Skocz do zawartości

.nbd

Call of Duty 201 CS:GO
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana .nbd w dniu 26 Września 2023

Użytkownicy przyznają .nbd punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    .nbd
  • Płeć
    Nie Określono
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • SteamID64
    STEAM_1:0:47438709

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia .nbd

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Gość
  • Młodociany Uczeń

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. 1. Twój nick: .nbd 2. Server na którym masz admina(gdy trzeba): cs:go cod 3. Ranga: Admin 4. Link do tematu (potwierdzenie):
  2. Przydałaby się blokada dla oszusta, aby nie mógł tepać w swoich towarzyszach (aktualnie może i blokuje nas w innych) Fajnie by było, jakby musiał tepać przynajmniej 1 model od ściany, aby na spokojnie dało jakoś się ruszyć i ominąć wcelowanych przeciwników. Ewentualnie do przegadania, zablokować tepanie na "krawędziach", np. na vertigo zawsze się spada.
  3. W porównaniu do tego, że widoczny jest damage z granatów, ten pomysł jest mało szkodliwy dla rozgrywki. Jaką przewagę komuś daje ta wiedza?
  4. Czy byłaby możliwość dodania wartości perka do informacji o graczu? Czasami ta informacja jest istotna gdy chcemy sprawdzić np. ile claymorów ma gracz z perka lub jaką szansę na oszuście etc
  5. 1. Nick: .nbd 2. Imię: Adrian 3. Wiek: 24 4. Znajomość Sourcebans (1-10): zależy czy coś się zmieniło 5-7 5. Sprawny i działający mikrofon**: tak 6. Składka (tak/nie): tak 7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/838559 8. Parę słów o sobie **: Jestem programistą z zamiłowaniem do gier. Połączenie tych dwóch pasji stanowi o mojej unikalnej tożsamości. Uwielbiam zagłębiać się w kodowanie i tworzyć oprogramowanie. Moje połączenie z programowaniem i grami nie tylko umożliwia mi rozwijanie moich umiejętności, ale także otwiera drzwi do niekończących się możliwości. Niezależnie od tego, czy tworzę coś własnego, współpracuję z innymi programistami czy rozwijam nowe technologie, moja pasja do gier wciąż motywuje mnie do działania i daje mi niezliczone perspektywy na przyszłość. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Chciałbym zostać administratorem serwera, ponieważ lubię grać na codzie, chcę wpływać na społeczność graczy, tworzyć unikalne doświadczenia, wspierać społeczność i rozwijać swoje umiejętności. Bycie administratorem serwera byłoby dla mnie sposobem na aktywne uczestnictwo w społeczności graczy. Dodatkowo czasem nie ma admina na serwerze :c 10. Steam_ID: STEAM_0:0:47438709 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: zależy od humoru 2h+ 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): pn-pt po 17, weekendy różnie 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 3000h 13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak
  6. .nbd

    Nowy Perk

    Tutaj się nie zgodzę, można poprawić perk, aby nie było tego tekstu. A co do perku ciekawy, ale raczej nie powinien być na całą rundę tylko na np. XX sekund
  7. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/838559 ilość godzin: 11+ Dzień: 24.06 Nagroda: przeniesienie Nick: .nbd SteamID: STEAM_0:0:47438709
  8. Zmniejszenie inteligencji o 50 pkt spowoduje, że saper staje się bezużyteczny. Skoro mina będzie biła sporo mniej to może warto mu lekko zmniejszyć widoczność min? W większości przypadków ludzie widzą te miny i omijają. Po tej zmianie saper będzie niegrywalny i bardziej opłacać się będzie grać pluitonowym. Czy jeśli plutonowy dostaje buffa, czy możemy zmniejszyć ilość obrażeń/trafień o 10/20% do zniszczenia claymore? 1.7x będzie OP, wówczas przydałoby się zmniejszyć podstawową ilość zamrożeń na use_skill o 1. Przy okazji czy dałoby radę zmienić, aby po zabójstwie nożem nie zmieniało na śnieżki? "Mrożący" decoy jest bezużyteczny, jakaś jednorazowa fala na 100u z efektem "pierścienia" co ma apteczka?
  9. Chodzi o to, żeby bizon bił przeciwnika jakby był bez armora (tego z csgo). Dzięki temu będzie większy dmg i można wywalić +8dmg. Oczywiście będzie wtedy więcej niż +8dmg ale można zobaczyć jak to się potoczy. Wytrzymałości nie powinien ignorować. Nad ignorowaniem hełmu trzeba się zastanowić, bo może dać zbyt duży boost do obrażeń. Ewentualnie na odwrót, całkowicie niweluje wytrzymałość przeciwnika, a armor jest brany pod uwagę. Odnosząc się jeszcze do odbicia przez strażaka. Nie wiem o co chodzi, ale zdarzyło mi się ostatnio parę razy, że słyszę jak ktoś mnie trafił. Moje hp nie spadło, ale tej drugiej osobie nie zadało obrażeń. Można by było zrobić pkt rtv zależne od topki i po sprawie, ale oczywiście to jakaś niemała praca, więc przed cs2 pewnie nie warto tego robić. Ewentualnie % rtv zależny od pozostałego czasu mapy. Często gęsto zdarza się, że rtv ludzie piszą już na samym starcie mapy, bo przypadkiem wybrało się mapę na której są dropy fps albo po prostu jest beznadziejną mapą. Przy 10 graczach całkowicie niemożliwe jest zrobienie rtv (bo na przykład ktoś siedzi jeszcze na spect) Oczywiście będą krzyczeć, ale nie będzie sytuacji, że masz full hp i nagle pierwszym strzałem Cię zabije, tylko z max hp +200, obije do 20-50. Ewentualnie jakaś szansa na strzał za 150-200hp zamiast instant kill. Jeszcze jedna rzecz, "malamapa" przydałaby się niekiedy gdy jest 10 graczy na serwerze (wówczas można byłoby podnieść %). Widać to dobrze gdy aktualnie na serwerze gra mało osób i ciężko się gra te duże mapy, które są w większości na serwerze. RATS
  10. Strażakiem nie da się grać. Problem z tym jest taki, że niby +8dmg a tego +8dmg nie widać - 140dmg w 12 hitach. Chyba trzeba nim same banie trafiać by coś zabić. Może jakaś penetracja zamiast +8dmg? El pistolero powinien zamiast 1/15 mieć np. 1/4 XXX% damage albo coś w tę deseń. Saper ma za dużo min i nie ma cooldown np. 1s aby przypadkiem nie położyć min obok siebie. Ogólnie klasy, które mają claymore, miny, rakiety powinny albo mieć mniej tych rzeczy albo zmniejszony damage. Można pomyśleć o stałym dmg i od inta ilość tych rzeczy. Rusher zdecydowanie za mocny, pociski xm są zbyt op XP za misje powinien zostać zmniejszony o 30% conajmniej. XP za plant powinien być większy, żeby ludzie chętniej robili cele mapy... Statystyki są nieintuicyjne - nigdzie nie jest wytłumaczone np. że gdy mamy staty życia > 100 (albo ponad bazowe) to wszystkie kolejne punkty dodają po 1 hp - przykład z przedmiotami dającymi statystyki gdy mamy full i dodaje nam kolejne punkty. Przy 1v1 po X sekundach (np. 20) gdy ludzie nie otrzymują DMG powinni zacząć pikać, bo czasami czekanie aż jeden do drugiego dojdzie to jest jakaś porażka. Wywalić niegrane mapy - tutaj fajnie by było sprawdzić statystyki % ile dane mapy były grane i wywalić te mało grane. Zmienić % RTV do 75/80%
  11. Czy moglibyście posortowac perki na liście perków? Ułatwiłoby to sporo znalezienie perka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności