OptimusPrim 402 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) 1. Nick: OptimusPrim 2. Imię:Szymon 3. Wiek:13/14(3 miesiące różnicy) 4. Znajomość Amx (średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10):dobre 5. Mikrofon(Tak/Nie):Tak 6. Składka (Tak/Nie):Na razie nie (później) 7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/OptimusPrim/193.33.176.143:27015/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:Mam na imię Szymon.Interesuje się grami typu Cs 1.6 metin 2 Lol.W Cs'a gram od około 5 lat .Chce zostać adminem ponieważ często niema admina gdy najbardziej go potrzeba typu: -ludzie bugują hp (deathrun genius i astro ) -skracają oraz umyślnie przedłużają rozgrywkę. 9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak:Steam posiadam CS Steam nie (niestety) 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:3-4 h* 11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Dni robocze: W godzinach 15-19 Weekendy : W godzinach 10-15 12. Staż w grze counter strike 1.6 : 5 Lat 13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ):Nie Jeśli nie pasuje ci moje czasem nerwowe zachowanie obiecuje poprawę. OptimusPrim *będe spędzał Edytowane 1 Stycznia 2015 przez OptimusPrim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresh15 119 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Jestem na nie, powody: - często łamiesz regulamin, - napisałeś, że na serwerze spędzasz 3-4 godziny a z GameTrackera wynika że na serwerze jesteś średnio jedną godzinę. - wiek (-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Masz warna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...