^ imo z wyborowym za mocne, bo na freezie bedzie heal do 100%, ale tez uwazam ze ta umiejka byla calkiem spoko i powinna zostac dodana na jakas klase.
Wyborowemu przyda sie imo inny mechanizm defensywny np: gdy zamrozi przeciwnika, odnawia X hp i otrzymuje X wytrzymki, ktora resetuje sie pod koniec rundy. ( idk cos w tym stylu, bo gdyby mial od strzalu, za duzo by sie leczyl na latwych zamrozonych celach np walac w nogi.
+ uwazam, ze podporucznik potrzebuje wiecej statystyk, bo przyda sie zastapic jego maly bazowy dmg i dlugi reload np kondą i hp.
Proponuje tez dodanie klasy z szansami na efekty po trafieniu przeciwnika, mysle ze bylaby calkiem fun2play, cos jak losowa bron oszusta. np:
Nazwa Klasy: Chemik
Opis: Szansa 1:30 na podpalenie, 1:30 na zamrozenie, 1:30 na zatrucie, 1:20 na podbicie przeciwnika w powietrze.
Statystyki: INT 5 HP 5 WYT 0 KONDA -15
Broń: MAG 7, P250, nade