Kay 0 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 nie widzę sensu wprowadzania zmian dla noktowizora, z racji tego że zm i tak radzą sobie świetnie, 8 ap za noktowizor to nikt tego nie będzie kupował, albo jakiś bogacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 ohoho,to teraz troche lipa...Nie sądzisz że te misjue zbyt dobre na niektórych graczy ? Połowa se nie poradzi z zabiciem 35 Zm z deagla.No ale dobra zobaczymy co z tego wyjdze )! Co do cen noktowizora 100% się niezgadzam....Gra bez vipa jest trudniejsza wiadomo,a jak go ktoś nie ma to niepogra za dużo,na każdej mapce jest ciemno jak w dupi** za przeproszeniem i noktowizor się bardzo przydaje.Moim zdaniem zmienić te ceny. Co do proVipa. Wiodzę że nie bedze miał ciągłego strzelania? I moim zdaniem powinien byc jakiś skin (humans) dla pro vipa )! Misję mimo iż wydają się trudne nie są w cale trudne, faktem jest, że będzie trzeba poświęcić znacznie więcej czasu na ich wykonanie i o to mi własnie chodziło, lecz nie zgodzę się z twierdzeniem że misja zabij 35 z deagle jest trudniejsza od zabij 20 z FIVESEVEN, gdybyś porównał obrażenia obu broni to wywnioskowałbyś, że z deagle jest dużo łatwiej zabić (head shoot z FIVESEVEN to jest 86 dla porównania head shoot z deagle to jest 156), a więc uważam, że temat misji można spokojnie zamknąć. Ja bym proponował 3ap za noktowizor jak już trzeba zmieniać cenę . To zwykły gracz bez vipa w życiu sobie tego noktowizora nie kupi. Bez przesady ;x Nie zgadzam się z ceną noktowizora wzrost do 4-5 max ale 8 to trochę za dużo . Ja też właśnie nie zgadzam się z ceną noktowizora,to troche za dużo jak na noktowizor. otóż zauważcie wszyscy, że cena flary spadnie z 6 ap do 2 ap, to też musi wzrosnąć cena noktowizora tym bardziej, że jego użyteczność można spokojnie porównać do przydatności laser mine, oraz nie zapominajmy, że gracze wbijają coraz to większy poziom a zatem zombie będą miały trudniejszą rozgrywkę bo za jakiś miesiąc znowu pół serwera będzie latało z auto-sniper ssg (w skrócie lama). Wszystkie zmiany zostały starannie przemyślane i przedyskutowane, pamiętajcie, że o ile teraz może być ciężko dla humanów to za jakiś okres czasu gdy wszyscy będą mieli duże poziomy to znowu zombie będą miały w skrócie przesrane a humani sielankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Co do proVipa. Wiodzę że nie bedze miał ciągłego strzelania?I moim zdaniem powinien byc jakiś skin (humans) dla pro vipa )! Nie, nie będzie miał, a Pro VIP ma innego skina ^ ^ Co do cen, nie zostały jeszcze wprowadzone, a napisałem tutaj by was poinformować i poznać też wasze opinie, popatrzcie też na cene innych rzeczy, które będą zmieniane. Misje są według mnie dobrze zrobione, teraz nie będzie już wbijania ich w 2-3 tygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Misje są według mnie dobrze zrobione, teraz nie będzie już wbijania ich w 2-3 tygodnie 2 - 3 tygodnie to robiły boty i dlatego chciałem wydłużyć czas robienia tych misji ^^ (patrz mój post wyżej). #edit no.1 @Kuba321 jak będziesz chciał pobiegać za zombi to kto Ci broni kupić noktowizor? nie rozumiem tego co napisałem, ale niech Ci będzie jak chcesz to kupuj sobie flary jak kto woli , aczkolwiek pragnę poinformować oburzone towarzystwo cnoty i innych świeckich rzeczy, że na serwerze jest darmowa latarka i chyba nie muszę pisać do czego ona służy. #edit no.2 @Szybki ^^ to teraz gracze zaczną kupować zarówno flary, po za tym tak jak napisałem mamy latarki więc problemu nie widzę, teraz jak tak patrze na wasze posty to żałuję, że Administrator nie zrobił oddzielnego tematu w sekcji Informacje i go od razu nie zamknął... stworzyła się świetna okazja do powbijania paru postów -.-" ehh, ale teraz to nic. Wracając do meritum i tak będziecie kupować noktowizor jak będziecie chcieli latać po mapie i tak, a więc nie widzę sensu prowadzenia dalszej dyskusji, po prostu jest to zbyteczne według mnie, nikt nie przedstawił tak na prawdę konkretnego argumentu który miałby spowodować obniżkę ceny Noktowizora, ale ostateczna decyzja należy do Administratora. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez .Supression. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn9 507 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) otóż zauważcie wszyscy, że cena flary spadnie z 6 ap do 2 ap A jak chciałbym pobiegać za ZM po całej mapie to też co chwilę bedę kupował flarę ? Edytowane 16 Stycznia 2015 przez -_- Pomyliłeś chyba działy, to nie offtopic. Jeżeli nie masz żadnej propozycji, z edytuj post, a nie pisz nowy post. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szybki ^^ 5 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 A jak chciałbym pobiegać za ZM po całej mapie to też co chwilę bedę kupował flarę ? Zgadzam się z Kuba...Zostawcie te noktowizory jak jestmpo co sie pierdzelić co chwile z kupowaniem flar? ktore wygasają po 1 min (nie jestem pewny ) A noktowizor na całą rundkę.Co do innych żeczy to można jeszcze grać,rozumiem że misje są trudniejsze,z drugiej strony to nawet lepiej.Co do noktowizora ja bym go zostawił za tyle ap,ile byl (2ap) ,a te flary mogą być nawet i po 30...I tak nikt ich nie kupuje,skoro się dostaje 1 na start.LEPIEJ NOKTOWIZOR . Pozdrawiam )! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Cena kamizelki 7 AP Noktowizor 4 AP Cena granatów Napalm - 5 AP, Frost 4, Flara 3 Misje dodam w nocy, VIP'a także. Dodano do regulamin punkt z wchodzeniem na tekstury danej mapy. Dodano VIP'a i misje oraz poprawkę do knife blink by działał razem z tym. Wszystko musicie sprawdzić i powiedzieć czy działa, bo ja niestety nie miałem jak tego sprawdzić, teoretycznie powinno działać idealnie, ale wiadomo jak to bywa w praktyce ^ ^ Pro VIP i VIP będą w sklepie, więc ułatwi mi to życie Poprawiono misje z dmg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wygląda na to, że wszystko działa poprawnie. To teraz czekam na jakieś inne propozycje odnośnie serwera To jedna z nich (od Supression) liczba graczy dzieliłaby się na pól, stworzyłoby to dwa team'y zombie i humans humans miałoby 300 hp a zombie 1000 (gdzie ani humans ani zombie nie mogłyby kampić, lecz mogli by stać na daszkach siedzieć w budynkach itp.) humans nie mogliby kupować lm'ów oraz bazooki a z kolei zombie nie mieliby możliwości kupowania knife blinks, aczkolwiek każdy zombie na start byłby wyposażony w 1 knife blinks, zombie mogliby korzystać z możliwości dokupienia punktów życia oraz Madness zombie mod polegałby na tym, że byłoby to bezpośrednie starcie między zombie a humanami (zombie poruszałby się jak raptor zombie) humans mieliby do wyboru tylko 3 typy broni m3 super (tego shootgun'a na 16 poziom) m4a1 i gail z każdego gracza (zombie i humans) wypadałyby paczki w których moglibyśmy uzyskać bonusowe punkty życia, dla humans +50 hp dla zombie +500hp za każde zabójstwo czy też zadane obrażenia humans dostawaliby ap tyle samo co w normalnej rozgrywce, zombie z resztą też 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn9 507 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja mam pytanie co do exp'a w MiniVipie powinien dostawać 20xp tak? Bo ja cały czas dostaje 15xp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Sprawdź na next Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdE 24 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 U mnie wszystko działa.Lepiej się gra i myślę że będzie więcej osób wchodziło na serwer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja się pytam co z tym liczba graczy dzieliłaby się na pól, stworzyłoby to dwa team'y zombie i humans humans miałoby 300 hp a zombie 1000 (gdzie ani humans ani zombie nie mogłyby kampić, lecz mogli by stać na daszkach siedzieć w budynkach itp.) humans nie mogliby kupować lm'ów oraz bazooki a z kolei zombie nie mieliby możliwości kupowania knife blinks, aczkolwiek każdy zombie na start byłby wyposażony w 1 knife blinks, zombie mogliby korzystać z możliwości dokupienia punktów życia oraz Madness zombie mod polegałby na tym, że byłoby to bezpośrednie starcie między zombie a humanami (zombie poruszałby się jak raptor zombie) humans mieliby do wyboru tylko 3 typy broni m3 super (tego shootgun'a na 16 poziom) m4a1 i gail z każdego gracza (zombie i humans) wypadałyby paczki w których moglibyśmy uzyskać bonusowe punkty życia, dla humans +50 hp dla zombie +500hp za każde zabójstwo czy też zadane obrażenia humans dostawaliby ap tyle samo co w normalnej rozgrywce, zombie z resztą też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja się pytam co z tym liczba graczy dzieliłaby się na pól, stworzyłoby to dwa team'y zombie i humans humans miałoby 300 hp a zombie 1000 (gdzie ani humans ani zombie nie mogłyby kampić, lecz mogli by stać na daszkach siedzieć w budynkach itp.) humans nie mogliby kupować lm'ów oraz bazooki a z kolei zombie nie mieliby możliwości kupowania knife blinks, aczkolwiek każdy zombie na start byłby wyposażony w 1 knife blinks, zombie mogliby korzystać z możliwości dokupienia punktów życia oraz Madness zombie mod polegałby na tym, że byłoby to bezpośrednie starcie między zombie a humanami (zombie poruszałby się jak raptor zombie) humans mieliby do wyboru tylko 3 typy broni m3 super (tego shootgun'a na 16 poziom) m4a1 i gail z każdego gracza (zombie i humans) wypadałyby paczki w których moglibyśmy uzyskać bonusowe punkty życia, dla humans +50 hp dla zombie +500hp za każde zabójstwo czy też zadane obrażenia humans dostawaliby ap tyle samo co w normalnej rozgrywce, zombie z resztą też no co? wprowadzamy chociaż nie wiem czy hp zombie nie powinno wynosić 1,5k skoro pisałeś na pw, że nie możesz zablokować itemków w shopie. Co sądzicie ? p.s nazwa moda byłaby "dual mode" podoba się ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn9 507 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) @up Ja jestem za , na pewno będzie fajnie podczas takiej rozgrywki, mam tylko jedno pytanie co do broni czy można by było zrobić by te 3 bronie do wyboru wyskakiwały(tak jak survivorowi) w momecie rozpoczęcia tego moda? P.S Nazwa moda mi się podoba --EDIT.1--- Sprawdź na next Niestety nadal mam 15exp'a za zarażenie humana. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Kuba321 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdE 24 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja też jestem za, myślę że będzie bardzo fajnie a starsi gracze będą wiedzieć że serwer się rozwija a nie stoi w miejscu.I nazwa moda też mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szybki ^^ 5 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 No coraz bardzej mi sie podoba ! Tylko tego pro vipa bym ulepszył :/...Jaki mini :"{ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kay 0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Pro vip jest teraz lepszy niż kiedykolwiek, dzisiaj mialem na jednej mapie 250 fragow i 400 ap z którymi nie wiedzialem co mam zrobic. moje propozycje: -większą szanse na swarm/multiple infection, ponieważ jest to bardzo rzadko, raz na mape max, a chyba te tryby są bardziej ciekawe, -maska gazowa 15/20ap, -2 tryby nemesis mode (1 normalny taki jak jest/ 2gi - nemesis ma o wiele mniej hp ale jest mega szybki inny model nemesisa). $Edit W sumie to pewnie dlatego że grałem ok 13 i nie bylo nikogo z wyższym lvlem niż 15 więc nikt nie używał knife blink, zombie madness. Ogólnie to latwo się zdobywa ap, o wiele latwiej niż wczesniej. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Kay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Chodzi ci oto, że za duże AP wpada czy coś innego jeszcze mu pomaga? Bo sądząc po tym co piszesz, wynika że za dużo AP dostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Chciałbym aby pod komendą /regulamin znalazł się ten wycinek z regulaminu zombi mod'a ponieważ wielu graczy, a zwłaszcza tych nowych nie wie do końca co można a czego nie wolno, oraz Ci gracze często nie wiedzą co należy robić w danych trybach gry. Nie kampimy bedac Zombie,w przypadku gdy zostanie jeden CT to Zombie musza za wszelka cene go otruc. Nie kampimy jako zombie, na survival, tak i survival nie może kampic. Zombie, jak i survival powinien być na otwartej przestrzeni (nie moga stac na daszkach, podestach, murkach itp. . Nemesis nie moze kampic, jak i humans nie moze kampic. Musza znajdowac sie na otwartej przestrzeni (Humans moga stac na daszkach, podestach i murkach). Zombie jak i CT nie maja prawa blokowac kolegom z druzyny zadnego wejscia/wyjscia. Zombie nie moze blokowac innym Zombie wejscia do kampy ludzi. Nie mozna użyc komendy reconnect w przypadku gdy moze to utrudnic gre. Zakaz rzucania wiecej niz dwoch bomb infekcyjnych na runde przez jedna osobe. Zakaz stawiania wiecej niż 3 lm'ow w kampie przy wiecej niz dwoch osobach lub wiecej niż 4 przy jednej osobie. - nie tyczy sie ostatniego zywego czlowieka ktory moze postawic tyle lm ile jest potrzebne do przezycia. (np: Jest 18 zombie a on sam,wiec moze stawiac max 9 Lm) Pro VIP moze postawic max 3 lm'y w kampie, nawet jesli jest ostatni W kampie moze znajdowac jeden Pro VIP. p.s usunąłem polskie znaki z powodu bugowania się ich w grze. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Reset został wykonany 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Proponuję założyć temat taki jak w subforum serwera BF2, a mianowicie Ocena adminów (nie mylić z oceną adminów na okresie próbnym, bo to jest różnica) w takim temacie użytkownicy forum mogliby wypowiadać się co sądzą o danym adminie itp. oraz pomoże to ożywić to subforum (co jest jednym z założeń nowego opiekuna, wnioskując z jego podania). Osobiście postaram się aby gracze serwera zombi mod dodawali też swoją ocenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
___KOKA___ 33 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Moim zdaniem jest to nie potrzebne, jeżeli jest admin łamiący regulamin są od tego skargi, lub napisanie do opiekuna, natomiast pochwały rzadko są pisane więc to mówi samo za siebie. Nie mamy też na serwerze aż tylu adminów żeby ich oceniać i kontrolować. Ja proponowałbym zakazanie zabierania lm zombi z "przed nosa". Chodzi o to jeżeli już zombi chce wbijać do kogoś i zaczyna bić pierwszą minę to żeby gracz nie zdejmował tej miny i stawiał za 2, jak niektórzy by chcieli się w to bawić to mogli by znaleźć długa kampe i bawić się w to z pół rundy. A po 2 to zniechęca zombi to wbijania. Edytowane 23 Lutego 2015 przez ___KOKA___ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Moim zdaniem jest to nie potrzebne, jeżeli jest admin łamiący regulamin są od tego skargi, lub napisanie do opiekuna, natomiast pochwały rzadko są pisane więc to mówi samo za siebie. Nie mamy też na serwerze aż tylu adminów żeby ich oceniać i kontrolować. Od tego jest forum żeby dyskutować, dlatego też rzuciłem taką propozycję. Ja proponowałbym zakazanie zabierania lm zombi z "przed nosa". Chodzi o to jeżeli już zombi chce wbijać do kogoś i zaczyna bić pierwszą minę to żeby gracz nie zdejmował tej miny i stawiał za 2, jak niektórzy by chcieli się w to bawić to mogli by znaleźć długa kampe i bawić się w to z pół rundy. A po 2 to zniechęca zombi to wbijania. Zombi mają obowiązek wbijać do kampy nieważne co human robi, po za tym ciekawe jakbyście to wy "admini" ogarnęli skoro nie potraficie sobie poradzić ze skanami, jak dla mnie głupia propozycja, ściąganie lm'a z przed nosa jest trudne i ryzykowne i tylko dobrzy gracze to potrafią. Po za tym zombi dostaje 5exp za dead'a więc to jest wystarczającą zachętą na to żeby wbić. @down Nie, to jak ty to odebrałeś mnie nie interesuje, po prostu stwierdzam fakty które widzę, a są takie, że jest źle i nie wydaję mi się żeby było lepiej, problem jest ogromny i dobrze o tym wiesz z resztą co ja się będę produkował wystarczy wbić na serwa jak ktoś "nie dowierza". Prawda jest taka, że ledwo co sobie radzicie, ze skanami a co byłoby jakby gracze mieli zablokowaną możliwość przekładania lm'ów? wyobrażam sobie ten spam i ból dupy w grze. Edytowane 23 Lutego 2015 przez .Not anymore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
___KOKA___ 33 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Pisząc "wy admini" chciałeś to ująć jakbyś chciał nas wyśmiać, ty też kiedyś należałeś do grupy adminów i nie zapominaj o tym że akurat ze skanami nie ma problemu. Szybko reagujemy, często jestem świadkiem skanu i od razu banuję więc jak widać nie ma z tym problemu po prostu ty go wyolbrzymiasz. @Up Ledwo radzimy ? Staramy się i idzie nam to dobrze, wiadomo nie zawsze udaje nam się wyłapać kiedy dany gracz skanuje, ale jak do tej pory nie było wielu skarg że czegoś nie widzieliśmy tylko ty masz jakieś "ale", nie będę się wgłębiał dalej w ta dyskusje bo rozmowa z tobą nie ma końca, ty wiesz swoje ja wiem swoje, to po której stronie leży racja niech osądzi osoba która to czyta lub która wie jak jest na serwie i jak się zachowują co po niektórzy. Edytowane 23 Lutego 2015 przez ___KOKA___ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilonez 779 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ocena Adminów? Osoby na tym forum są w większości nieobiektywni. Kogoś lubią, nie widzą czy gra, jak się zachowuje, ale i tak wszystko w porządku. Dobrym przykładem jest pisanie mi na PW o pochwalenie Admina, a dzień później skargę o odebranie mu go. Póki co wystarczy ocena tych na okresie próbnym, chyba, że dostanę jakieś SOLIDNE argumenty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi