Skocz do zawartości

Kelul

Admin CS 2
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana Kelul w dniu 11 Grudnia

Użytkownicy przyznają Kelul punkty reputacji!

2 obserwujących

O Kelul

  • Urodziny 24.08.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    Kelul
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] 5v5
  • Lokacja
    Tarnobrzeg
  • SteamID64
    STEAM_1:0:30167307

Ostatnie wizyty

993 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kelul

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Młodociana Gwiazda Unikat
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

58

Reputacja

  1. Nie, to nie jest żart, czytając co piszesz mam wrażenie, że oglądamy zupełnie inne demka. Więc od początku na pierwszym demu przedstawione masz jak strzelasz normalnie. Jest do demko poglądowe. W demku nr 2 gdy więzień biegnie prosto i masz pewną sytuację do zabicia Twój celownik jest wtedy natualny i nie ma żadnych odskoków. Natomiast w demku nr 3 na samym początku do 9 sekundy widać jak gracz zaczyna Ci uciekać, jest już dosyć daleko i możesz mieć problem z oddaniem celnych strzałów dlatego klikasz jeden magiczny guziczek i wszyko leci dokładnie tam gdzie chcesz. (celownik masz w jednym miejscu a podczas strzelania fullauto przeskakuje sobie z jednego miejsca na drugie w taki sposób że jest ciągle na przeciwniku). Następnie w dalszej częsci tego nagrania (0:17) strzelasz w kolejnego rywala ale tym razem będąc w bezruchu celujesz na przeciwnika (co niezbyt ci wychodzi) celownik sobie skacze góra dół góra dół i nie nie jest to normalny spray jak to napisałeś. proponuję otworzyć to jeszcze raz i się przyjrzeć. Kolejny film nr 4 (0:06) zaczynasz strzelać full auto w zbuntowanego gracza masz na nim celownik mniej więcej w okolicach bioder a celownik przeskakuje sobie co przerwę w strzale w górę w okolice jego głowy tak aby cały czas namierzało przeciwnika i przypadkiem nie strzelać gdzieś indziej. (tu jeszcze raz powtórzę, sprzójrz na zachowanie celownika, w pewnych momentach widać nawet że są 2 celowniki jeden tam gdzie masz go faktycznie a drugi tam gdzie namierza go bez recoila) - jeśli tego nie widzisz to proponuję już teraz umówić się do okulisty bo zapewniam cię że w przyszłości będzie tylko gorzej. Film nr 5, chyba najciekawszy, (0:03) strzelasz do gościa po kilka kul jak jest wychylony i kule pięknie lecą tam gdzie chcesz mimo że co jakiś czas się poruszasz ale to tak na prawdę nie jest tutaj ważne najważniejsze w tym jest zachowanie celownika który sobie skacze raz na gościa raz na ścianę po lewej raz po prawej a raz nawet na górze, mimo to i tak wszystkie strzały idą w tunel gdzie on pickuje, nawet rzekłbym że samo ci go namierza wręcz jego głowę - znów widoczne praktycznie są dwa różne celowniki, również jeden tam gdzie masz celownik a drugi tam gdzie lecą strzały, po czym w minucie (0:32) gdy jest większa ilośc graczy widocznych na twojej kamerze już kliknąłeś swój magiczny przycisk i celownik zachowuje się naturalnie, nie ma tutaj żadnych przeskoków tak jakbyś bał się, że przypadkiem nacelujesz innego z nich i tam polecą strzały a nie w tego którego chcesz. Wniosek tutaj jest jeden, używasz norecoil aby być pewnym że zabijesz buntujące się osoby, które potencjalnie mogą ci uciec zbyt daleko i nie dasz rady ich dogonić, a gdy jesteś pewny że zabijesz bo gracz nie wykonuje niebezpiecznych ruchów (czyt. np nie ma broni) to tego nie używasz. Również nie używasz w przypadku większej ilości osób w pobliżu (np. szeregu) w celu uniknięcia umyłkowego zabicia. To są tylko wybiórcze filmiki bo nie zamierzamy się tutaj więcej rozpisywać nad tak oczywistą sprawą. Głównym zarzutem jest tutaj norecoil, który jasno widać na załączonych filmach. "zobacz ile ja tu kul strzelam to jest tragiczne fullauto a ty to uważasz za spalone XDD" powodem tego jest oczywiście fakt, iż jakby to nie było tragiczne fullauto to byś został wyłapany zapewne znacznie szybciej a nie dopiero teraz, a myślę że nie jesteś aż tak głupi by chcieć się złapać bo mógłbyś wtedy lecieć na aimie więc sobie pomagałeś tylko w taki sposób. I od razu uprzedzę twoje tłumaczenia, że jakbyś miał aima to byś robił mase fk, bo to bzdury o których zapewne sam dobrze wiesz, teraz są dostępne takie cheaty że aim potrafi strzelać w głowy tylko tych na któtych wycelujesz. to już nie są czasy 1.6 gdzie strzelałeś gdzie popadnie wiec nie rób prosze z nas idiotów. a tak jeszcze podeślę filmik na yt jak działa troche lepszy norecoil od tego którego używasz. Celownik zarówno w przypadku twoim jak i tego filmiku skacze identycznie, z tym że twój na jakiś słabszych ustawieniach. PS: bo zapomniałem, odpal sobie ten film na yt najlepiej w jakieś prędkości 0,5 albo 0,25 bo skoro w tamtych filmach podesłanych przez Borówkę nie widzisz nic dziwnego to z twoim wzrokiem tutaj tym bardziej niczego nie dostrzeżesz
  2. Troche to wszystko naciągane, Ban na 20h moze i faktycznie masz ale nie wiadomo za co tak na prawdę to dostaliście, dodatkowo znalazłem Twoje głowne konto na którym masz VACa, Do tego przyznajesz się ze sobie podpowiadacie co jest zabronione, i ban za wh poleciał nie tylko za tą jedną akcję a za kilka w których dokładnie wiedziałeś gdzie znajduje się przeciwnik nawet jeśli on nie zrobił zadnego kroku itp. No i do tego gra na nowym koncie, bez prime itp. zostawiam do do rozpatrzenia.
  3. Zostałeś zbanowany na serwerze z powodu grania na Cheatach (Aimlock) Sprawdziłem jedną mapę na której celowo nie wchodziłem na spec żeby później ją rozpisać. Mapa de_ravine Link do pobrania mapy: https://files.fm/u/h3zbfhrcdt WAŻNE : praktycznie wszystkie minuty podejrzanych akcji należy oglądać w prędkości odtwarzania 1/4 aby lepiej zobaczyć aimlocka. Runda 3 - 1:48 ani jeden strzał nie był w głowę a weszły 2HS 1:53 celownik przez ścianę na przeciwnika i ponownie celownik na tułów a wchodzą 2x HS Runda 4 - 2:21 znów w biegu strzela w głowę Runda 5 - Rzuca granat idealnie w Ryu'a chociaż o nim nie wiedział a potem 4:01 słyszy że plantuje ostatni żywy przeciwnik z jego prawej strony a udaje że szuka go z lewej strony po czym i tak go znajduje i znów w biegu trafia mu w głowę. Runda 6 - 4:43 celownikem leci po modelu gracza za ścianą a 4:44 celuje mu w ciało i zabija w głowę 4:52 w ogóle nie boi się że przeciwnik wyjdzie mu od tyłu bo dokładnie go widzi przez ścianę Runda 8 - 6:16 nie zatrzymuje się ale trafia idealnie 2 strzały w głowę Runda 9 - 7:14 biegnie już wiedząc gdzie jest przeciwnik 7:22 w pełnym biegu celownik na klatce a zabija w głowę 7:34 celownik nie jest nawet na przeciwnika a trafia 2x głowę Runda 10 - 8:00 pewne wyjście na BS bo wie gdzie są rywale, kieruje się prosto na przeciwnika 8:09 celownik na lewo od przeciwnika a ten ginie 8:33 idzie na shift celuje w głowę i w pełnym biegu bez zatrzymywania się trafia 2x HS Runda 13 - 11:34 - w ogóle się nie zatrzymuje tylko w pełnym biegu trafia większość pocisków w przeciwnika Runda 14 - 12:05 celownik na ciało a zabija w głowę 12:11 będąc w ruchu znów idealny strzał w głowę 12:27 celownik nie jest na głowie a trafia w HS Runda 15 - 12:48 dostaje flash, idealnie biega na fleshu po czym w 12:54 wybiegając trafia 2x przeciwnika z SCARA raz w ciało a drugim razem w głowę (znów się nie zatrzymał tylko był w ruchu a strzały były precyzyjne) Runda 16 - 13:57 widzi model Blixa przez ścianę więc rzuca mu granat po czym się chowa za ścianę aby za chwilę wychylić z prefirę w głowę Runda 17 - 15:01 idealnie wie że tutaj będzie przeciwnik i wcelowuje się mu w głowę Runda 18 - 16:00 idzie tędy na pewniaka chociaż przez 10 rund tu nie szedł a jak zbliża się do przeciwnika to nagle zwalnia i w 16:09 celownik wost na głowę przeciwnika i 2 szybkie bezbłędne HS Runda 19 - 16:51 wcelowany przez ścianę w model gracza i wyjście z prefire a po chwili przeskakuje celownik na wychodzącego kolejnmego i w biegu niecelując w głowę trafia i tak w HS Runda 21 - 17:55 wie dokładnie gdzie są rywale i wychyla po kolei na każdego z nich (3 wrogów) strzelając każdemu głowy (łącznie 5HS z czego 4 były w ruchu na full auto) Runda 22 - 18:56 widzi 3 rywali za ścianą rzuca im granat i chowa się za ścianą (dopiero w momencie wyjęcia granatu ich mógł usłyszeć a i tak był gotowy go tam wrzucić) a w 19:04 celownik jest obok głowy Grochówki ale mimo to i tak obrywa on w głowę Runda 23 - 19:59 celownik obok a gracz ginie w HS po czym pewne wychylenie na kolejnego rywala i frag w HS Runda 25 - 21:25 pierwszy strzał obok głowy ale trafia w HS (drugi strzał wyglądał już bardziej wiarygodnie ale nie powiedziane że jest czysty) 21:28 celownik na nogi a gracz ginie w głowę (Xtrii), a drugi przeciwnik - celownik obok i też ginie w głowę (kucał w miejscu bez żadnego ruchu) Runda 26 - 22:20 ustawia się z granatem ale rzuca go dopiero jak gracz podchodzi (za ścianą) po 5 sekundach go dojeżdża i celownik leci za nim przez ścianę po czym jak go dogania celownik ma na ciele a i tak trafia w HS 22:58 insta HS w biegu Runda 27 - 23:24 mimo że przebiegają mu sojusznicy on i tak trafia w głowę mimo że tam nie celuje Runda 28 - 24:14 celownik przeskakuje z modelu na model drugiego przeciwnika przez ścianę, do 24:26 ciągle czeka na tego przeciwnika którego widział przez ścianę i trafia mu w HS Runda 29 - 24:49 wybiega wcelowany i na full fleshu trafia idealnie 2 razy w głowę rywala. Ogólnie powyższe sytuacje dostarczają wystarczających dowodów, że nie gracz uczciwie i zapewne oprócz tego posiadasz jeszcze WH bądź inne wspomagacze i nie trzeba rozpisywać kolejnych map. Ponadto bardzo ciekawe jest, że gdy wchodziłem na niewidocznym żeby cię poobserwować wtedy nagle szło ci bardzo słabo i miałeś problemy nawet z zabiciem w plecy przeciwnika a tak to dałeś radę zrobić nawet statystyki 20-0, owa sytuacja nie miała miejsca jednokrotnie ale dokładnie 5 razy na 5ciu różnych mapach w ciągu ostatnich 2 dni gdy cię obserwowałem. Świadczy to o tym że wyświetlało ci się że jesteś obserwowany i wtedy wyłączałeś cheaty. Pisanie że konto posiada status prime nie oznacza że nie da się na tym koncie cheatować więc nie rozumiem po co nam ta informacja. Według informacji z faceit konto zostało zbanowane za smurfing a więc najprawdopodobnie ktoś chciał się pozbyć tego konta bo nie mógł już na nim grac faceitów i je sprzedał a ty je kupiłeś i dlatego posiada to konto taką ilość przegranych godzin : https://faceitfinder.com/profile/76561199410168622 Ogólna ocena twojej gry: starałeś się dosyć dobrze ukrywać ale śmierdziałeś każdemu i powyższe demko o tym świadczy. Pozdro
  4. Kelul

    Cheat Arek

    Twój nick: Kelul Nick podejrzanego*: Arek Rodzaj cheata*: WH/Aim ON/OFF IP /Nazwa serwera: SUPER MOCE 5vs5 SID Podejrzanego: STEAM_1:1:614011963 http://steamcommunity.com/profiles/76561199188289655 Mapa Vertigo link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1gXIWqBe4L_TBV2liCfMgmoglI6uOZxQD/view?usp=sharing Rudna 3 - 0:59 trzęsie się celownik 1:04 znów się trzęsie celownik 1:15 Idealnie biegnie tam gdzie jest przeciwnik po czym jebie HS bez celowania następnie biegnie dokładnie tam gdzie jest ostatni żyjący przeciwnik Runda 5 - Freezee time - przy każdej zmianie broni celownik trzęsie się jakby miał delire po tygodniowym chlaniu, ogólnie cały czas tak ma w każdej rundzie a najciekawsze jest to że tylko jemu się tak trzęsie i nikomu innemu. Runda 9 - 9:08 W ogóle się nie skupia na tym czy ktoś wychyli się na niego tylko przez 15 sekund cały czas patrzy przez ścianę na dwóch przeciwników którzy mają w ręce granaty i w momencie ich rzucania idealnie się chowa aby nimi nie dostać, wie że nikogo na blisko nie ma. 9:20 leci celownikiem po modelu wroga przez ścianę. Runda 12 - 12:45 znów podąrza celownikiem za graczem przez ściany. Runda 16 - 17:14 wybiega wcelowany w przeciwnika (mógł go usłyszeć) a następnie jak go zabił wbiega na pewniaka na BS i w 17:17 znów idealnie się wcelowuje przez ścianę w przeciwnika. Runda 17 - od 19:20 do 19:37 czeka na przeciwników o których nie mógł wiedzieć bo przeszli przez smoke, aczkolwiek Areczek dokładnie o nich wiedział i na nich czekał. Runda 20 - 21:06 na spokojnie rzuca sobie flesze bo wie że nikt mu z mida nie wychyli bo nikogo tam nie ma, wcześniej się tam wcelowywał jak ktoś był na midzie... Runda 21 - 22:21 leci na pewniaka na mid i celuje przez ścianę w przeciwnika. Runda 22 - 22:55 wytchodzi na mid wcelowuje się bo widzi że podchodzi przeciwnik na cicho a gdy tamten się zatrzymuje i zaczyna cofać z umiejętnością Ciche Kroki ten od razu przestaje tam celować i biegnie na pewniaka dalej.. Runda 24 - Cała runda jest bardzo w chuj śmierdząca proponuję każdemu zainteresowanemu obejrzeć. a z ciekawszych sytuacji to: 25:25 biega i wali noscope następnie 25:30 wybiega i daje pizdę ze scouta bez celownika i za chwilę wcelowuje się przez ściane w przeciwnika i oddaje w niego strzał (nie miał w tej rundzie serwerowego WH) Runda 25 - 26:19 Kątem oka zobaczył porzeciwnika przez ścianę (ciche kroki) i od razu na niego wychyla i go zabija Ogólnie co do gry Arka uważam, że nie ogarnia za bardzo csa, robi głupie błędy itp. Ma w chuj śmierdzących akcji ale tylko wtedy gdy nikt go nie obserwuje. Ewidentnie gra na cheatach ON/OFF. Dużo osób mu mówi że jest odjebany na serwerze przez mikrofon i wtedy nagle przestaje mu iść a tak to co jakiś czas napierdala prefire i HS ze scouta bez celowania, czasem nawet przez ścianę albo przez smoke.. W szczególności nie podoba mi się ten ciągle trzęsący celownik jak gra ze scoutem.. Uważam że powyższe sytuacje dowodzą że jest odpalony. # CHEATER, pozdro
  5. ja Ci pomogę w taki sposób aby nie marnować ani Twojego ani innych czasu
  6. Kelul

    WH Zawijam

    A tutaj jeszcze wycinek statusu z konsoli
  7. Kelul

    WH Zawijam

    Twój nick: Kelul Nick podejrzanego*: ★ 𝘇𝗮𝘄𝗶𝗷𝗮𝗺 Rodzaj cheata*: WH IP /Nazwa serwera: SUPER MOCE 5vs5 SID Podejrzanego: STEAM_0:0:755018673 [76561199470303074] Steam A więc zacznijmy od 1 mapy jaką jest inferno link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1Uj_Tb5kOqWV2f1F_qX1Z9i-SVGOg3efM/view?usp=drive_link Runda 2 - Biegnie na mid widzi że wszyscy pobiegni na banan to od razu pobiegł na B patrząc przez ścianę czy nikt nie wraca (nie patrzy nawet na resp CT czy ktoś się nie tepną tylko ciągle leci celownikiem przez ścianę) Runda 5 - Wybiega na mid z prefire na Nikox112 mając natychmiastowe zabójstwo, 2:51 - wyciąga granat żeby rzucić na CadianaZ na 2gim midzie ale jak on zginął to od razu wie że nic więcej tam nie będzie i rzuca go tam gdzie widzi fragi na rampie. Runda 6 - Słyszy TP na swój resp odwraca się i chciał go zabić wychodząc zza ściany idealnie wcelowanym w niego, następnie na midzie wcelowanie w rampę i machanie celownikiem zgodnie z ruchem przeciwnika, a gdy przeciwnik poszedł banan to od razu wyłączył scope bo wie że tam już nikt nie wychyli. Runda 8 - Idealne wcelowanie się na bananie w miejsce gdzie będzie przeciwnik (NoName) oraz za chwilkę na mida ta sama sytuacja (Sayed) od razu patrzy w lewo a nie wie czy nie wyjdzie mu z prawej (nie słyszał żadnego kroku) Runda 9 - 8:14 do 8:21 idealnie celuje przez ścianę w model przeciwnika (djcegła) Runda 10 - Pewne wychylenie na banana bez rzadnego granata bo wie że nikogo nie ma (wcześniej rzucał granaty jak ktoś tam był), dopiero wychylenie pewne na rampę (słyszał ale i tak wcelowany idealnie) Runda 11 - Pewne wychylenie na mid i danie heada po czym w 10:40 leci po modelu przez ścianę (Sayed) Runda 12 - 11:24 wskoczenie do szczura i od razu zoom na gościa który jest na apartach za drzwiami (nie widzi ani nie słyszy go) (celuje w gracza Sayed) - Prefire śmierdzące wh Runda 13 - 13:10 zawsze wychylał na auto ale tym razem biegł i zaczyna się cofać po czym wcelował się w wbiegającego na niego na cichych krokach przeciwnika - ciekawe bardzo.. Runda 14 - 14:31 wchodzi w smoke i celuje cały czas w model przeciwnika (nawet oddaje 2 strzały ale rywal jest za ścianą) Mapa numer 2 to Nuke jednak podejrzany dołączył dopiero w 21 rundzie. link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1hb_oUpzaBCr8zJjvnAh7UVNzpqhgCmmk/view?usp=drive_link Runda 22 - 27:50 rzuca molo na gniazdo po czym i tak wcelowany wychodzi w model przeciwnika i go zabija Runda 23 - Wie że gośćma mały model to od razu ucieka z dworu żeby nie zginąć po czym wskakuje na silos i w 29:10 leci po małym modelu przez ścianę celownikiem następnie 29:21 celuje przez ścianę po modelu gracza Sayed Runda 24 - Biegnie na pewniaka dworem z fleshem w ręce i wrzuca go do maina żeby zabić gościa po czym w 30:19 wcelowuje się przez ścianę w przeciwnika i na niego wychyla wcelowany w głowę, następnie próba wrzucenia flesha na gniazdo (miał natychmiastowe) bo wie że tam są pozostali przeciwnicy. Mapa numer 3 to również nuke link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1PNfl4m0sgBfxDmWYkUrfhDU3kRh84FJV/view?usp=drive_link Runda 2 - 0:38 wyjście drzwiami i wcelowanie się od razu w main po czym patrzy od razu na kolejnego przeciwnika (Janusz) nie sprawdzając przy trym nic innego na BS Runda 4 - Czeka aż przeciwnik wejdzie mu w celownik, a po 2 fragach robi perfidne prefire na graczu Nikox112 Runda 6 - Zginął od flesha ale jakoś dziwnie trzęsie się mu celownik (podobna sytuacja na mapie nr 4 w kilku rundach - już tego nie opisywałem) Runda 7 - 5:22 Celuje przez ścianę i wychyla na wroga (Janusz) po czym skacze jak małpa bo wie że nic więcej nie ma na BS. Runda 11 - W tej rundzie wiedział wszystko bo miał serwerowe WH więc nie trzeba było się kryć. Runda 13 - 11:09 Gość po drabinie wchodzi po cichu a ten odpala zoom w momencie jak ten wszedł i od razu w niego celuje (nie mógł go usłyszeć) Runda 15 - Patrzy perfidnie na outside i wychyla dokładnie wtedy gdy przeciwnicy się schowają, ustawia się i czeka tak wcelowany w pozycję z której wyjdą. Runda 16 - 13:49 stoi wcelowany w normalny model przeciwnika bo go widział po czym podchodzi powoli przeciwnik nr 2 z małym modelem postaci a on od razu zjeżdża celownikiem w dół żeby zabić małego. - śmieszne 14:06 na pewniaka wybiega wcelowany w łeb ostatniego żyjącego gracza. Runda 17 - Pewny dojazd do lobby bez sprawdzania pozycji bo wie że nikogo tam nie będzie i dalej na pełnej na rampe ta sama sytuacja, dopiero jak wychylał na gościa to na powoli.. Runda 18 - Idealnie się wcelowuje z AWP 2razy po czym jedzie celownikiem po modelu wroga z deaglem w ręce a ten jest za smokem następnie odwraca się i czeka wcelowany w main bo wie że gość jest blisko i zaraz się wychyli... Runda 19 - 16:44 Wcelowuje się w przeciwnika który ma już wychylić a gdy tamten na shift zaczyna cofać to on od razu odpuszcza pozycję, obiega i wcelowuje się idelanie w pozostałych przeciwników.. Runda 20 - 17:44 W bardzo ciekawy sposób obchodził gracza w kurniku, gdy ten patrzył w jego stronęto nie wychylał a jak tylko się odwrócił to od razu wyszedł na niego celując przez ścianę w jego model. Runda 21 - Dokładnie wię że wyjdzie przeciwnik z prawej, celownik już na jego głowie a następnie wychylenie wprost na głowę przeciwnika stojącego na środku outsida w niestandardowej pozycji. Runda 22 - 19:05 Jak zginęli przeciwnicy to od razu patrzy przez ścianę nisko w model kurczaka (chociaż go wcześniej nie widział i nie wiedział kto to podbiega a mimo to celownik nie jest w domyślej pozycji tylko skierowany zdecydowanie w dół) Runda 23 - 20:00 Sprzedał się bo cały czas celuje idealnie w przeciwnika pomimo że jest w smoku i zaczyna w niego strzelać a tamten był za ścianą. Mapa numer 4 to dust2 link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1oNaHpPAQl8OKpo4GLrIEwYqcqmht74Lk/view?usp=drive_link Runda 2 - 0:30 od razu prefire na mid zanim chłop wychylił. Runda 3 - 1:34 wychyla już wcelowany w gościa (nie sprawdzając BSa), 1:48 Wychyla kolejny raz wcelowany przez ścianę (nie widział go ani nie słyszał) Runda 4 - 1:44 idealny peak na głowę przeciwnika po czym rzucony granat na mida w kure i ucieka (bo tak zginął w pierwszej rundzie) po czym od razu wcelowany w wychylającego wroga na longu (Janusza) Runda 5 - 4:15 Jedzie celownikiem przez ścianę za przesuwającym się wrogiem Runda 10 - 9:45 rzuca granat na mid dopiero jak wróg tam podbiega (nie może go usłyszeć) i od razu jak wychyla to jest wcelowany w jego głowę. Runda 11 - Wchodzi na BS B bez żadnych granatów (jak wcześniej ktoś tam był to rzucał granaty) i od razu wcelowuje się na mida w kierunku przeciwnika, niczego przy tym na BS nie sprawdzając. Po zabiciu przeciwnika na midzie wiedziałem że jest na B i postanowiłem sprawdzić czy wychyli się na mida. Schowałem się za bramą i grzecznie na niego czekałem, on również czekał wcelowany w bramę aż ja wychylę chyba z 20 sekund po czym wiedząc że jestem za bramą postanowić pobiec na A ale przez Trupa - bardzo ciekawe to było. Runda 12 - 13:02 Biegnąc przez trupa patrzy przez ściane w stronę mida gdzie są przeciwnicy. Runda 14 - 14:50 wybiega z prefire na rywala Runda 15 - 15:16 wychodzi na mid patrząc przez ścianę w przeciwnika Runda 16 - 15:55 widzi niewidki??? 16:03 znów idealne strzały w niewidkę??? Runda 17 - Chce iść na A ale odwrócił się i zobaczył że ktoś na szybkości biegnie na B to od razu tam biegnie po czym bez najmniejszego problemu go zabija.. 17:45 cały czas wie gdzie jest przeciwnik i ciągle go śledzi celownikiem. Runda 18 - 18:35 Powoli sobie podchodzi i w momencie gdy przeciwnik przestał patrzeć wychodzi longiem Runda 20 - 20:42 Gość biegnie na cichych krokach i w momencie jak ma wybiegać ten odpala zoom i w idealnym momencie peeaku go zabija. Runda 21 - 21:53 Wbiega w smoke i od razu celownik jedzie na przeciwnika Runda 22 - 22:52 Celuje przez ścianę w rywala a po chwili w kolejnego 23:06 znów idealnie wcelowany w rywala 23:15 i znów to samo Runda 23 - Tepnął się na resp wroga, zaczyna gonić rywali po czym się obraca żeby spawdzić czy nikt z przeciwników się z drugiej strony nie wraca w jego kierunku a jak się upewnił to nadal goni rywali w stronę A 24:10 celownik podąrza za rywalem (Yahikooo) Runda 25 - 26:35 biegnie na long, widzi że nikogo przed nim nie ma bo poszli w kierunku mida to rzuca flesha górą w ich kierunku po czym za nimi biegnie, wychyla się na mid i sprawdza przez ścianę który przeciwnik się wychyli i w niego się wcelowuje. 26:46 Wie że wychyli i czeka na niego 26:53 wie że ktoś jest na gali i dlatego rzuca tam molo (nikt tamtego przeciwnika nie widział ani nie słyszał) # CHEATER, pozdro
  8. a nie bo ja @ set1337 wywołany do tablicy
  9. Twój nick: Kelul [CSC] Twoje SteamID: STEAM_1:0:30167307 [Client] 7 14:15 8 0 active 786432 'Kelul [CSC] Nick osoby, której przekazujesz: Ryuu Steam ID osoby, której dajesz: [Client] 5 13:35 11 0 active 786432 '°Ryuuރ [CSC] https://steamcommunity.com/id/ryuukizaki/ Ilość przeniesień: 1 Data: 23.02.2024
  10. Nikt nie ma problemu z tym ze wywala kogoś z serwera (chyba ze brak vipa i full serwer) ale to w takim przypatku wystarczy kupic vipa za smieszne pieniądze. a jeśli nadal wywala to proponuje zreinstalowac csa lub zrobic spojnosc plikow, jesli błąd nadal występuje to zmiana komputera pomaga XD
  11. Niestety taka zmiana o które mówisz wejdzie w życie w najbliższym czasie, jednakże uważam bardzo podobnie jak Set, że jeśli jeśli ginie ktoś od 2 granatów rzuconych w przeciągu kilku sekund to raczej zginie raz a a za drugim razem albo chwilkę przeczeka albo pójdzie w inne miejsce (wiadomo że jak jest więcej amadeuszy to tych miejsc narażonych jest znacznie więcej jednak zawsze można chwilę odczekać a tym granatem wcale nie jest tak ładwo rzucić w ciemno aby kogoś trafić) Podobnie jest z każdą klasą której jest więcej na serwerze i od zawsze tak było więc narzekanie zawsze było i będzie a to nie znaczy że od razu trzeba daną klasę nerfić, przykład chodź by z teraz już jest sporo E. Komandosów czy E. Snajperów i zaś się powoli zaczynają narzekania na te klasy.
  12. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1207394 ilość godzin: 10+ Dzień: 06/07 Nagroda: przeniesienie Nick: Kelul [CSC] SteamID: STEAM_1:0:30167307
  13. Twój nick: Kelul [CSC] Twoje SteamID: STEAM_1:0:30167307 Nick osoby, której przekazujesz: Literally him. (KRR) Steam ID osoby, której dajesz: STEAM_1:0:95381893 Ilość przeniesień: 1 Data: 07.07.2023
  14. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1207394 ilość godzin: 9+ Dzień: 04/07 Nagroda: SKIN Nick: Kelul [CSC] SteamID: STEAM_1:0:30167307
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności