Skocz do zawartości

Kelul

Admin CS 2
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana Kelul w dniu 26 Września

Użytkownicy przyznają Kelul punkty reputacji!

2 obserwujących

O Kelul

  • Urodziny 24.08.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    Kelul
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] 5v5
  • Lokacja
    Tarnobrzeg
  • SteamID64
    STEAM_1:0:30167307

Ostatnie wizyty

958 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kelul

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Młodociana Gwiazda Unikat
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

55

Reputacja

  1. Zostałeś zbanowany na serwerze z powodu grania na Cheatach (Aimlock) Sprawdziłem jedną mapę na której celowo nie wchodziłem na spec żeby później ją rozpisać. Mapa de_ravine Link do pobrania mapy: https://files.fm/u/h3zbfhrcdt WAŻNE : praktycznie wszystkie minuty podejrzanych akcji należy oglądać w prędkości odtwarzania 1/4 aby lepiej zobaczyć aimlocka. Runda 3 - 1:48 ani jeden strzał nie był w głowę a weszły 2HS 1:53 celownik przez ścianę na przeciwnika i ponownie celownik na tułów a wchodzą 2x HS Runda 4 - 2:21 znów w biegu strzela w głowę Runda 5 - Rzuca granat idealnie w Ryu'a chociaż o nim nie wiedział a potem 4:01 słyszy że plantuje ostatni żywy przeciwnik z jego prawej strony a udaje że szuka go z lewej strony po czym i tak go znajduje i znów w biegu trafia mu w głowę. Runda 6 - 4:43 celownikem leci po modelu gracza za ścianą a 4:44 celuje mu w ciało i zabija w głowę 4:52 w ogóle nie boi się że przeciwnik wyjdzie mu od tyłu bo dokładnie go widzi przez ścianę Runda 8 - 6:16 nie zatrzymuje się ale trafia idealnie 2 strzały w głowę Runda 9 - 7:14 biegnie już wiedząc gdzie jest przeciwnik 7:22 w pełnym biegu celownik na klatce a zabija w głowę 7:34 celownik nie jest nawet na przeciwnika a trafia 2x głowę Runda 10 - 8:00 pewne wyjście na BS bo wie gdzie są rywale, kieruje się prosto na przeciwnika 8:09 celownik na lewo od przeciwnika a ten ginie 8:33 idzie na shift celuje w głowę i w pełnym biegu bez zatrzymywania się trafia 2x HS Runda 13 - 11:34 - w ogóle się nie zatrzymuje tylko w pełnym biegu trafia większość pocisków w przeciwnika Runda 14 - 12:05 celownik na ciało a zabija w głowę 12:11 będąc w ruchu znów idealny strzał w głowę 12:27 celownik nie jest na głowie a trafia w HS Runda 15 - 12:48 dostaje flash, idealnie biega na fleshu po czym w 12:54 wybiegając trafia 2x przeciwnika z SCARA raz w ciało a drugim razem w głowę (znów się nie zatrzymał tylko był w ruchu a strzały były precyzyjne) Runda 16 - 13:57 widzi model Blixa przez ścianę więc rzuca mu granat po czym się chowa za ścianę aby za chwilę wychylić z prefirę w głowę Runda 17 - 15:01 idealnie wie że tutaj będzie przeciwnik i wcelowuje się mu w głowę Runda 18 - 16:00 idzie tędy na pewniaka chociaż przez 10 rund tu nie szedł a jak zbliża się do przeciwnika to nagle zwalnia i w 16:09 celownik wost na głowę przeciwnika i 2 szybkie bezbłędne HS Runda 19 - 16:51 wcelowany przez ścianę w model gracza i wyjście z prefire a po chwili przeskakuje celownik na wychodzącego kolejnmego i w biegu niecelując w głowę trafia i tak w HS Runda 21 - 17:55 wie dokładnie gdzie są rywale i wychyla po kolei na każdego z nich (3 wrogów) strzelając każdemu głowy (łącznie 5HS z czego 4 były w ruchu na full auto) Runda 22 - 18:56 widzi 3 rywali za ścianą rzuca im granat i chowa się za ścianą (dopiero w momencie wyjęcia granatu ich mógł usłyszeć a i tak był gotowy go tam wrzucić) a w 19:04 celownik jest obok głowy Grochówki ale mimo to i tak obrywa on w głowę Runda 23 - 19:59 celownik obok a gracz ginie w HS po czym pewne wychylenie na kolejnego rywala i frag w HS Runda 25 - 21:25 pierwszy strzał obok głowy ale trafia w HS (drugi strzał wyglądał już bardziej wiarygodnie ale nie powiedziane że jest czysty) 21:28 celownik na nogi a gracz ginie w głowę (Xtrii), a drugi przeciwnik - celownik obok i też ginie w głowę (kucał w miejscu bez żadnego ruchu) Runda 26 - 22:20 ustawia się z granatem ale rzuca go dopiero jak gracz podchodzi (za ścianą) po 5 sekundach go dojeżdża i celownik leci za nim przez ścianę po czym jak go dogania celownik ma na ciele a i tak trafia w HS 22:58 insta HS w biegu Runda 27 - 23:24 mimo że przebiegają mu sojusznicy on i tak trafia w głowę mimo że tam nie celuje Runda 28 - 24:14 celownik przeskakuje z modelu na model drugiego przeciwnika przez ścianę, do 24:26 ciągle czeka na tego przeciwnika którego widział przez ścianę i trafia mu w HS Runda 29 - 24:49 wybiega wcelowany i na full fleshu trafia idealnie 2 razy w głowę rywala. Ogólnie powyższe sytuacje dostarczają wystarczających dowodów, że nie gracz uczciwie i zapewne oprócz tego posiadasz jeszcze WH bądź inne wspomagacze i nie trzeba rozpisywać kolejnych map. Ponadto bardzo ciekawe jest, że gdy wchodziłem na niewidocznym żeby cię poobserwować wtedy nagle szło ci bardzo słabo i miałeś problemy nawet z zabiciem w plecy przeciwnika a tak to dałeś radę zrobić nawet statystyki 20-0, owa sytuacja nie miała miejsca jednokrotnie ale dokładnie 5 razy na 5ciu różnych mapach w ciągu ostatnich 2 dni gdy cię obserwowałem. Świadczy to o tym że wyświetlało ci się że jesteś obserwowany i wtedy wyłączałeś cheaty. Pisanie że konto posiada status prime nie oznacza że nie da się na tym koncie cheatować więc nie rozumiem po co nam ta informacja. Według informacji z faceit konto zostało zbanowane za smurfing a więc najprawdopodobnie ktoś chciał się pozbyć tego konta bo nie mógł już na nim grac faceitów i je sprzedał a ty je kupiłeś i dlatego posiada to konto taką ilość przegranych godzin : https://faceitfinder.com/profile/76561199410168622 Ogólna ocena twojej gry: starałeś się dosyć dobrze ukrywać ale śmierdziałeś każdemu i powyższe demko o tym świadczy. Pozdro
  2. Kelul

    Cheat Arek

    Twój nick: Kelul Nick podejrzanego*: Arek Rodzaj cheata*: WH/Aim ON/OFF IP /Nazwa serwera: SUPER MOCE 5vs5 SID Podejrzanego: STEAM_1:1:614011963 http://steamcommunity.com/profiles/76561199188289655 Mapa Vertigo link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1gXIWqBe4L_TBV2liCfMgmoglI6uOZxQD/view?usp=sharing Rudna 3 - 0:59 trzęsie się celownik 1:04 znów się trzęsie celownik 1:15 Idealnie biegnie tam gdzie jest przeciwnik po czym jebie HS bez celowania następnie biegnie dokładnie tam gdzie jest ostatni żyjący przeciwnik Runda 5 - Freezee time - przy każdej zmianie broni celownik trzęsie się jakby miał delire po tygodniowym chlaniu, ogólnie cały czas tak ma w każdej rundzie a najciekawsze jest to że tylko jemu się tak trzęsie i nikomu innemu. Runda 9 - 9:08 W ogóle się nie skupia na tym czy ktoś wychyli się na niego tylko przez 15 sekund cały czas patrzy przez ścianę na dwóch przeciwników którzy mają w ręce granaty i w momencie ich rzucania idealnie się chowa aby nimi nie dostać, wie że nikogo na blisko nie ma. 9:20 leci celownikiem po modelu wroga przez ścianę. Runda 12 - 12:45 znów podąrza celownikiem za graczem przez ściany. Runda 16 - 17:14 wybiega wcelowany w przeciwnika (mógł go usłyszeć) a następnie jak go zabił wbiega na pewniaka na BS i w 17:17 znów idealnie się wcelowuje przez ścianę w przeciwnika. Runda 17 - od 19:20 do 19:37 czeka na przeciwników o których nie mógł wiedzieć bo przeszli przez smoke, aczkolwiek Areczek dokładnie o nich wiedział i na nich czekał. Runda 20 - 21:06 na spokojnie rzuca sobie flesze bo wie że nikt mu z mida nie wychyli bo nikogo tam nie ma, wcześniej się tam wcelowywał jak ktoś był na midzie... Runda 21 - 22:21 leci na pewniaka na mid i celuje przez ścianę w przeciwnika. Runda 22 - 22:55 wytchodzi na mid wcelowuje się bo widzi że podchodzi przeciwnik na cicho a gdy tamten się zatrzymuje i zaczyna cofać z umiejętnością Ciche Kroki ten od razu przestaje tam celować i biegnie na pewniaka dalej.. Runda 24 - Cała runda jest bardzo w chuj śmierdząca proponuję każdemu zainteresowanemu obejrzeć. a z ciekawszych sytuacji to: 25:25 biega i wali noscope następnie 25:30 wybiega i daje pizdę ze scouta bez celownika i za chwilę wcelowuje się przez ściane w przeciwnika i oddaje w niego strzał (nie miał w tej rundzie serwerowego WH) Runda 25 - 26:19 Kątem oka zobaczył porzeciwnika przez ścianę (ciche kroki) i od razu na niego wychyla i go zabija Ogólnie co do gry Arka uważam, że nie ogarnia za bardzo csa, robi głupie błędy itp. Ma w chuj śmierdzących akcji ale tylko wtedy gdy nikt go nie obserwuje. Ewidentnie gra na cheatach ON/OFF. Dużo osób mu mówi że jest odjebany na serwerze przez mikrofon i wtedy nagle przestaje mu iść a tak to co jakiś czas napierdala prefire i HS ze scouta bez celowania, czasem nawet przez ścianę albo przez smoke.. W szczególności nie podoba mi się ten ciągle trzęsący celownik jak gra ze scoutem.. Uważam że powyższe sytuacje dowodzą że jest odpalony. # CHEATER, pozdro
  3. ja Ci pomogę w taki sposób aby nie marnować ani Twojego ani innych czasu
  4. Kelul

    WH Zawijam

    A tutaj jeszcze wycinek statusu z konsoli
  5. Kelul

    WH Zawijam

    Twój nick: Kelul Nick podejrzanego*: ★ 𝘇𝗮𝘄𝗶𝗷𝗮𝗺 Rodzaj cheata*: WH IP /Nazwa serwera: SUPER MOCE 5vs5 SID Podejrzanego: STEAM_0:0:755018673 [76561199470303074] Steam A więc zacznijmy od 1 mapy jaką jest inferno link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1Uj_Tb5kOqWV2f1F_qX1Z9i-SVGOg3efM/view?usp=drive_link Runda 2 - Biegnie na mid widzi że wszyscy pobiegni na banan to od razu pobiegł na B patrząc przez ścianę czy nikt nie wraca (nie patrzy nawet na resp CT czy ktoś się nie tepną tylko ciągle leci celownikiem przez ścianę) Runda 5 - Wybiega na mid z prefire na Nikox112 mając natychmiastowe zabójstwo, 2:51 - wyciąga granat żeby rzucić na CadianaZ na 2gim midzie ale jak on zginął to od razu wie że nic więcej tam nie będzie i rzuca go tam gdzie widzi fragi na rampie. Runda 6 - Słyszy TP na swój resp odwraca się i chciał go zabić wychodząc zza ściany idealnie wcelowanym w niego, następnie na midzie wcelowanie w rampę i machanie celownikiem zgodnie z ruchem przeciwnika, a gdy przeciwnik poszedł banan to od razu wyłączył scope bo wie że tam już nikt nie wychyli. Runda 8 - Idealne wcelowanie się na bananie w miejsce gdzie będzie przeciwnik (NoName) oraz za chwilkę na mida ta sama sytuacja (Sayed) od razu patrzy w lewo a nie wie czy nie wyjdzie mu z prawej (nie słyszał żadnego kroku) Runda 9 - 8:14 do 8:21 idealnie celuje przez ścianę w model przeciwnika (djcegła) Runda 10 - Pewne wychylenie na banana bez rzadnego granata bo wie że nikogo nie ma (wcześniej rzucał granaty jak ktoś tam był), dopiero wychylenie pewne na rampę (słyszał ale i tak wcelowany idealnie) Runda 11 - Pewne wychylenie na mid i danie heada po czym w 10:40 leci po modelu przez ścianę (Sayed) Runda 12 - 11:24 wskoczenie do szczura i od razu zoom na gościa który jest na apartach za drzwiami (nie widzi ani nie słyszy go) (celuje w gracza Sayed) - Prefire śmierdzące wh Runda 13 - 13:10 zawsze wychylał na auto ale tym razem biegł i zaczyna się cofać po czym wcelował się w wbiegającego na niego na cichych krokach przeciwnika - ciekawe bardzo.. Runda 14 - 14:31 wchodzi w smoke i celuje cały czas w model przeciwnika (nawet oddaje 2 strzały ale rywal jest za ścianą) Mapa numer 2 to Nuke jednak podejrzany dołączył dopiero w 21 rundzie. link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1hb_oUpzaBCr8zJjvnAh7UVNzpqhgCmmk/view?usp=drive_link Runda 22 - 27:50 rzuca molo na gniazdo po czym i tak wcelowany wychodzi w model przeciwnika i go zabija Runda 23 - Wie że gośćma mały model to od razu ucieka z dworu żeby nie zginąć po czym wskakuje na silos i w 29:10 leci po małym modelu przez ścianę celownikiem następnie 29:21 celuje przez ścianę po modelu gracza Sayed Runda 24 - Biegnie na pewniaka dworem z fleshem w ręce i wrzuca go do maina żeby zabić gościa po czym w 30:19 wcelowuje się przez ścianę w przeciwnika i na niego wychyla wcelowany w głowę, następnie próba wrzucenia flesha na gniazdo (miał natychmiastowe) bo wie że tam są pozostali przeciwnicy. Mapa numer 3 to również nuke link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1PNfl4m0sgBfxDmWYkUrfhDU3kRh84FJV/view?usp=drive_link Runda 2 - 0:38 wyjście drzwiami i wcelowanie się od razu w main po czym patrzy od razu na kolejnego przeciwnika (Janusz) nie sprawdzając przy trym nic innego na BS Runda 4 - Czeka aż przeciwnik wejdzie mu w celownik, a po 2 fragach robi perfidne prefire na graczu Nikox112 Runda 6 - Zginął od flesha ale jakoś dziwnie trzęsie się mu celownik (podobna sytuacja na mapie nr 4 w kilku rundach - już tego nie opisywałem) Runda 7 - 5:22 Celuje przez ścianę i wychyla na wroga (Janusz) po czym skacze jak małpa bo wie że nic więcej nie ma na BS. Runda 11 - W tej rundzie wiedział wszystko bo miał serwerowe WH więc nie trzeba było się kryć. Runda 13 - 11:09 Gość po drabinie wchodzi po cichu a ten odpala zoom w momencie jak ten wszedł i od razu w niego celuje (nie mógł go usłyszeć) Runda 15 - Patrzy perfidnie na outside i wychyla dokładnie wtedy gdy przeciwnicy się schowają, ustawia się i czeka tak wcelowany w pozycję z której wyjdą. Runda 16 - 13:49 stoi wcelowany w normalny model przeciwnika bo go widział po czym podchodzi powoli przeciwnik nr 2 z małym modelem postaci a on od razu zjeżdża celownikiem w dół żeby zabić małego. - śmieszne 14:06 na pewniaka wybiega wcelowany w łeb ostatniego żyjącego gracza. Runda 17 - Pewny dojazd do lobby bez sprawdzania pozycji bo wie że nikogo tam nie będzie i dalej na pełnej na rampe ta sama sytuacja, dopiero jak wychylał na gościa to na powoli.. Runda 18 - Idealnie się wcelowuje z AWP 2razy po czym jedzie celownikiem po modelu wroga z deaglem w ręce a ten jest za smokem następnie odwraca się i czeka wcelowany w main bo wie że gość jest blisko i zaraz się wychyli... Runda 19 - 16:44 Wcelowuje się w przeciwnika który ma już wychylić a gdy tamten na shift zaczyna cofać to on od razu odpuszcza pozycję, obiega i wcelowuje się idelanie w pozostałych przeciwników.. Runda 20 - 17:44 W bardzo ciekawy sposób obchodził gracza w kurniku, gdy ten patrzył w jego stronęto nie wychylał a jak tylko się odwrócił to od razu wyszedł na niego celując przez ścianę w jego model. Runda 21 - Dokładnie wię że wyjdzie przeciwnik z prawej, celownik już na jego głowie a następnie wychylenie wprost na głowę przeciwnika stojącego na środku outsida w niestandardowej pozycji. Runda 22 - 19:05 Jak zginęli przeciwnicy to od razu patrzy przez ścianę nisko w model kurczaka (chociaż go wcześniej nie widział i nie wiedział kto to podbiega a mimo to celownik nie jest w domyślej pozycji tylko skierowany zdecydowanie w dół) Runda 23 - 20:00 Sprzedał się bo cały czas celuje idealnie w przeciwnika pomimo że jest w smoku i zaczyna w niego strzelać a tamten był za ścianą. Mapa numer 4 to dust2 link do pobrania demo z mapy: https://drive.google.com/file/d/1oNaHpPAQl8OKpo4GLrIEwYqcqmht74Lk/view?usp=drive_link Runda 2 - 0:30 od razu prefire na mid zanim chłop wychylił. Runda 3 - 1:34 wychyla już wcelowany w gościa (nie sprawdzając BSa), 1:48 Wychyla kolejny raz wcelowany przez ścianę (nie widział go ani nie słyszał) Runda 4 - 1:44 idealny peak na głowę przeciwnika po czym rzucony granat na mida w kure i ucieka (bo tak zginął w pierwszej rundzie) po czym od razu wcelowany w wychylającego wroga na longu (Janusza) Runda 5 - 4:15 Jedzie celownikiem przez ścianę za przesuwającym się wrogiem Runda 10 - 9:45 rzuca granat na mid dopiero jak wróg tam podbiega (nie może go usłyszeć) i od razu jak wychyla to jest wcelowany w jego głowę. Runda 11 - Wchodzi na BS B bez żadnych granatów (jak wcześniej ktoś tam był to rzucał granaty) i od razu wcelowuje się na mida w kierunku przeciwnika, niczego przy tym na BS nie sprawdzając. Po zabiciu przeciwnika na midzie wiedziałem że jest na B i postanowiłem sprawdzić czy wychyli się na mida. Schowałem się za bramą i grzecznie na niego czekałem, on również czekał wcelowany w bramę aż ja wychylę chyba z 20 sekund po czym wiedząc że jestem za bramą postanowić pobiec na A ale przez Trupa - bardzo ciekawe to było. Runda 12 - 13:02 Biegnąc przez trupa patrzy przez ściane w stronę mida gdzie są przeciwnicy. Runda 14 - 14:50 wybiega z prefire na rywala Runda 15 - 15:16 wychodzi na mid patrząc przez ścianę w przeciwnika Runda 16 - 15:55 widzi niewidki??? 16:03 znów idealne strzały w niewidkę??? Runda 17 - Chce iść na A ale odwrócił się i zobaczył że ktoś na szybkości biegnie na B to od razu tam biegnie po czym bez najmniejszego problemu go zabija.. 17:45 cały czas wie gdzie jest przeciwnik i ciągle go śledzi celownikiem. Runda 18 - 18:35 Powoli sobie podchodzi i w momencie gdy przeciwnik przestał patrzeć wychodzi longiem Runda 20 - 20:42 Gość biegnie na cichych krokach i w momencie jak ma wybiegać ten odpala zoom i w idealnym momencie peeaku go zabija. Runda 21 - 21:53 Wbiega w smoke i od razu celownik jedzie na przeciwnika Runda 22 - 22:52 Celuje przez ścianę w rywala a po chwili w kolejnego 23:06 znów idealnie wcelowany w rywala 23:15 i znów to samo Runda 23 - Tepnął się na resp wroga, zaczyna gonić rywali po czym się obraca żeby spawdzić czy nikt z przeciwników się z drugiej strony nie wraca w jego kierunku a jak się upewnił to nadal goni rywali w stronę A 24:10 celownik podąrza za rywalem (Yahikooo) Runda 25 - 26:35 biegnie na long, widzi że nikogo przed nim nie ma bo poszli w kierunku mida to rzuca flesha górą w ich kierunku po czym za nimi biegnie, wychyla się na mid i sprawdza przez ścianę który przeciwnik się wychyli i w niego się wcelowuje. 26:46 Wie że wychyli i czeka na niego 26:53 wie że ktoś jest na gali i dlatego rzuca tam molo (nikt tamtego przeciwnika nie widział ani nie słyszał) # CHEATER, pozdro
  6. a nie bo ja @ set1337 wywołany do tablicy
  7. Twój nick: Kelul [CSC] Twoje SteamID: STEAM_1:0:30167307 [Client] 7 14:15 8 0 active 786432 'Kelul [CSC] Nick osoby, której przekazujesz: Ryuu Steam ID osoby, której dajesz: [Client] 5 13:35 11 0 active 786432 '°Ryuuރ [CSC] https://steamcommunity.com/id/ryuukizaki/ Ilość przeniesień: 1 Data: 23.02.2024
  8. Nikt nie ma problemu z tym ze wywala kogoś z serwera (chyba ze brak vipa i full serwer) ale to w takim przypatku wystarczy kupic vipa za smieszne pieniądze. a jeśli nadal wywala to proponuje zreinstalowac csa lub zrobic spojnosc plikow, jesli błąd nadal występuje to zmiana komputera pomaga XD
  9. Niestety taka zmiana o które mówisz wejdzie w życie w najbliższym czasie, jednakże uważam bardzo podobnie jak Set, że jeśli jeśli ginie ktoś od 2 granatów rzuconych w przeciągu kilku sekund to raczej zginie raz a a za drugim razem albo chwilkę przeczeka albo pójdzie w inne miejsce (wiadomo że jak jest więcej amadeuszy to tych miejsc narażonych jest znacznie więcej jednak zawsze można chwilę odczekać a tym granatem wcale nie jest tak ładwo rzucić w ciemno aby kogoś trafić) Podobnie jest z każdą klasą której jest więcej na serwerze i od zawsze tak było więc narzekanie zawsze było i będzie a to nie znaczy że od razu trzeba daną klasę nerfić, przykład chodź by z teraz już jest sporo E. Komandosów czy E. Snajperów i zaś się powoli zaczynają narzekania na te klasy.
  10. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1207394 ilość godzin: 10+ Dzień: 06/07 Nagroda: przeniesienie Nick: Kelul [CSC] SteamID: STEAM_1:0:30167307
  11. Twój nick: Kelul [CSC] Twoje SteamID: STEAM_1:0:30167307 Nick osoby, której przekazujesz: Literally him. (KRR) Steam ID osoby, której dajesz: STEAM_1:0:95381893 Ilość przeniesień: 1 Data: 07.07.2023
  12. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1207394 ilość godzin: 9+ Dzień: 04/07 Nagroda: SKIN Nick: Kelul [CSC] SteamID: STEAM_1:0:30167307
  13. przecież ta klasa będzie w ogóle nie grywalna po pierwsze ze dmg umpa jest małe a dwa ze nie ma w niej nic specjalnego w porównaniem z innymi klasami nawet zwykłymi
  14. pomysł wydaje się całkiem w porzadku jednakże zalezy do ilu ta grawitacja była by zmniejszona? nie jestem pewien ile jednostek jest domyślnie (800 w przypadku 1.6 było) wiec jeśli tutaj jest tak samo to proponuje zmniejszenie do ok 500
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności