Skocz do zawartości

Arkedherun

Bywalec
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Arkedherun w dniu 28 Sierpnia 2022

Użytkownicy przyznają Arkedherun punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    Arkedherun
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arkedherun

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

32

Reputacja

  1. Oooo na taką klasę jak Kapitan albo Strażak czekałem od dawna ( w sensie jakaś odporność na instant kill) Czasem jak w przeciwnym teamie przeważają E snajpery albo komanodsy to nawet z respa nie można wyjść bo już nie żyjesz a ty nie zdołasz nawet wystrzelić xd A co do map to fajnie jakby można było zamienić tego tuscana z workshopu na tego co Valve wczoraj dodało - ofc po dodaniu większej ilości slotów
  2. Arkedherun

    [COD]Zabojca

    Choć wg mnie ta klasa byłaby mile widziana to niestety klasy tego typu są odrzucane "bo to nie jest diablo mod" np. xd
  3. Arkedherun

    Zmiana perku

    mając Nanosuit jest się na strzała od wszystkiego i jest chyba jeszcze rzadszy niż fala śmierci a ty jeszcze na to kontre chcesz ? xDD
  4. Arkedherun

    Nowy perk

    Tarcza swat niweluje dmg i daje odporność na wiele innych rzeczy A zwrot do nadawcy odbija część obrażeń a nie całość więc nie bd tak że bd tak op w stosunku do granatów Przy 40 % i np Amadeuszu przy full incie zadaje jakieś 145dmg więc bd odbijać jakieś 60dmg Przy drugim takim granacie jesteś już martwy
  5. Arkedherun

    Nowy perk

    Nazwa perku: Zwrot do Nadawcy Opis: Odbija 30-40% obrażeń z rakiet i granatów do właściciela. Te granaty czasami naprawdę są wkurwiające i irytujące xd
  6. Można by mu dać przelicznik z inta na dmg z kosy 1nt-1dmg albo coś takiego i dodać że może rzucać nożami (2 na start i bo ja wiem co 50 inta następną) które zadają 70 dmg + 1 int-0,5 dmg albo inny przelicznik w końcu tym trzeba trafić w przeciwnika a nie tylko w ziemie wokół niego xd I nazwę zmienić i bd git xd I może nie całkowicie niewidoczny tylko dać mu tak z 15 % niewidki Może być i aktywowanej I wyłączyć możliwość posiadania perków z bronią xD
  7. To nie był czasem ten serwer 301 lvl ?
  8. Przecież napisałem 1/5 na ODPORNOŚĆ NA INSTANT KILL a nie szanse ze zabije natychmiast xDD Szasnę można też zwiększyć xd
  9. Zamiast tego nanosuit to wprowadziłbym taki perk Tajemnica Komandsa czy tam u was Predator że masz 1 hp 1/1 z kosy i można cię zabić tylko z kosy To było czasem zabawne jak 15 ludzi goniło cię z kosą a ty spierdzielałeś przed nimi jak już wiedzieli jaki masz perk xD Nie wiem czemu jesteście tak cholernie oporni przed wprowadzeniem takiego perku Wszystkim nie dogodzisz ktoś zawsze będzie narzekał Ogólnie to widzę niezła degradacje bo w ciągu paru lat widzę jak perki osłabły, a ludzie dalej mówią że wszystko jest za op
  10. Arkedherun

    Nowe Klasy

    Co do 1. ok bo w sumie nie ma klasy ze scoutem. A co do 2. to Piroman działa na tej samej zasadzie tylko że podpala, wiec po co robić taką samą klasę z tą różnicą że nazwa skilla i klasy inaczej się nazywa ?
  11. Ja się odniosę tylko do 2 klas - do 1 której gram i do 1 która wszystkich wnerwia 1. Rebeliant - dodałbym mu jakąś umiejętność do autokampy bo o ile z nova da się jakoś grać to z autokampą to jest loteria i to taka w której najczęściej to ty giniesz Można by mu dać jakby się dało to za każdego fraga strzelasz o 10% szybciej z g3sg1. Albo pomysł który na pewno nie przejdzie, czyli 1/5 szansy na to że instant kill nie wejdzie i zada zwykle obrażenia Albo coś wymyślić innego. 2. Pułkownik - może jakby mu zmienić broń na inną np nie wiem famasa xd to nie byłby taki op. AA jeszcze się co do Komandosa wypowiem to znerfić go się już nie da moim zdaniem, a jak się go zbuffuje np. można by mu dać lepszą niewidkę ale aktywowaną i dać parę użyć, ale to już w sumie ma assasyn to pewnie odpada. O albo wiem, dać mu umiejętność która sprawia że na parę sek nie dostaje spowolnienia od otrzymywanych obrażeń.
  12. Nie mogę edytować to pisze post jbc. Nazwa: Random Opis:Posiada +8 dmg z każdej broni - co runde dostaje losową broń (xm1014 i autokampe też może dostać) Nie dostaje obrażeń w nogi. Nie słychać jego strzałów z broni. Bronie: Losowa broń główna i losowy pistolet co runde Statystyki: HP:20 | INT: 0| WYT:10 | KON:20 Typ: Zwykła
  13. Arkedherun

    Propozycje

    Może by mu jeszcze pod bindem zrobić lunetę snajperską?
  14. Arkedherun

    Nowa klasa

    Nie zdążyłem edytować poprzedniego tematu, ale no mam coś jeszcze xd Nazwa: Inżynier Opis: Posiada 2 lasery ma start (co 50 lvl 1 laser) który może przykleić do podłoża (ściany sufit podłoga) 100 dmg na start. 1 int 1.5 dmg z lasera. Odzyskuje 50 hp jeśli ktoś wbiegnie w laser. Bronie: Mp7, Glock, smoke Statystyki: HP: 15| INT:20 | WYT: 0| KON:0 Typ: Zwykła / Premium Do ustalenia
  15. Arkedherun

    Nowa klasa

    Na wstępie chciałem zaznaczyć że nie mam pojęcia czy bd się to dało zrobić, ale kto wie może da radę Nazwa: Inżynier Opis: Posiada pod bindem działko stacjonarne które może rozmieścić na podłodze. 1 na start. Co 50 lvl może postawić następne. Mnożnik dmg/ int do ustalenia w trakcie testów jakby się dało to zrobić. Bronie: UMP, tec Statystyki: HP:10| INT: 0| WYT: 0| KON:20 Typ: Zwykła / Premium - Do ustalenia W br csowym Danger Zone w różnych miejscach są takie działka stacjonarne - może dałoby się to jakoś przenieść na coda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności