Skocz do zawartości

NewCodMod


Pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

NewCodMod

testyq.png

NewCodMod jest CoDMod'em napisanym od nowa, majac za cel opytmalizacje oraz latwosc kodu. Byl on pisany na moj serwer, aczkolwiek zdecydowalem sie go udostepnic.
Cóz innowacyjnego jest w tej modyfikacji? :

- Klasy sa zalezne od druzyny, CT to Amerykanie a TT to Terrorysci.

- W standardzie dostepne jest 2x7 + 1 klas:

* Allah [ Terrorysci ][ Premium ]

* Czarnoskóry Wojownik [ Terrorysci ]

* Osama [ Terrorysci ][ Premium ]

* Samobójca [ Terrorysci ]

* Somalijczyk [ Terrorysci ]

* Talib [ Terrorysci ]

* Wyznawca Islamu [ Terrorysci ]

* Barrack Obama [ Amerykanie ][ Premium ]

* General [ Amerykanie ][ Premium ]

* Komandos [ Amerykanie ]

* Lotnik [ Amerykanie ]

* Porucznik [ Amerykanie ]

* Saper [ Amerykanie ]

* SEAL [ Amerykanie ]

* Szpieg [ Obie druzyny ]

 

oraz 5 perkow:

* Męczennik

* Martwa Cisza

* Przeciwodłamkowy

* Szybkie ręce

* Podgladacz

 

- Nowe dzwięki

- Własny plik konfiguracyjni ini.

- Zapis nVault ( niedługo także MySQL )

- Modyfikacja będzie supportowana ( a wiec wszelkie propozycje mile widziane )

- Łatwiejsze tworzenie nowych klas/perków

- Czytelny kod, który zmodyfikuje nawet laik.

testbs.png
 

; Menu wybrania klas
say /klasa
say_team /klasa

; Menu z opisem klas
say /klasy
say_team /klasy

; Opis aktualnego perk'u
say /perk
say_team /perk
say /przedmiot
say_team /przedmiot

; Menu z opisem perków
say /perki
say_team /perki
say /przedmioty
say_team /przedmioty

; Wyrzucanie perku
say /wyrzuc
say_team /wyrzuc
say /drop
say_team /drop

testdi.png

 

 

 

/**
* Forward wykonywany przy zmianie stanu klasy
*
* @type forward
*
* @param id Index gracza
* @param iClass Index klasy
* @param iState Status gracza ( patrz: struktura NCodState )
*/
forward ncod_classChangeState( id, iClass, NCodState: iState );

/**
* Forward wykonywany przy zmianie stanu perku
*
* @type forward
*
* @param id Index gracza
* @param iClass Index perku
* @param iState Status perku ( patrz: struktura NCodState )
*/
forward ncod_perkChangeState( id, iPerk, NCodState: iState );

/**
* Forward wykonywany przy odswiezaniu HUD'a
*
* @type forward
*
* @param id Index gracza
* @param &szText Tresc HUD'a
*/
forward ncod_hudRefresh( id, szText[ 128 ] );

 

 

 

testkdr.png

 

 

 

/**
* Rejestruje nowa klase
*
* @type native
*
* @param szName Nazwa klasy
* @param szDescription Opis klasy
* @param iHealth Poczatkowe zycie klasy
* @param iStrength Poczatkowa wytrzymalosc klasy
* @param iInteligence Poczatkowa inteligencja klasy
* @param iCondition Poczatkowa kondycja klasy
* @param iWeapons Bronie klasy ( bitsum'a )
* @param iTeam Druzyna gracza ( wartosc opcjonalna )
* @param iAccessFlags Flagi potrzebne do uzywania klasy ( wartosc opcjonalna )
*
* @return Zwraca id klasy badz -1 jezeli rejestracja sie nie powiedzie
*/
native ncod_registerClass( const szName[ ], const szDescription[ ], const iHealth, const iStrength, const iInteligence, const iCondition, const iWeapons, const NCodTeams: iTeam = NCODTEAM_ALL, const iAccessFlags = 0 );

/**
* Rejestruje nowy perk
*
* @type native
*
* @param szName Nazwa perku
* @param szDescription Opis perku
* @param iAccessFlags Flagi potrzebne do uzywania perku ( wartosc opcjonalna )
*
* @return Zwraca id perku badz -1 jezeli rejestracja sie nie powiedzie
*/
native ncod_registerPerk( const szName[ ], const szDescription[ ], const iAccessFlags = 0 );

/**
* Pobiera wartosc statystyki
*
* @type native
*
* @param id Index gracza
* @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist )
*
* @return Zwraca wartosc statystyki
*/
native ncod_getUserStatist( id, NCodStatist: iStatist );

/**
* Ustawia wartosc statystyki
*
* @type native
*
* @param id Index gracza
* @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist )
* @param iValue Wartosc do ustawienia
*
* @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie
*/
native ncod_setUserStatist( id, NCodStatist: iStatist, iValue );

/**
* Dodaje wartosc do statystyki
*
* @type define
*
* @param id Index gracza
* @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist )
* @param iValue Wartosc do ustawienia
*
* @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie
*/
#define ncod_addToUserStatist(%1,%2,%3) ncod_setUserStatist(%1,%2,ncod_getUserStatist(%1,%2)+%3)

/**
* Pobiera wartosc obrazen od inteligencji
*
* @type define
*
* @param id Index gracza
* @param fMultiplier Mnoznik obrazen od inteligencjii
*
* @return Zwraca ilosc obrazen z inteligencjii wd. podanego mnoznika
*/
#define ncod_getInteligenceDamage(%1,%2) float( ncod_getUserStatist(%1,NCODSTATIST_INTELLIGENCE)*%2 )

/**
* Pobiera wartosc obrazen od inteligencji
*
* @type native
*
* @param id Index gracza
* @param iType Typ wysylaniej wiadomosci ( patrz: struktura NCodInfoColor )
* @param iColor Kolor wysylanej wiadomosci ( patrz: struktura NCodInfoColor )
* @param szMessage Tresc wiadomosci
*
* @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie
*/
native ncod_printInformation( id, NCodInfoType: iType, NCodInfoColor: iColor, const szMessage[ ], any:... );

/**
* Rejetruje mozliwosc edycji NewCodMod HUD w pluginie
*
* @type native
*
* @return void
*
* @note: Powinno zostac wykonane nie pozniej niz w forwardz'ie plugin_init
*/
native ncod_registerHUDAddon( );

 

 

 

______________________________________________________________________________________

Silnik korzysta z własnego pliku konfiguracyjnego ini, tu pokrótce opisze kazda linijke:

# Plik konfiguracyjny NewCodMod

[ Global ]
; Maksymalny poziom
maxLevel = 901
; Mnoznik exp'a
experienceMultiplier = 127
; Najwieksza mozliwa wartosc statystyki
maxStatisticValue = 500

[ Sounds ]
; Czy ma byc slyszalny krzyk informujacy przeladowanie ?
reloadingSounds = 1
; Czy ma byc slyszalne ostrzezenie przy strzelaniu w 'swojego' ?
friendlyFireSounds = 1

[ Save Settings ]
; Typ zapisu
; 0 - Bez zapisu
; 1 - nVault
; 2 - mySQL ( narazie brak )
saveDriver = 1
; Zapisywanie po:
; 0 - Nicku
; 1 - SteamID
; 2 - IP
saveMode = 0
; Jezeli nie uzywasz MySQL, pozostaw bez zmian
; Host MySQL
mysqlHost = 127.0.0.1
; Nazwa uzytkownika
mysqlUser = root
; Haslo uzytkownika
mysqlPassword = your_password
; Nazwa bazy
mysqlDatabase = your_lovely_db
; Prefix tabel
mysqlPrefix = ncd_

testyi.png

NewCodMod.zip

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora.

 

Powód: Brak aktywności.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności