Chodzi o to, żeby bizon bił przeciwnika jakby był bez armora (tego z csgo). Dzięki temu będzie większy dmg i można wywalić +8dmg. Oczywiście będzie wtedy więcej niż +8dmg ale można zobaczyć jak to się potoczy. Wytrzymałości nie powinien ignorować. Nad ignorowaniem hełmu trzeba się zastanowić, bo może dać zbyt duży boost do obrażeń. Ewentualnie na odwrót, całkowicie niweluje wytrzymałość przeciwnika, a armor jest brany pod uwagę.
Odnosząc się jeszcze do odbicia przez strażaka. Nie wiem o co chodzi, ale zdarzyło mi się ostatnio parę razy, że słyszę jak ktoś mnie trafił. Moje hp nie spadło, ale tej drugiej osobie nie zadało obrażeń.
Można by było zrobić pkt rtv zależne od topki i po sprawie, ale oczywiście to jakaś niemała praca, więc przed cs2 pewnie nie warto tego robić. Ewentualnie % rtv zależny od pozostałego czasu mapy. Często gęsto zdarza się, że rtv ludzie piszą już na samym starcie mapy, bo przypadkiem wybrało się mapę na której są dropy fps albo po prostu jest beznadziejną mapą. Przy 10 graczach całkowicie niemożliwe jest zrobienie rtv (bo na przykład ktoś siedzi jeszcze na spect)
Oczywiście będą krzyczeć, ale nie będzie sytuacji, że masz full hp i nagle pierwszym strzałem Cię zabije, tylko z max hp +200, obije do 20-50. Ewentualnie jakaś szansa na strzał za 150-200hp zamiast instant kill.
Jeszcze jedna rzecz, "malamapa" przydałaby się niekiedy gdy jest 10 graczy na serwerze (wówczas można byłoby podnieść %). Widać to dobrze gdy aktualnie na serwerze gra mało osób i ciężko się gra te duże mapy, które są w większości na serwerze.
RATS