Skocz do zawartości

Kelul

Opiekun Serwera
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Opiekun Serwera

Osoba odpowiedzialna za dany serwer na sieci.

Ostatnia wygrana Kelul w dniu 19 Listopada

Użytkownicy przyznają Kelul punkty reputacji!

3 obserwujących

O Kelul

  • Urodziny 24.08.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    Kelul
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] 5v5
  • Lokacja
    Tarnobrzeg
  • SteamID64
    STEAM_1:0:30167307

Ostatnie wizyty

2 242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kelul

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Popularny Gość
  • Zmotywowany Pisarz Unikat
  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

63

Reputacja

  1. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Jeden z moderatorów działu udzielił Ci odpowiedzi. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  2. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  3. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  4. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  5. Dostaniesz UB ale jest to ostatnia szansa, wykorzystaj ją dobrze.
  6. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  7. WZÓR: Nick osoby przekazującej: SID osoby przekazującej: Nick osoby której chcemy przekazać: SID osoby której chcemy przekazać: Ilość Przeniesień (Max 4 na sezon):
  8. mute i gag nie został nadany na CODzie więc to nie my będziemy decydować o jego odbanowaniu @ Vollt3r
  9. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  10. Co do samych demek nie mam stu procentowej pewności czy byłeś odpalony czy nie, chociaż przeglądając je kilkakrotnie, niektóre z nich naprawdę wyglądały bardzo dziwnie, ale pomijając to, nie masz prawa wejść na inny serwer podczas gdy ban jest aktywny, powinieneś poczekać na rozwiązanie sprawy. I tłumaczenie, że to brat wszedł nie ma tutaj żadnego znaczenia, bo nie jesteśmy tego w stanie sprawdzić. Równie dobrze może to być wymówka, więc w takich sytuacjach nie bierze się pod uwagę takiego tłumaczenia. Skoro było wejście na aktywnym banie i to jeszcze tego samego dnia to nie ma mowy o UB.
  11. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  12. Dowody zostały przedstawione a sam zbanowany nie wykazuje zainteresowania tematem. Ban zostaje.
  13. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  14. Nie, to nie jest żart, czytając co piszesz mam wrażenie, że oglądamy zupełnie inne demka. Więc od początku na pierwszym demu przedstawione masz jak strzelasz normalnie. Jest do demko poglądowe. W demku nr 2 gdy więzień biegnie prosto i masz pewną sytuację do zabicia Twój celownik jest wtedy natualny i nie ma żadnych odskoków. Natomiast w demku nr 3 na samym początku do 9 sekundy widać jak gracz zaczyna Ci uciekać, jest już dosyć daleko i możesz mieć problem z oddaniem celnych strzałów dlatego klikasz jeden magiczny guziczek i wszyko leci dokładnie tam gdzie chcesz. (celownik masz w jednym miejscu a podczas strzelania fullauto przeskakuje sobie z jednego miejsca na drugie w taki sposób że jest ciągle na przeciwniku). Następnie w dalszej częsci tego nagrania (0:17) strzelasz w kolejnego rywala ale tym razem będąc w bezruchu celujesz na przeciwnika (co niezbyt ci wychodzi) celownik sobie skacze góra dół góra dół i nie nie jest to normalny spray jak to napisałeś. proponuję otworzyć to jeszcze raz i się przyjrzeć. Kolejny film nr 4 (0:06) zaczynasz strzelać full auto w zbuntowanego gracza masz na nim celownik mniej więcej w okolicach bioder a celownik przeskakuje sobie co przerwę w strzale w górę w okolice jego głowy tak aby cały czas namierzało przeciwnika i przypadkiem nie strzelać gdzieś indziej. (tu jeszcze raz powtórzę, sprzójrz na zachowanie celownika, w pewnych momentach widać nawet że są 2 celowniki jeden tam gdzie masz go faktycznie a drugi tam gdzie namierza go bez recoila) - jeśli tego nie widzisz to proponuję już teraz umówić się do okulisty bo zapewniam cię że w przyszłości będzie tylko gorzej. Film nr 5, chyba najciekawszy, (0:03) strzelasz do gościa po kilka kul jak jest wychylony i kule pięknie lecą tam gdzie chcesz mimo że co jakiś czas się poruszasz ale to tak na prawdę nie jest tutaj ważne najważniejsze w tym jest zachowanie celownika który sobie skacze raz na gościa raz na ścianę po lewej raz po prawej a raz nawet na górze, mimo to i tak wszystkie strzały idą w tunel gdzie on pickuje, nawet rzekłbym że samo ci go namierza wręcz jego głowę - znów widoczne praktycznie są dwa różne celowniki, również jeden tam gdzie masz celownik a drugi tam gdzie lecą strzały, po czym w minucie (0:32) gdy jest większa ilośc graczy widocznych na twojej kamerze już kliknąłeś swój magiczny przycisk i celownik zachowuje się naturalnie, nie ma tutaj żadnych przeskoków tak jakbyś bał się, że przypadkiem nacelujesz innego z nich i tam polecą strzały a nie w tego którego chcesz. Wniosek tutaj jest jeden, używasz norecoil aby być pewnym że zabijesz buntujące się osoby, które potencjalnie mogą ci uciec zbyt daleko i nie dasz rady ich dogonić, a gdy jesteś pewny że zabijesz bo gracz nie wykonuje niebezpiecznych ruchów (czyt. np nie ma broni) to tego nie używasz. Również nie używasz w przypadku większej ilości osób w pobliżu (np. szeregu) w celu uniknięcia umyłkowego zabicia. To są tylko wybiórcze filmiki bo nie zamierzamy się tutaj więcej rozpisywać nad tak oczywistą sprawą. Głównym zarzutem jest tutaj norecoil, który jasno widać na załączonych filmach. "zobacz ile ja tu kul strzelam to jest tragiczne fullauto a ty to uważasz za spalone XDD" powodem tego jest oczywiście fakt, iż jakby to nie było tragiczne fullauto to byś został wyłapany zapewne znacznie szybciej a nie dopiero teraz, a myślę że nie jesteś aż tak głupi by chcieć się złapać bo mógłbyś wtedy lecieć na aimie więc sobie pomagałeś tylko w taki sposób. I od razu uprzedzę twoje tłumaczenia, że jakbyś miał aima to byś robił mase fk, bo to bzdury o których zapewne sam dobrze wiesz, teraz są dostępne takie cheaty że aim potrafi strzelać w głowy tylko tych na któtych wycelujesz. to już nie są czasy 1.6 gdzie strzelałeś gdzie popadnie wiec nie rób prosze z nas idiotów. a tak jeszcze podeślę filmik na yt jak działa troche lepszy norecoil od tego którego używasz. Celownik zarówno w przypadku twoim jak i tego filmiku skacze identycznie, z tym że twój na jakiś słabszych ustawieniach. PS: bo zapomniałem, odpal sobie ten film na yt najlepiej w jakieś prędkości 0,5 albo 0,25 bo skoro w tamtych filmach podesłanych przez Borówkę nie widzisz nic dziwnego to z twoim wzrokiem tutaj tym bardziej niczego nie dostrzeżesz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności