    Propozycje

    Osobiście uważam, że pomysł z resetowaniem LVLa co 3 miesiące, bo tak dowiedziałem się na początku jak tutaj przyszedłem, jest jak najbardziej rozsądne. Ilość EXPa do 30 lvl jest zwiększona więc to nam daje możliwość zgarnięcia dodatkowych punktów do rozwoju postaci na start. Łatwo można zauważyć że wiele przedmiotów nie jest w ogóle używanych przez graczy A są jedynie sprzedawane w sklepie na złoto. Można pomyśleć jak jeusprawnić bądź usunąć i dac nowy . Jeśli jest możliwe to proponowałbym zwiększenie EXPa za TOP3 na mapie do następujących wartości: 1 miejsce: 1500 2 miejsce: 1000 3 miejsce: 500 I uwaga. Dodać aby losowy gracz ktory był obecny na serwerze zgarnął też 500 EXPa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności