Tymbarkowa :3 1 854 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 1. Nick: MowiezGestem(Kinga)Jestem 2. Imię: Kinga 3. Wiek: 18 4. Znajomość Amx (0/10): Na razie słabe aczkolwiek w sobotę Saphiree mnie będzie uczył wszystkiego wiec myślę że ogarnę 5. Mikrofon (Tak/Nie): Tak 6. Składka (Tak/Nie): Jeśli będzie trzeba to tak 7. Link do swojego GT: http://www.gametracker.com/player/Kinga/31.186.82.184:27691/ (na obecnym nicku mam jakieś 60 h ) 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: No to tak:) mam na imię Kinga, pochodzę ze Śląska interesuje się sportem, muzyką amm psychologią taaak chce być w przyszłości psychologiem w cs gram ponad półtora roku;p w zasadzie rok tutaj )Może i nie mam doświadczenia w byciu adminem, aczkolwiek lubię podejmować wyzwania i szybko się uczę 9. Czy posiadasz STEAM (Tak/Nie). Jeśli tak, podaj Steam_ID: Nie ale w najbliższym czasie będę kupować 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Jak widać po GT bardzo dużo i nie stanowi to dla mnie problemu 11. W jakich godzinach grasz (Dni robocze, weekendy): Dni robocze od 14- 22 (często jestem także z rana ) w weekendy od rana 12. Staż w grze Counter-Strike 1.6: około 1,5 roku 13. Czy byłeś już adminem? (Tak/Nie): Nie 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SaphiR;3 359 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Ja jestem na TAK, dziewczyna jest ogarnięta znam ją osobiście zasługuję na szansę jest bardzo aktywna i miła prócz paru osób (wiemy o kim mówimy) ale to ważne akurat nie jest . Zaoferowałem jej swoją pomoc i nauczę ją AMX, które trudne nie jest. @Wafen, chodzi po prostu o to żeby zobaczyła na własne oczy jak to wygląda. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez Saphireee <3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...