Jump to content

Pytanie ?


KaLiBeReK
 Share

Recommended Posts

1. Może ktoś ogarnąć server ? Buguje się , są problemy z graniem. ,2. Niektórzy Admini (nie chcę nikogo obrażać i skarżyć ) nie wykonują swoich obowiązków tj. gracz przeklina , wyzywa graczy i mówi , że badziewny server i nikt go nie banuje .3. Czy mógłbym złożyć podanie o adma na DR , to znaczy czy można mieć dwóch adminów na dwóch innych serverach ? Sorry , że taki nie ogar , ale chcę się upewnić przed pisaniem podania .

Link to comment
Share on other sites

2. Niektórzy Admini (nie chcę nikogo obrażać i skarżyć ) nie wykonują swoich obowiązków tj. gracz przeklina , wyzywa graczy i mówi , że badziewny server i nikt go nie banuje .

prosze o wysłanie mi nicków na pw : )) i najlepiej napisanie co kazdy robi albo jakies dowody : ))a adma mozesz miec miliony : )) ale pytanie czy ogarniesz : )) bo nie ma sensu brac wszedzie jak bedziesz siedzial na jednym serwie
Link to comment
Share on other sites

niezlyLOL., Nie , nie jestem frajerem , chciałbym aby tylko admini dostali jakieś upomnienie , bo gościu sobie wyzywa all i nic .

 

 

No na jednym servie to nie wysiedze dlugo c'nie ? :D

Link to comment
Share on other sites

nie napisałam ze jestes frajerem ... ale chyba musze wiedziec kogo mam upomniec : ))) a ja wróżbitą nie jestem .. albo mówisz albo nie pisz o admina jesli nie chcesz mówić kto to : )) przeciez nie kazdy zasługuje na upomnienie .. wyluzuj : )))niem wiem czy wysiedzisz czy nie ale jeszcze szkola i zycie prywatne : ) wiec lepiej to przemysl

Link to comment
Share on other sites

Co do bugów serwera to tak, często są problemy z kolejką ale to wina graczy którzy wchodzą a potem latają, zabijają się i dostają bany ... Lepsza strefa niż paka! ;PCo do adminów, nie spotkałem się jeszcze żeby admin nie upomniał/zbanował kogoś za przeklinanie, wyzywanie itp. Ale cóż, ja już nie ogarniam :D Przez ostatni tydzień doszło jakichś 5 adminów? Z czego jeszcze żadnego nie widziałem grającego na serwie ^^ Ciekawe jak potoczą się losy serwera :)

Link to comment
Share on other sites

rotek123, nie widziałęś bo wchodzisz na serwer raz na ruski rok :>

Siedze na serwer po 4-5h a Ci ciężko wbić na serwer i ogarnąć ? Ostatnio widziałem Cię na poczatku mojej gry na DR czyli jakeiś 3 tyg temu :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy