To też trochę zmian ode mnie.
Klasa do zmiany: Amadeusz- Zmiana, żeby granat nie odnawiał się co 20 sekund, tylko żeby był jeden na rundę. ( Ludzie bedą wtedy bardziej go oszczędzać a nie rzucać na początku rundy od razu)
Klasa do zmiany: E.snajperUmiejętności*: na start 1/2 potem od max inta 1/1 lub zwiekszyc podstawowy dmg na 140 +1 BLIXU.
Klasa do zmiany: RobocopUmiejętności*: Wrócić mu betonowe, tylko może nie na 3 sekundy a 1,5. bo w stanie takim jakim jest teraz to jest totalnie nie grywalny.
lub usunąć go z Premium.
Perki
Perki:Mistrz Nyu do wywalenia
Perki: Kradzież dolarów do połączenia z Kaburą. Lub do usunięcia.
Perki: Tajemnica szpiega dodać 1/2 możliwości TP na resp przeciwników. Jako Use_Perk. Bo tak na prawdę dropi się ją tylko do misji.
Perki: Kradzież Animy do wywalenia. Perki: Lucky Luck do wywalenia.
Nowe Klasy: Rewolwerowiec- Usuwając lucky lucka dodałbym właśnie klasę z tym pistolem.
Bronie: Rewolwer
Staty: HP:15 Kondycja:15 Wyrzymałość: 0 Int: -15 Obrażenia : 0 ( Lub coś podobnego)
Umiejetność: Bazowe 1/3 z rewolwera / od 100lv 1/2 + Szybko Strzelność W sensie, żeby móc strzelać z tego Rewolwera troszkę szybciej. ( Oczywiście nie jak z świętej pamięci MiniGuna)
Jumper: Klasa z wbudowany Auto BH
Bronie- Jakiś PM, Mp-9/ Mac 10
Umiejetności- Właśnie autoBh
Staty- HP:15 Kondycja : 15 Wytrz: 0 Int: -20 ( Żeby moduł troszkę osłabić na nim.) - DMG- 0
Nowe Perki: Rozbłysk: Użyj, aby oślepić wrogów w promieniu 250/350J
Kontrakt- Na początku każdej rundy wybiera losowego przeciwnika, za którego zabicie dostajesz 5 monet + 3x exp + cały czas widzisz go na radarze. ( O ile takie cos idzie napisać)
Oczywiście zakontraktowany gracz zostaje poinformowany o tym na czacie + też widzi wroga na radarze
Paintabllowy Zestaw- Po trafieniu przeciwnika zostawiasz na nim ślady farby przez co jest lepiej widoczny. ( Przyda się na mapy gdzie komandos jest strasznie słabo widoczny typu Office)
Teleport : perk umożliwiający teleportowanie, jednak tylko do miejsc które jesteśmy w stanie zobaczyć. Pod Use_Perk teleportuje nas w miejsce gdzie mamy celownik. Max odległość typu 350/450J.
Paralizator- Dostajesz ZEUSA 1/1 z niego. Odnawia się co 15sekund.
Maska Gazowa - Jesteś odporny na oślepienia + Trującego smoka.