Skocz do zawartości

Podanie o przyznanie admina [ZbieramNaWino]


ZbieramNaWino

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: ZbieramNaWino


2. Imię: Mariusz


3. Wiek: 21


4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 8/10


5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak


6. Składka (Tak/Nie): Tak


7. Link do swojego GT**:  http://www.gametracker.com/player/ZbieramNaWino/193.33.176.64:27015/


8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Jak wyżej napisałem mam na imię Mariusz,pracuję od prawie 2 lat na terenie Holandii,interesuję się historią,geografią,polityką,dobrym kinem,troszkę gotowaniem i dobrymi klasycznymi grami.Jestem miłym,lojalnym i w miarę możliwości dojrzały jak na swój wiek człowiekiem,staram się grę przynajmniej teraz traktować jak rozrywkę,a adminem chcę zostać gdyż czasem jest ich brak na serwerze a posiadam ogromne doświadczenie na tym stanowisku i potrafię szybko rozpoznać "noob'a" od "pro",znam amxx i regulamin serwerów,gram w tą grę ponad 8lat z przerwami,jestem aktywny na forum jak i w  miarę możliwości na serwerze,choć ostatnio byłem chory i sporo zajęć miałem na głowie dlatego też moja ostatnia aktywność nie jest zbyt wysoka w ostatnim czasie,weterani serwera zapewne mnie znają i mam nadzieję że dacie mi szansę.


9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak:Tak /STEAM_0:0:33610471


10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:2/3h dziennie w różnych porach,lecz zdecydowanie wieczór i noc.


11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy):Dni robocze po 19:00,Weekend róźnie.


12. Staż w grze counter strike 1.6:8 lat


13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ):Tak,grubo ponad stówę