Kacperek:P 1 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 (edited) 1. Nick: xLast2. Imię: Kacper3. Wiek:164. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): dobre5. Mikrofon(Tak/Nie): tak6. Składka (Tak/Nie): tak7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/xLast/193.33.177.166:27015/8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Jestem uczniem 1 liceum lubię sport najbardziej piłkę nożną i jestem przyjaznym typkiem.Myślę że na tyle ile gram gra bardzo dużo chiterów oraz innych nie przestrzegających regulaminu wprowadze dobrą atmosferę i będę banował za karygodne zachowania gram dużo więc będę ,,łapał nieprzestrzegających regulaminu``9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: Nie10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Bardzo dużo codziennie moge grać po 4-5 godzin albo 2-3 godziny11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy)**: Dni robocze(14-18)Weekendy(8-10,15-18)12. Staż w grze counter strike 1.6: 4 lata13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków )**:Tak Bardzo zależy mi aby być tu adminem uwielbiam ten server i chciałbym wprowadzić dobrą atmosfere. Inka Co do bana za skan poszłem do wc a brat mi pisał przekleństwa oraz robił skany itp. Oraz poprawiłem się z tych banów i błagam żebyście dali mi szansę zmieniłem się już nie klne na serverze nie skanuje oraz z szacunkiem odnoszę sie do adminów oraz graczy . Edited September 20, 2014 by Kacperek:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimny. 415 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 (edited) Jestem na nie, podanie mało rozbudowane i nawet gametrackera nie ma. Brak wymagań, konto dla podania. Edited September 18, 2014 by Sung Link to comment Share on other sites More sharing options...