Pomoc 43 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 NewCodModNewCodMod jest CoDMod'em napisanym od nowa, majac za cel opytmalizacje oraz latwosc kodu. Byl on pisany na moj serwer, aczkolwiek zdecydowalem sie go udostepnic.Cóz innowacyjnego jest w tej modyfikacji? : - Klasy sa zalezne od druzyny, CT to Amerykanie a TT to Terrorysci. - W standardzie dostepne jest 2x7 + 1 klas: * Allah [ Terrorysci ][ Premium ] * Czarnoskóry Wojownik [ Terrorysci ] * Osama [ Terrorysci ][ Premium ] * Samobójca [ Terrorysci ] * Somalijczyk [ Terrorysci ] * Talib [ Terrorysci ] * Wyznawca Islamu [ Terrorysci ] * Barrack Obama [ Amerykanie ][ Premium ] * General [ Amerykanie ][ Premium ] * Komandos [ Amerykanie ] * Lotnik [ Amerykanie ] * Porucznik [ Amerykanie ] * Saper [ Amerykanie ] * SEAL [ Amerykanie ] * Szpieg [ Obie druzyny ] oraz 5 perkow: * Męczennik * Martwa Cisza * Przeciwodłamkowy * Szybkie ręce * Podgladacz - Nowe dzwięki - Własny plik konfiguracyjni ini. - Zapis nVault ( niedługo także MySQL ) - Modyfikacja będzie supportowana ( a wiec wszelkie propozycje mile widziane ) - Łatwiejsze tworzenie nowych klas/perków - Czytelny kod, który zmodyfikuje nawet laik. ; Menu wybrania klas say /klasa say_team /klasa ; Menu z opisem klas say /klasy say_team /klasy ; Opis aktualnego perk'u say /perk say_team /perk say /przedmiot say_team /przedmiot ; Menu z opisem perków say /perki say_team /perki say /przedmioty say_team /przedmioty ; Wyrzucanie perku say /wyrzuc say_team /wyrzuc say /drop say_team /drop /** * Forward wykonywany przy zmianie stanu klasy * * @type forward * * @param id Index gracza * @param iClass Index klasy * @param iState Status gracza ( patrz: struktura NCodState ) */ forward ncod_classChangeState( id, iClass, NCodState: iState ); /** * Forward wykonywany przy zmianie stanu perku * * @type forward * * @param id Index gracza * @param iClass Index perku * @param iState Status perku ( patrz: struktura NCodState ) */ forward ncod_perkChangeState( id, iPerk, NCodState: iState ); /** * Forward wykonywany przy odswiezaniu HUD'a * * @type forward * * @param id Index gracza * @param &szText Tresc HUD'a */ forward ncod_hudRefresh( id, szText[ 128 ] ); /** * Rejestruje nowa klase * * @type native * * @param szName Nazwa klasy * @param szDescription Opis klasy * @param iHealth Poczatkowe zycie klasy * @param iStrength Poczatkowa wytrzymalosc klasy * @param iInteligence Poczatkowa inteligencja klasy * @param iCondition Poczatkowa kondycja klasy * @param iWeapons Bronie klasy ( bitsum'a ) * @param iTeam Druzyna gracza ( wartosc opcjonalna ) * @param iAccessFlags Flagi potrzebne do uzywania klasy ( wartosc opcjonalna ) * * @return Zwraca id klasy badz -1 jezeli rejestracja sie nie powiedzie */ native ncod_registerClass( const szName[ ], const szDescription[ ], const iHealth, const iStrength, const iInteligence, const iCondition, const iWeapons, const NCodTeams: iTeam = NCODTEAM_ALL, const iAccessFlags = 0 ); /** * Rejestruje nowy perk * * @type native * * @param szName Nazwa perku * @param szDescription Opis perku * @param iAccessFlags Flagi potrzebne do uzywania perku ( wartosc opcjonalna ) * * @return Zwraca id perku badz -1 jezeli rejestracja sie nie powiedzie */ native ncod_registerPerk( const szName[ ], const szDescription[ ], const iAccessFlags = 0 ); /** * Pobiera wartosc statystyki * * @type native * * @param id Index gracza * @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist ) * * @return Zwraca wartosc statystyki */ native ncod_getUserStatist( id, NCodStatist: iStatist ); /** * Ustawia wartosc statystyki * * @type native * * @param id Index gracza * @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist ) * @param iValue Wartosc do ustawienia * * @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie */ native ncod_setUserStatist( id, NCodStatist: iStatist, iValue ); /** * Dodaje wartosc do statystyki * * @type define * * @param id Index gracza * @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist ) * @param iValue Wartosc do ustawienia * * @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie */ #define ncod_addToUserStatist(%1,%2,%3) ncod_setUserStatist(%1,%2,ncod_getUserStatist(%1,%2)+%3) /** * Pobiera wartosc obrazen od inteligencji * * @type define * * @param id Index gracza * @param fMultiplier Mnoznik obrazen od inteligencjii * * @return Zwraca ilosc obrazen z inteligencjii wd. podanego mnoznika */ #define ncod_getInteligenceDamage(%1,%2) float( ncod_getUserStatist(%1,NCODSTATIST_INTELLIGENCE)*%2 ) /** * Pobiera wartosc obrazen od inteligencji * * @type native * * @param id Index gracza * @param iType Typ wysylaniej wiadomosci ( patrz: struktura NCodInfoColor ) * @param iColor Kolor wysylanej wiadomosci ( patrz: struktura NCodInfoColor ) * @param szMessage Tresc wiadomosci * * @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie */ native ncod_printInformation( id, NCodInfoType: iType, NCodInfoColor: iColor, const szMessage[ ], any:... ); /** * Rejetruje mozliwosc edycji NewCodMod HUD w pluginie * * @type native * * @return void * * @note: Powinno zostac wykonane nie pozniej niz w forwardz'ie plugin_init */ native ncod_registerHUDAddon( ); ______________________________________________________________________________________Silnik korzysta z własnego pliku konfiguracyjnego ini, tu pokrótce opisze kazda linijke: # Plik konfiguracyjny NewCodMod [ Global ] ; Maksymalny poziom maxLevel = 901 ; Mnoznik exp'a experienceMultiplier = 127 ; Najwieksza mozliwa wartosc statystyki maxStatisticValue = 500 [ Sounds ] ; Czy ma byc slyszalny krzyk informujacy przeladowanie ? reloadingSounds = 1 ; Czy ma byc slyszalne ostrzezenie przy strzelaniu w 'swojego' ? friendlyFireSounds = 1 [ Save Settings ] ; Typ zapisu ; 0 - Bez zapisu ; 1 - nVault ; 2 - mySQL ( narazie brak ) saveDriver = 1 ; Zapisywanie po: ; 0 - Nicku ; 1 - SteamID ; 2 - IP saveMode = 0 ; Jezeli nie uzywasz MySQL, pozostaw bez zmian ; Host MySQL mysqlHost = 127.0.0.1 ; Nazwa uzytkownika mysqlUser = root ; Haslo uzytkownika mysqlPassword = your_password ; Nazwa bazy mysqlDatabase = your_lovely_db ; Prefix tabel mysqlPrefix = ncd_ NewCodMod.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi