Jestem jedynym Baalem na serwerze z wyższym LVLem - odczucia po zmniejszeniu DMG do 1,5x DMG.
Zakładając, że gracze mają po 250hp+ ( a są tacy co mają 300+) do tego bind na sklep i kupno FULL HP powoduje, że jeśli BAAL trafi na takiego gracza jest niezmiernie trudno go zabić. A dlaczego? A dlatego, żeby użyć liny trzeba stać nieruchomo co czyni tę postać łatwą zabicia nawet podczas bycia przyciąganym przez linę.
Druga sprawa, że jest spora ilość graczy, która potrafi umiejętnie kontrolować postać będąc przyciągnięta przez BAALa. Nie zgodzę się, ze stwierdzeniem, że linka BAAL'a = instakill
Przed zmianą gdzie był 2x DMG = HS' z AK = 187 dmg bez żadnego itemu na dodatkowy DMG, runy, adrenaliny (sporo powiecie, ale wbrew pozorom trafienie hs'a na linie nie jest łatwą rzeczą)
Po zmianie przy 1,5x DMG = HS' z AK= 143 DMG - porównując to do sytuacji opisanej na początku trzeba co najmniej 3 HSy by zabić gracza.
Po trzecie: Nie da się użyć liny z bliskich odległości, co sprawia, że gracze BAALa muszą się trudzić podczas każdej rundy, by pozycjonować swoją postać tak, aby być jak najdalej od przeciwnika i mieć możliwość użycia liny. A gracz, który umiejętnie umie skrócić dystans jest na wygranej pozycji.
Moja prośba? - powrót do 2xDMG.
Z upadkiem po "zerwaniu" z liny jestem za, by móc ustawić, by osoba nie otrzymywała DMG.
Leczenie wynosi 30hp / 5 sek - przy rozwoju za manę 45 hp / 5 sek ( przy 3 ulepszeniach) - ciężko mi się ustosunkować tutaj - rzadko z tego korzystam, najczęściej ja osobiście kupuje HP ze sklepu, szybszy sposób na regen HP.
Pozdrawiam.